Autor: | Gaszpar [ 02 Wrz 2015 00:24 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
A opisz dla potomnych jak to dokładnie wyglądało, czy czegoś szczególnego wymagali? Śmiesznie poczytać posty @jacek96 który mówi, żeby się puknąć w głowę z chargebackiem ![]() |
Autor: | jacek96 [ 02 Wrz 2015 06:59 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
Tez bardzo mnie to ciekawi. Dodatkowo jak bank (a w dalszej czesci postepowania Visa) argumentowal pozytywne rozpatrzenie reklamacji. |
Autor: | irkolo [ 02 Wrz 2015 07:37 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
W procedurze chargeback stroną jest organizacja wydająca kartę (VISA/MC) a nie bank. |
Autor: | elwirka [ 02 Wrz 2015 07:44 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
Nieważne, że VISA, a nie bank. Tak na zdrowy rozsądek, chargeback nie powinien mieć zastosowania. Chociaż z drugiej strony, linia lotnicza nie może przewieźć tym samym lotem tych samych ludzi niejako podwójnie. Tak więc usługa nie może być wykonana. Dodatkowo tak jak poprzedników bardzo interesuje mnie, jakie ty podawałeś argumenty, ażeby zwrócono ci pieniądze. Takie rzeczy jak widać zdarzają się i dobrze wiedzieć na przyszłość, co możemy zrobić. |
Autor: | jacek96 [ 02 Wrz 2015 07:54 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
@irkolo ze organizacja platnicza, to kazdy wie. Jednak formalnosci wszelkie zalatwia bank i z nim sie kontaktujesz i od niego otrzymujesz odpowiedz! @elwirka 100lodow tez nie zjesz, a sprzedawca nie odmowi Ci sprzedazy, tym bardziej jak kupisz po kilkadziesiat w roznych sklepach ![]() |
Autor: | elwirka [ 02 Wrz 2015 08:29 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
Zgadzam się, że powód bardzo słaby i naciągany. I nawet Aviel, który miał podobną sytuację, odzyskał tylko podatki z ceny biletów. Tak więc uznać należy, że autor tematu miał wyjątkowe szczęście;-) |
Autor: | blasto [ 02 Wrz 2015 08:42 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
Z tego co się orientuję błędy w procesie przeprowadzania transakcji mogą być przyczyną do wszczęcia procedury chargeback. Jeżeli autor wyjaśnił, że na skutek błędu nie otrzymał potwierdzenia dokonania transakcji i z tego powodu wykonał kolejną, może być to powód do chargebacku. Sam fakt, że kupił 2 bilety na ten sam lot i na to samo nazwisko uprawdopodabnia takie tłumaczenie. @aviel napisał jedynie, że mial 2 bilety na ten sam lot - nie napisał z czego to wynikało, więc tych sytuacji nie można porównać. |
Autor: | srebrnyptak [ 02 Wrz 2015 09:53 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
Procedure chargeback otwierasz w banku wystawcy karty. Wypelniasz formularz gdzie mozliwie jaknajdokladniej opisujesz swoj przypadek. Ja kierowalem sie zapisem na stronie banku i opisie chargebacku mowiacym o: klient próbował zapłacić za towar lub usługę przy użyciu karty, jednak transakcja się nie powiodła i klient zapłacił za towar czy usługę w inny sposób. Mimo tego karta została obciążona nieudaną transakcją, - jest to prawie (dwa inne kanaly sprzedazy z zakupem tej samej uslugi)moj przypadek. Podalem wszystkie parametry lotu - z dwoch rezerwacji[zdrowy rozsadek z automatu powinien umozliwiac skasowanie jednego biletu skoro na te same dane w tym samym samolocie sprzedano dwa bilety jednej osobie - z drugiej strony moge sobie wyobrazic jak fajnym strzalem dla przewoznika jest taki klient ktory zaplacil za dwa bilety a na pol roku przed wylotem wiemy ze poleci na jednym - stad ten turecki opor i propozycja skasowania jednego z biletow z mozliwoscia odzyskania 9% podatku]. Zalaczylem wszystkie mejle otrzymane podczas skladnaia rezerwacji. Z tego co wiem zostalo to przetlumaczone i wyslane do Visa. Uzasadnienia reklamacji nieotrzymalem - moze jeszcze idzie poczta. Jak otrzymam uzasadnienie ibedzie w nim cos co warto przedstawic na forum - opisze to. |
Autor: | srebrnyptak [ 07 Wrz 2015 14:29 ] |
Temat postu: | Re: podwojna platnosc za ten sam lot w Turkish Airline |
konczac definitywnie temat mam dzis pisemne uzasadnienie reklamacji - bardzo lakoniczne: Punkt handlowy, w ktorym transakcja zostala dokonana, anulowal reklamowane obciazenie, w zwiazku z czym otrzymal Pan bezposredni zwrot srodkow z tego punktu. Koniec cytatu. Mbank oddal takze pobrana prowizje |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |