Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Sty 2013 22:50 

Rejestracja: 30 Cze 2012
Posty: 459
niebieski
Nie chciałbym zaśmiecać forum, dlatego piszę w tym dziale.

Znalazłem odpowiedni hotel na booking.com i zarezerwowałem go. Przez przypadek podałem jednak dane złej karty, tzn : podałem dane karty pre-paid (na której nawet nie mam kilku złotych), zamiast mojej kredytówki. Cala operacja na stronie booking.com została zaakceptowana, a na koniec potwierdzona również zdaniem, że hotel ściągnie sobie należność z mojej karty.
Co w tej sytuacji zrobić ? Gdyby była opcja z bezpłatną anulacją pokoju, to bym to zrobił, jednak w tym hotelu nie ma możliwości anulowania. W przypadku, gdybym przelał na karte pre-paid wystarczające środki, to wtedy będą mogli ją ściągnąć z niej ?
Może w sytuacji, gdy hotel "zorientuje się", że nie może ściągnąć mojej kasy, sam odwoła moją rezerwację ?

Głupia sytuacja, a raczej moja głupota 8-) a zależy mi na tym hotelu, bo jest w idealnym dla mnie miejscu. Polecicie, co robić ?

Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Chorwacja na wyciągnięcie ręki ✈️ Loty do Zadaru + prom na wyspę Dugi Otok za 188 PLN 🏝️ Chorwacja na wyciągnięcie ręki ✈️ Loty do Zadaru + prom na wyspę Dugi Otok za 188 PLN 🏝️
Luksus w Turcji Egejskiej ☀️ Relaks z all inclusive w Kusadasi za 2361 PLN 🔥 Luksus w Turcji Egejskiej ☀️ Relaks z all inclusive w Kusadasi za 2361 PLN 🔥
#2 PostWysłany: 07 Sty 2013 22:56 

Rejestracja: 29 Gru 2012
Posty: 165
Luz luz ,jak się ogarną ,że nie masz tam kasy to dostaniesz mejla z prośbą o zmianę nr karty.
A jeśli takiego nie dostaniesz ,to pewnie na miejscu zapłacisz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 07 Sty 2013 22:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
maxi33 napisał(a):
Luz luz ,jak się ogarną ,że nie masz tam kasy to dostaniesz mejla z prośbą o zmianę nr karty.
A jeśli takiego nie dostaniesz ,to pewnie na miejscu zapłacisz.

"Luz, luz" a znam osobe, ktorej nie wpuszczono do hotelu rezerwowanego przez booking.com, bo pomylila sie w miesiacu kiedy karta debetowa konczy waznosc. Hotel olal sprawe, nie poczynil zadnego kontaktu i pogonil osobe spod drzwi o polnocy, wiec zalecam jednak przedsiewziac dzialania by to wyprostowac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 07 Sty 2013 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Ja miałem przypadek, kiedy zmieniałem kartę kredytową. W takim przypadku można zadzwonić do biura obsługi booking.com - w panelu zarządzania rezerwacją umieszczą wówczas ikonę "zmiana karty" czy coś w tym stylu, będzie można wtedy wprowadzić dane nowej karty.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 07 Sty 2013 23:16 

Rejestracja: 29 Gru 2012
Posty: 165
m3lm4k napisał(a):
maxi33 napisał(a):
Luz luz ,jak się ogarną ,że nie masz tam kasy to dostaniesz mejla z prośbą o zmianę nr karty.
A jeśli takiego nie dostaniesz ,to pewnie na miejscu zapłacisz.

"Luz, luz" a znam osobe, ktorej nie wpuszczono do hotelu rezerwowanego przez booking.com, bo pomylila sie w miesiacu kiedy karta debetowa konczy waznosc. Hotel olal sprawe, nie poczynil zadnego kontaktu i pogonil osobe spod drzwi o polnocy, wiec zalecam jednak przedsiewziac dzialania by to wyprostowac.


Uu okej to odwoluje :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 08 Sty 2013 01:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 740
niebieski
To zależy od hotelu. Mi w sylwestra robili preautoryzację, wcale się temu nie dziwię. Za to w październiku miałam problem, bo zmieniły się plany i możliwości, niestety anulować rezerwacji nie mogłam. Nie to, że nikt się ze mną nie skontaktował, to żadnego debetu na karcie nie miałam.
Jeśli się martwisz to skontaktuj się bezpośrednio z hotelem.
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group