Autor: | grabarz_tg [ 11 Kwi 2013 15:42 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Mam pytanie odnośnie anulacji rezerwacji. Na jednym mailu mam kilka biletów - dokładnie 6 odcinków, rożne daty, rożne rezerwacje. Jak kupuje bilety to zawsze max 6 czyli tyle ile można na raz włożyć do koszyka. I teraz moje pytanie- czy mogę anulować 2 rezerwacje z tych 6 co mam na mailu czy muszę od razu wszystkie? |
Autor: | konrad [ 11 Kwi 2013 15:47 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Możesz anulować pod warunkiem, że są to oddzielne rezerwacje. Nie można anulować przejazdu dla jednej osoby, która wraz z inną bądź innymi jest na jednej rezerwacji. |
Autor: | marcino86 [ 13 Maj 2013 19:30 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
marian30 napisał(a): Weź idź sprawdzić czy cię gdzieś nie ma. xd ile dni? można oddać godzinę lub dwie przed odjazdem. |
Autor: | sebjag [ 23 Maj 2013 13:38 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich. A jak od nich to 3x za małą. |
Autor: | bronek40 [ 23 Maj 2013 13:44 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
pisze że od sote holding czy coś takiego |
Autor: | WaldekK [ 23 Maj 2013 14:00 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
sebjag napisał(a): A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich. Ja dostałem od "ECARD S.A." |
Autor: | KondzikS [ 23 Maj 2013 14:20 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
WaldekK napisał(a): sebjag napisał(a): A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich. Ja dostałem od "ECARD S.A." Płatności w PB obsługuje Ecard, więc raczej to od nich. |
Autor: | Anonymous [ 23 Maj 2013 14:31 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
U mnie przy zwrocie mam taki tytuł płatności "SOUTER HOLDINGS POLAND WARSZAWA PL" - otrzymałem zwrot wartości ceny biletu pomniejszonej o 5 zł bez opłaty rezerwacyjnej |
Autor: | bronek40 [ 23 Maj 2013 14:46 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
może gdzieś jest luka płacisz za bilet=>kasa do ecard=>kasa do PB może kaska trafiała do ecard, ale PB odcion |
Autor: | maciej-berlo [ 16 Cze 2013 22:25 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje? |
Autor: | Anonymous [ 16 Cze 2013 22:34 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
maciej-berlo napisał(a): Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje? co najmniej - 6 zł (5 zł anulacja, 1 zł bezzwrotna opłata za każdą rezerwację) |
Autor: | karoten [ 08 Lis 2013 15:40 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Czy "Polski bus" wysyła powiadomienia e-mailem o pomyślnym anulowaniu ? |
Autor: | Washington [ 08 Lis 2013 18:36 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
tak |
Autor: | NBE322 [ 18 Lis 2013 05:14 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Anulowałem ostatnio bilet PB drogą mailową. Potwierdzenie anulacji przyszło 8 godzin po odjeździe autobusu... który był wyprzedany! Zastanawia mnie, czy jest to celowe działanie PB? Działają już tak długo u nas na rynku, a nie zdążyli dodać jeszcze opcji zwrotu biletu przez internet? W ten sposób tracą przychody (gdyby anulacje były real-time to można-by anulowane miejsca wrzucić jeszcze do sprzedaży i pewnie by się sprzedały biorąc pod uwagę że kurs był wyprzedany). Po za tym nie są odporni na potencjalnych żartownisiów którzy mogą w ten sposób pozostawić każde niesprzedane 9 miejsc w autokarze za raptem 6zł. Wie ktoś z czego to wynika? |
Autor: | megadega [ 18 Lis 2013 20:02 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Ja mam jeszcze lepsza przygode. Kupilem bilety w ostatniej promocji do Wawy. Nie dostalem potwierdzenia. Wyslalem im miela, ze potrzebuje potwierdzenie, zalaczylem zrzut ekranu z przelewem. Przyslali mi potwierdzenie, wszystko ladnie pieknie. Po trzech dniach przychodzi wiadomosc, ze nie moga mi sprzedac biletu na podstawie potwierdzenia i zwroca kase na konto. Napisalem, ze nie chcialem zadnych pieniedzy a potwierdzenie juz dostalem - do dzis nie mam odpowiedzi, kasy nie oddali. Cyrk, cyrk, cyrk... no, ale mozna przymknac oko, nie raz juz jechalem za 1zl |
Autor: | luxyfer [ 23 Mar 2014 15:13 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot. Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24? |
Autor: | Ich [ 23 Mar 2014 15:33 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
luxyfer napisał(a): w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot. Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24? Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł. 1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej. |
Autor: | wojager [ 23 Mar 2014 15:51 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Ich napisał(a): luxyfer napisał(a): w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot. Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24? Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł. 1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej. Nie wprowadzaj w błąd. Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł. Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu |
Autor: | namtih [ 29 Mar 2014 09:17 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
wojager napisał(a): Nie wprowadzaj w błąd. Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł. Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu To może Ty nie wprowadzaj w błąd? Przy anulowaniu rezerwacji RT kasują 2x5 zł. Przykład z dnia wczorajszego: Kupiłem jakiś czas temu bilety w cenie 8 zł w jedną stronę + 1 zł za rezerwację. Razem zapłaciłem 18 zł (9zł*2). Przedwczoraj zwróciłem bilety, wczoraj wpłynął przelew - 8 zł. Wniosek wyciągnij sam. |
Autor: | tomeks85 [ 06 Sie 2014 09:33 ] |
Temat postu: | Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia |
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji? Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl? dzieki za pomoc |
Strona 3 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |