Fly4free.pl

Polacy rzucili się na roczne karnety „All You Can Fly” Wizz Aira! Czy i kiedy oferta wróci do sprzedaży?

Foto: Alexandra Morosanu / ShutterStock
W ciągu zaledwie 48 godzin Wizz Air sprzedał całą pulę abonamentów „All You Can Fly” na nielimitowaną liczbę podróży za 9,99 euro z całej siatki Wizz Aira. Przewoźnik jest zachwycony tym wynikiem i zapowiada, że rozważa wypuszczenie nowej puli abonamentów, które tak szybko podbiły rynek. Trzeba przyznać, że nowa oferta przewoźnika cieszy się dużą popularnością wśród podróżnych z Polski – jesteśmy wśród czterech nacji z największą liczbą sprzedanych abonamentów.

Ogłoszony kilkanaście dni temu program „All You Can Fly”, w ramach którego podróżni mogą przez rok latać dowolną liczbę razy w ramach siatki połączeń Wizz Aira, okazał się wielkim hitem. Głównie dlatego, że to pierwszy tego typu produkt oferowany przez jakąkolwiek linię lotniczą w Europie. I choć ma swoje niedoróbki i niedociągnięcia – pisaliśmy o nich na naszych łamach – to szybko okazało się, że rezultaty przebiły najśmielsze oczekiwania przewoźnika, który od początku zaplanował wypuścić na rynek tylko 10 tysięcy takich abonamentów.

Jak donosi Bloomberg, wszystkie roczne karnety rozeszły się w ciągu 48 godzin, a już 15 sierpnia oferta została zablokowana i nie można jej już kupić. Czy zostanie wznowiona? W Bloombergu czytamy, że przewoźnik rozważa możliwość wypuszczenia kolejnej puli rocznych abonamentów, choć nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji.

Faktem jest, że tego typu oferta musi być w jakiś sposób limitowana, bo dotyczy przelotów rezerwowanych praktycznie w formule „last minute” – zgodnie z regulaminem, wyboru lotu dokonujemy najwcześniej 72 godziny przed planowanym wylotem, a przewoźnik zastrzega sobie prawo do limitowania liczby miejsc (choć nie podaje dokładnie szczegółów). „All You Can Fly” jest więc sposobem na jeszcze szczelniejsze wypełnienie samolotów przewoźnika, które już teraz są dość solidnie zapchane – przez większość roku wypełnienie foteli w samolotach Wizz Aira przekracza 90 procent – podróżnych z ważnym abonamentem nie może więc być zbyt wielu, bo w przeciwnym razie ciekawa usługa może obrócić się przeciwko przewoźnikowi, gdy np. uzyskanie biletu na wiele lotów będzie niemożliwe.

Sam Wizz Air doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

– Jesteśmy zachwyceni ogromnym zainteresowaniem naszym produktem „All You Can Fly” i z radością ogłaszamy, że sprzedaliśmy już 10 000 członkostw! Reakcja podróżnych przerosła nasze oczekiwania, a sukces premiery produktu jest dla nas niezwykle ekscytujący. Cieszymy się również, że Polska znajduje się wśród czterech najlepszych krajów pod względem sprzedaży – mówi w rozmowie z Fly4free.pl Sasha Vislaus,, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.

– Chociaż członkostwo „All You Can Fly” jest obecnie wyprzedane, zobowiązujemy się do zapewnienia najlepszej możliwej obsługi, dbając o maksymalną dostępność miejsc dla wszystkich podróżnych „All You Can Fly”. Zachęcamy naszych klientów do zapisania się do newslettera i śledzenia nas w mediach społecznościowych, aby jako pierwsi dowiedzieli się, jeśli członkostwo stanie się znowu dostępne. Dziękujemy wszystkim podróżnym za entuzjastyczne wsparcie i cieszymy się na powitanie wszystkich posiadaczy członkostwa na pokładzie! – dodaje.

Zainteresowanym, którym nie udało się kupić abonamentu w pierwszej turze, pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość. Choć trzeba mieć świadomość, że po wznowieniu produkt z pewnością będzie droższy – przypomnijmy, że pierwotnie abonament miał kosztować 599 euro rocznie, jednak w przedsprzedaży Wizz Air obniżył tę cenę do 499 euro.

Sama usługa startuje 25 września – od tego dnia abonenci będą mogli rezerwować loty w ramach członkostwa „All You Can Fly”.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »