Fly4free.pl

Darmowe posiłki to dopiero początek! 8 nowych rzeczy, które wiemy o planach LOT

Zamów powiadomienia o takich ofertach
Foto: LOT.com
- LOT poradzi sobie i zrealizuje swoją strategię wzrostu bez pomocy z zewnątrz, ale inwestor branżowy jest nam potrzebny. Zainteresowanie objęciem udziałów w LOT jest duże - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Rafał Milczarski, prezes LOT. Na spotkaniu padło wiele ciekawych kwestii, m.in. na temat powrotu LOT na lotniska regionalne, negocjacji z Rosją, nowych samolotów oraz wizji budowy centralnego lotniska.

LOT przedstawił swoją strategię kilka dni temu w czasie Forum Ekonomicznego w Krynicy. W poniedziałek dodatkowe szczegóły planu rozwoju podał na spotkaniu z dziennikarzami prezes Rafał Milczarski.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
proponuje lepiej poczytać bajki dla dzieci online po polsku - e-bajkidladzieci.pl
tramp, 12 września 2016, 16:31 | odpowiedz
Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Kasper1, 12 września 2016, 16:35 | odpowiedz
Tylko 8 slajdów? Coś malutko jak na Was ;)
klucz, 12 września 2016, 16:36 | odpowiedz
Ależ pitolenie że CPL jest konieczny - polecam spojrzeć jak sobie radzi LGW z jednym pasem (35 mln PAX rocznie).
lot4eva, 12 września 2016, 16:47 | odpowiedz
Będą to maszyny używane, które z czasem zastąpią nowe samoloty. Nowatorska strategia zastępowania nowych starymi, czy błąd logiczny redaktora;)?
Garnek, 12 września 2016, 16:48 | odpowiedz
Może w końcu z Poznania wróci Monachium i Frankfurt. W końcu byłaby konkurencja dla Lufthansy ktora kasuje na tym kierunku ok 2 razy tyle ile z Warszawy!
Tomazz, 12 września 2016, 16:58 | odpowiedz
Kasper1 Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Ciekawe. Za 1600-1800 żadnemu przewoźnikowi nie będzie się opłacało latać do BKK z KTW czy innego RZE.
hans, 12 września 2016, 17:08 | odpowiedz
Podstawa do opieka duszpasterska każdego lotu !
em, 12 września 2016, 17:09 | odpowiedz
Kasper1 Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Jak dasz odpowiednią cene, to wypełnisz samolot nawet z SZY albo IEG. Pytanie czy na tym coś zarobisz? Latanie raz w tygodniu nie ma sensu. Co zrobisz z samolotem przez pozostałe 6 dni?
Pan wiertarka, 12 września 2016, 17:48 | odpowiedz
Tomazz Może w końcu z Poznania wróci Monachium i Frankfurt. W końcu byłaby konkurencja dla Lufthansy ktora kasuje na tym kierunku ok 2 razy tyle ile z Warszawy!
Po co dowozić paxów lufie do hubu? LOT tracił mase kasy na takich połączeniach.
Pan wiertarka, 12 września 2016, 17:50 | odpowiedz
chodzi mi o to aby przykladowo pn BKK wt SIN sr KUL uwzględniając rotacje itd
Kasper1, 12 września 2016, 18:09 | odpowiedz
Czekamy na Katowice Monachium
Alexx, 12 września 2016, 18:20 | odpowiedz
Uuuuuu fajnie!!!!!!
Graża, 12 września 2016, 18:39 | odpowiedz
Kasper1 chodzi mi o to aby przykladowo pn BKK wt SIN sr KUL uwzględniając rotacje itd
Ok, rozumiem. Latanie raz w tygodniu w dane miejsce eliminuje paxow biznesowych, z ktorych masz największe zyski. To co proponujesz, pasuje do linii czarterowej. LOT póki co nastawia się raczej na biznes, więc powinien latać 6-7 razy w tygodniu w destynacje, które zapełnia przód kabiny. SIN jest ok, ale BKK i KUL juz niezbyt.
Pan wiertarka, 12 września 2016, 19:57 | odpowiedz
lot4eva Ależ pitolenie że CPL jest konieczny – polecam spojrzeć jak sobie radzi LGW z jednym pasem (35 mln PAX rocznie).
Przepustowość lotniska to nie tylko liczba pasów i przepustowość terminala liczona -> ilość chekinów*liczba pasażerów, których można odprawić w godzinę*24, bo obrazowo, tak to liczy PPL. To głównie przepustowość sortowni w piku (już obecnie 5-6 operacji wide-body na raz paraliżuje jej pracę), ilość stanowisk postojowych, miejsc na sprzęt handlingowy, liczba stanowisk security, odprawy paszportowej itp... Przed CPL nie ma ucieczki, bo Okęcia nie ma już gdzie rozbudowywać
Ziomek, 12 września 2016, 21:08 | odpowiedz
Kasper1 Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Masz tu bardzo poważny błąd logiczny. Zakładasz, że Taj, Malezyjczyk czy Singapurczyk będzie chciał lecieć do przykładowego Rzeszowa :) JEDYNE miasto oprócz Warszawy, które zagraniczny turysta chciałby brać pod uwagę jako miasto docelowe dla swojego lotu z dalekiej Azji to z wiadomych przyczyn Kraków. Proste! Biznes jest w Warszawie a turystyka w Krakowie. Dla przykładowego Singapurczyka Katowice, Rrzeszów czy Łódź nie istnieją.
jaro, 12 września 2016, 21:24 | odpowiedz
jaro
Kasper1 Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Masz tu bardzo poważny błąd logiczny. Zakładasz, że Taj, Malezyjczyk czy Singapurczyk będzie chciał lecieć do przykładowego Rzeszowa JEDYNE miasto oprócz Warszawy, które zagraniczny turysta chciałby brać pod uwagę jako miasto docelowe dla swojego lotu z dalekiej Azji to z wiadomych przyczyn Kraków. Proste! Biznes jest w Warszawie a turystyka w Krakowie. Dla przykładowego Singapurczyka Katowice, Rrzeszów czy Łódź nie istnieją.
Jest jeszcze Wrocław kolego. Zapraszam piękne miasto.
Ghh, 12 września 2016, 21:35 | odpowiedz
to tylko marzenia nie do spełnienia......
Cf, 12 września 2016, 22:30 | odpowiedz
uu "darmowe" posilki, czy moze posilki, ktore beda "wliczone" w cene biletu? ;)
prince_polo, 12 września 2016, 22:43 | odpowiedz
lot4eva Ależ pitolenie że CPL jest konieczny – polecam spojrzeć jak sobie radzi LGW z jednym pasem (35 mln PAX rocznie).
No to lepiej sprawdz raz jeszcze Drogi startowe Kierunek 08L/26R: asfaltobeton, 3316 m Kierunek 08R/26L: asfaltobeton, 2565 m
Kubah123, 12 września 2016, 23:01 | odpowiedz
Kubah123
lot4eva Ależ pitolenie że CPL jest konieczny – polecam spojrzeć jak sobie radzi LGW z jednym pasem (35 mln PAX rocznie).
No to lepiej sprawdz raz jeszczeDrogi startoweKierunek 08L/26R: asfaltobeton, 3316 mKierunek 08R/26L: asfaltobeton, 2565 m
Fizycznie są rzeczywiście dwie drogi startowe. W praktyce jednak w użyciu jest zawsze jedna, bo leżą zbyt blisko siebie, żeby prowadzić równoległe operacje.
Pan wiertarka, 12 września 2016, 23:28 | odpowiedz
Pan wiertarka
Kubah123
lot4eva Ależ pitolenie że CPL jest konieczny – polecam spojrzeć jak sobie radzi LGW z jednym pasem (35 mln PAX rocznie).
No to lepiej sprawdz raz jeszczeDrogi startoweKierunek 08L/26R: asfaltobeton, 3316 mKierunek 08R/26L: asfaltobeton, 2565 m
Fizycznie są rzeczywiście dwie drogi startowe. W praktyce jednak w użyciu jest zawsze jedna, bo leżą zbyt blisko siebie, żeby prowadzićrównoległe operacje.
Fizycznie to jedna droga lezy na drugiej wiec suma sumarum to jest jedna droga startowa.
bodziu, 13 września 2016, 1:14 | odpowiedz
Ghh
jaro
Kasper1 Czy LOT nie może robić jednej rotacji tygodniowo do BKK, KUL czy SIN ? Skoro WAW jest zapchana mozna latac B787 z innego lotniska o dlugim pasie wystatczajacym dla w pelni zaladowanego samolotu jak KTW, RZE czy LCJ albo WMI a kazdy lot będzie miał obłożenie 80\90% przy rozsadnych cenach 1600-1800 zl nikt nie bedzie kombinowal z kilkoma przesiadkami aby bylo 50-100 zl taniej w dodatku mozna lecieć wowczas na poludnie od Rosji.
Masz tu bardzo poważny błąd logiczny. Zakładasz, że Taj, Malezyjczyk czy Singapurczyk będzie chciał lecieć do przykładowego Rzeszowa JEDYNE miasto oprócz Warszawy, które zagraniczny turysta chciałby brać pod uwagę jako miasto docelowe dla swojego lotu z dalekiej Azji to z wiadomych przyczyn Kraków. Proste! Biznes jest w Warszawie a turystyka w Krakowie. Dla przykładowego Singapurczyka Katowice, Rrzeszów czy Łódź nie istnieją.
Jest jeszcze Wrocław kolego. Zapraszam piękne miasto.
Wiem. Też w nim mieszkam :)
jaro, 13 września 2016, 1:34 | odpowiedz
Czy jak kupię bilet na marzec to będą już kanapki? Czy lepiej na maj brać?
Krystian, 13 września 2016, 3:28 | odpowiedz
Avatar użytkownika
tramp proponuje lepiej poczytać bajki dla dzieci online po polsku – e-bajkidladzieci.pl
Proponuję, aby administrator usunął tą kiepską reklamę i zablokował Ci konto.
Ariegi, 13 września 2016, 8:56 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Krystian Czy jak kupię bilet na marzec to będą już kanapki? Czy lepiej na maj brać?
Weź na marzec i kup kanapki na lotnisku. Podejrzewam, że za te kanapki pasażer zapłaci ze 100 zł w cenie biletu.
Ariegi, 13 września 2016, 8:58 | odpowiedz
Mają rozmach...
LU, 13 września 2016, 19:42 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »