Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: LOT zwrot ceny biletu
#41 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2014
Posty: 45
-- 26 Sie 2017 17:50 --

Witam,
Kupilem bilety dla 3 osob z Waszawy do Stambułu, niestety jedna z osob zachorowala dosc powaznie- szpital itd,
czy moge sie ubiegac o zwrot calej kwoty czy jedynie niewykorzystane oplaty lotniskowe i podatek ? Rezerwacja w taryfie Economy Standard. Pisalem do LOTu, odpisali ze tylko podatki i oplaty w tym przypadku wchodza w gre. Moze ktos mial podobna sytuacje albo doswiadczenie i potwierdzi albo zaprzeczy info of Lotu?
prosze o pomoc. dzięki
bede bardzo wdzieczny za szybka odpowiedz i pomoc !


Ostatnio edytowany przez Abcn, 15 Wrz 2017 18:05, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyspy Zielonego Przylądka: 7 dni w 5* hotelu z all inclusive za 3978 PLN. Wylot z Warszawy Wyspy Zielonego Przylądka: 7 dni w 5* hotelu z all inclusive za 3978 PLN. Wylot z Warszawy
Te kierunki niedawno były hitami wśród Polaków, a dziś latamy tam znacznie mniej. Z czego to wynika? Te kierunki niedawno były hitami wśród Polaków, a dziś latamy tam znacznie mniej. Z czego to wynika?
#42 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7961
srebrny
@mordamorda Niestety , nie muszą podejść po ludzku i faktycznie w tej taryfie nie ma zwrotów za całość , jedynie podatki.Jednak spróbuj jeszcze opisując co i jak i załącz dokumentację lekarską.
W Wizzair często w bardzo uzasadnionych przypadkach idą pasażerowi na rękę i przynajmniej proponują zwrot całości kasy na konto Wizz do wykorzystania na inne loty.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Sie 2017 09:46, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@mordamorda masz ciekawego nicka, ale czy ta osoba nie ma jakiegos dodatkowego ubezpieczenia od takiej ewentualnosci?
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2014
Posty: 45
nie ma dodatkowego ubezpieczenia niestety. Wylot dopiero za 2 tygodnie. Dzieki tak wlasnie myslalem, ale warto bylo zapytac. jak najlepiej to zalatwic, telefonicznie, osobiscie czy przez fb bo i tak sie tez da ??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Proponuje osobiscie, a jak skompikowane to telefonicznie, mi zdarzalo sie czasami "niemozliwe sprawy" pozytywnie zalatwic. :D
Tak z ciekawosci, jaka cena tego biletu?
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2014
Posty: 45
moja narzeczona kupowala a ja nie pamietam dokladnie, cos kolo 1400zl.
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#47 PostWysłany: 26 Sie 2017 18:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Rozumiem ten bol, to spora suma za jeden bilet do Stambulu. ;)
Sprobuj porozmawiac, zycze i mam nadzieje, ze cos wskórasz, daj znac jak poszlo.
Pozdr
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Sie 2017 09:48, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 26 Sie 2017 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2014
Posty: 45
-- 26 Sie 2017 19:12 --

dzieki wielkie, pozdrawiam

-- 26 Sie 2017 19:13 --

a jeszcze dopytam bo to nie ja bede jecchal, niestety nie moge, gdzie osobiscie sie zalatwia takie sprawy ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 28 Sie 2017 23:56 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1752
niebieski
Za http://www.lot.com/pl/pl/contact
Polskie Linie Lotnicze lot S.A., ul. 17 Stycznia 43 02-146 Warszawa

O ile dobrze pamiętam na 4. piętrze jest biuro zarządu, może tam coś się uda. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:10 

Rejestracja: 14 Lut 2013
Posty: 7
Witam
co zrobić jeśli popełniłem błąd podczas zakupu na stronie LOT biletu i zostały podane złe daty lotu. Czy opłacony bilet mogę zwrócić jeśli po około 30 minutach od błędu wysłałem maila do przewoźnika i próbuje kontaktować się z infolinią. Zwrot wynika z mojego błędu.
Dziękuję za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:19 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 716
srebrny
Nie wiem na ile wynika to z przepisów, ale mi na infolinii w takiej sytuacji bez problemu zmienili daty lotów. Kierunek lotów został bez zmian.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2049
Loty: 290
Kilometry: 334 034
złoty
Mozesz liczyc na dobra wole przewoznika i niestety nic wiecej.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
muminux lubi ten post.
 
      
#53 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7961
srebrny
@muminux Jeśli taryfa zakupionego biletu nie pozwala na anulowanie lub bezpłatną zmianę daty lotu, to tylko od dobrej woli przewoźnika a właściwie osoby załatwiającej twoją prośbę będzie zależało czy ci zechce pomóc z racji szybkiego wykrycia błędu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:50 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9027
HON fly4free
Najlepiej bezzwłocznie skontaktować się z infolinią. Załatwienie sprawy zależy od dobrej woli linii, ale w przypadku szybkiego kontaktu po zakupie biletów jest spora szansa na pozytywny finał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 13 Wrz 2017 22:55 

Rejestracja: 14 Lut 2013
Posty: 7
Po 60 minutach czekania połączyłam się i uzyskałem informacje ze w mojej taryfie jedyne co mogą zwrócić to opłata lotniskowa i ewentualnie wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji wysłać do lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 13 Wrz 2017 23:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2820
Loty: 479
Kilometry: 674 952
złoty
Słabe to jest, że nie ma jakiś odgórnych przepisów o poprawie oczywistych błędów w takich wypadkach. Już nawet nie anulacji, ale samej poprawy, która nic przewoźnika nie kosztuje. Mogliby dać chociaż ze 2h na zmianę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 13 Wrz 2017 23:36 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1816
niebieski
@muminux spróbuj ponownie jutro rano, może trafisz na kogoś, kto przychylniej spojrzy na Twoją prośbę. Zresztą i tak nie masz niczego do stracenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 13 Wrz 2017 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2049
Loty: 290
Kilometry: 334 034
złoty
@Darek M. - to juz jest bardziej dyskusja na "Luzne gatki" ale masz racje. W takich przypadkach sprzedawcy sa chronieni przez prawo i moga sie wycofac ze sprzedazy w przypadku "oczywistego bledu", natomiast klienci moga najwyzej ladnie poprosic...
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 13 Wrz 2017 23:48 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1359
niebieski
Postrasz ich może konkurencją? W Lufthansie albo TAPie można zwrócić bilet w ciągu 24h od momentu zakupu, pare razy z tego korzystałem jak coś źle zarezerwowałem.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 15 Wrz 2017 13:26 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4097
platynowy
Tutaj jest przewaga OTA i biur podróży. Do końca dnia mogą anulować bilet bez dodatkowych kosztów (ale oczywiście tylko niektóre oddają klientowi 100% zapłaconej kwoty).

W USA zdaje się prawo do tego obliguje aby umożliwić "24h free cancellation". Expedia i inni się tym chwalą.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: f0ku5 oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group