Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13531 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 677  Następna
Autor Wiadomość
#1541 PostWysłany: 12 Sie 2015 21:30 

Rejestracja: 04 Maj 2012
Posty: 234
Loty: 539
Kilometry: 556 176
niebieski
Witajcie,
Mam zarezerwowane 4 dni w hotelu Mercure na swoje nazwisko i po cenie dla członków Accor Platinum (bez możliwości zmiany i zwrotu). Niestety w firmie zamienili mnie z kolegą w delegacji i akurat pojedzie w to miejsce ktoś inny (ten sam termin itp.) CO byście zrobili na moim miejscu? zgłaszali do hotelu? Czy przy meldowaniu czy wcześniej? Wiadomo, że na zwrot kasy i nowa rezerwację nie mam co liczyć wieć jestem ciekawy czy przejdzie podmiana gościa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
10 dni w Meksyku (Los Cabos). Loty (z walizką) z Warszawy i noclegi w hotelu Hampton Inn za 5367 PLN 10 dni w Meksyku (Los Cabos). Loty (z walizką) z Warszawy i noclegi w hotelu Hampton Inn za 5367 PLN
Tydzień na Maderze z wyżywieniem za 2509 PLN. Wylot z Katowic Tydzień na Maderze z wyżywieniem za 2509 PLN. Wylot z Katowic
#1542 PostWysłany: 12 Sie 2015 22:02 

Zamiast zgłaszać najpierw zadzwoń i zapytaj czy może ktoś inny przyjechać tak ogólnie, a nie w Twoim konkretnym przypadku. Kiedyś dzwoniłem i powiedzieli, że tak.
Góra
 PM off  
      
#1543 PostWysłany: 12 Sie 2015 22:11 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
A jak już się skontaktujesz z hotelem czy możliwa jest zmiana nazwiska gościa - a akurat w Accor jest na to spora szansa, to możesz dać swoje ogłoszenie na forum w poniższym temacie:
nocleg-w-hotelu-temat-zbiorczy,17,60577&start=220
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1544 PostWysłany: 13 Sie 2015 22:35 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 687
srebrny
Mam w pewnym sensie podobną sytuację, tylko, że w Ibisie. Zadzwoniłem dziś do hotelu i bardzo miła Pani powiedziała, że nie będzie problemu, będzie można zmienić nazwisko podczas meldowania się - test będzie za 2 tygodnie ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1545 PostWysłany: 16 Sie 2015 20:43 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 778
niebieski
W dyskusji o upgrde'ach jesion83 napisał:
jesion83 napisał(a):
Ibis lisboa malhoa, brak netu co jakiś czas aczkolwiek za często , reklamacja, 1500 pkt rekompensaty. Także czasami warto coś napisać :)

Cytuję i przenoszę tutaj, bo chyba bardziej pasuje do tematu dyskusji ogólnej.
Pytania są takie:
- ile punktów i za jakie niedogodności dostajecie?
- jakich argumentów używacie (twardych, miękkich)?
- czy wprost żądacie konkretnego zadośćuczynienia z sugerowaną liczbą punktów courtesy bonus czy też zostawiacie wolne pole drugiej stronie?
Podzielcie się swoim doświadczeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1546 PostWysłany: 16 Sie 2015 20:48 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Konkretnie sprevyzowalem czego nie było i wysunalem żądanie 3000 pkt. Także spotkaliśmy się w połowie drogi:)
Mógłbym drazyc ze hotel nie był w stanie zrealizować swojego hasła sztandarowego jakim jest 15 minut na naprawę lub wzięcie kosztów na siebie. Mógłbym spróbować korzystać z neta w telefonie w roamingu i przedstawić im fakturę ale wolałem nie ryzykować. Także te 1500 i tak uznaje za mały sukces.
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#1547 PostWysłany: 16 Sie 2015 20:51 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 778
niebieski
Ostro grasz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1548 PostWysłany: 16 Sie 2015 20:53 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
W dzisiejszych czasach brak dostępu do internetu to duży problem. A ibisy to hotele biznesowe, wiec nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy jestem w delegacji i nie mogę odebrać maila, zrobić przelewu, czy innych rzeczy związanych z biznesem:)


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 17 Sie 2015 01:18, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1549 PostWysłany: 16 Sie 2015 21:05 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 778
niebieski
Masz rację. Poza tym, rzeczywiście Ibisy maja politykę 15 minut na naprawę czegoś, co uznajemy, że nie działa tak, jak powinno.
Jednym słowem trzeba przedstawić sytuację, argumenty i żądanie zadośćuczynienia, najlepiej wyższego niż chcielibyśmy uzyskać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1550 PostWysłany: 16 Sie 2015 21:18 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2144
srebrny
jesion83 napisał(a):
W dzisiejszych czasach brak dostępu do internetu to duży problem. A ibisy to hotele biznesowe, wiec nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy jestem w delegacji i nie mogę odebrać maila, zrobić przelewu, czy innych rzeczy związanych z biznesem:)


Tak z ciekawości... od kiedy Ibisy to hotele biznesowe? Rozumiem Novotele, Sofitele, ale Ibisy przecież sam Accor pozycjonuje jako budżetowe (tanie).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1551 PostWysłany: 16 Sie 2015 21:26 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Mam wrażenie ze od zawsze:) oferują chociażby coś tam business za 90 euro, posiadają sale, salki konferencyjne.

Co inne typowe ibisy budget.

Takie mam wrażenie, może mylne:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1552 PostWysłany: 16 Sie 2015 21:36 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2144
srebrny
Faktycznie, tak wygląda. :)
Ja zawsze miałem subiektywne wrażenie, że Ibisy to jednak raczej nadają się na tani wypad z przyjaciółmi niż biznesowe spotkanie. ;)

Dodatkowo w mojej poprzedniej korporacji, gdzie delegacji było sporo, zarówno krajowych jak i zagranicznych, nigdy na liście dostępnych do wyboru hoteli z grupy Accor nie było Ibisów, zawsze tylko Mercure Grand, Novotele i Sofitele. Ale być może tam nie wiedzieli, że Ibisy to również biznesowe hotele, chyba więc Accor powinien popracować nad marketingiem. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1553 PostWysłany: 16 Sie 2015 21:52 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 778
niebieski
Jak w każdym biznesie również tutaj istnieje pozycjonowanie na klienta. Ibisy to tanie hotele biznesowe. Te, o których piszesz dalej to coraz wyższa półka. Jeśli jakąś firmę stać na Sofitele, to albo ma duży budżet na reprezentację, albo robi koszty swoim firmom matkom :)

-- 18 Sie 2015 22:45 --

Chyba szykuje się nowe promo 10k. Trudno na razie powiedzieć czy na pewno. Więcej na stronie John'a:
http://loyaltylobby.com/2015/08/18/prev ... r-31-2015/


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 17 Sie 2015 01:19, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1554 PostWysłany: 19 Sie 2015 09:15 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4369
Loty: 445
Kilometry: 982 521
złoty
znów 3 pobyty po 2 noce... ciekawe kiedy będzie więcej info, bo czekałam z rezerwacjami na tą promo :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1555 PostWysłany: 19 Sie 2015 09:48 

Rejestracja: 05 Cze 2013
Posty: 694
niebieski
heniek napisał(a):
No mi właśnie za Styles dali po reklamacji, przynajmniej teoretycznie, bo kilka dni po złożeniu reklamacji nocowałem w Novotelu ale reklamowałem Ibis Styles


Informacyjnie, zaliczyło mi automatycznie tylko jeden nocleg, następne dwa to były Novotel i Styles. Złożyłem reklamacje na oba i dziś dostałem punkty za trzeci pobyt więc za Ibis Styles również.

Myślę, że jeśli ktoś odpuścił reklamowanie Styles to jednak warto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1556 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2014
Posty: 495
Loty: 250
Kilometry: 590 205
niebieski
Po jakim czasie od odblokowania odznak w „Places” przekazywane są punkty ?
Wreszcie po kilkumiesięcznej wymianie maili od 7 dni mam zatwierdzone meldunki.
Ostatecznie pomógł mail do polskiego supportu. Dwa pobyty zaakceptowano podwójnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1557 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:09 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4369
Loty: 445
Kilometry: 982 521
złoty
różnie - czasem po paru dniach, ale jak zareklamujesz, to odpiszą, że mają do 35 dni. Ja mam teraz tak do tygodnia punkty na koncie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
ZFR uważa post za pomocny.
 
      
#1558 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:23 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9027
egg napisał(a):
Jak w każdym biznesie również tutaj istnieje pozycjonowanie na klienta. Ibisy to tanie hotele biznesowe. Te, o których piszesz dalej to coraz wyższa półka. Jeśli jakąś firmę stać na Sofitele, to albo ma duży budżet na reprezentację, albo robi koszty swoim firmom matkom :)

-- 18 Sie 2015 22:45 --

Chyba szykuje się nowe promo 10k. Trudno na razie powiedzieć czy na pewno. Więcej na stronie John'a:
http://loyaltylobby.com/2015/08/18/prev ... r-31-2015/

Nie ma jeszcze nigdzie oficjalnego linka do tej promocji, nie? :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1559 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1224
srebrny
Nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1560 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:30 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4369
Loty: 445
Kilometry: 982 521
złoty
obstawiam, że promo będzie aktywne, jak skończy się obecna wyprzedaż
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13531 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 677  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group