Buzz za chwilę debiutuje na polskim rynku. Zobacz, jak będzie prezentować się załoga
Im bliżej do ostatecznej zamiany Ryanair Sun w linię Buzz, tym więcej szczegółów poznajemy na temat funkcjonowania przewoźnika. Po zaprezentowanych już wcześniej wnętrzach kabiny i malowaniu samolotów, teraz mogliśmy zobaczyć także stroje załogi. Zobaczcie, jak będą wyglądać stewardesy i stewardzi na pokładzie Buzz.
Czarno-żółte zestawy ubrań w dwóch wariantach – na cieplejsze i chłodniejsze dni będą obowiązkowym strojem pracowników pokładowych linii Buzz, która już w najbliższych miesiącach pojawi się na polskich lotniskach. Na poszczególnych etapach metamorfozy samolotów, charakterystyczne granatowe logo Ryanaira zastąpi uśmiechnięta, wręcz kreskówkowa pszczółka, a czarno-żółte fotele zastąpią dotychczasowe – żółto-granatowe siedzenia.
W tych samych kolorach zostaną uszyte mundury pracownicze. Dla mężczyzn przygotowano szare spodnie, czarną klasyczną marynarkę z nazwą linii, białą koszulę i żółto-czarny krawat. W zimniejsze dni zestaw uzupełni czarny płaszcz – również z wyhaftowanym słowem „Buzz”. Kobiety będą miały takie same marynarki, jednak zamiast spodni, będą obsługiwać loty w szarych spódnicach. Krawat zastąpi żółto-czarna chustka. Jeśli pogoda nie dopisze, stewardesy będą miały do dyspozycji żółte, wiązane w pasie płaszcze.
Co prawda załączone zdjęcie może wam sugerować nieco inne kolory, ale to jedynie kwestia wyświetlacza i drobnego złudzenia optycznego. Musicie uwierzyć na słowo, że są czarne – tak samo jak wnętrza samolotu.
Buzz wchodzi na rynek w miejsce firmy Ryanair Sun, która zajmowała się głównie lotami czarterowymi. Niejednokrotnie obsługiwała jednak też część połączeń rejsowych Ryanaira. nowego przewoźnika, polityka bagażowa czy zasady odprawy mają pozostać takie same. Warto też zaznaczyć, że Buzz jest „polską” częścią Ryanaira.
– Zmiana z Ryanair Sun na Buzz nastąpi stopniowo od jesieni tego roku. Na początku będziemy mieć 24 samoloty zarejestrowane w Polsce, ale w przyszłości flota będzie się regularnie powiększać – zapewnia Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz Airlines.
Co dokładnie taka zmiana oznacza dla pasażerów z Polski, po co to zmiana i czego możemy spodziewać się po Buzzie, możecie przeczytać w dłuższym wywiadzie z cytowanym prezesem.
Stroje zostały zaprezentowane podczas konferencji prasowej Ryanaira w Katowicach. Przy okazji spotkania z dziennikarzami, irlandzki przewoźnik podsumował ofertę połączeń na lato 2020. Łącznie będzie oferował rekordowe 27 tras. Część z nich to nowości w siatce Ryanaira, a niektóre po prostu zamieniły się z tras sezonowych na całoroczne.