Autor: | klayton [ 17 Lip 2013 22:41 ] |
Temat postu: | Re: podwojony zwrot od Wizzair - co moge zrobic |
Cytuj: Podtrzymuje powyzsze. Zadne dod. koszta nie groza Bzdury piszesz. Mam nadzieje, ze nikt nie wezmie Twojej opinii za dobra monete. Skoro jednak nie chcesz mnie i innym uzasadnic swoich opinii na forum prawnym - co sam sugerowales - to chyba lepiej spuscmy zaslone milczenia na sens Twoich porad prawnych. |
Autor: | danielang [ 18 Lip 2013 00:32 ] |
Temat postu: | Re: wizzair nie chce mi oddac pieniedzy co moge zrobic |
beamiel napisał(a): danielang napisał(a): Wspolczuje sytuacji,napisz czy odzyskales pieniadze,ja mialem podobna historie ale z nieco innym zakonczeniem: ''Szanowni Państwo, W związku z błędem w implementacji danych został dokonany podwójny zwrot kwoty 305.83GBP na Państwa konto podane w korespondencji. Prosimy o zwrot wpłaconej kwoty 305.83GBP na konto zwrotne z którego otrzymali Państwo kwotę. Z góry dziękujemy bardzo zwrot nadpłaconej kwoty.'' Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha coz za ironia losu,srodkowy palec dla wizzair!!! bardzo dobrze!!! hehehe u mnie zwrot mamonki nastapił wczoraj (16/07/13) po 4 miesiacach ciezzzzzkich nerwow na infolinie tez okolo 70f wydałam i nigdy juz nie bede placic przelewem bankowym! o nie! ale co nie zabije to wzmocni hehe teraz wiem i kazdego przestrzegam nie dzwonic na infolinie to nic nie da jedynie formularz skarg mocno ukryty na ich stronie - 30dni roboczych na odpowiedz i skarga i ratowac sie Europejskie Centrum Konsumenckie Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa http://www.konsument.gov.pl Tel. 022 55 60 118 pozdrawiam i ciesze sie ze tak sie pomylili ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dobrze ze odzyskales kase,ale jak widac zajmuje im to 3-4 miesiace a powinno 2 tygodnie. Dzieki wszystkim za odpowiedzi wnoszace cos do tematu,bede informowal co dalej w tej sprawie, pozdr;) |
Autor: | DMW [ 18 Lip 2013 01:37 ] |
Temat postu: | Re: wizzair nie chce mi oddac pieniedzy co moge zrobic |
Jacku nie wprowadzam zamętu. Tak jest i parokrotnie to przerabiałem więc wiem co piszę. Ja byłem tą stroną która omyłkowo przelała nienależne kwoty (nie za bilety tylko za inne tematy) i bank w moim imieniu interweniował (skutecznie!). A to co piszesz o interwencji banku w wypadku pomyłki samego banku - to jest oczywiste.[/quote] Skad wiesz, ze bank nie kontaktowal sie z odbiorca ,a ten wyrazil.zgode na zwrot?[/quote] Ależ ja wiem że się kontaktował. I widocznie użył na tyle skutecznych argumentów (np. art. 410 kc - świadczenie nienależne ), że dostałem zwrot omyłkowego przelewu. I to miałem na myśli pisząc że "bank może się zwrócić w tej sprawie... itd." W dodatku zleceniodawca może obciążyć odbiorcę odsetkami za bezpodstawne przetrzymywanie środków. |
Autor: | danielang [ 24 Lip 2013 22:11 ] |
Temat postu: | Re: podwojony zwrot od Wizzair - co moge zrobic |
error;) |
Autor: | danielang [ 24 Lip 2013 22:23 ] |
Temat postu: | Re: podwojony zwrot od Wizzair - co moge zrobic |
jacek69 napisał(a): Ku wyjaśnieniu, moderatora to nie zagotowało, tylko forumowicza "jotodupca". Nie każdy jest wolny od zawiści ![]() Posty były coraz mniej merytoryczne i zostały przesunięte do OT. Mój blad.Do usuniecia;) |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |