Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lut 2013 19:05 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 15
Witam serdecznie,
Korzystając z promocji chciałem zakupić bilet do Tajlandii, na stronie linii po wybraniu lotu i wpisaniu danych karty (płatność kartą Visa Electron) ukazał mi się komunikat cytuję : "Card Details declined by the bank. Please check your card details and try again". Sprawdziłem wszystkie dane i wszystko się zgadza, zadzwoniłem więc do mBanku na infolinię z pytanie co jest grane a tam usłyszałem że oni dostali zapytanie i zablokowali na koncie kwotę za bilet. Dzwoniłem do biura Qataru w Warszawie ale nie odbierają (pewnie czynne do 16). Na maila nic nie dostałem, żadnego potwierdzenia. Ktoś ma jakieś pomysły co robić dalej poza próbą dodzwonienia się do biura linii w Warszawie?

pozdrawiem
M.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Phuket na 2 tygodnie za 3887 PLN. Loty z Warszawy z dużym bagażem + 4* hotel Phuket na 2 tygodnie za 3887 PLN. Loty z Warszawy z dużym bagażem + 4* hotel
Wakacje w Chorwacji: tydzień w hotelu z all inclusive light od 2313 PLN. Wyloty z 2 miast Wakacje w Chorwacji: tydzień w hotelu z all inclusive light od 2313 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 01 Lut 2013 21:35 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3971
platynowy
Blokada pewnie sama wygaśnie za 14 dni. Kupi bilet przez pośrednika, może Qatar ma jakiś problem z Twoją kartą...
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 01 Lut 2013 21:47 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 15
Zanim kupię bilet drugi raz przez pośrednika albo zapłacę Paypalem wolałbym mieć 100% pewność że ta pierwsza rezerwacja nie jest już w systemie i nie skończę z dwoma takimi samymi biletami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 01 Lut 2013 22:22 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3971
platynowy
szakalex napisał(a):
Zanim kupię bilet drugi raz przez pośrednika albo zapłacę Paypalem wolałbym mieć 100% pewność że ta pierwsza rezerwacja nie jest już w systemie i nie skończę z dwoma takimi samymi biletami.

Jeśli nie dostałeś maila z biletem do QR to transakcja nie przeszła. A jeśli jakimś cudem po paru dniach wyślą Ci bilet i ściągną kasę z karty to bez problemu powinni skasować jeden z biletów i zwrócić pieniądze.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 02 Lut 2013 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 12
Hej, miałem ten sam problem.

Biuro Qatar w Wawie, jest nieogarnięte bo zaczęli w piątek działalność.

Ja zadzwoniłem do Qataru centrali, a potem do działu rezerwacji internetowych.
Możesz sobie zadzwonić, bardzo ładnie mówią po angielsku. Poprosiłem by sprawdzili, czy była jakaś successfull payment z karty o numerze xxx. Pan sprawdził, że nie było. Poprosiłem o oficjalnego maila z takim stwierdzeniem.

Potem zadzwoniłem do banku, Pani powiedziała, że tak się zdarza (ja miałem to na koncie w transakcjach nierozliczonych). Blokada powinna być zwolniona w ciągu 7 dni roboczych.

Jeśli masz środki sugeruję, po telefonie do Qataru dokonać ponownej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 04 Lut 2013 17:41 

Rejestracja: 04 Lut 2013
Posty: 3
A ja mam pytanie odnośnie uzupełniania danych w systemie. Kupiliśmy dziś bilety w Qatar Airways. Dostaliśmy na maila potwierdzenie rezerwacji, pieniądze z konta zostały ściągnięte bez żadnego problemu. Ale. Teraz po wejściu w manage booking jest krok "pasangers details", gdzie należy uzupełnić dane między innymi o numery paszportów. Ponieważ niektórzy z naszej grupy nie mają ich przy sobie, zostawiliśmy to na później. Wciąż mamy rezerwację i wszystko gra. Ale... czy jest jakiś moment, do którego koniecznie musimy wpisać te dane? Jak długo będziemy mieć te rezerwację? Czy ktoś się orientuje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 04 Lut 2013 18:08 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3971
platynowy
Karolinaaaaaa napisał(a):
Ale... czy jest jakiś moment, do którego koniecznie musimy wpisać te dane?

Powinno się wpisać te dane do 24h przed lotem.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 04 Lut 2013 18:25 

Rejestracja: 04 Lut 2013
Posty: 3
Dziękuję za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 05 Lut 2013 07:46 

Rejestracja: 05 Lut 2013
Posty: 1
A co w przypadku, kiedy ktoś w trakcie rezerwacji doszedł do punktu płatności podając swoje dane, maila itd. ale nie dokonał płatności? Czy linie traktują to jako wstępna rezerwacje ze zobowiązaniem do dokonania dalszych / późniejszych płatności? Chciałabym zaznaczyć, ze w tym miejscu, gdzie była informacja o podaniu numeru karty nie podałam numeru karty, tylko wyszłam z rezerwacji przez "EXIT BOOKING". Nie dostalam zadnego maila na poczte. Teraz sie zastanawiam czy ta rezerwacja zostala na pewno skutecznie anulowana - moim zdaniem tak, ale moze ktos inny sie wypowie i mi pomoze :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 20 Lut 2013 15:14 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 5
szakalex - i co jak rozwiązałeś problem? Dostałeś bilety? Ja miałam identyczny problem! właścicie nadal go mam! Zrobilam rezerwacje jakoś na początku lutego i wyskoczył mi error. Kasa z karty poszła a biletu brak! Dzwonie, pisze bombarduje ich z każdej strony i nic. W końcu dodzwonilam sie do Polskiego przedstawicielstwa. Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!!!! i to mają być 5 gwiazdkowe linie! Biletów nadal fizycznie nie mamy jedynie luźne zapewnienia na mailu...koleś w polskim biurze powiedział mi dziś że do końca tygodnia dadzą znać....na prawde są wspaniali bo mam za 7 dni mieć ten lot a nadal nic nie wiem!?

Czy tylko ja mam to szczęście!!!???????kurcze pieczone....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 20 Lut 2013 16:08 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3971
platynowy
Lewusia napisał(a):
Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!

A masz tylko blokadę środków czy już rozliczoną transakcję na wyciągu? Jeśli tylko blokada to sama się zwolni po 14 dniach a bilet najlepiej kup u pośrednika, będzie ciut drożej ale masz pewność że płatność przejdzie bez problemu. Np. fly4free.pl/amadeus albo inny serwis.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 20 Lut 2013 16:47 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 5
Mucha dzięki za podpowiedz. Tyle że teraz te bilety kosztują dwa razy tyle. Środki mam zablokowane ( drugą transakcja) i nie pozostaje mi nic innego jak czekać.... w najgorszym przypadku odzyskam kase ( nie wyobrażam sobie innej sytuacji) a w najlepszym dowiem się o wyjeździe do Azji na 3 dni przed lotem... a co tam szczepionki, ubezpiczenia, przygotowania, planowanie urlopu....(ironia)

Następnym razem zrobię tak jak mówisz przez pośredników różnica jest chyba 200 zl ale faktycznie nie ma miejsca na takie awarie....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 20 Lut 2013 17:43 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 5
Wiesz co w sumie to nie próbowałam... jednak kupowanie przez stronę przewoźnika wydawałoby się być najbezpieczniejszą i najpewniejszą opcją.... szkoda gadać ... Qatar A może i sprzet ma dobry ale obsługa klienta meeeeega do d.... Z ciekawostek pośrednik w Polsce już doprowadził mnie do granic wściekłości jak przy drugiej rezerwacji i kolejnym errorze powiedzial ze zrobi wszystko co się da ale mus mi powiedzieć że Ci w Katarze nie lubią być ponaglani! PONAGLANI!!!! zablokowali mi kasę i może dadzą bilet na 3 dni przed! no i zablokowali mi możliwość kupienia tanich biletów. Bo teraz te ceny to jakaś porażka...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 20 Lut 2013 19:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Od jakiegoś czasu na stronie QA wisi numer chyba bezpośrednio do nich, nie do 'przedstawiciela' z którym za cholerę nie szło nic załatwić - próbowałaś pod tym numerem który jest na stronie? Dogrzebać się można też w internecie do adresu na Włodarzewską 69, jako ich biura - acz nie wiem czy faktycznie tam jest, czy tylko forma tam zarejestrowana czy jak :/


Ostatnio edytowany przez Niva 20 Lut 2013 19:20, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 20 Lut 2013 19:17 

Rejestracja: 10 Lut 2013
Posty: 5
Mam taką samą sytuację , problem przy płatności , rezerwacja była robiona na początku lutego , przysłali mi nową propozycję ze zmienionymi godzinami i tyle.Cały czas każą czekać i tłumaczą się, że nie od nich to zależy tylko od centrali.Lot mam mieć za 2,5 tygodnia , ale na razie nie mam numeru rezerwacji i polecenia powtórnej zapłaty( bo poprzednia wróciła na konto).Porażka z tym Qatarem , fatalna informacja.
Lewusia napisz koniecznie czy dostałaś bilet na swój lot. Dzisiaj Pan powiedział że do końca tygodnia odpowiedzą , ale słyszę to już 3 tydzień i zaniepokoiłam się jak przeczytałam że masz tydzień do lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 20 Lut 2013 19:19 

Rejestracja: 10 Lut 2013
Posty: 5
Ja dzwonię pod numer 222755684
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 20 Lut 2013 20:19 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 5
Ja tez pod ten a Ty Niva o jakim numerze mówisz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 21 Lut 2013 00:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Jakiś czas temu jeszcze trzeba było załatwiać wszystko przez Tal Aviation bo byli przedstawicielem QA na Polskę i do Tal Aviation wisiał numer na stronie QA, nawet już po tym jak QA zaczęło latać z Polski. Ale widzę, że już zmienili kontakt a ze strony Tal Aviation zniknął QA jako partner, więc może wreszcie faktycznie wreszcie dorobili się siedziby i sensownego telefonu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 24 Lut 2013 20:17 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 15
Lewusia napisał(a):
szakalex - i co jak rozwiązałeś problem? Dostałeś bilety? Ja miałam identyczny problem! właścicie nadal go mam! Zrobilam rezerwacje jakoś na początku lutego i wyskoczył mi error. Kasa z karty poszła a biletu brak! Dzwonie, pisze bombarduje ich z każdej strony i nic. W końcu dodzwonilam sie do Polskiego przedstawicielstwa. Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!!!! i to mają być 5 gwiazdkowe linie! Biletów nadal fizycznie nie mamy jedynie luźne zapewnienia na mailu...koleś w polskim biurze powiedział mi dziś że do końca tygodnia dadzą znać....


Jestem w takiej samej sytuacji jak ty z tym że do wylotu mam jeszcze miesiąc.
Starałem się znaleźć powód czemu płatność nie zadziałała tak jak powinna i doszedłem do tego że owszem można płacić kartą VISA Electron ale musi mieć ona opcję 3DSecure a moja karta jej nie ma.
Odnoszę wrażenie że biuro w Warszawie nie ma wpływu na tą sytuacje i że jedynie przekazują dalej to co sami usłyszeli od Katarczyków.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 25 Lut 2013 14:44 

Rejestracja: 10 Lut 2013
Posty: 5
To nie z winy braku opcji 3D,
ja ją mam i problem z płatnością też nastąpił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group