Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia
polskibus-com-zwrot-biletu-doswiadczenia,18,5926
Strona 3 z 6

Autor:  grabarz_tg [ 11 Kwi 2013 15:42 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Mam pytanie odnośnie anulacji rezerwacji.
Na jednym mailu mam kilka biletów - dokładnie 6 odcinków, rożne daty, rożne rezerwacje. Jak kupuje bilety to zawsze max 6 czyli tyle ile można na raz włożyć do koszyka. I teraz moje pytanie- czy mogę anulować 2 rezerwacje z tych 6 co mam na mailu czy muszę od razu wszystkie?

Autor:  konrad [ 11 Kwi 2013 15:47 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Możesz anulować pod warunkiem, że są to oddzielne rezerwacje.

Nie można anulować przejazdu dla jednej osoby, która wraz z inną bądź innymi jest na jednej rezerwacji.

Autor:  marcino86 [ 13 Maj 2013 19:30 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

marian30 napisał(a):
Weź idź sprawdzić czy cię gdzieś nie ma. xd

ile dni?


można oddać godzinę lub dwie przed odjazdem.

Autor:  sebjag [ 23 Maj 2013 13:38 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich. A jak od nich to 3x za małą.

Autor:  bronek40 [ 23 Maj 2013 13:44 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

pisze że od sote holding czy coś takiego

Autor:  WaldekK [ 23 Maj 2013 14:00 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

sebjag napisał(a):
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich.

Ja dostałem od "ECARD S.A."

Autor:  KondzikS [ 23 Maj 2013 14:20 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

WaldekK napisał(a):
sebjag napisał(a):
A z jakiego konta przychodzi zwrot? Bo dostałem jakąś kasę i nie wiem czy to od nich.

Ja dostałem od "ECARD S.A."

Płatności w PB obsługuje Ecard, więc raczej to od nich.

Autor:  Anonymous [ 23 Maj 2013 14:31 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

U mnie przy zwrocie mam taki tytuł płatności "SOUTER HOLDINGS POLAND WARSZAWA PL" - otrzymałem zwrot wartości ceny biletu pomniejszonej o 5 zł bez opłaty rezerwacyjnej

Autor:  bronek40 [ 23 Maj 2013 14:46 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

może gdzieś jest luka
płacisz za bilet=>kasa do ecard=>kasa do PB
może kaska trafiała do ecard, ale PB odcion

Autor:  maciej-berlo [ 16 Cze 2013 22:25 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje?

Autor:  Anonymous [ 16 Cze 2013 22:34 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

maciej-berlo napisał(a):
Napisałem dzisiaj maila, z prośbą o anulacje biletów, na Wtorek. Dostanę 100% zwrotu, minus 5zł za rezerwacje?


co najmniej - 6 zł (5 zł anulacja, 1 zł bezzwrotna opłata za każdą rezerwację)

Autor:  karoten [ 08 Lis 2013 15:40 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Czy "Polski bus" wysyła powiadomienia e-mailem o pomyślnym anulowaniu ?

Autor:  Washington [ 08 Lis 2013 18:36 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

tak

Autor:  NBE322 [ 18 Lis 2013 05:14 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Anulowałem ostatnio bilet PB drogą mailową. Potwierdzenie anulacji przyszło 8 godzin po odjeździe autobusu... który był wyprzedany!

Zastanawia mnie, czy jest to celowe działanie PB? Działają już tak długo u nas na rynku, a nie zdążyli dodać jeszcze opcji zwrotu biletu przez internet? W ten sposób tracą przychody (gdyby anulacje były real-time to można-by anulowane miejsca wrzucić jeszcze do sprzedaży i pewnie by się sprzedały biorąc pod uwagę że kurs był wyprzedany). Po za tym nie są odporni na potencjalnych żartownisiów którzy mogą w ten sposób pozostawić każde niesprzedane 9 miejsc w autokarze za raptem 6zł.

Wie ktoś z czego to wynika?

Autor:  megadega [ 18 Lis 2013 20:02 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Ja mam jeszcze lepsza przygode.

Kupilem bilety w ostatniej promocji do Wawy. Nie dostalem potwierdzenia. Wyslalem im miela, ze potrzebuje potwierdzenie, zalaczylem zrzut ekranu z przelewem. Przyslali mi potwierdzenie, wszystko ladnie pieknie. Po trzech dniach przychodzi wiadomosc, ze nie moga mi sprzedac biletu na podstawie potwierdzenia i zwroca kase na konto. Napisalem, ze nie chcialem zadnych pieniedzy a potwierdzenie juz dostalem - do dzis nie mam odpowiedzi, kasy nie oddali.

Cyrk, cyrk, cyrk... no, ale mozna przymknac oko, nie raz juz jechalem za 1zl :P

Autor:  luxyfer [ 23 Mar 2014 15:13 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?

Autor:  Ich [ 23 Mar 2014 15:33 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

luxyfer napisał(a):
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?


Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł.
1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej.

Autor:  wojager [ 23 Mar 2014 15:51 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Ich napisał(a):
luxyfer napisał(a):
w FAQ polskiego busa jest tylko info że można anulować, ale bez kwot.
Jak kupię bilety w 2 strony dla 2 osób to jeśli anuluję dzień przed odjazdem to potrącą mi 6 zł czy 9 zł czy 24?


Za każdy odcinek/pasażer potrącą 5 zł. więc będzie 4*5 = 20 zł.
1 zł. za rezerwację już doliczają do ceny biletu i nie potrącają jak to było wcześniej.


Nie wprowadzaj w błąd.
Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł.
Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu

Autor:  namtih [ 29 Mar 2014 09:17 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

wojager napisał(a):
Nie wprowadzaj w błąd.
Jeśli anuluje całą rezerwację to potrącona zostanie kwota 5 zł.
Jeśli poszczególne bilety w rezerwacji (oddzielnie) to wtedy 5 zł od każdego biletu

To może Ty nie wprowadzaj w błąd?
Przy anulowaniu rezerwacji RT kasują 2x5 zł.

Przykład z dnia wczorajszego:
Kupiłem jakiś czas temu bilety w cenie 8 zł w jedną stronę + 1 zł za rezerwację. Razem zapłaciłem 18 zł (9zł*2).
Przedwczoraj zwróciłem bilety, wczoraj wpłynął przelew - 8 zł.

Wniosek wyciągnij sam.

Autor:  tomeks85 [ 06 Sie 2014 09:33 ]
Temat postu:  Re: PolskiBus.com - zwrot biletu - doświadczenia

Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc

Strona 3 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/