Autor: | Viktor44 [ 01 Sie 2011 17:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Murdok czyli używałeś NET+ na tych wszystkich serwisach i mówisz, że nie mam się o co martwić? BTW, akceptacja karty zależy chyba od hotelu/hostelu, a nie od wyszukiwarki i bookowarki? |
Autor: | jasamek [ 16 Sie 2011 21:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Cóż, moje pierwsze doświadczenia z booking.com jak najbardziej pozytywne. Rezerwowałem za pomocą zwykłej karty debetowej i nie było żadnych problemów... Dodatkowo z niewiadomej dla mnie przyczyny dostaliśmy pokój o dużo wyższym standardzie niż ten za który płaciliśmy. Także polecam. |
Autor: | malediwy [ 17 Sie 2011 08:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ja rezerwowałem nocleg za pośrednictwem booking.com w Pradze. Z formalnej strony wszystko było jak najbardziej OK! |
Autor: | Alicja20 [ 17 Sie 2011 12:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Hej ![]() trzy tygodnie temu zarezerwowalam pokoj w hotelu w berlinie przez booking.com. Jest to oferta bez mozliwosci anulowania rezerwacji dzieki czemu pokoj ma kosztowac mniej, a cala oplata za pobyt miala byc pobrana w dniu rezerwacji: "Przedpłata: Hotel obciąży Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt w dniu dokonania rezerwacji. Kwota ta nie podlega zwrotowi." Podalam poprawnie wszystkie dane karty kredytowej, minely juz 3 tygodnie od rezerwacji a karta kredytowa nie zostala jeszcze obciazona zadna kwota, wiec zaczynam sie obawiac czy z rezerwacja jest wszystko ok (wyjezdzam juz w niedziele). Dodam jeszcze ze karta kredytowa nie jest moja, lecz w regulaminie jest napisane ze nei stanowi to zadnego problemu. Mial ktos podobna sytuacje? Co powinnam zrobic? |
Autor: | oqrde [ 18 Sie 2011 09:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Alicja20, prawdopodobnie i tak obciążą kartę czy się pojawisz w hotelu czy nie. Ja miałem raz sytuację, że anulowałem rezerwację, która oczywiście miała taką możliwość i wybrałem inny hotel. Po powrocie na karcie miałem obciążenie z tego hotelu (mieli wszystkie dane karty przy rezerwacji), który anulowałem. Nie będę wdawał się w szczegóły, ale pieniądze odzyskałem przy pomocy Booking-u ale trwało to z 1,5 miesiąca i jeszcze musiałem dołożyć kilkadziesiąt zł na różnice kursowe ![]() |
Autor: | yareq [ 23 Sie 2011 00:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Rezerwowałem przez booking.com już 10 razy, przy wszystkich rezerwacjach używałem karty BZ WBK MarsterCard paypass. (3xPraga, 3xBarcelona, 1xMadryt, 1xPalma de Mallorca, 1xKraków, 1xWiedeń). Płaciłem zawsze na miejscu. Jeden jedyny raz moja rezerwacja po miesiącu została anulowana przez booking.com, ale to trochę z mojej winy. Następnego dnia po bookowaniu nie zauważyłem maila, który trafił do spamu, a była w nim informacja, że hotel chciał dokonać preautoryzacji karty i wystąpiły jakieś problemy i proszą mnie o podanie innej karty (na karcie rzeczywiście nie było środków). Poza tym jednym wypadkiem wszystko ok. Ja ze swojej strony mogę polecić booking.com |
Autor: | luxyfer [ 07 Wrz 2011 23:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Czy jeśli zarezerwuję hotel z Oferty Bezzwrotnej, ale podam kartę prepaid na której jest 0zł to grozi mi coś za to gdybym jednak nie przyjechał do tego hotelu? ![]() |
Autor: | oqrde [ 08 Wrz 2011 09:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
luxyfer napisał(a): Czy jeśli zarezerwuję hotel z Oferty Bezzwrotnej, ale podam kartę prepaid na której jest 0zł to grozi mi coś za to gdybym jednak nie przyjechał do tego hotelu? ![]() Łukasz, oferta bezzwrotna ma to do siebie, że nie możesz z niej zrezygnować ![]() Można sobie wyobrazić, że jednak prepaid "przejdzie", a ty się nie pojawisz w hotelu, jak będą próbować wtedy ściągać kasę z twojej karty ? |
Autor: | rw30 [ 08 Wrz 2011 09:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
dlatego mysle, ze prepaid nie przejdzie ( proba blokady, ktora zreszta czasem ma miejsce nawet w przypadku gdy rezerwujemy z free cancellation ) |
Autor: | oqrde [ 08 Wrz 2011 09:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
rw30 napisał(a): dlatego mysle, ze prepaid nie przejdzie ( proba blokady, ktora zreszta czasem ma miejsce nawet w przypadku gdy rezerwujemy z free cancellation ) A co jak "zasilisz" prepaida przed rezerwacją, a później kasę wydasz, a kartę wyrzucisz do śmieci ? ![]() Myślę, że przy takich rezerwacjach prepaid nie "puszczą", może ktoś ma jakieś doświadczenia ? Sytuacja z prepaidem może być też ciekawa przy rezerwacji z opcją anulowania, ale jak się nie pojawisz to płacisz np za pierwszą noc, w tego typu rezerwacji rzadko kartę sprawdzają... ![]() |
Autor: | rw30 [ 08 Wrz 2011 10:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
oqrde napisał(a): rw30 napisał(a): dlatego mysle, ze prepaid nie przejdzie ( proba blokady, ktora zreszta czasem ma miejsce nawet w przypadku gdy rezerwujemy z free cancellation ) A co jak "zasilisz" prepaida przed rezerwacją, a później kasę wydasz, a kartę wyrzucisz do śmieci ? ![]() ok, on mowil o sytuacji, ze ma 0 na karcie ogolnie to nie wiem co by te kombinacje mialy dac - jesli booking odnotuje troche takich akcji to po prostu zablokuja mozliwosc placenia kartami prePaid i tyle |
Autor: | pehape [ 08 Wrz 2011 11:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Cześć, Na czym polega pre-autoryzacja karty ? Również skorzystałem z booking.com, ale ostateczną opinię wystawię po powrocie. Na chwilę obecną, wszystko na +. |
Autor: | oqrde [ 08 Wrz 2011 16:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
rw30 napisał(a): oqrde napisał(a): rw30 napisał(a): dlatego mysle, ze prepaid nie przejdzie ( proba blokady, ktora zreszta czasem ma miejsce nawet w przypadku gdy rezerwujemy z free cancellation ) A co jak "zasilisz" prepaida przed rezerwacją, a później kasę wydasz, a kartę wyrzucisz do śmieci ? ![]() ok, on mowil o sytuacji, ze ma 0 na karcie ogolnie to nie wiem co by te kombinacje mialy dac - jesli booking odnotuje troche takich akcji to po prostu zablokuja mozliwosc placenia kartami prePaid i tyle On pytał o "0", ale według mnie intencja jest ta sama co doładowanie i wydanie pieniędzy z prepaida, brak opłaty za rezerwację w przypadku niepojawienia się w hotelu. Sam tak nie robię i nie zamierzam, jeżeli booking to zawsze zbiorę z możliwością anulowania, taką mam zasadę. |
Autor: | oqrde [ 08 Wrz 2011 16:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
pehape napisał(a): Cześć, Na czym polega pre-autoryzacja karty ? Również skorzystałem z booking.com, ale ostateczną opinię wystawię po powrocie. Na chwilę obecną, wszystko na +. Pre-autoryzacja to forma sprawdzenia karty kredytowej. Jest ona wykorzystywana w celu sprawdzenia, czy karta kredytowa jest ważna i czy są na niej dostępne środki, wystarczające do pokrycia części lub całości kosztu rezerwacji. |
Autor: | pehape [ 08 Wrz 2011 16:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Dzięki za info. Rozumiem, że pre-autoryzacja nie jest widoczna w historii konta bankowego. |
Autor: | malediwy [ 08 Wrz 2011 16:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ja zrobiłem kilka dni temu rezerwację używając karty BZ WBK MarsterCard paypass z zerowym saldem. Rezerwacja przeszła bez problemu i dostałem maila z jej potwierdzeniem. Nie ma więc problemu jak widać ze zrobieniem rezerwacji ale sam jestem ciekaw co by było gdybym nie przyjechał do hotelu. Czy są w stanie jakoś wyegzekwować tą płatność?... |
Autor: | rw30 [ 09 Wrz 2011 11:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
mi ostatnio przyblokowali 140 euro za rezerwacje pokoi w 1* hotelu w alicante ![]() |
Autor: | pehape [ 30 Wrz 2011 19:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Mam rezerwację na 4 dni, od 8 do 12.X dokonaną przez booking.com Dziś dostałem informację bezpośrednio mailowo z hotelu w Hiszpanii (nie od booking.com), że ze względu na małe obłożenie pokoi, obiekt będzie nieczynny od 2 paź. i proponują mi przeniesienie do innego hotelu w pobliżu i proszą o potwierdzenie. "We ask you to confirm that accept this change. To inform, in Hotel JakiśTam we will do our best to give you the best room possible. Please forgive any inconvenience that this may cause you." Czy ktoś z Was już był w takiej sytuacji ? Kurcze, sprawa dość pilna i nie na rękę, bo wylatuję już za 3 dni. Pozdrawiam, |
Autor: | pit bull [ 05 Paź 2011 15:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ja wlasnie wrocilem z Pragi hotel 4 gwiazdkowy za 16 euro rezerwowany przez booking.com wszystko bez najmniejszego problemu |
Autor: | Viktor44 [ 05 Paź 2011 21:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ja bookowałem pokój w hotelu w Mediolanie przez booking.com, kwota 150€, zapomniałem, że na NET+ netellera mam ok 44€ ![]() Płatność pisało, że na miejscu, przez booking tylko autoryzacja i rezerwacja. |
Strona 4 z 306 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |