Im więcej jeździsz, tym mniej płacisz za bilety! PKP Intercity szykuje program lojalnościowy dla pasażerów
To drugie podejście PKP Intercity do stworzenia programu lojalnościowego. Za pierwszym razem poprzedni zarząd spółki zaczął prace nad takim produktem w połowie 2022 roku, jednak nie wyszły one poza etap koncepcji. Teraz ma być inaczej. Jak czytamy w depeszy PAP, obecnie w ramach PKP Intercity opracowywane są główne założenia programu.
– Rozważamy różne opcje, ale to, co wiemy już teraz, to fakt, że stałym pasażerom możemy zaoferować m.in. zniżki na kolejne podróże – mówi Malinowski.
Djerba od 2339 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Korfu od 2707 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Kraków)
Korfu od 2021 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Modlin)
Bardzo prawdopodobne jest też to, że we wprowadzeniu programu w życie PKP Intercity będzie pomagał zewnętrzny partner. Na kolejne szczegóły musimy jednak jeszcze poczekać.
PKP Intercity to drugi największy przewoźnik kolejowy w Polsce, który w ubiegłym roku przewiózł 78,5 mln pasażerów – aż o 15 procent więcej niż rok wcześniej. Plany zakładają zwiększenie tej liczby do 88 mln podróżnych w tym roku , a w 2030 – do 110 mln podróżnych.
Jak to wygląda u innych przewoźników?
Warto dodać, że swoje programy lojalnościowe ma wielu przewoźników kolejowych w całej Europie. W tym u naszych sąsiadów – w Deutsche Bahn funkcjonuje na przykład system przedpłaconych kart, dzięki którym możemy zamawiać bilety z 25 lub 50-procentową zniżką. Z kolei Ceske drahy mają system zbierania punktów za kolejne przejazdy, które potem można zamienić na tanie bilety kolejowe, ale nie tylko. Punkty można bowiem wymieniać np. na bilety do teatru czy muzeów. Członkowie programu mają też dostępny system zniżek na szereg usług.
Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?