Na Dubaj i Tel Awiw jeszcze poczekamy…
Swoją prognozę opieraliśmy na informacjach, które otrzymaliśmy z Urzędu Lotnictwa Cywilnego jak również z kręgów zbliżonych do przewoźnika.
… do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC) wpłynęły wnioski tego przewoźnika (Wizz Air – przyp. red) o wydanie upoważnień do wykonywania regularnych pasażerskich przewozów na trasach pomiędzy Polską a Izraelem. Aktualnie wnioski są w trakcie rozpatrywania. Upoważnienie do wykonywania regularnych pasażerskich przewozów na trasie pomiędzy Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi (Katowice – Dubaj vv.) zostało już wydane.
Dziś na konferencji dowiedzieliśmy się, że na potrzebne zgody na bardzo już zatłoczonym lotnisku w Tel Awiwie jeszcze trzeba będzie poczekać. Odnośnie Dubaju, ze względu na długość trasy, będą potrzebne najnowsze i najbardziej ekonomiczne modele Airbusa 320, na których dostawę oczekuje przewoźnik.
Musimy zatem jeszcze uzbroić się w cierpliwości