Autor: | kris4554 [ 08 Sty 2012 17:43 ] |
Temat postu: | Wizz Xclusive Club - problem z autoryzacją karty |
Witam Próbowałem wykupić dziś usługę Wizz Xclusive Club. Mam kartę MasterCard Debit (wypukła, debetowa) w Multibanku. Z zakładki 'mój profil' na stronie Wizz, klikam w 'subskrypcja' Wizz Xclusive Club. Wybieram rodzaj karty 'Mastercard', wpisuję numer karty bez spacji, wpisuję nazwisko (próbowałem zarówno z polskimi literami jak i bez), podaję datę ważności karty, numer CVC2, klikam dalej i... "Przepraszamy Karta klienta nie została niestety przyjęta. Prosimy opowrót na stronę płatności i sprawdzenie czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe. Można również spróbować dokonać płatności inną kartą lub zadzwonić do naszego telecentrum." Czy ktoś wie w czym problem, albo miał podobną sytuację? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pzdr., Krzysiek. |
Autor: | Pawel_T [ 08 Sty 2012 17:50 ] |
Temat postu: | Re: Wizz Xclusive Club - problem z autoryzacją karty |
kris4554 napisał(a): Witam Próbowałem wykupić dziś usługę Wizz Xclusive Club. Mam kartę MasterCard Debit (wypukła, debetowa) w Multibanku. Z zakładki 'mój profil' na stronie Wizz, klikam w 'subskrypcja' Wizz Xclusive Club. Wybieram rodzaj karty 'Mastercard', wpisuję numer karty bez spacji, wpisuję nazwisko (próbowałem zarówno z polskimi literami jak i bez), podaję datę ważności karty, numer CVC2, klikam dalej i... "Przepraszamy Karta klienta nie została niestety przyjęta. Prosimy opowrót na stronę płatności i sprawdzenie czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe. Można również spróbować dokonać płatności inną kartą lub zadzwonić do naszego telecentrum." Czy ktoś wie w czym problem, albo miał podobną sytuację? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pzdr., Krzysiek. Swojego wizza placilem mastercard prepaid i przeszlo bez problemu. Moze masz limit na transakcje internetowe 0,00 zl ? |
Autor: | kris4554 [ 08 Sty 2012 18:04 ] |
Temat postu: | Re: Wizz Xclusive Club - problem z autoryzacją karty |
racja! zakładałem że ponieważ płaciłem jakiś czas temu kartą przez neta i wszystko było ok, to problem musi być po stronie mojego konta w wizz. zapomniałem kompletnie, że miesiąc temu wymienili mi kartę na nową i zresetowało wszystkie ustawione wcześniej limity. na bankomaty i przelewy poustawiałem, na transakcje interenetowe - musiałem zapomnieć. chyba już wszystko gra. dzięki ogromne za pomoc! i sorry za zaśmiecanie forum, zanim sprawdziłem wszystkie możliwe opcje co może być nie tak. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |