Fly4free.pl

Jak rezerwować noclegi na całym świecie za pomocą www.fly4free.pl/noclegi

Dlaczego rezerwować właśnie tu? Nasz partner (Hostelworld) działa na rynku od 1999 roku, ma więc przeszło 10 lat doświadczeń. W tym czasie zebrał w swej ofercie 17 tysięcy punktów noclegowych w 168 krajach świata. Największą zaletą dostarczanego Wam rozwiązania jest jednak to, że w ofercie dominują miejsca noclegowe dobierane z myśla o turystach budżetowych, a nie 5-gwiazdkowe hotele. Zarówno hostele, jak i kwatery prywatne, kempingi i hotele, schroniska i apartamenty. Co więcej, często jest tak, że na fly4free.pl/noclegi znajdziecie ceny niższe niż na stronie internetowej danego miejsca noclegowego. Jak z tego skorzystać i sprawdzić ceny oraz dostępność terminów?

Dlaczego fly4free.pl/noclegi

  • 10 lat budowania oferty (partner Hostelworld),
  • 17 000 punktów noclegowych w 168 krajach świata,
  • normalne hostele, kwatery, kempingi,
  • cenny często niższe niż bezpośrednio.

1) Wchodzimy na www.fly4free.pl/noclegi/

2) Wybieramy interesujace nas państwo, a nastepnie miasto. Uwaga: w niektórych państwach miasta nie są posortowane alfabetycznie.

3) Wybieramy datę przybycia (pierwsza noc) i walutę, w której zostanie oszacowana cena. Płatność jest możliwa tylko w dolarach, euro lub funtach. Można płacić kartami kredytowymi, płatniczymi i przez PayPal.

4) Następnie liczbę nocy, które chcemy spędzić w danym mieście i liczbę osób, które z nami jadą.

5) Wyniki wyszukiwania układamy według ceny – pole zaznaczone jako A).

6) W polu B) patrzymy czy są wolne miejsca na interesujacy nas termin.

7) Wybieramy polec C) zarezerwuj.

8 ) Przechodzimy do karty danej nieruchomości. Widzimy jakimi pokojami dysponuje i jakie są ceny za osobę w danym rerminie w różnego rodzaju pokojach.

Double – oznacz łóżko 2-osobowe
Twin – to 2 oddzielen łóżka w pokoju 2-osobowym
Pokój z łazienką – łazienka jest do dsypozycji tylko mieskzańsców danego pokoju
Łazienka dzielona – wspólna łazienka dla gości

9) Przed rezerwacją należy sprawdzić na linku do mapy gdzie dokładnie znajduje się dane miejsce, przeczytać opis, obejżec zdjęcia i koniecznie zobaczyć co jest w cenie. Czasem w cenie jest śniadania, ale czasem trzeba dopłacić za pościel czy ręcznik.

10) Wybieramy pokój, w którym chcemy zamieszkać i wprowadzamy liczbę gości.

11) Zostaje wyliczona cena całkowita do zapłaty, oraz 10% zaliczki, którą teraz trzeba zapłacić (pozostałe 90% płacimy na miejscu). Akceptowane są wszystkie karty płatnicze i kredytowe, a także PayPal, dla tych co nie mają karty.

12) Płacimy 10% zaliczki, do wyboru mamy dolary, euro i funty. Warto sprawdzić, w której walucie wychodzi najkorzystniej płacić. Tu przykład dla wartości ze screena:

waluta/ zaliczka/ opłata serwisowa
euro/ 29,8 /5,82 zł
funt/ 28,7 /4,42 zł
dolar/ 30,2 /5,76 zł

Najmniej zapłacimy w tym wypadku w funtach. Bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez VeriSign.

13) Po potwierdzeniu płatności otrzymujemy maila z potwierdzeniem rezerwacji, danymi kontaktowymi do punktu noclegowego i wskazówkami jak do niego najłatwiej dotrzeć.

14) Bardzo ważne, jeśli z jakiegoś powodu chcemy odwolać rezerwację, musimy o tym poinformować punkt noclegowy nie później niż na 24-godzinny przed datą zarezerwowaną, w przeciwnym wypadku może obciążyć nasze konto kosztem jednej doby pobytu.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
popraw sobie: 1) Wchodzimy na www.fly4free.pl/noclegi/ masz źle zlinkowane ;) dodaj w kodzie linku przed: "www.fly4free.pl/noclegi/" jeszcze "http://" i będzie śmigało :) pozdrawiam :)
Sulik, 19 kwietnia 2010, 11:05 | odpowiedz
Dziękuję.
Kamil Lodziński, 19 kwietnia 2010, 11:21 | odpowiedz
Mam pytanie. Czy za noclegi można też zapłacić kartą MasterCard pre-paid z BZWBK. Jeśli można, to co wpisać w polu : nazwisko właściciela karty, w przypadku dokonywania rezerwacji.
Julka, 23 kwietnia 2010, 18:21 | odpowiedz
Można płacić, swoje własne nazwisko, ale przejdzie też jak wpiszesz Karta BzWbk :)
Kamil Lodziński, 23 kwietnia 2010, 19:57 | odpowiedz
Wielkie dzięki. To teraz już mogę przystąpić do rezerwacji :)
Julka, 23 kwietnia 2010, 20:32 | odpowiedz
A czy jest możliwe rezerwowanie kartą debetową mBank - tą z delfinkiem? Wiem, że trzeba ustawić odpowiednie limity na transakcje internetowe, ale jaką opłatę za tę usługę pobiera mBank, jeśli dany hotel zabierze mi z konta pieniądze w innej walucie, np. Euro?
nonamee, 25 kwietnia 2010, 21:10 | odpowiedz
2% za przewalutowanie.
Kamil Lodziński, 26 kwietnia 2010, 7:08 | odpowiedz
Dzięki za odpowiedź i tak świetną stronę! Dzięki niej w weekend zarezerwowałem swój pierwszy lot:)
nonamee, 27 kwietnia 2010, 8:35 | odpowiedz
Napisałem już na forum ale z powodu terminów wkleję też tu: Chciałem się dowiedzieć czy serwis bierze jakąkolwiek odpowiedzialność za rezerwacje? Chodzi mi o to, że: zarezerwowałem za pomocą tego serwisu noclegi, dostałem potwierdzenie rezerwacji, jednak ponieważ ostatnio okazało się, że we Florencji mieliśmy problemy, postanowiłem potwierdzić rezerwację bezpośrednim mailem (podanym w potwierdzeniu rezerwacji) do hotelu. Odpowiedź, którą otrzymałem: "Kindly note we haven't yet received your booking." Potwierdzenie rezerwacji z serwisu otrzymałem 8 czerwca około 17. Odpowiedź z hotelu 9 czerwca po 15. Jak to jest z tymi rezerwacjami? Czy skoro płacę zaliczkę, to w razie czego przysługuje mi coś, czy zostanę na lodzie? Proszę o sensowne, potwierdzone odpowiedzi, bo te typu "wydaje mi się że..." nic nie wniosą a wylot mam w niedzielę rano... :(
JPIM, 11 czerwca 2010, 8:36 | odpowiedz
JPIM - Fly4free ani partner technologiczny Hostelworld zgodnie z regulaminem nie są stronami transakcji, jednak naszą troską jest, by rezerwacje działały w 100%. Zgodnie z zapisami regulaminu wygląda to dokładnie tak: Umowę zawierają Państwo z agencją turystyczną, a nie z Hostelworld.com. Odpowiedzialność za wywiązanie się z umowy spoczywa na agencji turystycznej. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów nasze zobowiązania ograniczają się do zapłaconych przez Państwa depozytu oraz opłaty rezerwacyjnej. W przypadku pojawienia się problemów, należy jednak niezwłocznie poinformować albo nas bezpośrednio, albo Hostelworld - w celu wykluczenia miejsca noclegowego, które nie wywiązuje się z umowy z listy partnerów. Sam mnóstwo razy korzystałem z oferowanego przez nas systemu rezerwacyjnego i nigdy nie spotkałem się z problemem. Dlatego chciałbym dołożyć wszelkich starań, byś i ty miał bezproblemowy wyjazd. Po pierwsze napisz proszę tu lub na maila na czym polegały problemy we Florencji. Co do obecnej rezerwacji - najprawdopodobniej Hostelworld nie zdążył jeszcze przekazać rezerwacji do miejsca noclegowego. Żeby sie o tym upewnić, wyślij dane rezerwacji na kontakt@fly4free.pl a bezzwłocznie sprawdzę czy rezerwacja została skutecznie przekazana do miejsca noclegowego.
Kamil Lodziński, 11 czerwca 2010, 9:07 | odpowiedz
Wkleję fragment korespondencji z autorem powyższego pytania, mam nadzieję, że się nie obrazi :) [quote]wieeeeelkie dzieki za pomoc i proponuję napisac o tej pomocy na forum, ja tez napisze, ze super sie starasz, bo to na prawde duzo daje jak sie uslyszy ze ktos postara sie tym zajac, a nie tak jak w regulaminie, co zlego to nie my ;)[/quote]
Kamil Lodziński, 12 czerwca 2010, 17:13 | odpowiedz
Mam pytanie chciałbym zarezerwować pokój w rimini- Włochy na 3 dni jednakże gdy wejdę już na stronę hotelu który chce zarezerwować a jest to Residence Lugano to automatycznie zaznaczone jest 5 noclegów a nie 3 jak wybierałam na początku. Czy jest to jakiś błąd systemu czy po prostu w tym hotelu można najmniej zarezerwować 5 nocy?
pauyla, 28 czerwca 2010, 21:17 | odpowiedz
Nad wynikami jest komunikat potwierdzający twoje przypuszczenie: "Rezerwacja w obiekcie typu Apartament wymaga minimalnego pobytu przez 5 dni".
Kamil Lodziński, 28 czerwca 2010, 22:02 | odpowiedz
mam pytanie odnośnie pkt. 14: w jaki sposób poinformowac punkt noclegowy jeśli rezygnuję z rezerwacji i w jaki sposób możliwe jest obciążenie mnie kosztami 1. noclegu w przypadku jeśli tego nie zrobię?
raz, 14 października 2010, 15:28 | odpowiedz
1) Jeśli masz jeszcze trochę czasu - pisz maila. Razem z informacją rezerwacyjną otrzymujesz namiar na hotel. Jeśli to jednaka sprawa pilna - dzwoń (taniej ze skype niż z tradycyjnego telefonu). 2) Mogą pobrać należność z karty, której numer podawałeś przy rezerwacji.
Kamil Lodziński, 14 października 2010, 16:04 | odpowiedz
Fajna storna, czytam namiętnie bo na luty chcę zarezerwować(pierwszy raz w życiu), lot na Gran Canarie i tu jest problem jakiś z wyszukiwarką noclegów. Otóż w żadnym terminie w lutym nie ma tam miejsc ! na Teneryfe jak wpisuje- pełno, na Fuertaventure też a na Canarie zero :( A ceny są kuszące sprawdzałam na Fuerte...np za 10 dni w apartamencie 148 euro plus nie wiem za ile uda mi się zarezerwować lot ale niech będzie nawet 500 zeta to i tak nie 2.500 tysiąca jak chcą bura podróży.
anaconda, 26 grudnia 2010, 19:56 | odpowiedz
Spróbuj tu: http://fly4free.pl/hotele
Kamil Lodziński, 26 grudnia 2010, 22:17 | odpowiedz
Nocleg można zarezerwować tez w innych portalach np www.airbnb.pl/c/dp6?s=8 . Plusem jest to że nie trzeba płacić nic na miejscu gospodarzowi a minusem to że tak jak w innych portalach gospodarz może odwołać twój pobyt. Choć rzadko się to zdarza warto o tym pamięta i dopytać wcześniej.
Dawid, 16 lipca 2015, 8:54 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »