Fly4free.pl

„Zmęczeni Igrzyskami? Następny przystanek: Polska”. Nasz kraj podbija serca Francuzów!

Foto: Ekaterina Pokrovsky / Shutterstock
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną w Paryżu. W paryskim metrze, a także na taksówkach pojawiły się materiały, które mają zachęcić Francuzów do odwiedzenia naszego kraju, gdy… będą już mieli dość Igrzysk Olimpijskich. Czy uda się podbić serca francuskich turystów? Przekonamy się niebawem!

Już dziś oficjalnie rozpoczyna się jedno z największych wydarzeń sportowych na świecie, czyli Letnie Igrzyska Olimpijskie. Tym razem sportowa rywalizacja zagościła w Paryżu. Sytuację postanowiła wykorzystać Polska Organizacja Turystyczna, która korzystając ze zwiększonego ruchu turystycznego w stolicy Francji, zamierza podbić serca przyjezdnych. I tym samym zaprosić ich do Polski.

– Cały rok skupiamy się na mediach społecznościowych po to, by budować wizerunek naszego kraju – pozytywny obraz, jako kraju bezpiecznego, do którego można łatwo dotrzeć” – mówi Tomasz Rudomino, dyrektor ośrodka POT w Paryżu w rozmowie z PAP. Teraz przesłanie do odbiorców ma brzmieć: „będziecie zmęczeni Paryżem, wszystkimi wydarzeniami sportowymi (…). Po tym sportowym lecie wybierzcie sobie przystanek, który nazywa się Polska – dodaje.

W całym Paryżu pojawiły się francuskojęzyczne plakaty i billboardy z hasłem „Następny przystankek: Polska” nawiązujące do schematu linii i przystanków metra. Na materiałach promuje się Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań i Gdańsk. Miasta zostały wybrane w oparciu o dostępność połączeń lotniczych z Paryża. Jak wynika z wcześniejszych badań, francuscy turyści odwiedzają Polskę głównie w ramach city-break’ów i to właśnie miejskich kierunków poszukują najczęściej.

Francuski turysta bardzo lubi podróżować samolotem, poznawać polską kulturę, miasta, historię, zabytki, muzea – tłumaczy Rudomino.

Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać fakt, że w czasie IO według szacunków do Paryża przyjedzie aż 15 mln turystów, z czego 12 mln mają stanowić turyści krajowi. Materiały promocyjne można zobaczyć na 200 billboardach umieszczonych na 86 stacjach metra i na ponad 120 taksówkach krążących po Paryżu. Kampania potrwa dwa tygodnie.

Według wyliczeń w paryskim metrze zostanie „obejrzana” 81 milionów razy, a na taksówkach 8 mln.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »