Fly4free.pl

Dwie trasy Polskiego Busa będą pospieszne! Kupimy bilety z ulgami ustawowymi!

W PolskiBus.com będą ulgi ustawowe. Skorzystacie z nich na dwóch liniach, które z ekspresowych stają się pospiesznymi (P6 Warszawa - Kraków - Zakopane oraz P10 Warszawa - Rzeszów). Obie będą zatrzymywać się w Radomiu i zastąpią większość kursów linii P9!

Informacją o ulgach podzielił się z nami czytelnik iwan-82. Do wyboru mamy 12 ulg w komunikacji pospiesznej od wyjściowej ceny biletu.

Ulgi ustawowe wykaz

Wyciąg z Regulaminu:

Regulamin ulgi PB

Linie P6 i P10 przestają być ekspresowe, od 2 marca będą liniami pospiesznymi. Obie będą zatrzymywać się w Radomiu przez co pasażerowie z tego miasta zyskają połączenie z Kielcami, Krakowem, Ostrowcem Świętokrzyskim, Rzeszowem i Zakopanem. Linia P10 dodatkowo dwoma kursami w obu kierunkach będzie zatrzymywać się w Ostrowcu Świętokrzyskim. Czas przejazdu ma nie ulec zmianie. Z kolei linia P9 będzie miała tylko jeden kurs dziennie. Bilety są już w sprzedaży.

Rozkład jazdy linii P6 Warszawa – Radom – Kielce – Kraków:
P6 pospieszna rozkład

Rozkład jazdy linii P10 Warszawa – Radom – Ostrowiec Świętokrzyski – Rzeszów:

P10 pospieszna rozkład

PolskiBus.com obsługuje aż 19 tras docierając do 23 polskich miast: Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Leszna, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Ostrowca Świętokrzyskiego, Ostródy, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Warszawy, Gorzowa Wielkopolskiego, Wrocławia i Zakopanego.

Ponadto obsługuje 6 europejskich lokalizacji: Berlin, Lotnisko Berlin Schönefeld, Bratysławę, Pragę, Wiedeń i Wilno. Przewoźnik na polskim rynku jest obecny od czerwca 2011 r. Do tej pory przewiózł już ponad 10 milionów pasażerów.

Przykładowa rezerwacja z zastosowaniem ulgi ustawowej:
Bilet ulgowy1

Ulga P6 przyklad

WAW radom ulgi

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
ciekawego czy odbije się to na cenach dla osób które zniżek nie mają ( wiem że różnice bedą mieli zwracaną ale mimo wszystko )
xx, 24 lutego 2015, 7:54 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Że obowiązuje tylko na pośpieszne, przeczytałem. Ale na zrzucie mamy wszystkie kursy Express a ceny obniżone są jednak dla połowy kursów...
pomoc, 24 lutego 2015, 7:56 | odpowiedz
Kolejny stopień kolonizacji naszego kraju - prywatna, zagraniczna firma eliminuje polską konkurencję (bardzo słabą - trzeba przyznać), po czym wprowadza ulgi i zbiera kasę od państwa, która ucieka zagranicę. Ciężko uwierzyć, że to nie było tak obliczone od samego początku działalność Souter Holding.
msr, 24 lutego 2015, 7:59 | odpowiedz
Avatar użytkownika
No, tylko że póki co student ani uczeń nic z nie uświadczy na tych ulgach...
pomoc, 24 lutego 2015, 8:03 | odpowiedz
@msr - dzien bez spisku przeciw polskim Polako dniem straconym ! Wyluzuj. Każdy ma prawo do legalnego biznesu. Miłego dnia !
Łukasz, 24 lutego 2015, 8:03 | odpowiedz
Szkoda że nie ma ulgi dla Zasłużonych Honorowych Dawców krwi.
Kapitan, 24 lutego 2015, 8:05 | odpowiedz
Szkoda, że nie ma ulgi z uwagi na porę deszczową
kochamdeszcz, 24 lutego 2015, 8:07 | odpowiedz
Msr, po części masz sporo racji.. Wiele firm z zachodnim kapitałem tak właśnie działa...busiki do Lublina tez strajkują.. Bo polskibus sie pojawil..Takie firmy pod pozorem zwiększenia konkurencyjności niszczą inne i dziwić się potem, ze jest w Polsce źle lub słabo...po prostu Polak to niewolnik zachodu i szuka niskich cen... A w pogoni za ta niska cena mamy sytuacje jaka mamy...ze w Polsce nic poza usługami nie opłaca sie powoli produkować... P.s Nigdy polskim busem nie jechalem i w najbliższym czasie nie planuje
meninblack, 24 lutego 2015, 8:10 | odpowiedz
Powinno to uzupełnić oznaczeniami, np. P6 - pospieszny z ulgami, PX6 - ekspresowy bez ulg.
Ppp, 24 lutego 2015, 8:10 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Kurde, nie marudzić jak to standardowi Polacy. Cieszcie się, że pojedziemy taniej, a nie...
iwan-82, 24 lutego 2015, 8:11 | odpowiedz
Zresztą tak naprawdę to jaki procent społeczeństwa łapie się do tych ulg? 2 - 3%?
sdfsd, 24 lutego 2015, 8:13 | odpowiedz
Avatar użytkownika
heh, promocje promocjami ale i tak najlepiej wychodzi samochodem. Na popularnych trasach gdzie jezdzi polskibus sppkojnnie znajdziesz oferte na blablacar gdzie pojedziesz od domu pod dom, a na jakiegokolwiek busa niestety trzeba smigac na dworzec a później z dworca co w dużych miastach niekiedy zajmuje sporo czasu..
przemobiker, 24 lutego 2015, 8:14 | odpowiedz
meninblackP.s Nigdy polskim busem nie jechalem i w najbliższym czasie nie planuje
Patriotyzm pełną gębą. Czuj się wyróżniony. Fakt jest taki, że polska konkurencja jest w większości bardzo słaba i mogłaby z nią wygrać nawet polska firma, o ile podeszłaby do tego z głową. Jest parę takich firm i z tego co wiem trzymają się dobrze, nie narzekają. PolskiBus wchodzi na trasy, gdzie można jeździć lepiej i taniej. Czasy małych lokalnych firemek z monopolem na niewielkim terenie i możliwością dyktowania cen skończyły się już dawno. Kto tego nie zrozumie, upadnie.
pewu, 24 lutego 2015, 8:18 | odpowiedz
To ktoś jeszcze jeździ tymi śmierdzącymi, czerwonymi busami z chamskimi kierowcami? No tak, kilka zł ważniejsze od honoru i godności człowieka.
Kamil, 24 lutego 2015, 8:27 | odpowiedz
Lepiej by wprowadzili rezerwację miejsc, ale nie, pewnie przewyższa to ich możliwości technologiczne. Lepiej zrobić zniżki dla cebulaków!
ON, 24 lutego 2015, 8:31 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Dlaczego mam wybrać firmę droższą, z mniej bezpiecznym autobusem, prymitywnym kierowcą? Tylko dlatego, że jest polska? To co za Polak z tego właściciela, że innego Polaka traktuje jak bydło? Na tym polega rozum i godność człowieka, żeby nie dac się tak traktować.
grafzero, 24 lutego 2015, 8:35 | odpowiedz
Pewu, Tak polska konkurencja jest słaba..ale wynika to z tego ze Polak Polakowi wilkiem, wystarczy jak sąsiad kupi sobie lepsze auto i juz w okolicy kipi...skąd ma kasę.., i jak tylko polakowi się uda z biznesem to zaraz ma 10000 donosów ze oszust przekręt,zlodzuej..do US i innych instytucji, żeby go udupic..bo zazdrość zzera ..a powinno iść wsparcie dla takich ludzi przedsiębiorczych. I tak sami sobie gotujemy taki los...zachodnie rozwiązania i firmy zawsze cudownym sposobem robią u nas biznesy, a w wielu przypadkach nie wnosza nic poza kapitalem.
meninblack, 24 lutego 2015, 8:36 | odpowiedz
A już myślałam, ze wreszcie będzie można z psem przejechać...
A., 24 lutego 2015, 8:44 | odpowiedz
na liście nie ma GÓRNIKÓW!!!??? boję się, że zaczną blokować dworce dla PolskiBus :/
oko, 24 lutego 2015, 8:50 | odpowiedz
pewu
meninblackP.s Nigdy polskim busem nie jechalem i w najbliższym czasie nie planuje
Patriotyzm pełną gębą. Czuj się wyróżniony.Fakt jest taki, że polska konkurencja jest w większości bardzo słaba i mogłaby z nią wygrać nawet polska firma, o ile podeszłaby do tego z głową. Jest parę takich firm i z tego co wiem trzymają się dobrze, nie narzekają. PolskiBus wchodzi na trasy, gdzie można jeździć lepiej i taniej. Czasy małych lokalnych firemek z monopolem na niewielkim terenie i możliwością dyktowania cen skończyły się już dawno. Kto tego nie zrozumie, upadnie.
Dokładnie, to nie jest nasza wina że zagraniczna firma pokazuje brudasom z busów i PKSom jak powinno się przewozić pasażerów. Nie dziwię się im że teraz marudzą bo tracą klientów, ale co w takim razie robili ze sporymi pieniędzmi jakie zarabiali ? dlaczego nikt nie zainwestował w lepszej klasy autokary i busy ? T
frt, 24 lutego 2015, 8:53 | odpowiedz
Marny polski bus . Totalna kupa ! Nie WsiadE wieceJ do tego scierwa choćby mi płacili za przejazd
arnold, 24 lutego 2015, 8:54 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Walnij się człowieku w czerep, bo to jest strona związana z podróżami a nie kolejna polityczna propaganda. ;)
MareQ, 24 lutego 2015, 8:54 | odpowiedz
A.A już myślałam, ze wreszcie będzie można z psem przejechać…
miej przy sobie trochę trawy i zachowuj się nerwowo to się z psami przejedziesz :)
mike, 24 lutego 2015, 8:54 | odpowiedz
meninblackMsr, po części masz sporo racji.. Wiele firm z zachodnim kapitałem tak właśnie działa…busiki do Lublina tez strajkują.. Bo polskibus sie pojawil..Takie firmy pod pozorem zwiększenia konkurencyjności niszczą inne i dziwić się potem, ze jest w Polsce źle lub słabo…po prostu Polak to niewolnik zachodu i szuka niskich cen… A w pogoni za ta niska cena mamy sytuacje jaka mamy…ze w Polsce nic poza usługami nie opłaca sie powoli produkować…P.s Nigdy polskim busem nie jechalem i w najbliższym czasie nie planuje
Co Ty gadasz? To nie sa pozory zwiększenia konkurencyjności. Oni zwyczajnie oferują podróżnym wyższy standard w niższej cenie. Upadają busiki i strajkują? bardzo dobrze. Nabijali sobie kiermany ciężkimi pieniędzmi tyle lat i nikt nie pomyślał nad zwiększeniem komfortu podróżnego. Rok w rok te same stare i śmierdzące busy. Taka firma jak Polski Bus spokojnie mogła być założona w naszym kraju i przynosić zyski, tylko że nikt się nie palił i wolał dębić pieniądze od nieświadomych podróżnych bez możliwości wyboru. Przyszła kryska na matyska ;]
krst, 24 lutego 2015, 8:59 | odpowiedz
arnoldMarny polski bus . Totalna kupa ! Nie WsiadE wieceJ do tego scierwa choćby mi płacili za przejazd
ścierwa? to jak nazwiesz lokalne zdezelowane busy ?
dr, 24 lutego 2015, 9:00 | odpowiedz
Na tle PeKaeSów, PolskiBus faktycznie wygląda bardzo dobrze, ale porównując już go do Lux Express, czy choćby Student Agency, to PB jest bardzo słaby. Brak rezerwacji miejsc, bardzo mało przestrzeni na nogi, brak systemów rozrywki pokładowej, brak przekąsek i jakichkolwiek napojów, niemiła obsługa.
podroznik, 24 lutego 2015, 9:05 | odpowiedz
Dlaczego nie ma ulgi dla nauczycieli, którym w PKP juz przysługuje??
domi, 24 lutego 2015, 9:23 | odpowiedz
A sa gdzies wyjasnione te skroty? bo ciezko niektore zestawy zrozumiec.
kk, 24 lutego 2015, 9:28 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Każdy ma wybór - może jechać na "wybranych trasach" : 1/ Lux Express 2/ NeoBus 3/Polski Bus 4/PKS 5/ busik lub 1/ TLK 2/ Inter Regio 3/Pendolino 4/Koleje Ślaskie itd. lub 1/Ryanair 2/ Wizzair 3/ LOT lub np. 4/ Lufthansa lub 1/ własny samochód 2/ bla bla car Każdy ma swój rozum oraz swoje priorytety czasowe i finansowe a także WOLNY wybór.......nareszcie !
darek50, 24 lutego 2015, 9:29 | odpowiedz
Frt, a ty byś poszedł po kredyty na rozwój firmy,w takich warunkach jakich mamy i ryzykowalbys mając 5busikow na leasing 10nowoczesnych volvo czy mercedesow?. Ja w politykę sie nie nawie, ale ślepy tez nie jestem i to widać czarno na białym ze 'komus' z zachodu,wschodu,polnocy, południa.. bardzo zależy zeby Polacy jak najdłużej ze sobą się kłócili..a jak juz sie zorientuja ze ktoś ich robi w balona... To juz będzie za późno, bo będziemy wtedy Kolonia.. Kolonia zależna od państwa XYZ...a firmy z obcym kapitałem powolutku przejmują krok po kroku kolejne gałęzie w gospodarce... Polska ma super położenie geograficzne w europie, mamy w zasadzie wszystko... A jesteśmy murzynami Europy, choć do partii Korwina mi daleko ale chłop powiedział urzędnikom prosto w oczy prawde, która oni znają doskonale i maja w nosie, bo każdy patrzy tylko na stan swojego konta i kabony a reszta nikogo nie interesuje.
meninblack, 24 lutego 2015, 9:31 | odpowiedz
Osoby, które się wypowiadają negatywnie, tęsknią chyba za prlem. Polskibus oferuje tanie przejazdy, z wygodnym systemem zakupu biletów. Komfort zależy jaki autobus lub miejsce się trafi. I mają mnóstwo klientów, którym to pasuje. Gdyby pkp obniżyło ceny do normalnych poziomów, to też więcej osób by jeździło pociagami. Doskonale to widać na przykładzie barów typu przekąski zakaski. Ceny niskie to i ludzi pełno
zonik, 24 lutego 2015, 9:32 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Szkoda, że odbija się to na częstotliwości linii P9 - zostaje jeden poranny do Warszawy i wieczorny do Radomia. Tak wynika z systemu rezerwacyjnego...
activist, 24 lutego 2015, 9:35 | odpowiedz
Avatar użytkownika
activistSzkoda, że odbija się to na częstotliwości linii P9 – zostaje jeden poranny do Warszawy i wieczorny do Radomia. Tak wynika z systemu rezerwacyjnego…
Kto chciałby jechać do Radomia?
Rododendron, 24 lutego 2015, 9:41 | odpowiedz
Fatalnie, to znaczy że bilety dla normalnych ludzi podrożeją, bo będziemy utrzymywali dzieciaki i inwalidów.
jj, 24 lutego 2015, 10:07 | odpowiedz
Avatar użytkownika
jjFatalnie, to znaczy że bilety dla normalnych ludzi podrożeją, bo będziemy utrzymywali dzieciaki i inwalidów.
Przecież ulgę refunduje budżet państwa....
Tomek Zien, 24 lutego 2015, 10:10 | odpowiedz
PRL to dla wielu czytelników tylko skrót który widzieli w podręczniku gdzieś w szkole i nawet nie do końca pamiętają co to było ale najczęściej maja negatywne wrażenia o wyrazir PRL..tamtejsze PKS autosany,jelcze i PKP i FSO itd byly, jak na tamte czasy nie dużo gorsze od konkurencji.. a teraz mamy super wygodne tanie 'nie' polskie busy z Volvo i man,luxbusy z mercedesen, za który placimy po kilka PLN od co realia IV RP, i demokracji i kapitalizmu który tak jak widać sporej czesci tak bardzo pasuje i na rękę, bo to ważne pojechać tu czy tam za pol darmo:-), a najczęściej podróżować za praca musimy...
meninblack, 24 lutego 2015, 10:25 | odpowiedz
a koszalin wciąż czeka na swoją linię :(
tomek, 24 lutego 2015, 10:26 | odpowiedz
kochamdeszczSzkoda, że nie ma ulgi z uwagi na porę deszczową
jest, ale handlowa (tzn w takim okresie bilety w miejsca turystyczne są zazwyczaj tańsze)
as, 24 lutego 2015, 10:27 | odpowiedz
Główny plus to oznacza szansę na nowe trasy z postojami nie tylko w miastach wojewódzkich.
as, 24 lutego 2015, 10:29 | odpowiedz
Problem w tym, że te nowoczesne jak na tamte czasy autobusy i pociągi nadal jeżdżą i ktoś myśli, że to jest wysoki standard. Co do kupowania polskich jednostek, to pesa jakoś potrafi zrobić porządne pociągi, którymi bardzo przyjemnie się jeździ. Czemu inni nie mogą?
zonik, 24 lutego 2015, 10:38 | odpowiedz
Avatar użytkownika
I wreszcie normalność! Autobusy PB do Krakowa i Rzeszowa mijały Radom bez przystanku. Teraz mieszkańcy tego 220-tysięcznego miasta będą mogli jechać również do Zakopanego, Krakowa, Kielc, Ostrowca i Rzeszowa. A mówi się też o linii Lublin - Radom - Łodź - Poznań!
activist, 24 lutego 2015, 10:48 | odpowiedz
Zauważam, ze nikt nie zwrócił uwagi na drobny fakt: PB robi się na "linię pospieszną" (przynajmniej na niektórych kursach/trasach), aby móc zatrzymywać się poza miastami wojewódzkimi. Linia pospieszna to umożliwia, zgodnie z ustawą, ale wtedy przewoźnik musi ulgi ustawowe honorować. Coś za coś. Należy patrzeć pozytywnie, a nie (tradycyjnie) szukać spiskowych teorii dziejów i sypać zawiścią...
humbak, 24 lutego 2015, 10:49 | odpowiedz
sdfsdZresztą tak naprawdę to jaki procent społeczeństwa łapie się do tych ulg? 2 – 3%?
Samych studentów jest 1,7mln, więc 5% społeczeństwa. A studenci należą do bardziej mobilnej części ludzi, więc powiedziałbym, że przynajmniej 15-20% pasażerów będzie korzystało z ulg.
just me, 24 lutego 2015, 10:53 | odpowiedz
tylko jak kupić cześć biletów ulgowych a część normalnych - wygląda ze przy szybkim kupowaniu nie ma co kombinować i na raty kupować
Bartek, 24 lutego 2015, 10:54 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Szkoda,że nie ma ulgi dla doktorantów. Sporo się podróżuje a stypendium jest jakie jest i miło,że kolej dała zniżkę, w niektórych miastach jest zniżka na komunikację miejską np Poznań,Warszawa ,ale na Śląsku już nie ma tej zniżki. Polski bus mógł wyjść na przeciw studentom i doktorantom, bo jednka sporo takich osób nim podróżuje.
blue.wings, 24 lutego 2015, 11:02 | odpowiedz
Takie ulgi, że podstawowych dla uczniów i studentów nie ma :)
Ada, 24 lutego 2015, 11:17 | odpowiedz
trochę niezgrabny ten rym w tytule
gmak, 24 lutego 2015, 11:28 | odpowiedz
3 lata temu jeździłeś pewnie PKP z zamarzniętym śmierdzącym kiblem, nieotwierającym się oknem i brakiem klimy, nagle nadeszło nowe, lepsze ale w tyłkach już się poprzewracało?
podroznikNa tle PeKaeSów, PolskiBus faktycznie wygląda bardzo dobrze, ale porównując już go do Lux Express, czy choćby Student Agency, to PB jest bardzo słaby. Brak rezerwacji miejsc, bardzo mało przestrzeni na nogi, brak systemów rozrywki pokładowej, brak przekąsek i jakichkolwiek napojów, niemiła obsługa.
P, 24 lutego 2015, 11:30 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Zanim napiszecie komentarz (i zaczniecie narzekac) doczytajcie kogo tak naprawde dotycza te ulgi. Nie ma zadnych znizek dla studentow, dzieci czy emerytow. Sa to ulgi dla m. in niewidomych, inwalidow, niesamodzielnych i niepelnosprawnych.
Kubczyk, 24 lutego 2015, 11:31 | odpowiedz
Mi się wydaje, że PB szykuje się do wprowadzenia tras z przystankami w miastach niewojewódzkich (np. Częstochowa, Gliwice, Płock), a zgodnie z prawem na takich trasach musi być zapewniona możliwość kupna biletów z ulgą ustawową
greg, 24 lutego 2015, 11:38 | odpowiedz
I tak ulgi w PL dla dzieci to farsa. Nie raz chcialem kupic bilet ulgowy dla dziecka 7, 8, czy 9 letniego i nie sprzedano mi "bo dziecko nie ma legitymacji szkolnej" ! A skąd wziąć legitymację gdy dziecko uczy się w Angli, Niemczech, Francji.... Nawet gdy ma nasze obywatelstwo potwierdzone paszportem i wiekiem dziecka przewoźnicy nie sprzedadzą biletu ulgowego !
Darek, 24 lutego 2015, 11:43 | odpowiedz
Świetna wiadomość dla kombatantów i niepełnosprawnych podróżników!!!!!!! Ciekawe jest też dyskretne pojawienie się Leszna w siatce połączeń
Marian, 24 lutego 2015, 11:55 | odpowiedz
Polski Bus ciasno że nie ma nawet jak usiedzieć .Właściciele Polski zabraniają nam zakładania własnych firm a wpuścili tego z Ciasnymi nie Polskimi Busami . Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę jak utrudnione sa procedury gdybyście wy spróbowali zarejestrować własną firmę za granicą .Nie mówię o sprzątaniu czy drobnych usługach . Takie są liczby ,oficjalne dane są zatrważające , żyjemy w jakimś czarnym lochu gdzie niczego nie jest wolno Polakowi - dla naszego dobra jak cynicznie mówią ludzie którzy mają nad nami władzę . Natomiast gdy obcy wpadnie na pomysł kręcenia byle gówna u nas , traktowany jest nad wyraz ulgowo , rodzime firmy są niszczone by nie stanowiły konkurencji . Nie można tak bezmyślnie podchodzić do Ciasnego NiePolskiego Busa który w efekcie końcowym bardzo nam wszystkim szkodzi . Omijaj ciasnego nie Polskiego Busa.
Nie lubię naiwnych, 24 lutego 2015, 12:10 | odpowiedz
Avatar użytkownika
just me
sdfsdZresztą tak naprawdę to jaki procent społeczeństwa łapie się do tych ulg? 2 – 3%?
Samych studentów jest 1,7mln, więc 5% społeczeństwa.A studenci należą do bardziej mobilnej części ludzi, więc powiedziałbym, że przynajmniej 15-20% pasażerów będzie korzystało z ulg.
ale z tego co widzę studenci nie łapią się na te ulgi; dotyczą one tylko osób niepełnosprawnych
lotka340, 24 lutego 2015, 12:16 | odpowiedz
Pytam z pełną powagą, a nie ze złośliwości czy teorii spiskowej: czy zniżki uczniowskie (37%) i studencko-doktoranckie (51%) nie są ustawowe, że ich nie ma? W różnych komunikacjach zbiorowych (np. w Trójmieście w SKM-ce) są zapisane w sekcji ustawowe a nie handlowe. Czy po prostu są różne typy zniżek ustawowych - np. bardziej i mniej obowiązkowe?
tzigi, 24 lutego 2015, 12:20 | odpowiedz
Wolny rynek, a studenci dupa cicho. Nic nie możecie zrobić.
ebin, 24 lutego 2015, 12:48 | odpowiedz
Jakiś czas temu, pytałem o możliwość skorzystania z ulgi za granicą i zostałem zbanowany jak złodziej przez admina, mimo że mam grupę inwalidzką. A tu teraz co za zmiana w redakcji. Osobiście się cieszę z tej zmiany.
niedzwiecki.pl, 24 lutego 2015, 13:11 | odpowiedz
Zastanawiam się, ile spośród osób, które wygłosiły tu komentarze, w ogóle rozumie, co to jest ulga ustawowa.
obibok, 24 lutego 2015, 13:12 | odpowiedz
Studenci też liczą na zniżki,51% chyba nierealne,ale 30%jest możliwe,jestem ciekaw weryfikacji biletów,ludzie będą płakać jak zapomną legitymacji :-D PB raczej restrykcyjnie będzie to sprawdzał
luck191, 24 lutego 2015, 13:12 | odpowiedz
tzigiPytam z pełną powagą, a nie ze złośliwości czy teorii spiskowej: czy zniżki uczniowskie (37%) i studencko-doktoranckie (51%) nie są ustawowe, że ich nie ma? W różnych komunikacjach zbiorowych (np. w Trójmieście w SKM-ce) są zapisane w sekcji ustawowe a nie handlowe.Czy po prostu są różne typy zniżek ustawowych – np. bardziej i mniej obowiązkowe?
Ściągnij sobie ustawę. Wówczas po długiej i zajmującej lekturze dowiesz się, że przewozy kolejowe w komunikacji osobowej tyle mają wspólnego z przewozami autobusowymi w komunikacji pospiesznej, co noc poślubna z gwałtem zbiorowym.
obibok, 24 lutego 2015, 13:15 | odpowiedz
luck191Studenci też liczą na zniżki,51% chyba nierealne,ale 30%jest możliwe,jestem ciekaw weryfikacji biletów,ludzie będą płakać jak zapomną legitymacji PB raczej restrykcyjnie będzie to sprawdzał
A dlaczego miałby to restrykcyjnie sprawdzać, nie mając w tym interesu? Dla nich osoba z biletem ulgowym to czysty zysk. Nie jeden PKS żyje z tego, że kierowca jedzie i nabija fikcyjne bilety z ulgą. Zawsze mnie zastanawiają ci szurnięci konduktorzy z poprzedniej epoki, z wielkim zacięciem wlepiający dopłaty dzieciakom z rozmazaną pieczątką w legitymacji.
obibok, 24 lutego 2015, 13:25 | odpowiedz
Oni mają pewne standardy i nawet na płacz osoby nie wzruszą się. Po prostu trzeba przyzwyczaić się do pewnych norm.To miałem na celu :)
luck191, 24 lutego 2015, 13:50 | odpowiedz
pomocNo, tylko że póki co student ani uczeń nic z nie uświadczy na tych ulgach…
I bardzo dobrze. Każdemu cos wiecznie nie pasuje. Zawsze możesz sobie wybrać alternatywny PKS lub PKP, a tam ulg dla Ciebie nie zabraknie za i tak wyższą cenę biletu o standardzie nie wspominając
Łukasz, 24 lutego 2015, 14:05 | odpowiedz
tempo ekspresowe 12 godzin z warszawy do Zakopanego-super
adam, 24 lutego 2015, 14:57 | odpowiedz
dlaczego tylko na dwóch trasach są honorowane ulgi???
całkiem.ok, 24 lutego 2015, 14:58 | odpowiedz
Który kaleka z Krakowa uczęszcza do szkoły w Zakopcu, Radomiu?? Przecież według ustawy bd z tego korzystać tylko osoby na przejazdach szkola dom-szkola...
scorpion1077, 24 lutego 2015, 15:08 | odpowiedz
całkiem.okdlaczego tylko na dwóch trasach są honorowane ulgi???
Ulgi ustawowe nie są honorowane. Ulgi są narzucone prawem. A dlaczego tylko na dwóch, to pytanie do pani minister Wasiak.
obibok, 24 lutego 2015, 15:34 | odpowiedz
Wszystko fajnie, tylko czemu nie informują pasażerów o zmianie rozkładu? W moim przypadku autobus z Ostrowca do Warszawy odjeżdża teraz 30 minut wcześniej! Bilety mam kupione na kwiecień już dwa miesiące temu, więc to by była miła niespodzianka zjawić się na dworcu i dowiedzieć, że autobus już dawno odjechał (wg regulaminu Polskiego Busa powinno się być 15 min wcześniej, ale to i tak byłoby za mało w tym przypadku). Czy oni planują jakoś poinformować ludzi o tych zmianach?
Felula, 24 lutego 2015, 15:40 | odpowiedz
Aha, w artykule jest napisane, że czas przejazdu ma nie ulec zmianie - wystarczy sprawdzić trasę Ostrowiec - Warszawa i widać, że przystanek w Radomiu wydłuża ją o 15 minut. Dla ludzi z Radomia - super. Ale niech Polski Bus nie twierdzi, że czas się nie zmienił.
Felula, 24 lutego 2015, 15:42 | odpowiedz
A co to za skróty przy tych ulgach niektórych nie umiem rozwinąć.
Anna, 24 lutego 2015, 17:28 | odpowiedz
okona liście nie ma GÓRNIKÓW!!!??? boję się, że zaczną blokować dworce dla PolskiBus :/
Ż E N U J Ą C E !!! pewnie WarszaFiak?!
archi, 24 lutego 2015, 18:13 | odpowiedz
Artur, 65% zniżki pod warunkiem, ze dziecko tez jest niewidome i siedzi na twoim jednym kolanie przy czym dziecko obie swoje nogi trzyma pod tylkiem zeby niedotykac pasażera obok.
meninblack, 24 lutego 2015, 22:02 | odpowiedz
meninblackPewu,Tak polska konkurencja jest słaba... Słaba? Nie powiedziałabym... przykładem jest chociażby Neobus - komfort porównywalny, a do tego na każdym kursie jest poczęstunek dla pasażerów
Domi, 25 lutego 2015, 0:05 | odpowiedz
Avatar użytkownika
archi
okona liście nie ma GÓRNIKÓW!!!??? boję się, że zaczną blokować dworce dla PolskiBus :/
ŻENUJĄCE!!!pewnie WarszaFiak?!
Rolników też nie ma na liście zniżek. Uwaga! Za kilka dni ciągniki zablokują PB
pifko, 25 lutego 2015, 0:21 | odpowiedz
To jest strzał w stopę polskiegobusa! Mało kto jeździ z Kielc i Ostrowca do Radomia na miłość boską!!! Trzeba było dołożyć P9 a nie zatrzymywać P6 i P10 w mieście powiatowym Radom. Co wy robicie??? Na szczęście wchodzi już Luxexpress, wiec pasażerowie do Krakowa sie przesiądą na bezpośrednie expresy właśnie tej firmy a maja w planach tez Kielce bez żadnych przystanków w Radomiu! W końcu mamy wolny rynek :-)
Londeo, 27 lutego 2015, 23:31 | odpowiedz
Avatar użytkownika
okona liście nie ma GÓRNIKÓW!!!??? boję się, że zaczną blokować dworce dla PolskiBus :/
płytki komentarz, Mam nadzieje ze Korwin albo Kukiz zaczną rządzić i wam troche rozjaśnią świadomość
kkku, 23 marca 2015, 20:15 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »