Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Mar 2013 13:41 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 16
Temat postu: EMIRATES Warszawa - BangkokWysłany: 25 Lut 2013 12:46


Rejestracja: 25 Lut 2013 12:27
Posty: 1
Witam,
chciałam wszystkich przestrzec przed lotami w-wa - bangkok linie emirates.

10-23 luty lecielismy na tej trasie.Lot w tamtą stronię miał trwać ok. 15 godzin. Trwał oczywiście więcej, ponieważ nic nie odbyło się punktulanie, ale ok. Zdarza się.

Apogeum bylejakości emirates nastąpiło podczas drogi powrotnej. Wylot z BKK o 2.25 rano lokalnego czasu, a w W-wie mielismy byc 10.45 23.02.2013.

Zaczęło się od tego, że z BKK do Dubaju lecieliśmy chyba najciaśniejszym samolotem świata. To była jakaś masakra. A skończyło na tym, że zamiast 16 h podrozy mielismy 32h.
Jak można zobaczyc robiac rezerwacje linie zdecydowaly, ze czas na transfer z lotu BKK-DXB na lot DXB-WAW wyniesie 1,5h. Okazało się, że to nie wystarczy. Wylot z BKK byl opozniony, jak kazdy wczesniejszy. Okazalo sie, ze opoznienie wyniesie 1h!! Na pokłądzie 12 osob lecacych do Warszawy. Panika, że nie zdążymy. Personel pokładowy ma nas gdzieś, zero przejęcia. Boarding zaczął się 6.45 (wylot 7.30). Lądujemy 6. 57. 7.10 wyskakujemy z samolotu jak z procy. mamy 20 min wiec zdazymy bo to ten sam terminal wiec blisko. po drodze jestesmy zatrrzymani przez pracownika emirates. myslimy super - szybko nas przeprowadzi i czekamy grzecznie. 7.25 daje nam boarding passy do....frankfurtu, a potem do w-wy. Wszystkim szczeki opadly ze zdumienia. Fakt, że posłuchaliśmy tego faceta i grzecznie czekalismy to bylo cos czego najbardziej zalowalismy. Gdybysmy pobiegli to bysmy zdazyli.
Dodam, że 30 pasazerow do manchesteru bylo w podobnej sytuacji.

Final byl taki, ze za 2 h wylot do niemiec, a po 3h do w-wy.

Ale to jeszcze nie koniec.
Siedzimy (12 osob!) w samolocie do frankfurtu a tu nagle komunikat ' jestesmy opoznieni, 25 minut poniewaz ...czekamy na pasazerow tranzytowych'. Krew sie w nas zagotowala. Ci czekaja, a na nas nie czekali. Skąd? Jak? Dlaczego?

Po 7h dolatujemy do frankfurtu i okazuje sie, ze na pokladzie sa ludzie spieszacy sie na kolejny lot. Co robi personel pokladowy? Toruje im droge i wypuszcza jako pierwszych z samolotu po ladowaniu aby mogli zdazyc.

Brak slow. W tych liniach, nie rozumiem, jakim cudem najlepszych na swiecie, jest brak spojnosci co do zachowania personelu., brak spojnej polityki co do spoznien samolotow i czekania na tranzytowych pasazerow. Kazda trasa wyglada inaczej. Raz na trasie 6h lotu daja Ci pic jeden raz, a potem na trasie 5h daja 4 razy. To jest drobiazg oczywiscie, ale w calej historii znaczacy.

WNIOSEK JEST TAKI: czas przesiadki 1,5 h w dubaju jest zbyt krotki. WSZYSTKIE LOTY tych linii ( w ciagu 14 dni mielismy ich 8, a w tym 5 emirates) sa spoznione. Jest to o tyle paradoksalne, ze dubaj to "ich lotnisko" i nie powinno byc tam takich sytuacji.

Smutne jest to, ze walke z quatarem przegrywaja juz na starcie...



Góra

PO wysłaniu maila reklamacyjnego z prośbą o odszkodowanie otrzymałam tylko to :
Our Ref No: DXB/X/CG/270213/6845122

20 March 2013



Mrs Izabela Zuckerman

By e-mail: zuckeriza@hotmail.com



Dear Mrs Zuckerman,



Thank you for taking the time and trouble to detail your concerns in your email message of 26 February 2013, and for your patience whilst I looked into the events you have described.



Please accept our apologies for the inconvenience you and Mr Jakub Zuckerman experienced following the delay to your flight departing from Bangkok. Although every effort is made to achieve on-time departures, an integral part of our product, there are occasions when flights are delayed. I can confirm that flight EK419 of 23 February, was delayed due to operational reasons.

I do agree that our passengers are inconvenienced when flights are delayed. Whilst we make every effort to transport passengers according to planned schedules, sometimes operational necessities cause changes to these schedules. When this happens, we do our utmost to minimise passenger inconvenience.

It is of concern to learn that the above delay led you to misconnect to your onward flight, EK179, from Dubai to Warsaw, on 23 February.



In this type of situation, passengers will be re-booked onto the first available flights to their final destination. I note that you and Mr Zuckerman were re-booked on the flight EK045, departing later the same day to Frankfurt, with an onward connection to Warsaw on Polish Airways.



Mrs Zuckerman, I was sorry to learn of your further disappointment as you also experienced a delay on flight EK045, on 23 February, from Dubai to Frankfurt. Our records show that this flight was delayed by 23 minutes as the aircraft was awaiting departure clearance from Air Traffic Control at Dubai. I do feel you have been unfortunate to experience delays on more than one occasion and I would like to reassure you that this is not indicative of our normal standard of service.

Taking into account the overall inconvenience you and Mr Zuckerman experienced, as a gesture of goodwill, without prejudice or admission of liability, I am pleased to offer you 10,000 miles each, should you wish to join Skywards, our frequent flyer programme. This offer is valid for a period of 90 days from the date of this letter.

Please enrol as Skywards member by visiting our website on www.skywards.com, and advise me of your membership numbers so that I may credit the miles to start off your memberships. Additionally, you may be able to claim miles for your recent itinerary, if claimed within 60 days of the flight dates.



I do hope your recent experience has not married your impression of Emirates and that we can look forward to another opportunity to welcome you onboard Emirates in the near future.



Yours sincerely,





Caroline Gamree


Czyli nici z odszkodowania :( - niestety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1237
niebieski
Nie jestem pewny czy dobrze rozumiem, acz jeżeli dotarłaś do Warszawy z opóźnieniem 16h to odszkodowanie ewidentnie Ci się należy - liczy się czas dotarcia do celu, wszelkie problemy związane z przesiadkami są sprawą linii, ostatnio był precedens w tej sprawie.

Swoją drogą dziwi mnie że taka linia jak Emirates miga się od odpowiedzialności - myślałem że te 5 gwiazdek jednak do czegoś zobowiązuje...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:43 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3562
złoty
Tylko to nie jest linia europejska i nie wiem czy zasady obowiązujące w UE dot. odszkodowań jej również dotyczą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:45 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 16
Ale lot wykonywany był do kraju UE.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 367
Loty: 219
Kilometry: 464 968
niebieski
Linia nie musi być europejska. Jeśli operuje na lotniskach w EU to obowiązują ją takie same przepisy jak europejskich przewoźników.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:53 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 16
W związku z tym, że reklamacja do Emiratów nic nie przyniosła, to co radzicie zrobić. HELP !!
Spóźnienie wyniosło 8 godzin, a więc moim zdanie dość dużo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:55 

Rejestracja: 08 Mar 2011
Posty: 362
Loty: 35
Kilometry: 94 159
niebieski
Złożyć skargę do ULCu

http://www.ulc.gov.pl/index.php?option= ... &Itemid=43
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 20 Mar 2013 15:56 

Rejestracja: 22 Mar 2012
Posty: 67
Maris bedzie wiedzial wszystko o odszkodowaniach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 20 Mar 2013 16:02 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
3,5 gwiazdki, 5 gwiazdek to ma qatar.

gwiazdki i rankingi zazwyczaj nic nie znaczą..

powołaliście się dokładnie na konkretne przepisy na podstawie których chcecie otrzymać odszkodowanie?
czy tylko tak ogólnie - ogólnie zaproponowali - 10000 mil.
tam są też jakieś zastrzeżenie, że to nie może być zdarzenie którego nie można było przewidzieć (wyjątkowo okoliczności) - linia może próbować bronić się w ten sposób, imho jest to mało precyzyjne.
same rekompensaty są bardzo wysokie, sądzę, że gdyby wszyscy dostawali 'z automatu' takie kwoty odszkodowania przy spóźnieniach to mielibyśmy droższe bilety..:/

tutaj wypowiedzi z innych forum:
http://www.flyertalk.com/forum/emirates ... 004-a.html
(czyli sugestia by skontaktować się z odpowiednim urzędem)

http://www.flyertalk.com/forum/singapor ... -tale.html
(sugestia w kontaktach z linią lotniczą powołać się na ostatni werdykt w podobnej sprawie dotyczący sytuacji z przesiadką)
"Following the decision in October of the European Court of Justice in Nelson v
Lufthansa and TUI Travel v CAA"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 08 Sty 2019 12:29 

Rejestracja: 11 Cze 2011
Posty: 561
Loty: 169
Kilometry: 441 450
niebieski
Czy korzystaliście z formularza skargi na ich stronie ? Czy jest inna opcja kontaktu ?
Wysłałem skargę już z 2 miesiące temu i cisza. Drugą wysłałem 3 tygodniu temu i to samo.
Nie tylko ja mam ten problem. Znajomi lecący ze mną też.

W razie dalszego braku odpowiedzi z ich strony mam się zgłaszać do ULC w PL czy w UK ? Czy może oficjalna skarga do biura w WAW ?

Trasa to LGW-DXB-PER. Opóźniony lot z LGW. W DXB byłem już po odlocie samolotu do PER. Dotarłem na miejsce z 18h opóźnieniem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group