Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 104  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 03 Kwi 2014 09:05 

To dzwoń do tego konsultanta i wyjaśniaj. Tylko daj potem znać jak przebiegła rozmowa.
Góra
 PM off  
      
🏝️ Miami w dobrej cenie! Loty od 1410 PLN 🎫 Bagaż rejestrowany w cenie 🧳 🏝️ Miami w dobrej cenie! Loty od 1410 PLN 🎫 Bagaż rejestrowany w cenie 🧳
W stronę słońca ☀️ Fuerteventura, all inclusive w 4* hotelu z widokiem na ocean za 2949 PLN 🍹 W stronę słońca ☀️ Fuerteventura, all inclusive w 4* hotelu z widokiem na ocean za 2949 PLN 🍹
#102 PostWysłany: 03 Kwi 2014 10:56 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
a co napisali? Może to host odwołał bo coś ważnego mu wyskoczyło?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 03 Kwi 2014 11:02 

Wyżej masz podane co napisali. Że podejrzana rezerwacja.
Góra
 PM off  
      
#104 PostWysłany: 04 Kwi 2014 09:39 

Rejestracja: 10 Mar 2011
Posty: 180
hej,
czy host ma mozliwosc odrzucenia rezerwacji natychmiastowej jesli w danym teminie w kalendarzu ma wolne dni?

nevermind:)
Czym jest Rezerwacja Natychmiastowa?

Funkcja "Rezerwacji Natychmiastowej" pozwala gościom dokonywać rezerwacji pobytu bez konieczności oczekiwania na odpowiedź gospodarza. Rezerwacja zostaje automatycznie zaakceptowana po przesłaniu szczegółów i informacji o płatności - e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłany obu stronom. Teraz wystarczy już tylko potwierdzić szczegóły dotyczące zameldowania!

Jeśli dla danej oferty możliwa jest "Rezerwacja Natychmiastowa", będzie to widoczne w wynikach wyszukiwania. Zielony przycisk "Rezerwuj" zmieni się na "Rezerwacja Natychmiastowa", jeśli oferta daje taką możliwość, a szczegóły wyszukiwania pasują do wymagań gospodarza.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 04 Kwi 2014 09:59 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Zawsze ma możliwość odrzucenia, bo może coś mu wypaść.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:10 

Pytanie do tych co rezerwowali z kodem na 57 EUR.
Czy wygenerowało Wam już rachunek? Chodzi mi o miejsce wskazane na obrazku. Mi jeszcze nie.

Załączniki:
pytanie.JPG
pytanie.JPG [ 77.79 KiB | Obejrzany 4057 razy ]
Góra
 PM off  
      
#107 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
Mam pytanie do tych, którzy sporo rezerwowali... Czy często wam się zdarzało, że potwierdzona rezerwacja zostawała anulowana przez gospodarza niedługo przed przylotem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:35 

Rejestracja: 14 Lis 2011
Posty: 83
Loty: 29
Kilometry: 57 200
Anonymous napisał(a):
Pytanie do tych co rezerwowali z kodem na 57 EUR.
Czy wygenerowało Wam już rachunek? Chodzi mi o miejsce wskazane na obrazku. Mi jeszcze nie.


Wydaje mi się ;), że odpowiedź na Twoje pytanie to: tak.
Rezerwowałam z kodem 57 euro, właśnie wróciłam z tego pobytu, wszystko w porządku. Nie wiem jak teraz wejść na stronę, której screena zrobiłeś, ale jestem w stanie wygenerować coś o nazwie "Rachunek dla klienta" z danymi airbnb w prawym górnym rogu. Jako że już wróciłam, to nie wiem czy moja odpowiedź jest pomocna, bo to ciut inna sytuacja ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3609
srebrny
juliaka napisał(a):
Mam pytanie do tych, którzy sporo rezerwowali... Czy często wam się zdarzało, że potwierdzona rezerwacja zostawała anulowana przez gospodarza niedługo przed przylotem?

Przecież informacja jak często inni hostowie odwoływali rezerwacje i tak Ci kompletnie nic nie da. Istotne jest jak zachowuje się konkretny host, a otym można się dowiedzieć czytając jego opinie. W przypadku odwołania rezerwacji w opiniach hosta jest dodawany automatyczny wpis: "The reservation was canceled xx days before arrival. This is an automated posting.". Wystaczy poczytać opinie hosta i będzie wiadomo jak często i z jakim wyprzedzeniem odwoływał rezerwacje.


Ostatnio edytowany przez maczala1, 04 Kwi 2014 10:41, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:40 

hania napisał(a):
Wydaje mi się ;), że odpowiedź na Twoje pytanie to: tak.
Rezerwowałam z kodem 57 euro, właśnie wróciłam z tego pobytu, wszystko w porządku. Nie wiem jak teraz wejść na stronę, której screena zrobiłeś, ale jestem w stanie wygenerować coś o nazwie "Rachunek dla klienta" z danymi airbnb w prawym górnym rogu. Jako że już wróciłam, to nie wiem czy moja odpowiedź jest pomocna, bo to ciut inna sytuacja ;)

Jak wchodzę w "Rachunek" to wyżej mam właśnie sekcję "RACHUNEK DLA KLIENTA", natomiast niżej mam sekcję "Reservation Charges" i komunikat "Dziękujemy za rezerwację! Wkrótce wygenerujemy rachunek.". Właśnie o te pole pytam :)
Wcześniej wygenerowali mi bardzo szybko, a tutaj już 2 tygodnie proces trwa i nic. Ciekawe czy weryfikują czy co.
Góra
 PM off  
      
#111 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
maczala1 napisał(a):
juliaka napisał(a):
Mam pytanie do tych, którzy sporo rezerwowali... Czy często wam się zdarzało, że potwierdzona rezerwacja zostawała anulowana przez gospodarza niedługo przed przylotem?

Przecież informacja jak często inni hostowie odwoływali rezerwacje i tak Ci kompletnie nic nie da. Istotne jest jak zachowuje się konkretny host, a otym można się dowiedzieć czytając jego opinie. W przypadku odwołania rezerwacji w opiniach hosta jest dodawany automatyczny wpis: "The reservation was canceled xx days before arrival. This is an automated posting.". Wystaczy poczytać opinie hosta i będzie wiadomo jak często i z jakim wyprzedzeniem odwoływał rezerwacje.


Mój host miał sporo opinii, wyłącznie dobrych. Moja rezerwacja była pierwszą, którą anulował. Widać miałam pecha.
Tak po prostu OGÓLNIE jestem po prostu ciekawa czy często mieliście takie sytuacje, szczególnie z hostami którzy wyglądali na zaufanych?


Ostatnio edytowany przez juliaka, 04 Kwi 2014 10:50, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:48 

Rejestracja: 05 Mar 2011
Posty: 181
Loty: 57
Kilometry: 99 151
Rachunek mi wygenerowało w ciągu 2 dni po rezerwacji, więc odpowiadając na twoje pytanie wszystko mam już wygenerowane i opłata została pobrana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 04 Kwi 2014 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3609
srebrny
juliaka napisał(a):
maczala1 napisał(a):
juliaka napisał(a):
Mam pytanie do tych, którzy sporo rezerwowali... Czy często wam się zdarzało, że potwierdzona rezerwacja zostawała anulowana przez gospodarza niedługo przed przylotem?

Przecież informacja jak często inni hostowie odwoływali rezerwacje i tak Ci kompletnie nic nie da. Istotne jest jak zachowuje się konkretny host, a otym można się dowiedzieć czytając jego opinie. W przypadku odwołania rezerwacji w opiniach hosta jest dodawany automatyczny wpis: "The reservation was canceled xx days before arrival. This is an automated posting.". Wystaczy poczytać opinie hosta i będzie wiadomo jak często i z jakim wyprzedzeniem odwoływał rezerwacje.

Mój host miał sporo opinii, wyłącznie dobrych. Moja rezerwacja była pierwszą, którą anulował. Widać miałam pecha.
Tak po prostu OGÓLNIE jestem po prostu ciekawa czy często mieliście takie sytuacje, szczególnie z hostami którzy wyglądali na zaufanych?

Pech się niestety zdarza ale to nie zmienia faktu, że trzeba wybierać takich, którzy nie mają w opiniach "The reservation was canceled". Jak szukałem noclegu to widziałem takich, którzy mieli co drugą opinię o anulowaniu i od razu z nich rezygnowałem. Wziąłem takiego hosta, który ma prawie 50 opinii i ani jednej anulacji i liczę na to, że nie będę tym pierwszym :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 04 Kwi 2014 11:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010
Posty: 425
niebieski
maczala1 napisał(a):
Pech się niestety zdarza ale to nie zmienia faktu, że trzeba wybierać takich, którzy nie mają w opiniach "The reservation was canceled". Jak szukałem noclegu to widziałem takich, którzy mieli co drugą opinię o anulowaniu i od razu z nich rezygnowałem. Wziąłem takiego hosta, który ma prawie 50 opinii i ani jednej anulacji i liczę, że nie będę tym pierwszym :)


Oby! ja też na to liczyłam;)

Zgadzam się co do wyboru. Ja od razu odrzucam takich, którzy mają chociażby jedną anulowaną rezerwację. Nie życzę nikomu takiego anulowania, szczególnie jak się podróżuje na dłużej, dużą grupą i na inny kontynent:] I taka niespodzianka niedługo przed wyjazdem się trafia.
A tacy co mają co drugą anulowaną w ogóle powinni być zbanowani przez airbnb. Za notoryczne anulowania może być taka kara.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 04 Kwi 2014 11:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 50
Loty: 17
Kilometry: 22 587
A ja nie wiem jak coś takie interpretować. Dlaczego pojawia mi się tam kwota bonusu 303 zł (jako oczekujące)?
Jak rozumiem to oznacza, że osoba zarejestrowała się, wykupiła nocleg, ale jeszcze nie pojechała? Czy raczej tylko się zarejestrowała i nie zarezerwowała żadnego noclegu?

Image
_________________
Image

"Podróżuje­my więcej niż kiedy­kol­wiek, ale choćbyśmy poświęci­li de­gus­tacji całe życie, skosztu­jemy za­led­wie ok­ruchów de­lic­ji roz­sy­panych po Bożym stole. "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 04 Kwi 2014 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3609
srebrny
Te 303 zł to jest ogólny potencjał korzyści majątkowych, które można odnieść z faktu polecenia danej osoby :)
A oznacza to dokładnie to, co jest tam napisane. Nic tam nie ma o ewentualnym stanie rezerwacji danej osoby, tylko, że jest zerejestrowana i tyle.
Wszyscy mają taki stan, dopóki ktoś nie zarezerwuje i zrealizuje nocleg (pojedzie i wróci).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 04 Kwi 2014 13:02 

Rejestracja: 05 Mar 2011
Posty: 181
Loty: 57
Kilometry: 99 151
Jako, że nie mam dostępu do TS. Nie mam gdzie tego napisać, więc piszę tu. Oczywiście post może być później usunięty po przeczytaniu przez odbiorcę. Brawo dla moda za szybką reakcję i przeniesienie wiadomego wątku:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 05 Kwi 2014 01:51 

Rejestracja: 12 Sie 2011
Posty: 5
Hm..a ja mam takie pytanie. Chcę wynająć mieszkanie dla 4 osób, jednak w opisie jest napisane, że podana cena dotyczy 1 osoby za noc. Przy próbie rezerwacji cena nie zmienia się jednak w zależności od ilości wybranych osób (taka sama dla 1 jak i 4 osób). Jeśli więc zarezerwuję i ściągnie mi pieniążki z karty, regulamin portalu jest po mojej stronie? Miał ktoś podobny przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 05 Kwi 2014 02:23 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3918
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Jest rubryka "dodatkowe osoby". Tam możesz to sprawdzić. Aczkolwiek jeżeli po wybraniu większej ilości osób cena się nie zmienia, to pewnie dodatkowe osoby są bezpłatnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 05 Kwi 2014 08:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
kolorowomi napisał(a):
Hm..a ja mam takie pytanie. Chcę wynająć mieszkanie dla 4 osób, jednak w opisie jest napisane, że podana cena dotyczy 1 osoby za noc. Przy próbie rezerwacji cena nie zmienia się jednak w zależności od ilości wybranych osób (taka sama dla 1 jak i 4 osób). Jeśli więc zarezerwuję i ściągnie mi pieniążki z karty, regulamin portalu jest po mojej stronie? Miał ktoś podobny przypadek?


Była chyba raz taka sytuacja z jakimś hostelem działającym na airbnb, że cena za jedną osobę była taka sama jak za 8 osób (łóżko w pokoju wieloosobowym). Nie potrafię znaleźć na forum, może ktoś będzie pamiętał więcej. W każdym razie wtedy chyba skończyło się anulacją ze względu na ewidentny błąd.

Ale są też na pewno oferty, gdzie cena jest stała bezwzględu na ilość lokatorów. Właściciel chce określoną kwotę, a dalej już go mało interesuje ile będzie osób.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 104  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group