Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 14 Sty 2014 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
niebieski
Grzegorz40 napisał(a):
A który konkretnie punkt regulaminu forum fly4free Maris83 naruszył, bo jakoś nie mogę znaleźć? ;-)

Jeżeli regulamin TrustPilot zabrania zakładania "multikont" (tak jak punkt 12 regulaminu F4F) to naruszony został punkt 1 regulaminu: Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania norm społecznych (...).
Zakładając konto na TrustPilot akceptujesz ich regulamin. Łamiąc go (multikonta), a co więcej nawołując innych do jego łamania tych norm nie przestrzegasz.
Góra
 Profil Relacje PM off
Mixer lubi ten post.
 
      
Odwiedź Grecję w trakcie wiosny 😍 Saloniki z weekendem (✈️+🏨) za 852 PLN Odwiedź Grecję w trakcie wiosny 😍 Saloniki z weekendem (✈️+🏨) za 852 PLN
Tanie loty (z bagażem) do Seattle z 2 miast od 1657 PLN Tanie loty (z bagażem) do Seattle z 2 miast od 1657 PLN
#162 PostWysłany: 14 Sty 2014 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1330
niebieski
Opinia poszła. I jeszcze kilka(naście) razy klikło mi się "find useful" :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 14 Sty 2014 21:58 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 1286
niebieski
billabong napisał(a):
Grzegorz40 napisał(a):
A który konkretnie punkt regulaminu forum fly4free Maris83 naruszył, bo jakoś nie mogę znaleźć? ;-)

Jeżeli regulamin TrustPilot zabrania zakładania "multikont" (tak jak punkt 12 regulaminu F4F) to naruszony został punkt 1 regulaminu: Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania norm społecznych (...).
Zakładając konto na TrustPilot akceptujesz ich regulamin. Łamiąc go (multikonta), a co więcej nawołując innych do jego łamania tych norm nie przestrzegasz.


też tak początkowo myślałem, ale regulamin jakiejś tam konkretnej organizacji nie jest normą społeczną, bo nie ma charakteru powszechnego i ogólnego ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 80
Kilometry: 132 615
niebieski
billabong napisał(a):
naruszony został punkt 1 regulaminu: Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania norm społecznych (...).


:o uważaj, bo ktoś Cię przytnie jak na czerwonym przechodzisz, trawniki depczesz albo papierka wyrzucasz i będziesz musiał banana na f4f dostać :lol:
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#165 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:18 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6937
HON fly4free
Maris83 napisał(a):
Ja przypominam motyw przewodni wątku: odpowiednia ocena Booking.com na poniższych portalach:

1/ http://www.trustpilot.com/evaluate/www.booking.com
2/ http://www.reviewcentre.com/add-195173.html

Kto może, niech się przyłączy do akcji. Mieliście kilka rezerwacji odwołanych? Oceńcie ich parę razy, zakładając kilka kont.

o ile całą akcje uważam za naprawdę dobry pomysł, to tym razem przeginasz.
czy regulamin każdej strony traktujesz tak dowolnie? i np. tutaj też masz kilka kont?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1380
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Proszę zaprzestać OT, chyba, że ktoś chce zarobić ostrzeżenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 14 Sty 2014 22:46 

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 1286
niebieski
głównym tematem wątku są "Odwołane rezerwacje z booking.com"; wątek został założony przez Marisa83; Maris83 zaproponował pisanie wielu opinii z różnych kont; czy komentowanie tego dwuznacznie moralnego sposobu zaproponowanego przez założyciela wątku jest "offtopem"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 14 Sty 2014 23:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6443
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Nie odpowiadamy za to, co ktoś robi poza Forum. Nie jest tutaj łamane prawo, regulamin Forum, też trudno powiedzieć, żeby był złamany.
Co do etyki niech każdy oceni sam! Osobiście zachęcam do tego, żeby nie łamać regulaminu wewnętrznego strony.
Do pierwszego postu autora wątku dopiszę, że regulamin tego serwisu zabrania posiadania wielu kont.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 14 Sty 2014 23:25 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4110
platynowy
Jak już piszecie opinię na Trustpilot to proponuję wrzucenie jakiejś foty profilowej, napisane kilku innych opinii o innych stronkach, żeby to wszystko wyglądało jakoś wiarygodnie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 15 Sty 2014 12:21 

Rejestracja: 17 Gru 2011
Posty: 41
W tym momencie jest już 8,4. -0,5 w ciągu kilku dni, nieźle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 15 Sty 2014 14:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3609
srebrny
Dla mnie stanowczo za mało HIT-ów w nagłówku posta, więc się raczej nie przyłączę ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9054
HON fly4free
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


gdyby istniały doskonałe metody zapobiegania i eliminacji EF to by żadnych EF nie było ani na stronach hoteli, ani linii lotniczych :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:16 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Skąd masz to 12%. W prawdzie to nie wikipedia, ale wstaw źródło. Ja widziałem na pewnych druczkach hotelowych, że jest to 10%. Zdefinuj:
"Drogie ErrorRates" - połowa ceny ? 1/4 ceny ?
"Tanie ErrorRates" - Grosz ? 1/100 ceny ?

Pozdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 80
Kilometry: 132 615
niebieski
Podejrzewam, że "drogie error rates" to te, gdzie przecinek przesunął się w prawo a nie w lewo ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off
boryzo lubi ten post.
 
      
#176 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:29 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 532
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking (było to zresztą gdzieś opisane na F4F przez pracownika śląskiego czterogwiazdkowca). Mam pewne niewielkie doświadczenie w zarządzaniu bazami danych i muszę stwierdzić że wdrożenie filtrów alertujących o możliwości ErrorRatów nie jest problemem. Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Wiesz co? to jest proste jak drut

Po pierwsze statystyka: błędy w cyfrach wynikają z pośpiechu lub zmęczenia, cyferki są zjadane, a bardzo rzadko dokładane
Po drugie: ile osób wertuje booking.com po najwyższych cenach? nikt - brak więc sygnałów o takich cenach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
boryzo napisał(a):
kubutek napisał(a):
... Ale jest jakaś tajemnica dla którego firma której płacimy niemal co 8 złotówkę z ceny płaconej hotelowi (pobierają 12% prowizji) tego nie robi.


Skąd masz to 12%. W prawdzie to nie wikipedia, ale wstaw źródło. Ja widziałem na pewnych druczkach hotelowych, że jest to 10%. Zdefinuj:
"Drogie ErrorRates" - połowa ceny ? 1/4 ceny ?
"Tanie ErrorRates" - Grosz ? 1/100 ceny ?

Pozdr

ten temat już był poruszany. prowizja jest +/- średnio 12%. czasem więcej, do 20% a czasem mniej.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 15 Sty 2014 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 486
niebieski
bronek40 napisał(a):
Wiesz co? to jest proste jak drut

Po pierwsze statystyka: błędy w cyfrach wynikają z pośpiechu lub zmęczenia, cyferki są zjadane, a bardzo rzadko dokładane
Po drugie: ile osób wertuje booking.com po najwyższych cenach? nikt - brak więc sygnałów o takich cenach


Twoja argumentacja nie jest jak drut:)
1)Pominięcie znaku dziesiętnego jest równie prawdopodobne jak pominięcie jakiejś cyfry (wprowadzenie formatu xx.xx wcale nie zmniejszy prawdopodobieństwa wprowadzenia do systemu błędnej wartości)
2)Są to podstawy SQL wprowadzenie filtru wykrywającego wartości niezerowe a bliskie zera np. 5 gr za noc:) ; podobnie jak filtru wykrywającego np. wprowadzoną wartość równą lub mniejszą niż 20% średniej dla danego standardu w danym hotelu (np. średnia ważona z 3 poprzedzających tygodni). Ale mogą też być bardziej inteligentne filtry, nie tak dawno skradziono mi kartę kredytową i mój bank zauważył to szybciej niż ja , w ciągu 3 godzin.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 15 Sty 2014 16:30 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 532
niebieski
ad1
nie wiem o co chodzi
ad2
znam SQL, co taki filtr da, skoro rezerwacja od razu jest w hotelu, więc od razu ktoś powinien zareagować
BC ma prowadzić hotele za rączkę? oszalałeś.
Hotel wprowadza stawkę, to hotel powinien powinien wziąć odpowiedzialność

Wątpię aby to wszystko było na rękę BC i było przez booking.com pielęgnowane

Ten 2 filtr to w ogóle jakaś abstrakcja, pamiętaj, że jeśli hotel wprowadzi stawkę, a BC jej nie wyświeli i ktoś się kapnie w hotelu że tak jest, to może pójść z tym do sądu i wygrać, bo ma umowę. Więc jakieś automatyczne filtry mogą BC zrobić więcej szkody lub pożytku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 15 Sty 2014 18:31 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 532
niebieski
Booking.com jest jedynym portalem, który czasami uznaje błędy popełniane przez hotele, jak własne. Szacunek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group