Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#91 PostWysłany: 22 Lip 2012 12:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2011
Posty: 484
Loty: 204
Kilometry: 325 480
niebieski
@madomator

Jak masz ochotę z nimi powalczyć to ja się przyłączam.
W moim przypadku chodzi o połączenie Madryt-Katowice na początku października (na lot do Madrytu jeszcze się załapię). Nie zostałem poinformowany o skasowaniu połączenia, ale po zapoznaniu się z tematem na F4F złożyłem reklamację przez stronę Wizzaira. W piątek otrzymałem odpowiedź od Wizza z przysługującymi mi prawami według nich, czyli zwrot kasy lub przebukowanie na inny lot z siatki Wizzaira.
Napisałem że zgodnie z EU261/2004 powinni przebukować na dowolny inny lot na planowanej trasie, ale że mogę zgodzić się na powrót przez Barcelonę Wizzem jeśli zwrócą koszty przejazdu do Barcy. Czekając na odpowiedź dostałem fakturę korygująca na której widoczny jest zwrot wpłaconej kwoty, co ciekawe faktura wystawiona 17/07 (czyli 2 dni przed otrzymaniem odpowiedzi mailowej), a wpłaty do dziś nie widzę na karcie...

Czekam na kolejne wieści od biura obsługi, na razie tam nie dzwonię, wolę mieć dowody na mailach :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Turecka Riwiera w 5* hotelu z all inclusive 🏝️🏨 Tydzień luksusu za 2274 PLN Turecka Riwiera w 5* hotelu z all inclusive 🏝️🏨 Tydzień luksusu za 2274 PLN
🚨Karaibskie ferie w raju 😍🌴 Dominikana na tydzień z hotelem przy plaży za 3476 PLN 🏝️ 🚨Karaibskie ferie w raju 😍🌴 Dominikana na tydzień z hotelem przy plaży za 3476 PLN 🏝️
#92 PostWysłany: 23 Lip 2012 16:38 

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 5
@kspr wybornie:) Dziś dostałam maila ze standardową odpowiedzią wizzair. Zrezygnowałam z ponownego kontaktu z telecentrum i odpowiedziałam mailem podtrzymując dotychczasowe propozycje. Napisałam, że jestem zainteresowana przelotem w zaplanowanym terminie na zaplanowanej trasie(wizzair lub rejsem obsługiwanym przez innego Przewoźnika). Dotyczy to zarówno mnie jak i drugiego pasażera. Jest to opcja dostępna mi zgodnie z nadrzędnym wobec regulaminu wizzair rozporządzeniem. Zaproponowałam drugi dogodny termin lotu i ew. zmianę na Rzym w opcji- zwrot kosztów za trenitalię do Bolonii, albo bagaż rejestrowy w cenie. Czarno to widzę, ale poczekam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 23 Lip 2012 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2011
Posty: 484
Loty: 204
Kilometry: 325 480
niebieski
Ok, więc poczekajmy na odpowiedź. Jak dostanę odpowiedź od wizz to się podzielę na forum.
Może się jeszcze znajdzie ktoś chętny do walki z wizztrakami :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 24 Lip 2012 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Właśnie dostałem automatycznego maila

Cytuj:
Szanowni Państwo,

Z przykrością informujemy, że lot w Państwa rezerwacji: *ID* został anulowany.

Pracownik telecentrum Wizz Air skontaktuje się z Państwem aby omówic przysługujące Państwu opcje.* Aby skontaktować się jak najszybciej z pracownikiem telecentrum, prosimy o telefon pod jeden z numerów pomocy w związku ze zmianą rozkładu lotów (cena połączenia według stawek lokalnych). Numery można znaleźć klikając następujący odsyłacz:
http://wizzair.com/useful_information/schedule_change/

Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z anulacji lotu.

Z poważaniem,

Wizz Air - Dział Obsługi Klienta


Heh, aż się przestraszyłem, że chodzi o ten przebookowany czyli RZYM - bo przecież numer rezerwacji został mi TEN SAM z FORLI, przestraszony wchodzę na swoje rezerwacje ale na szczęście wszystkie sobie wiszą jako potwierdzone i bez żadnych zmian.

Czyli dopiero teraz się obudzili z automatem z FORLI i wysyłają już nawet na nieaktualne rezerwacje ;) Może tez dostaliście z automatu i ciśnienie wam skoczyło? ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 24 Lip 2012 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
I jeszcze raz ja. Przed chwilą dostałem FV za ten przebookowany RZYM. FV jest na... 'OMUJBORZE' ... ponad 5 tys. zł ;D Nie wiem skąd taką cenę wzięli bo w tej chwili bilety można kupić za jakieś 600 PLN. Dziwna sprawa, FV powinna dokumentować RZECZYWISTĄ wpłatę, a tak mam dowód fiskalny, że zapłaciłem 5k za bilety, których oczywiście nie zapłaciłem. Nic tylko teraz to wciągnąć w koszty delegacji ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#96 PostWysłany: 24 Lip 2012 16:43 

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 5
@nrm 1. też właśnie dostałam maila o identycznej treści;
2. patrz, jak na bogato ten Rzym, a podobno tanimi liniami się podróżuje;)

Niestety nadal brak odpowiedzi na mojego ostatniego maila do wizz w związku z reklamacją...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 24 Lip 2012 22:46 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 206
No a ja dziś też dołączyłem do Waszego grona :|
Odwołali mi loty na trasie Budapeszt-Bukareszt w sierpniu. W systemie nie ma nic podobnego, więc ciekawe czy uda się coś zupełnie innego dostać, czy tylko zwrot pieniędzy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 25 Lip 2012 00:26 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
mc2 napisał(a):
No a ja dziś też dołączyłem do Waszego grona :|
Odwołali mi loty na trasie Budapeszt-Bukareszt w sierpniu. W systemie nie ma nic podobnego, więc ciekawe czy uda się coś zupełnie innego dostać, czy tylko zwrot pieniędzy.

Z ciekawości, odwołali cały kierunek czt zmniejszyli ilość?
Ostatnio poluje na ten kierunek

Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#99 PostWysłany: 25 Lip 2012 09:16 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 206
Pacjonek napisał(a):
mc2 napisał(a):
No a ja dziś też dołączyłem do Waszego grona :|
Odwołali mi loty na trasie Budapeszt-Bukareszt w sierpniu. W systemie nie ma nic podobnego, więc ciekawe czy uda się coś zupełnie innego dostać, czy tylko zwrot pieniędzy.

Z ciekawości, odwołali cały kierunek czt zmniejszyli ilość?
Ostatnio poluje na ten kierunek

Odwołali cały kierunek od drugiego tygodnia sierpnia.
Na infolinii proponowano mi tylko Târgu Mureș. Poprosiłem o zwrot w postaci kredytu 120%. Ponoć mam dostać jeszcze dziś.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 25 Lip 2012 17:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2011
Posty: 484
Loty: 204
Kilometry: 325 480
niebieski
Otrzymałem odpowiedź, niestety oferują tylko tyle, ile pisali wcześniej, czyli:
"Serdecznie dziękuję za odpowiedź. W nawiązaniu do Pana ponownego pisma uprzejmie informuję, że stanowisko Wizz Air w sprawie Pana reklamacji pozostaje niezmienne.


W zaistniałej sytuacji mogą Państwo :
1) zmienić rezerwację na inny alternatywny lot odbywający się 14 dni przed lub 30 dni po dacie lotu odwołanego,
2) skasować rezerwację i otrzymać kredyt w wysokości 120% do wykorzystania na następne loty w Wizz Air,
3) otrzymać pełen zwrot

Jeśli decyzja przewoźnika nie jest satysfakcjonująca dla pasażera, pasażer może zgłosić sprawę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ul. M. Flisa 2, 02-247 Warszawa, www.ulc.gov.pl ), który jako urząd nadrzędny może ponownie rozpatrzyć sprawę. "

Mogę przebukować na połączenie Barcelona-Katowice, a za 30 euro dolecę do Barcy, tyle mogę dołożyć do interesu, ale dla zasady ponownie zażądałem udziału Wizz w kosztach transportu do Barcy. Póki co wstrzymałem się z wyborem opcji.

Myślicie że warto składać reklamację do ULC? Ich propozycje nie są zgodne z EU261/2004, pytanie czy nasz ULC działa na tyle sprawnie żeby wymusić zmianę decyzji na Wizz. Ma ktoś jakieś doświadczenia w podobnych sytuacjach?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#101 PostWysłany: 25 Lip 2012 18:09 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 444
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Witam,
to i ja opiszę krótko moje przygody:
Bilety K-ce - Forli na 27/09 oraz Forli - K-ce na 1/10. Drugi lot anulowany. Razem 7 osób.
Po 6 dniach czekania na odpowiedź na moją reklamację sam do nich zadzwoniłem.
Chyba byłem dość stanowczy bo miła Pani (naprawdę miła - bez ironii piszę) bez problemu przebukowała mi oba loty na K-ce - Rzym - K-ce dając możliwość wyboru daty w ramach prawnie przewidzianych terminów.
Cały koszt lotu dla 7 osób do Rzymu to w moim przypadku koszt niecałych 300pln :)

Dlatego radzę do nich dzwonić - być miłym acz stanowczym co chyba daje najlepsze efekty.
pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#102 PostWysłany: 25 Lip 2012 18:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Piccolo napisał(a):
Cały koszt lotu dla 7 osób do Rzymu to w moim przypadku koszt niecałych 300pln :)
pozdrawiam

U mnie 20 zł na 5 osób ;) Daj znać co Ci wpiszą na fakturze ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 25 Lip 2012 20:14 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 250
niebieski
Ja dostałem faktury z transakcją i następnie anulacją (zwrotem).
Pomimo to zadzwoniłem i powiedziałem że interesuje mnie Rzym zamiast odwołanej trasy do Forli.
Termin przewidziany w ramach założonych widełek czasowych i zostało zmienione.
Ogólnie jestem zadowolony bo zakup Katowice - Forli był bardziej dla sportu (16 PLN w 2 strony dla 2 osób) a tak dzięki temu Rzym za praktycznie za free :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 25 Lip 2012 22:19 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 15
witam, mam podobną sytuację ( zmiana z Forli na Rzym) i otrzymałam fakturę na około 5 tys zł. Jak się to ma do rzeczywistości? Chyba to tylko tak formalnie jest wystawione i nie będą chcieli z konta tych pieniędzy ściągać? Druga sprawa : Ci z Was którzy zmienili lot na Ciampino , czy wiecie że lotnisko jest zamknięte po 24 września? W Wizz nie otrzymali takiej informacji ( dzwoniłam dzisiaj) i ciekawa jestem jak załatwią loty w tych dniach...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 26 Lip 2012 00:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Ja lecę w październiku więc mnie to już nie dotyczy, a wcześniej to chyba wszystko leci na Fiumicino.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 31 Lip 2012 16:42 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 46
Piccolo napisał(a):
Witam,
to i ja opiszę krótko moje przygody:
Bilety K-ce - Forli na 27/09 oraz Forli - K-ce na 1/10. Drugi lot anulowany. Razem 7 osób.
Po 6 dniach czekania na odpowiedź na moją reklamację sam do nich zadzwoniłem.
Chyba byłem dość stanowczy bo miła Pani (naprawdę miła - bez ironii piszę) bez problemu przebukowała mi oba loty na K-ce - Rzym - K-ce dając możliwość wyboru daty w ramach prawnie przewidzianych terminów.
Cały koszt lotu dla 7 osób do Rzymu to w moim przypadku koszt niecałych 300pln :)

Dlatego radzę do nich dzwonić - być miłym acz stanowczym co chyba daje najlepsze efekty.
pozdrawiam

Rozumiem, że to w związku z wprowadzeniem planu zimowego Wizza? Od kiedy on dokładnie wchodzi?
Mam lot KTW-Forli na 17.09 - jeszcze się ostał w systemie:D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 31 Lip 2012 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
dżordż napisał(a):
Rozumiem, że to w związku z wprowadzeniem planu zimowego Wizza? Od kiedy on dokładnie wchodzi?

"Zimowy" na ogół zaczynał się w listopadzie, w tym roku miesiąc wcześniej porobili cięcia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 01 Sie 2012 13:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2012
Posty: 129
Loty: 47
Kilometry: 58 916
Ja w ostatnim tygodniu kupiłem kilka biletów płacąc środkami z konta Wizz. Przy żadnym nie dostałem maila z potwierdzeniem rezerwacji, ale widoczne są one na liście.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 01 Sie 2012 13:55 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 681
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
@Hubik
to masz jak wszyscy co kupowali z konta wizza- na meila nie przychodzi rezerwacja ale jest w rezerwacjach na koncie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 01 Sie 2012 14:04 

Rejestracja: 27 Wrz 2010
Posty: 444
Loty: 105
Kilometry: 141 758
niebieski
Hubik napisał(a):
Ja w ostatnim tygodniu kupiłem kilka biletów płacąc środkami z konta Wizz. Przy żadnym nie dostałem maila z potwierdzeniem rezerwacji, ale widoczne są one na liście.



Do mnie też nie przychodziły maile z rezerwacją przy płatności punktami. Najlepiej, że jedną taką mi anulowali a ja nie zapisałem sobie kodu rezerwacji z ekranu. Po długich poszukiwaniach kod można znaleźć w historii transakcji punktami (dla mnie były długie bo nie wiedziałem gdzie szukać :) ).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group