Rusza Ryanair Prime: nowy program lojalnościowy Ryanaira! Co można zyskać i czy to się opłaca?
Choć szef irlandzkiej linii Michael O’Leary długo zapierał się, że jego linia nigdy nie uruchomi swojego programu lojalnościowego, w końcu nadszedł ten dzień! W poniedziałek przewoźnik oficjalnie uruchomił Ryanair Prime: nowy program lojalnościowy w modelu subskrypcyjnym, który ma zachęcić pasażerów do jeszcze częstszego podróżowania. Jak wyglądają szczegóły?

W oficjalnym komunikacie irlandzka linia zachwala zalety nowego programu, chwaląc się, że gwarantuje on dostęp do eksluzywnych wyprzedaży biletów tylko dla członków programu, bezpłatny wybór miejsca przy rezerwacji i ubezpieczenie podróżne wliczone w każdą podróż.

Cena 12 miesięcznego członkostwa wynosi 79 euro, czyli 339 zł rocznie. Na pierwszy rzut oka program lojalnościowy przypomina Wizz Discount Club. Największą zaletą mają być bowiem tańsze bilety dostępne tylko dla abonentów programu. Wyprzedaży ma być 12 w ciągu roku – jedna na miesiąc, podczas której abonenci będą mogli kupować bilety w cenach niedostępnych dla „zwykłych śmiertelników”. Oprócz tego w cenie członkostwa mamy też wybór miejsca w samolocie i ubezpieczenie podróżne.
Czy to się oplaca?
W komunikacie Ryanaira czytamy, że oferta jest limitowana – w pierwszym etapie sprzedaży irlandzka linia wypuści na rynek tylko 250 tysięcy takich abonamentów. Ryanair chwali się, że Ryanair Prime przyniesie duże oszczędności jego członkom. Przy 12 podróżach w skali roku mają one wynieść 420 euro rocznie, a przy trzech podróżach – zaoszczędzimy 105 euro w stosunku do tego, co mielibyśmy, kupując te usługi osobno.
Więcej szczegółów wkrótce.