Fly4free.pl

„Nie wylecimy, dopóki ktoś tego nie posprząta!” Stewardesa wściekła się na pasażerów

Southwest Airlines
Foto: Baiterek Media / ShutterStock, Jennifer Schaper Twitter
Uciążliwi pasażerowie potrafią uprzykrzyć każdą podróż, również członkom załogi. Z taką sytuacją spotkała się stewardesa na pokładzie samolotu linii Southwest Airlines. Nie mogła się doprosić posprzątania rozsypanego ryżu, przez co doszło do sporego opóźnienia wylotu.

Incydent miał miejsce 15 kwietnia w stojącym na płycie lotniska Hartsfield-Jackson Atlanta w Georgii samolocie linii Southwest Airlines. Tuż przed odlotem stewardesa zwróciła się do podróżnych, aby winowajca zamieszania sprzątnął ryż, który wysypał na samym środku przejścia między fotelami.

Opisująca zdarzenie na Twitterze pasażerka wydawała się podchodzić do sprawy dość humorystycznie, ale stewardesie nie było do śmiechu. Zażądała sprzątnięcia bałaganu i zapowiedziała, że dopóki tak się nie stanie, samolot nie ruszy. – Ludzie w moim rzędzie i ja teraz chichoczemy, a ona patrzy na nas podejrzliwie – napisała pasażerka, dodając do wpisu hashtag #RiceGate.

Finalnie stewardesa nie doczekała się reakcji któregokolwiek z pasażerów i sama postanowiła sprzątnąć rozsypany ryż.
Ryż został sprzątnięty, ale ona jest szalona. Przekazała nam wszystkim, że nie zostaliśmy dobrze wychowani i jest nami rozczarowana – kontynuowała opis na Twitterze jedna z pasażerek.

Incydent miał swoje dalsze reperkusje. Jak opisuje pasażerka, podczas lotu doszło do niewielkich turbulencji, w wyniku których nie doszło do serwisu napojów.Myślę, że to była „kara” – napisała. Do zdarzenia odniosła się nawet linia Southwest Airlines, która przeprosiła za brak serwisu, powołując się na „bezpieczeństwo podróży, które zawsze jest na pierwszym miejscu„.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »