Autor: | Darek M. [ 14 Cze 2023 17:27 ] |
Temat postu: | ZEN.com |
U mnie było 5 transakcji na łączną kwotę 220 zł. Wykonałem dzisiaj, ale plan jeszcze się nie zmienił. Dajcie znać jak komuś aktywuje się promocyjny plan. Może muszą się rozliczyć te płatności. |
Autor: | arturro [ 14 Cze 2023 19:45 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
@kruczi Cytujesz tekst z maila, ale weź zerknij w regulamin, który podlinkowałeś. Jak byk stoi: Cytuj: Po upływie ww. terminu 30 dni trwania bonusu (dalej: Okres Trwania Bonusu) funkcjonalność planu PLATINUM nie zostanie wycofana i Klient w celu powrotu do innego planu subskrypcyjnego (w tym planu GOLD), będzie musiał dokonać samodzielnie zmiany planu. Zmiany Klient może dokonać w aplikacji ZEN.COM. Brak zmiany planu PLATINUM przez Klienta po zakończeniu Okresu Trwania Bonusu będzie skutkował obciążaniem Klienta opłatą subskrypcyjną za plan PLATINUM |
Autor: | Darek M. [ 14 Cze 2023 21:36 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Przecież jak sami z siebie zmienią plan to w razie czego reklamacja muszą uznać albo sprawa do UOKiK. |
Autor: | arturro [ 15 Cze 2023 19:23 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
...albo do Rady Języka Polskiego, bo - tak jak pisałem - to jest na kolanie, mętnie sformułowany komunikat. Regulamin mówi, że masz sam zmienić z powrotem na golda i niczego z automatu nie zrobią. Mail miał w zamyśle doprecyzowywać, że w dowolnej chwili możesz na tego golda zejść, ale platynę utrzymasz i tak przez 30 dni. Napisane jest ździebko nielogicznie. Czy celowo, czy przez niechlujstwo, to inna sprawa. @Darek M. Coś nie wierzę, że chciałoby Ci się angażować w bój w UOKiK o 26 złotych Zaproszenia powinny przychodzić na maila ok. 22 czerwca. A czy dobrze kombinuję, ze jak mam teraz 2 plastiki i 3 wirtualki w goldzie (w spadku po inicjalnej platynie), to przy tej okazji mogę sobie "odświeżyć" ich numerki: wszystkie kartki skasować przed zmianą planu i poprosić o nowe bez opłat? Czy tez i tak to będzie liczone jak np. czwarta karta wirtualna? |
Autor: | Darek M. [ 16 Cze 2023 08:57 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Raczej po prostu użyć tego jako straszak w przypadku nieuznania reklamacji. |
Autor: | Marek Marszolik [ 20 Cze 2023 21:18 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Zmienili komuś ten plan na wyższy z tej promocji? |
Autor: | Darek M. [ 20 Cze 2023 21:58 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Nie, mimo ze płatności wykonałem już kilka dni temu i wszystkie są rozliczone. |
Autor: | lolekanabolek [ 20 Cze 2023 22:32 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Ja nawet maila nie dostałem |
Autor: | arturro [ 20 Cze 2023 22:37 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
zgodnie z regulaminem mają jeszcze dwa dni... |
Autor: | opo [ 21 Cze 2023 07:50 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Czytaliście wogóle regulamin promocji w której bierzecie udział? Jeżeli tak to nie rozumiem postów, jak nie czytaliście to przeczytajcie, to jakieś 30sek roboty. |
Autor: | arturro [ 22 Cze 2023 15:37 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
. |
Autor: | kruczi [ 26 Cze 2023 15:13 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Załącznik: Zrzut ekranu z 2023-06-26 15-13-13.png [ 89.26 KiB | Obejrzany 2434 razy ] |
Autor: | kruczi [ 28 Cze 2023 17:24 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
aktywowali platinum |
Autor: | kmaleczki [ 28 Cze 2023 17:25 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
A ja z innej beczki chyba przelewy zen i do zen zaczęły latać w sesjach, a nie tak jak dotąd na drugi dzień |
Autor: | Tulio [ 29 Cze 2023 10:12 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
"Aion Bank i Vodeno partnerami ZEN. Firmy zaoferują klientom polskie numery IBAN." https://www.cashless.pl/13840-zen-aion-bank-vodeno-iban |
Autor: | Marek Marszolik [ 30 Lip 2023 08:36 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Jak ktoś zapomniał zmienić plan to ma dziś niespodziankę. |
Autor: | arturro [ 31 Lip 2023 10:35 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Ale dobra ta niespodzianka, czy niezbyt? |
Autor: | Darek M. [ 31 Lip 2023 12:20 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Pewnie opłata za plan Paltinum policzona. U mnie nie ma |
Autor: | Marzena Mirończuk [ 22 Sie 2023 21:52 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Mam pytanie o rejestrację konta zen, doszłam do skanowania twarzy i jest problem z weryfikacją, jest info, że weryfikują ręcznie i trzeba chwilę poczekać ale nie zweryfikowało się wcale, cały czas kręci. Co mam w tej sytuacji zrobić? Ponoć można gdzieś przejść ponowną weryfikację, wchodziłam nawet ale potrzebuje strony tłumaczonej na polski a tam były bez. |
Autor: | pawfazi [ 22 Sie 2023 22:44 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Poczekaj do jutra i spróbuj ponownie. Możesz skontaktować się z obsługa klienta tutaj: https://ask.zen.com/hc/pl/articles/3600 ... omer-Care- |
Strona 22 z 28 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |