Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
(za @Zeus)

Darmowe wycieczki od THY
touristanbul-od-turkish-airlines,1144,141652

Darmowe noclegi od THY przy długich przesiadkach
https://www.turkishairlines.com/en-int/ ... l-service/
https://www.turkishairlines.com/en-int/ ... tm_term=pc


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1918 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Następna
Autor Wiadomość
#1881 PostWysłany: 01 Gru 2024 12:52 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 133



Nowy Amenity Kit u Turkisha, akurat miałem okazje dostać stary i nowy kit na trasie WAW-HKG-WAW

Ogólnie jest downsizing :D pasta mniejsza i mniej kosmetyków. Ale design rzeczywiście na plus, myślę że wykorzystam ją sobie w przyszłości.
Załącznik:
IMG_2284.jpg
IMG_2284.jpg [ 440.7 KiB | Obejrzany 1173 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Odkryj Azję: Hongkong i Hajnan w jednej podróży z Warszawy za 2957 PLN Odkryj Azję: Hongkong i Hajnan w jednej podróży z Warszawy za 2957 PLN
Wczasy w Omanie: 7 dni w 4* hotelu (z wyżywieniem) za 3630 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Omanie: 7 dni w 4* hotelu (z wyżywieniem) za 3630 PLN. Wylot z Warszawy
#1882 PostWysłany: 01 Gru 2024 19:59 

Rejestracja: 19 Lis 2024
Posty: 24
Myślicie, że jest szansa na zmianę lotu na dzień wcześniej skoro dwukrotnie zmieniali mi już godzinę odlotu? Opłaca się próbować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1883 PostWysłany: 02 Gru 2024 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
Zależy o ile Ci te loty zmienili....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1884 PostWysłany: 02 Gru 2024 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
A opiszę wam moje doświadczenie.

11.11 wylot wieczorny z KRK do IST.

Mgła, samolot siadł w WAW - nasz lot anulowany, samolot od razu wrócił na pusto do IST. Obsługa lotniska nagminnie mówi że załatwianie spraw tylko na infolini Turkisha. No więc dzwonie i tłumacze pracującym tam, że anulowano lot i proszę o rozwiązanie problemu.

Na co odpowiedź, że miejsca dopiero są w czwartek (był poniedziałek), chyba że dopłacę za buisiness to jutro. Szczęka mi opadła, że komuś to przez gardło przeszło. Tłumacze im więc że to się nijak kupy nie trzyma i mają mnie wysłać do Asuncion, Paragwaj - Asapem. Ewentualnie do Madrytu tak bym zdążył na jutrzejszy(wtorkowy) lot o 23:00.

Upierają się że nie mają takiej możliwości - po kilku próbach z innymi konsultantami którze upierają się przy swoim - odpuściłem, poszedłem do okienka gdzie takie sprawy powinno dać się załatwić. Był tam tłum ludzi - gdyż jak sobie wyobrażacie nie tylko mój lot był anulowany ale również od groma lotów tanich lini było przesuniętych na dzień "po". Ludzie załatwiali hotele itp itd. W końcu udało mi się pogadać z pracownikiem, który starał się nas gdzieś tam upchnąć...ale wyskakiwało mu pełno błędów. No nic...próbują...i odsyłają mnie od okienka do bramek check-in...i tak w kółko. Niektórzy na infolini nawet proponowali bym anulował bilety bezkosztowo. WTH?

Ja w między czasie już na infolini próbuje dalej - daje im rozwiązania na tacy... Jutrzejszy lot LH przez FRA/MUC do MAD....albo KRK/KTW - WAW - MAD by LO. Nie! Oni nie mogą...

W końcu po trzech godzinach, znikąd pojawiła się Pani Turczynka z Turkisha która zaciekawiła się naszym przypadkiem...bo sama stwierdziła, ze coś jest nie tak...i to ona dzwoniła po infoliniach itp...po 5h w końcu rozwiązała problem...

Dała nam hotel w KRK(była już północ), przerzuciła nas na WAW-MAD, mówiąc, że będą się kontaktować z nami by dogadać taksówke z hotelu KRK do WAW.

W hotelu byliśmy o 01:00...i od razu telefon, że do WAW na lot o 10:00 musimy dojechać sobie sami...oni zwrócą koszty, ale broń boże by to nie był samolot ani taksówka....
I o 04:00 pobudka by zdążyć na pociąg który sami musieliśmy kupić...

Obsługa - tragedia.

Dodam ze na powrocie jeden bagaż zaginął mimo badga "short connection". Już 4 dzień czekamy:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1885 PostWysłany: 02 Gru 2024 21:21 

Rejestracja: 19 Lis 2024
Posty: 24
Informacyjnie- przy zmianie 5 minut a później godzinie lot na dzień wcześniej zmieniony bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1886 PostWysłany: 02 Gru 2024 22:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
No tak. Godzinna zmiana to już wystarczająco. Wystarczy zmiana 16 minut. I aplikacja pozwala już na dużo zmian.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1887 PostWysłany: 03 Gru 2024 07:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2280
Loty: 239
Kilometry: 453 659
niebieski
Mam lot zmieniony o 50 minut i nic nie mogę zrobić .
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1888 PostWysłany: 03 Gru 2024 07:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
Dzwoń na infolinię :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1889 PostWysłany: 03 Gru 2024 13:23 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4256
złoty
Marco Manno napisał(a):
Mam lot zmieniony o 50 minut i nic nie mogę zrobić .

Jesli kupowałeś przez ota, to tak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1890 PostWysłany: 03 Gru 2024 16:54 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1283
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Nie do końca - TK WAW-IST-MLE kupowane na Mytrip zmiana o 30 minut / wcześniejszy powrót na locie MLE-IST / i możliwość " bezkosztowej" zmiany -7 dni i +30 dni na tej samej rezerwacji . Dodatkowy koszt to 130 PLN za obsługę rezerwacji .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1891 PostWysłany: 06 Gru 2024 00:45 

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 124
@tanhayi
Infolinia turkish i ich system error..obsługa jest fatalna, nigdy nic nie można załatwić przez tel. Co gorsza z kilku relacji wiem że w Stambule na lotnisku podobnie, włącznie z tym nie jak sami odwołają lot do Polski to potrafią się nie godzić na nic, nawet na PLL LOT, proponują swój lot za kilka dni albo zwrot kasy i radź sobie sam. Jedynie polski email działa ok i dużo można załatwić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1892 PostWysłany: 06 Gru 2024 00:55 

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 273
Loty: 163
Kilometry: 410 674
niebieski
Bilety kupowane u linii bezposrednio czy przez posrednika?? Warto by bylo w takiej sytuacji podac wiecej informacji. Jesli jest tak jak mowisz (przy zakupie bezposrednio w TK) to jest sie o co martwic jesli chodzi o obsluge, a do tej pory nie bylo na co narzekac
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1893 PostWysłany: 06 Gru 2024 09:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
Bezpośrednio od przewoźnika:) Oduczyłem się kupować przez pośrednika gdy 2 lata starałem się odzyskać +10k po upadłym Air Mauritius.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1894 PostWysłany: 06 Gru 2024 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3049
Loty: 459
Kilometry: 870 109
złoty
@tanhayi Myślisz, że gdybyś kupował bezpośrednio u przewoźnika, to by ci coś dało? I tak byłbyś na końcu listy wierzycieli. Dwa razy mnie to spotkało, znaczy upadłość. Grosza nie odzyskałam, choć była to kwota 10 razy mniejsza niż twoja.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#1895 PostWysłany: 06 Gru 2024 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2734
Loty: 410
Kilometry: 578 998
złoty
Dwukrotnie przepychałem się z TK o odszkodowanie (raz opóźnienie a raz bagaż). To jest droga przez mękę i wiele miesięcy wymiany wiadomości.

TK jest spoko do czasu jakichkolwiek problemów. Natomiast obsługa klienta zasługuje na ocenę 1/5*
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1896 PostWysłany: 06 Gru 2024 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
@elwirka

Licze chociaż że poszłoby sprawniej niż 2 lata...10 000 w tym czasie straciło sporo na wartości..

A powiedzcie mi - powrót był pt 08:00. Bagaż przywieźli środa 10:30... próbować coś wymusić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1897 PostWysłany: 06 Gru 2024 12:05 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8837
HON fly4free
A poniosłeś wykazywalne koszty związane z opóźnieniem bagażu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1898 PostWysłany: 06 Gru 2024 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 247
Loty: 56
Kilometry: 162 181
Od razu w weekend wysłaliśmy rachunki za wszystko co było w bagażu.

Kosztów nie mieliśmy bo to było na powrocie. Ale paragony za coś się znajdą zawsze:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1899 PostWysłany: 06 Gru 2024 13:02 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8837
HON fly4free
Jak przy powrocie do domu to generalnie nic nie uzyskasz.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1900 PostWysłany: 10 Gru 2024 14:44 

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 108
Hi, opiszę Wam mój przypadek, zmienili mi godzinę lotu na trasie KRK - SIN, o tyle, że mogłam zmienić daty na tym odcinku, ale że przy ostatniej podróży z TK w takim samym przypadku udało mi się również zmienić lotniska, to próbowałam zrobić to również teraz. Udało mi się to zrobić z trzecim konsultanem, który ze zmiana nie mial żadnego problemu, powiedział, że mam czekać na maila, ale nie uzależniał sprawy od otrzymania tego maila lub decyzji supervisera. Na swoim koncie widziałam, że zmiana zostala dokonana - widziałam nowe daty i nowy kierunek (ale maila z biletami nie dostałam). Za dwa dni dzwoni do mnie ten sam konsultant i mówi, że musimy ponowić proces zmiany, bo był jakis bład w systemie i dlatego mail nie dotarł do mnie, ale mam się martwić - "wszytsko jest ok, to normalne". Zaczynamy cały proces od nowa, wybieramy daty, loty, kiedy przechodzimy do wyboru lotu powrotnego, ja pytam czy mogę wybrać inne lotnisko odlotu (niż przylotu), wtedy konsultant mówi, że musi spytać i mam czekać, wraca do mnie z odpowiedzią i mówi mi, że jednak nie możemy zmienić w ogóle kierunku tylko same daty (czyli zupełnie inna informacja niż przy pierwszej rozmowie i na początku tej :shock: ), proszę zatem o rozmowę z superviserką, która mówi, że faktycznie mozna zmienić tylko daty, ale że odsłucha moja rozmowy, czy zostałam wprowadzona w bład i oddzowni - nie oddzowniła przez kilka godzin. Utworzyłam więc zgłoszenie na swoim koncie opisując cała sutuację :( i dostałam odpowiedź, że nie wykryli żadnych błędnych informacji, które przekazał mi konsultant :shock:. Może macie jakiś pomysł w jaki sposób skontaktować się z superviserką, z którą odbyłam rozmowę i jak załatwić te sprawę, żeby finalnie zmienić to tak, jak już to zrobił tenkonsultant, który pożniej odwołał całą sprawę :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1918 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group