Fly4free.pl

Lufthansa szykuje rewolucyjne zmiany dla wszystkich pasażerów na dalekich trasach. Co się zmieni?

Foto: Markus Mainka / Shutterstock
Niemiecki przewoźnik rusza z projektem „FOX”, którego celem jest poprawa komfortu pasażerów we wszystkich klasach podróży na dalekich trasach. Przewoźnik przymierza się do całkowitej wymiany większości komponentu swojego miękkiego produktu, a więc wszystkiego począwszy od zastawy, kocy i poduszek, skończywszy na rozrywce pokładowej i jakości podawanych na pokładach posiłków. Pierwszych zmian pasażerowie mogą się spodziewać już za kilka miesięcy.

– W tej chwili 180 pracowników Lufthansy ze wszystkich departamentów dokonuje całkowitego przeglądu wszystkich elementów naszego miękkiego produktu – mówi Heiko Reitz, chief customer officer Lufthansy.

Niemiecka linia w końcu zaczęła sobie zdawać sprawę, że jej produkt na dalekich trasach mocno odstaje od najlepszych linii, a w warunkach zmasowanej konkurencji liczą się nawet najmniejsze detale. Owszem, Lufthansa wprowadza nowe kabiny klasy biznes, czyli Allegris, ma jednak poważne problem z ich certyfikacją w Dreamlinerach. Tymczasem te zmiany, które teraz chce wprowadzić przewoźnik, dotyczą pasażerów we wszystkich klasach podróży i nie dotyczą takich rzeczy jak np. fotele tylko wszystkich pomniejszych elementów podróży.

Zakres zmian zapewne poznamy w ciągu kilku miesięcy. Pod lupę brane będą właściwie wszystkie elementy produktu niemieckiego przewoźnika, a więc zastawa, szklanki i kieliszki, serwowane na pokładzie posiłki, przekąski, rozrywka pokładowa, a nawet kocyki i poduszki. Oprócz pracowników niemieckiej linii w programie bierze też udział grupa 2000 pasażerów niemieckiej linii, którzy wskazują słabe strony ich produktu.

Na tej podstawie Lufthansa wprowadzi niezbędne zmiany. Przewoźnik chwali się, że opracował już 150 możliwych scenariuszy zmian w produkcie i 150 prototypów innowacji, które mają poprawić komfort pasażerów.

Cała ta operacja nosi kryptonim FOX, czyli skrót od „Future Onboard eXperience”. Jej pierwsze elementy mają być widoczne dla pasażerów pod koniec 2025 roku, a cały proces zakończony w 2026 roku, na 100. urodziny niemieckiego przewoźnika. Linia wprowadza jednak udogodnienia dla pasażerów long-haulowych połączeń już teraz.

Dzisiaj Lufthansa zapowiedziała, że od sezonu letniego wszyscy pasażerowie na lotach międzykontynentalnych będą mogli bez żadnych opłat korzystać w czasie lotów z popularnych komunikatorów internetowych jak Whatsapp czy Messenger, w tym także wysyłać i odbierać zdjęcia.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Co za brednie, takie przeglądy i tak odbywały sie corocznie; ale mialy na celu odchudzanie wyposażenia samolotu.. 
tom971, 23 stycznia 2025, 14:58 | odpowiedz
Zanosi się na oszczędności. Będzie jeszcze mniej za więcej. Na tym polega w Lufthansie polepszanie komfortu pasażerów.
RosaVonJungingen, 24 stycznia 2025, 14:57 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »