Autor: | mun [ 25 Cze 2012 13:05 ] |
Temat postu: | Wizz - nowa strona - xclusive club |
Witam, W zeszłym tygodniu wykupiłem sobie członkostwo w Wizz Xclusive Club - bez żadnych problemów od razu miałem informacje o członkostwie widoczną na moim profilu oraz niższe ceny biletów. Wczoraj po zmianie strony przez Wizz na nową nagle informacja o członkostwie znikła, a wraz z nią tańsze ceny biletów. Czy ktoś też ma taki problem? Napisałem do nich reklamację, ale czas na odpowiedz to 30 dni, wiec pewnie nie szybko ją dostanę. |
Autor: | d-kopaczewski [ 25 Cze 2012 13:52 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Mi także w nowej stronie zniknęło członkostwo w xclusive club. Pisałeś, że wysłałeś do nich maila z rezerwacją. Nie mogę znaleźć adresu mailowego do nich. Mógłbyś podesłać zatem? Pozdrawiam. |
Autor: | gulakov [ 25 Cze 2012 14:01 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
a mi na reklamacje tak odpisali (po godzinie moze): Cytuj: Szanowny Panie, W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić Pana za problem związany z brakiem dostępu do obniżonych taryf Wizz Xclusive Club. Problem pojawił się podczas implementacji danych do nowego sytemu. Aktualnie informatycy Wizz Air pracują nad rozwiązaniem, dlatego bardzo prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Aneta Wróbel Customer Relations Department Wizz Air Hungary Kft. Member of Wizz Air Group Dotyczy: Proszę o przywrócenie jak najszybciej mojego cz onkowstwa w Xclusive Club (znik o wraz z pojawieniem sięnowej strony), ponieważ chcia bym w aśnie zarezerwować nowy lot, a nie mogę uzyskać teraz zniżki ją wykupi em. |
Autor: | barbarosa [ 25 Cze 2012 16:06 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Mam dokładnie ten sam problem, pisałem do nich, ale też jeszcze nie odpisali... |
Autor: | mun [ 25 Cze 2012 18:43 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
gulakov napisał(a): a mi na reklamacje tak odpisali (po godzinie moze): Cytuj: Szanowny Panie, W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić Pana za problem związany z brakiem dostępu do obniżonych taryf Wizz Xclusive Club. Problem pojawił się podczas implementacji danych do nowego sytemu. Aktualnie informatycy Wizz Air pracują nad rozwiązaniem, dlatego bardzo prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Aneta Wróbel Customer Relations Department Wizz Air Hungary Kft. Member of Wizz Air Group Dotyczy: Proszę o przywrócenie jak najszybciej mojego cz onkowstwa w Xclusive Club (znik o wraz z pojawieniem sięnowej strony), ponieważ chcia bym w aśnie zarezerwować nowy lot, a nie mogę uzyskać teraz zniżki ją wykupi em. Właśnie otrzymałem identyczną odpowiedz - pozostało czekać na naprawę tego problemu. |
Autor: | barbarosa [ 27 Cze 2012 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
U mnie na szczęście Xclusive club powrócił, ale z kolei od rana, cokolwiek nie chcę zrobić pojawia się komunikat: Cytuj: Sorry, something is wrong 500 Internal server error. An error has occurred. Please try again. If the error persists, please contact the airline. Damn! |
Autor: | Verdi77 [ 03 Lip 2012 10:16 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Podczas rejestracji na WIZZie wyskakuje mi coś takiego: błąd,[1005:AgentNameExists] Podany identyfikator użytkownika/agenta jest już zajęty. Wybierz inny identyfikator użytkownika/agenta. Wpisuje wszystkie pomysły i zawsze to samo, miał ktoś takie problemy? Jak to obejść, proszę na priv żeby nie zasmiecac forum. |
Autor: | tom971 [ 03 Lip 2012 10:19 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Sorry, something is wrong 500 Internal server error. ..i tak cały czas , ale tylko dla OW'ów ... dla RT o dziwo nie ma błędu.. |
Autor: | sylwia_pl [ 03 Lip 2012 10:30 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Verdi77 napisał(a): Podczas rejestracji na WIZZie wyskakuje mi coś takiego: błąd,[1005:AgentNameExists] Podany identyfikator użytkownika/agenta jest już zajęty. Wybierz inny identyfikator użytkownika/agenta. Wpisuje wszystkie pomysły i zawsze to samo, miał ktoś takie problemy? Jak to obejść, proszę na priv żeby nie zasmiecac forum. tu jest ten sam problem problem-z-rejestracja-konta-w-wizzair,15,15858 |
Autor: | Verdi77 [ 03 Lip 2012 21:54 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Chciałbym wykupić xclusive club, jednak nie wiem gdzie wejść na stronie. Jeśli dobrze zrozumiałem wykupuje się go podczas kupna biletów. Wiecie dokładnie na którym etapie? Z góry dzięki za pomoc. Odp proszę na priv. |
Autor: | Pawel_T [ 03 Lip 2012 21:57 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Verdi77 napisał(a): Chciałbym wykupić xclusive club, jednak nie wiem gdzie wejść na stronie. Jeśli dobrze zrozumiałem wykupuje się go podczas kupna biletów. Wiecie dokładnie na którym etapie? Z góry dzięki za pomoc. Odp proszę na priv. Wybierzesz bilet i zaznaczysz cene w klubie, wtedy ta opcja doda sie do ceny biletow. |
Autor: | dominicx [ 08 Lip 2012 06:08 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Mi Wizz Xlusive Club zniknął z profilu jeszcze przed pojawieniem się nowej strony, po czym pojawił się z powrotem na jakiś czas i znowu zniknął. Na swoje 2 reklamacje jeszcze nie doczekałem się odpowiedzi. Żałuję że przedłużyłem swoją subskrypcję, tym bardziej że i tak zdarzają się fajne promocje dla wszystkich. |
Autor: | Tomek73 [ 15 Lip 2012 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
A ja mam inne pytanko o Wizz exclusive, jak wygląda sprawa z zakupem biletów po terminie wygaśnięcia członkostwa, tzn. dziś chcę kupić bilety na styczeń a członkostwo kończy mi się w grudniu? Czy taryfa jest liczona wg. daty zakupu czy tez daty podróży. Trochę chyba zamotałem. |
Autor: | Pawel_T [ 15 Lip 2012 21:51 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Tomek73 napisał(a): A ja mam inne pytanko o Wizz exclusive, jak wygląda sprawa z zakupem biletów po terminie wygaśnięcia członkostwa, tzn. dziś chcę kupić bilety na styczeń a członkostwo kończy mi się w grudniu? Czy taryfa jest liczona wg. daty zakupu czy tez daty podróży. Trochę chyba zamotałem. Kupujesz, kiedy posiadasz klub. Nie musisz byc jego czlonkiem w dniu lotu. |
Autor: | Tomek73 [ 15 Lip 2012 22:19 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
wszystko jasne dzięki. |
Autor: | alberthus [ 24 Wrz 2012 11:39 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
W którym miejscu w profilu widać do kiedy jest aktywne członkostwo w Wizzair Xclusive club? Szukałem, szukałem i nic... Widzę tylko opcję w profilu, że mam aktywne członkostwo i nic więcej. |
Autor: | digi1 [ 24 Wrz 2012 20:49 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
alberthus napisał(a): W którym miejscu w profilu widać do kiedy jest aktywne członkostwo w Wizzair Xclusive club? Szukałem, szukałem i nic... Widzę tylko opcję w profilu, że mam aktywne członkostwo i nic więcej. Po zmianie layoutu na nowy , zniknełe opcja podgladu do kiedy mamy waznosc członkostwa xclusive.Aby to sprawdzic teraz zostaje tylko infolinia lub napisac maila do nich -niestety. |
Autor: | Łukasz [ 16 Paź 2012 14:25 ] |
Temat postu: | Re: Wizz - nowa strona - xclusive club |
Dzisiaj przedłuzyłem członkostwo w xclusive i dostałem maila z informacja że moje konto bedzie ważne do kwietnia. W kwietniu tego roku wygasło mi poprzednie członkostwo. Czy to możliwe, ze wizz przedłuzył członkostwo od momentu poprzedniego wygaśnięcia, a nie od dzisiaj? ktos miał moze taką sytuację? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |