Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 276 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: ticket.no
#261 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9053
srebrny
Przy odwołaniu lotu czas dotarcia nie ma znaczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tylko dla pełnoletnich: tydzień w 4* hotelu (z HB) na Teneryfie za 2980 PLN. Wylot z Warszawy Tylko dla pełnoletnich: tydzień w 4* hotelu (z HB) na Teneryfie za 2980 PLN. Wylot z Warszawy
Wakacje w Dubaju za 2585 PLN. Loty Lufthansą z Krakowa i 7 nocy (ze śniadaniami) w 4* hotelu Novetel Wakacje w Dubaju za 2585 PLN. Loty Lufthansą z Krakowa i 7 nocy (ze śniadaniami) w 4* hotelu Novetel
 Temat postu: Re: ticket.no
#262 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2432
srebrny
W tym przypadku ma i limit wynosi 2h (nie 3h jak błędnie napisałem wcześniej)

Artykuł 5
Odwołanie
1. W przypadku odwołania lotu, pasażerowie, których to odwołanie dotyczy:
c) mają prawo do odszkodowania od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 7, chyba że:
iii) zostali poinformowani o odwołaniu w okresie krótszym niż siedem dni przed planowym czasem odlotu i zaoferowano im zmianę planu podróży, umożliwiającą im wylot nie więcej niż godzinę przed planowym czasem odlotu i dotarcie do ich miejsca docelowego najwyżej dwie godziny po planowym czasie przylotu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: ticket.no
#263 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:30 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4097
platynowy
@brady77 skoro operatorem lotu była Delta, to do tej linii powinieneś zgłosić roszczenie a nie Virgin Atlantic. A prawnika szukaj dopiero jak Delta stanie okoniem i nie będzie chciała płacić.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
brady77 lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: ticket.no
#264 PostWysłany: 15 Paź 2022 13:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9053
srebrny
@Hose
Oczywiście to prawda. Źle przeniosłem myśli na klawiaturę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: [OPINIE] Ticket.no
#265 PostWysłany: 20 Paź 2022 20:12 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4097
platynowy
Tym razem muszę pochwalić ticket.no. KLM odwołał mi lot, na infolinii nie chcieli ruszać biletu i odsyłali do OTA. Ale uprosiłem o pobranie miejsc do rezerwacji na loty alternatywne. Później zadzwoniłem do ticket.no, miła Norweżka w pół minuty usunęła stare segmenty i przepisała bilet na nowe połączenie, bez żadnej dodatkowej opłaty.
_________________
Life is short and the world is wide.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 25 Lip 2023 20:27, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: [OPINIE] Ticket.no
#266 PostWysłany: 21 Paź 2022 00:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2418
HON fly4free
@mucha mógłbyś rozwinąć co znaczy „pobranie miejsc do rezerwacji na loty alternatywne”
Lufa mi segmenty w rezerwacji odwołała, co prawda inne ota.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: [OPINIE] Ticket.no
#267 PostWysłany: 21 Paź 2022 17:01 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4097
platynowy
@onufry_z przykładowo lot WAW-AMS-JFK, rozkład się zmienił, na infolinii linii lotniczej wstawili do rezerwacji WAW-CDG-JFK pozostawiając stare odcinki po zmienionym rozkładzie. OTA usunęło stare, potwierdziło nowe i przesłało potwierdzenie z nowym nr biletu.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
onufry_z uważa post za pomocny.
 
      
#268 PostWysłany: 25 Wrz 2023 11:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Wrz 2020
Posty: 1821
HON fly4free
Po dzisiejszej rozmowie telefonicznej oraz wymianie mailów z ticket.no, muszę ich pochwalić :roll: :?: :D . LH odwołała lot, i ticket automatycznie przysłał zmiany na dłuższą przesiadkę 13h we FRA, po kontakcie z infolinią Pani wysłała wiadomość, że przekaże dalej i po 1h przyszedł mail z opcją szybkiej 1,5h przesiadki we FRA.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#269 PostWysłany: 25 Wrz 2023 14:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2371
Miałeś pakiet premium? Coś kazali dopłacać? Bo jakoś nie wierzę w dobroć ich serca...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#270 PostWysłany: 25 Wrz 2023 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Wrz 2020
Posty: 1821
HON fly4free
Właśnie nic nie miałem. Ogólnie Pani na infolinii była bardzo miła i tłumaczyła jak oni te zmiany robią, że wszystko pod klienta i żeby było najwygodniej i takie tam inne pierdoły :lol: . Nie uwierzyłem póki maila nie dostanę, ale po 1h przyszła propozycja zmiany prosili o potwierdzenie, a teraz już nowe bilety na mailu.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#271 PostWysłany: 25 Paź 2023 19:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 5919
HON fly4free
No dobra, Teraz moja kolej. Kupowałem u nich wiele razy, tak jak pewnie większość z nas. W 2020 roku (opisane w tym poście, kilka stron wstecz) skorzystałem z procedury chargeback (Revolut), bo LOT skasował trasę WAW-PLQ. Revolut odzyskał tę sumę, bo oni nie za bardzo chcieli oddać kasę.
Kilka m-cy temu kupiłem bilety na wakacje (LH, BER-RAK). W międzyczasie Grupa LH skasowała loty na tej trasie. Ticket.no nie miał co mi zaoferować, więc wybrałem "refund". Wczorajszy mail; kalkulacja i potrącenie ("cancellation fee"). Nieduża kwota, ale w tym wypadku chodzi o zasady. Przecież to nie ja odwołałem loty, tylko LH, a oni mnie tu naciągają. Dziś dostałem zwrot, oczywiście pomniejszony o ich prowizję.
Wczoraj kontaktowałem się z nimi, opisując sytuację, dopisując, że skorzystam z obciążenia zwrotnego. Ma to sens, mam na myśli szarpanie się z nimi?
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Etiopia, Gambia, Ghana, Rwanda, Senegal, Uganda, WKS | | Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Nepal, Oman, Tajlandia, Uzbekistan || Boliwia, Brazylia, Kolumbia, Meksyk, Panama + Europa.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#272 PostWysłany: 25 Paź 2023 20:02 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2266
HON fly4free
Prawdopodobna odpowiedź na twoje pytanie jest taka: skorzystałeś z serwisu pośrednika (OTA), który zapewne wyraźnie zaznaczał, podczas procesu kupowania, że albo płacisz jakąś kwotę za dalszą obsługę tej rezerwacji (w tym właśnie takie sytuacje jak skasowanie biletu), albo wybierasz jak najtaniej, ale wtedy obsługa (w tym zwrot za skasowany lot) będzie płatna. Sprawa nie jest do końca jednoznaczna, bywały przypadki, kiedy serwisy typu G2G pobierały naprawdę drakońskie prowizje za dalszą obsługę, a w przypadku gdy ktoś wystąpił z roszczeniem do banku, dostawał (zwykle) zwrot całości. Jednak regulaminowo pewnie tak to wygląda. Możesz popatrzeć, próbując coś kupić w ticket ponownie i przyglądając się uważnie kolejnym etapom zakupu.
Góra
 Profil Relacje PM off
nelson 1974 lubi ten post.
nelson 1974 uważa post za pomocny.
 
      
#273 PostWysłany: 25 Paź 2023 20:50 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9027
HON fly4free
Niezależnie czy loty odwołuje linia, czy refund jest na życzenie pasażera agent w OTA musi opracować rezerwację i dokonać zwrotu. To dodatkowa praca, a nikt nie lubi przecież jej wykonywać za darmo... Jeśli w chwili zakupu biletów była o takiej opłacie mowa w warunkach, które zaakceptowałeś, wszystko jest w porządku ze strony OTA.
Góra
 Profil Relacje PM off
nelson 1974 lubi ten post.
nelson 1974 uważa post za pomocny.
 
      
#274 PostWysłany: 14 Lis 2023 12:57 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6906
HON fly4free
nelson 1974 napisał(a):
Ma to sens, mam na myśli szarpanie się z nimi?
z ciekawości, szarpałeś się z nimi, czy odpuściłeś sprawę?
pytam, bo oszczędności ota vs lh są całkiem spore, ale zmiany rozkładów na lato oceniam na więcej niż prawdopodobne

żeby w zarodku uciąć bieg wątku w kierunku "dobrych rad" - tak, skłaniam się do zakupów na stronie linii, ale sprawa kolegi jest dość świeża, więc każda aktualizacja dot. tych popularnych serwisów będzie cenna dla całej naszej społeczności
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#275 PostWysłany: 14 Lis 2023 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 5919
HON fly4free
@pemat Tym razem temat odpuściłem, gra nie warta zachodu.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Etiopia, Gambia, Ghana, Rwanda, Senegal, Uganda, WKS | | Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Nepal, Oman, Tajlandia, Uzbekistan || Boliwia, Brazylia, Kolumbia, Meksyk, Panama + Europa.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#276 PostWysłany: 29 Sty 2025 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 3102
HON fly4free
Mocno się zdziwiłem dzisiaj podejściem proklienckim Ticket(DK).
Bilet kupiony w sobotę, w niedzielę zmiana rozkładowa, która nie do końca mi pasowała (przyspieszenie lotu z NY o kilka godzin).
Próbowałem przez czat BA - "kontaktuj się z Agencją".
W mailu od ticket: albo akceptacja zmiany, albo zwrot kosztów (z potrąceniem).
Jak zwykle brak maila do nich (również na stronie).
Telefoniczny kontakt - nagrana wiadomość, że nie ma możliwości telefonicznego kontaktu w przypadku zmian rozkladowoych.
Więc zostaje formularz w którym (uwaga!): albo akceptacja, albo zwrot.
Na szczęście poniżej jest pole do wpisywania uwag.
Wiec wypełniłem formularz z akceptacją zmian z prośbą o zmianę wylotu na późniejszą godzinę (były loty w tym dniu).
I niespodzianka: po krótkim czasie mail z prośbą o akceptację propozycji (zgodnie z moją sugestią), podziękowanie z mojej strony i okejka, zaś po 15 minutach nowe bilety i widoczność na stronie linii.
I to wszystko za darmo - co w epoce "płać i płacz" mile mnie zaskoczyło.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 276 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group