Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością
qatar-airways-problem-z-rezerwacja-platnoscia,181,24560
Strona 1 z 2

Autor:  szakalex [ 01 Lut 2013 19:05 ]
Temat postu:  Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Witam serdecznie,
Korzystając z promocji chciałem zakupić bilet do Tajlandii, na stronie linii po wybraniu lotu i wpisaniu danych karty (płatność kartą Visa Electron) ukazał mi się komunikat cytuję : "Card Details declined by the bank. Please check your card details and try again". Sprawdziłem wszystkie dane i wszystko się zgadza, zadzwoniłem więc do mBanku na infolinię z pytanie co jest grane a tam usłyszałem że oni dostali zapytanie i zablokowali na koncie kwotę za bilet. Dzwoniłem do biura Qataru w Warszawie ale nie odbierają (pewnie czynne do 16). Na maila nic nie dostałem, żadnego potwierdzenia. Ktoś ma jakieś pomysły co robić dalej poza próbą dodzwonienia się do biura linii w Warszawie?

pozdrawiem
M.

Autor:  mucha [ 01 Lut 2013 21:35 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Blokada pewnie sama wygaśnie za 14 dni. Kupi bilet przez pośrednika, może Qatar ma jakiś problem z Twoją kartą...

Autor:  szakalex [ 01 Lut 2013 21:47 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Zanim kupię bilet drugi raz przez pośrednika albo zapłacę Paypalem wolałbym mieć 100% pewność że ta pierwsza rezerwacja nie jest już w systemie i nie skończę z dwoma takimi samymi biletami.

Autor:  mucha [ 01 Lut 2013 22:22 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

szakalex napisał(a):
Zanim kupię bilet drugi raz przez pośrednika albo zapłacę Paypalem wolałbym mieć 100% pewność że ta pierwsza rezerwacja nie jest już w systemie i nie skończę z dwoma takimi samymi biletami.

Jeśli nie dostałeś maila z biletem do QR to transakcja nie przeszła. A jeśli jakimś cudem po paru dniach wyślą Ci bilet i ściągną kasę z karty to bez problemu powinni skasować jeden z biletów i zwrócić pieniądze.

Autor:  nutrium [ 02 Lut 2013 23:03 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Hej, miałem ten sam problem.

Biuro Qatar w Wawie, jest nieogarnięte bo zaczęli w piątek działalność.

Ja zadzwoniłem do Qataru centrali, a potem do działu rezerwacji internetowych.
Możesz sobie zadzwonić, bardzo ładnie mówią po angielsku. Poprosiłem by sprawdzili, czy była jakaś successfull payment z karty o numerze xxx. Pan sprawdził, że nie było. Poprosiłem o oficjalnego maila z takim stwierdzeniem.

Potem zadzwoniłem do banku, Pani powiedziała, że tak się zdarza (ja miałem to na koncie w transakcjach nierozliczonych). Blokada powinna być zwolniona w ciągu 7 dni roboczych.

Jeśli masz środki sugeruję, po telefonie do Qataru dokonać ponownej rezerwacji.

Autor:  Karolinaaaaaa [ 04 Lut 2013 17:41 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

A ja mam pytanie odnośnie uzupełniania danych w systemie. Kupiliśmy dziś bilety w Qatar Airways. Dostaliśmy na maila potwierdzenie rezerwacji, pieniądze z konta zostały ściągnięte bez żadnego problemu. Ale. Teraz po wejściu w manage booking jest krok "pasangers details", gdzie należy uzupełnić dane między innymi o numery paszportów. Ponieważ niektórzy z naszej grupy nie mają ich przy sobie, zostawiliśmy to na później. Wciąż mamy rezerwację i wszystko gra. Ale... czy jest jakiś moment, do którego koniecznie musimy wpisać te dane? Jak długo będziemy mieć te rezerwację? Czy ktoś się orientuje?

Autor:  mucha [ 04 Lut 2013 18:08 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Karolinaaaaaa napisał(a):
Ale... czy jest jakiś moment, do którego koniecznie musimy wpisać te dane?

Powinno się wpisać te dane do 24h przed lotem.

Autor:  Karolinaaaaaa [ 04 Lut 2013 18:25 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Dziękuję za pomoc :)

Autor:  antuulien [ 05 Lut 2013 07:46 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

A co w przypadku, kiedy ktoś w trakcie rezerwacji doszedł do punktu płatności podając swoje dane, maila itd. ale nie dokonał płatności? Czy linie traktują to jako wstępna rezerwacje ze zobowiązaniem do dokonania dalszych / późniejszych płatności? Chciałabym zaznaczyć, ze w tym miejscu, gdzie była informacja o podaniu numeru karty nie podałam numeru karty, tylko wyszłam z rezerwacji przez "EXIT BOOKING". Nie dostalam zadnego maila na poczte. Teraz sie zastanawiam czy ta rezerwacja zostala na pewno skutecznie anulowana - moim zdaniem tak, ale moze ktos inny sie wypowie i mi pomoze :)

Autor:  Lewusia [ 20 Lut 2013 15:14 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

szakalex - i co jak rozwiązałeś problem? Dostałeś bilety? Ja miałam identyczny problem! właścicie nadal go mam! Zrobilam rezerwacje jakoś na początku lutego i wyskoczył mi error. Kasa z karty poszła a biletu brak! Dzwonie, pisze bombarduje ich z każdej strony i nic. W końcu dodzwonilam sie do Polskiego przedstawicielstwa. Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!!!! i to mają być 5 gwiazdkowe linie! Biletów nadal fizycznie nie mamy jedynie luźne zapewnienia na mailu...koleś w polskim biurze powiedział mi dziś że do końca tygodnia dadzą znać....na prawde są wspaniali bo mam za 7 dni mieć ten lot a nadal nic nie wiem!?

Czy tylko ja mam to szczęście!!!???????kurcze pieczone....

Autor:  mucha [ 20 Lut 2013 16:08 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Lewusia napisał(a):
Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!

A masz tylko blokadę środków czy już rozliczoną transakcję na wyciągu? Jeśli tylko blokada to sama się zwolni po 14 dniach a bilet najlepiej kup u pośrednika, będzie ciut drożej ale masz pewność że płatność przejdzie bez problemu. Np. fly4free.pl/amadeus albo inny serwis.

Autor:  Lewusia [ 20 Lut 2013 16:47 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Mucha dzięki za podpowiedz. Tyle że teraz te bilety kosztują dwa razy tyle. Środki mam zablokowane ( drugą transakcja) i nie pozostaje mi nic innego jak czekać.... w najgorszym przypadku odzyskam kase ( nie wyobrażam sobie innej sytuacji) a w najlepszym dowiem się o wyjeździe do Azji na 3 dni przed lotem... a co tam szczepionki, ubezpiczenia, przygotowania, planowanie urlopu....(ironia)

Następnym razem zrobię tak jak mówisz przez pośredników różnica jest chyba 200 zl ale faktycznie nie ma miejsca na takie awarie....

Autor:  Lewusia [ 20 Lut 2013 17:43 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Wiesz co w sumie to nie próbowałam... jednak kupowanie przez stronę przewoźnika wydawałoby się być najbezpieczniejszą i najpewniejszą opcją.... szkoda gadać ... Qatar A może i sprzet ma dobry ale obsługa klienta meeeeega do d.... Z ciekawostek pośrednik w Polsce już doprowadził mnie do granic wściekłości jak przy drugiej rezerwacji i kolejnym errorze powiedzial ze zrobi wszystko co się da ale mus mi powiedzieć że Ci w Katarze nie lubią być ponaglani! PONAGLANI!!!! zablokowali mi kasę i może dadzą bilet na 3 dni przed! no i zablokowali mi możliwość kupienia tanich biletów. Bo teraz te ceny to jakaś porażka...

Autor:  Niva [ 20 Lut 2013 19:16 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Od jakiegoś czasu na stronie QA wisi numer chyba bezpośrednio do nich, nie do 'przedstawiciela' z którym za cholerę nie szło nic załatwić - próbowałaś pod tym numerem który jest na stronie? Dogrzebać się można też w internecie do adresu na Włodarzewską 69, jako ich biura - acz nie wiem czy faktycznie tam jest, czy tylko forma tam zarejestrowana czy jak :/

Autor:  szuu [ 20 Lut 2013 19:17 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Mam taką samą sytuację , problem przy płatności , rezerwacja była robiona na początku lutego , przysłali mi nową propozycję ze zmienionymi godzinami i tyle.Cały czas każą czekać i tłumaczą się, że nie od nich to zależy tylko od centrali.Lot mam mieć za 2,5 tygodnia , ale na razie nie mam numeru rezerwacji i polecenia powtórnej zapłaty( bo poprzednia wróciła na konto).Porażka z tym Qatarem , fatalna informacja.
Lewusia napisz koniecznie czy dostałaś bilet na swój lot. Dzisiaj Pan powiedział że do końca tygodnia odpowiedzą , ale słyszę to już 3 tydzień i zaniepokoiłam się jak przeczytałam że masz tydzień do lotu.

Autor:  szuu [ 20 Lut 2013 19:19 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Ja dzwonię pod numer 222755684

Autor:  Lewusia [ 20 Lut 2013 20:19 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Ja tez pod ten a Ty Niva o jakim numerze mówisz?

Autor:  Niva [ 21 Lut 2013 00:42 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Jakiś czas temu jeszcze trzeba było załatwiać wszystko przez Tal Aviation bo byli przedstawicielem QA na Polskę i do Tal Aviation wisiał numer na stronie QA, nawet już po tym jak QA zaczęło latać z Polski. Ale widzę, że już zmienili kontakt a ze strony Tal Aviation zniknął QA jako partner, więc może wreszcie faktycznie wreszcie dorobili się siedziby i sensownego telefonu.

Autor:  szakalex [ 24 Lut 2013 20:17 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

Lewusia napisał(a):
szakalex - i co jak rozwiązałeś problem? Dostałeś bilety? Ja miałam identyczny problem! właścicie nadal go mam! Zrobilam rezerwacje jakoś na początku lutego i wyskoczył mi error. Kasa z karty poszła a biletu brak! Dzwonie, pisze bombarduje ich z każdej strony i nic. W końcu dodzwonilam sie do Polskiego przedstawicielstwa. Kase zwrocili tj odblokowali po prawie 10 dniach...zrobiłam rezerwacje raz jeszcze i znowu to samo!!!! i to mają być 5 gwiazdkowe linie! Biletów nadal fizycznie nie mamy jedynie luźne zapewnienia na mailu...koleś w polskim biurze powiedział mi dziś że do końca tygodnia dadzą znać....


Jestem w takiej samej sytuacji jak ty z tym że do wylotu mam jeszcze miesiąc.
Starałem się znaleźć powód czemu płatność nie zadziałała tak jak powinna i doszedłem do tego że owszem można płacić kartą VISA Electron ale musi mieć ona opcję 3DSecure a moja karta jej nie ma.
Odnoszę wrażenie że biuro w Warszawie nie ma wpływu na tą sytuacje i że jedynie przekazują dalej to co sami usłyszeli od Katarczyków.

Autor:  szuu [ 25 Lut 2013 14:44 ]
Temat postu:  Re: Qatar Airways - problem z rezerwacją/płatnością

To nie z winy braku opcji 3D,
ja ją mam i problem z płatnością też nastąpił.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/