Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 10 Wrz 2012 16:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Nie wiem czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym zakresie, ale a nuż widelec...

Sytuacja wygląda tak - bookowałam lot dla znajomego (trasa Sofia - Tokio - Budapeszt z ostatniej 3-dniowej promocji, wylot dopiero w marcu 2013) płacąc swoją kartą kredytową. Oczywiście nie będę jednym z pasażerów lotu, ale Qatar Airways teoretycznie wymaga okazania karty kredytowej, którą był opłacany lot, podczas check-inu na lotnisku.

Na stronie Qatar Airways doszperałam się jednak do takich informacji: http://qatarairways.zendesk.com/entries ... card-can-i
Zabookowaliśmy lot zgodnie z instrukcjami z tego linka. Zgodnie z tym, nie powinno być problemu jeśli zgłoszę się do najbliższego biura Qatar Airways ze swoją kartą i dokumentami.
Dzwoniłam dzisiaj do Tal Aviation, które jest partnerem Qatar Airways na Polskę, ale okazuje się, że u nich załatwić się tego nie da 'bo są tylko partnerem i oni nie mogą'. Najbliższe 'oficjalne' biuro QA jest zdaje się w Berlinie.

Szczerze mówiąc nie wiem teraz czy:
a) Jechać do Berlinia/Wiednia jakoś na dniach żeby to załatwić
b) olać całą sprawę do grudnia, bo wtedy i tak QA ma wejść do Polski więc i pewnie biura będą w Warszawie
c) zrobić jeszcze coś innego (może wystarczy na przykład skan dokumentów wysłać do któregoś z biur w Europie, no przecież kurde XXI wiek mamy...)

Byłabym wdzięczna za informacje, jeśli ktoś z Was miał podobną sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kuszetka w samolocie? Pierwsze łóżka w klasie ekonomicznej pojawią się w przyszłym roku Kuszetka w samolocie? Pierwsze łóżka w klasie ekonomicznej pojawią się w przyszłym roku
Tanio! Loty do Waszyngtonu, Bostonu, Nowego Jorku i Toronto z 2 miast od 1142 PLN Tanio! Loty do Waszyngtonu, Bostonu, Nowego Jorku i Toronto z 2 miast od 1142 PLN
#2 PostWysłany: 10 Wrz 2012 16:15 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
Napisz do biura w Berlinie, być może da się sprawę załatwić mailowo: reservationsber@de.qatarairways.com

Olewać sprawy bym nie radził, Qatar podchodzi do sprawdzania karty na lotnisku bardzo skrupulatnie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 10 Wrz 2012 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Chodziło mi o olanie sprawy do grudnia, do czasu aż QA otworzy biura w Polsce, to jest i tak 3 miesiące przed wylotem - ale tak, to uważam za ostateczność i będę pisać maile do innych biur w Europie . Dzięki za kontakt do Berlina :)

Edit: coś wcięło czyjegoś poprzedniego posta :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 10 Wrz 2012 16:19 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
niebieski
mało zdecydowany jesteś człowieku. Wiem, że w przypadku innych przewoźników starczyła kopia karty kredytowej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Wrz 2012 16:36 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
niebieski
Podajcie daty kiedy bedziecie w BKK. Tutaj link:

http://www.booking.com/hotel/th/novotel ... ity_target
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 10 Wrz 2012 17:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Posłaliśmy na tell-us@qatarairways.com.qa, ten Berliński adres mailowy z postu wyżej nie działa (zwrot maila, błąd serwera). I będziemy czekać na odpowiedź.
Dodzwonienie się pod numer telefonu podany na stronie QA jako oddział w Warszawie również graniczy z cudem - od czwartku mi się to nie udało, nikt nie odbiera, dopiero dzisiaj dodzwoniłam się bezpośrednio na numer Tal Aviation zgooglany w necie :/

Edit: @Tomasz.Tomczuk - tobie się tematy nie pomieszały? ;) Jaki BKK?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 11 Wrz 2012 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Gru 2011
Posty: 265
Loty: 140
Kilometry: 285 616
niebieski
Osoba w check-inie musi wpisać cały numer karty do systemu. Na powrót nie ma już takiej potrzeby. Możesz podać numer karty osobom które lecą, może przejdzie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 11 Wrz 2012 12:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Ja to mogę nawet i na czas podróży znajomego pożyczyć mu tą kartę, którą było płacone, z kserówkami dokumentów tożsamości. Tylko nie wiem czy z ich strony nie będzie jakiegoś 'ale'. Ciągle czekam na odpowiedź na maila - swoją drogą dziwne, że w kontakcie do biur w innych miastach europejskich podają tylko telefon i nigdzie nie ma adresów mailowych :/ Jak dzisiaj nie odpiszą to będziemy się telefonicznie dobijać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 11 Wrz 2012 13:02 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
niebieski
pomyliły, bardzo przepraszam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 13 Wrz 2012 22:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Po bezskutecznych próbach dodzwonienia się do oddziału w Wiedniu i w Sofii, udało nam się dodzwonić do oddziału w Berlinie. Powiedziano nam, żeby zaczekać do otwarcia biur Qataru w Polsce (grudzień) i działać na miejscu, bo czas mamy spokojnie do 24h przed wylotem.

I teraz, żeby nie było za łatwo: Z konta w Alior Syncu (płaciłam kartą z Synca) całkowicie zniknęła mi ta transakcja, a pieniądze zostały zwrócone (ilość środków na koncie się zwiększyła o cenę biletów, chociaż nie ma w historii rachunku ani transakcji kartą, ani zwrotu z tej transakcji). Oczywiście bank powiadomiony o zaistniałej sytuacji. Stwierdzili, że faktycznie jakiś błąd w systemie i mają zbadać sprawę i kontaktować się w ciągu 3 dni...

Qatar Airways bilety wystawił już kilka dni temu, nie pisali nic o żadnych problemach z płatnością.
Wychodzi na to, że pieniądze za bilet są jednocześnie u mnie i u nich...I pewnie zajmie mi trochę odkręcenie tego wszystkiego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group