Autor: | karrolkie [ 05 Sty 2014 12:54 ] |
Temat postu: | tickets.pl 'brak środkow na koncie' - nie rozumiem dlaczego |
Witam! Wczoraj wieczorem chciałam kupić bilet z Krakowa do Bangkoku na portalu www.tickets.pl Wszystko szło dobrze, bilet zamówiłam, ale po chwili dostałam na maila informację: "Niestety, prośba o płatność Twojego zamówienia XXXX została odrzucona. Przyczyna: brak wystarczających środków na karcie. Status zamówienia: ZAREZERWOWANO. Płatność nie została potwierdzona. Oczekiwanie na płatność. W celu ponownego wystawienia biletu, bez zmiany wartości: zasil kartę, wskazaną przy dokonywaniu rezerwacji. Prosimy o kontakt z naszą służbą obsługi klienta, aby potwierdzić możliwość opłaty rezerwacji. Ponowne wystawienie biletu może być dokonane w okresie ważności rezerwacji. Płatności można dokonać do 05.01.2014 06:10. Po upływie 12 godzin od momentu dokonania rezerwacji, niezapłacone zamówienie zostanie anulowane, oraz wrócone do sprzedaży. (...). " Bardzo się zdziwiłam, sprawdziłam środki na swoim koncie i na pewno wystarczyłoby na kupno biletu. Nie rozumiem dlaczego w takim razie dostałam taką wiadomość. Rezerwacja powinna wygasnąć dziś rano - jednak nadal nie wygasła i jest na moim koncie, przez co nie mogę spróbować kupić bieltu jeszcze raz, ponieważ nie chcę ryzykować, że nagle będę mieć dwa bilety. Wie ktoś co zrobić w takiej sytuacji? Kontakowałam się z tickets.pl ale nikt nie odbiera/nie odpisuje na wiadomości. Dziękuję z góry za pomoc! |
Autor: | olus [ 05 Sty 2014 12:57 ] |
Temat postu: | Re: tickets.pl 'brak środkow na koncie' - nie rozumiem dlacz |
A jaką kartą płaciłes? Masz włączoną możliwość transakcji internetowych i odpowiedni limit? |
Autor: | karrolkie [ 05 Sty 2014 13:19 ] |
Temat postu: | Re: tickets.pl 'brak środkow na koncie' - nie rozumiem dlacz |
Używałam karty VISA. Dodzowniłam się już do tickets.pl i ponoć moja rezerwacja już wygasła, więc probowałam kupić bilet na stronie bravofly.pl - tam pokazuje się komunikat: "Transakcja się nie udała. Radzimy zweryfikować dane i spróbować ponownie (...)" Co do limitu - nie mam pojęcia, nigdy nie kupowałam nic tak drogiego przez internet - więc to może być przyczyną? |
Autor: | olus [ 05 Sty 2014 13:35 ] |
Temat postu: | Re: tickets.pl 'brak środkow na koncie' - nie rozumiem dlacz |
Tak, bardzo prawdopodobnie to jest przyczyną. W zależności od tego, jaka to karta, mozesz albo samodzielnie zmienic limity przez internet, albo zrobic to dzwoniąc do banku. |
Autor: | czub [ 05 Sty 2014 13:58 ] |
Temat postu: | Re: tickets.pl 'brak środkow na koncie' - nie rozumiem dlacz |
Limity w banku na transakcje internetowe, bądź aktywowanie możliwości transakcji przez internet |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |