Jest to kontynuacja dotychczasowych zmian wprowadzonych przez Ryanair, takich jak przydzielane miejsca, druga, mniejsza torba podręczna, nowa strona internetowa i aplikacja mobilna, pakiet usług dla rodzin, a w ciągu kilku następnych tygodni także pakiet usług dla biznesu.
Dyrektor Marketingu Ryanair (CMO) Kenny Jacobs powiedział:
“Miliony europejskich klientów regularnie używają systemu płatności PayPal, a Ryanair, jako największa linia lotnicza w Europie, z przyjemnością ogłasza zawarcie naszego nowego partnerstwa z PayPal, dzięki któremu 86 milionów naszych klientów będzie miało do wyboru jeszcze więcej sposobów płatności na naszej stronie internetowej www.ryanair.com.
Partnerstwo z PayPal jest najnowszym elementem naszego programu „Always Getting Better”, jak również potwierdzeniem naszego zaangażowania w nieustanną poprawę obsługi klienta. Jest to naturalna kontynuacja dotychczasowych zmian wprowadzonych przez Ryanair, takich jak przydzielane miejsca, druga mniejsza torba podręczna, nowa strona internetowa, nowa aplikacja mobilna oraz mobilne karty pokładowe i pakiet usług dla rodzin: Family Extra. Niebawem ogłosimy wprowadzenie pakietu usług dla biznesu, jako że oferujemy naszym klientom dużo więcej niż tylko niskie ceny.”