Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 236 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 16 Lut 2023 18:45 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1857
niebieski
https://www.united.com/en/us/fly/travel ... onomy.html

Lecisz przez Atlantyk na jednym bilecie wiec mozesz zabrac i podreczny i przedmiot osobisty.
Góra
 Profil Relacje PM off
12345Przemo lubi ten post.
12345Przemo uważa post za pomocny.
 
      
Lato w Wiedniu za 741 PLN. Loty z Warszawy (piątek-poniedziałek) + 3 noclegi Lato w Wiedniu za 741 PLN. Loty z Warszawy (piątek-poniedziałek) + 3 noclegi
Wakacje na Krecie: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1899 PLN. Wylot z Katowic Wakacje na Krecie: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1899 PLN. Wylot z Katowic
#142 PostWysłany: 16 Lut 2023 19:48 

Rejestracja: 06 Sty 2020
Posty: 18
Loty: 14
Kilometry: 45 925
-- 16 Lut 2023 18:54 --

Dzieki za szybką odpowiedz , zobaczymy czy z płatnościa sie uda

-- 16 Lut 2023 19:48 --

może kiedyś komus sie przyda - Płatność kartą kredytową visa nie poszła ale za to poszła kartą revolut. Loty wybrane z google , przekierowanie na stronę united, adres rozliczeniowy polski i płatność w pln
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 21 Mar 2023 18:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2928
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Garsc lotow i kazdy inne wrazenia:

Island Hopper - HNL - GUM cala trasa:
Na pierwszym segmencie HNL-MAJ calkiem dobre sniadanie plus napoje. Potem na segmentach od KSA do TKK serwis napojow i snackow czyli jakies orzeszki lub batoniki. Ostatni segment TKK-GUM kanapka z kurczaka na cieplo i napoje. Obsluga pokladowa zmienia sie w Majuro, na pierwszym segmencie "biali", potem bardziej lokalni. Piloci tez zmieniaja sie w tym samym czasie.
Na kazdym przystanku sprawdzanie do kogo nalezy bagaz, ale na ostatnim przed GUM szczegolowa kontrola, zdejmowanie bagazu z polek i dokladnie sprawdzaja siedzenia i wszystko inne w okolicy. Pare dni przed lotem otwieraja sie ostatnie 4 rzedy w samolocie z darmowymi miejscami. 34 i 36 maja po dwa okna.

Samolot byl opozniony ponad 1h przy wylocie (missing crew member), nadgonil pol godziny do GUM. Nie liczylabym na krotkie przesiadki w GUM, bo trzeba przejsc przez terminal, kontrole paszportowa i celna i wejsc z powrotem. Transit byl zamkniety. W ogole nie wiem po co robia dwie kolejki w GUM na transit i reszte, jak i tak wszystkich wyrzuca do hali przylotow.

Island Hopper GUM - KSA
Dluga kolejka do oprawy na lotnisku GUM. Miedzy 7.00, a 8.00 odlatuje 4-5 samolotow United i wszyscy stoja w jednej kolejce. Malo komu udalo sie odprawic online, wiec musieli czekac. Szczesliwcy, ktorzy mieli karty pokladowe, mogli przejsc do osobnej kolejki, by oddac bagaz. Ja stracilam tam 1h. Nie pamietam podobnego cyrku jak lecialam w 2018r, ale wtedy nie bylo Covida i nie upierali sie, by sprawdzac certyfikat szczepienia, mimo uploadu w aplikacji.

Tym razem mialam miejsce 8F, za ktore zaplacilam jak za zboze, bo nie bylo darmowych przy oknie. Nie wiedzialam, ze otworza sie ostatnie 4 rzedy przed lotem i zaplacilam wczesniej. Na przodzie bylo pusto, nikt nie siedzial w rzedzie przede mna i faktycznie bylo duzo miejsca. Za to na zdjeciach mam silnik lub jego czesc. Mysle, ze z tylu sa lepsze warunki do zdjec, ale z przodu zdecydowanie bardziej komfortowe. W przypadku przelotu na calej trasie, moze byc warto zaplacic za miejsce z przodu.

Lot na czas i bez przygod.

Island Hopper KSA - HNL
Poprzednie loty byl odwolane i mialam watpliwosci czy w ogole wylece, ale samolot byl na czas i odlecielismy bez problemow z KSA. Niestety na Majuro mieli duzo cargo, ktore ladowali bardzo dlugo. Potem mieli jakis problem z automatycznym wprowadzeniem danych do komputera i robili to recznie. A na koniec musieli poprzesadzac pasazerow, zeby wywazyc samolot. Postoj przedluzyl sie do 2h, a tu czlowiek glodny. Na odcinku KSA - KWA byly napoje i nic wiecej. Dopiero po odlocie z Majuro mialo byc serwowane jedzenie. Mala kanapka na cieplo, smakowala jak hotdog z serem. Dolot do Honolulu z godzinnym opoznieniem. Potem jeszcze czekanie na torby ponad pol godziny. i wyszlam z lotniska dopiero o 5.00, 2h po planowanym przylocie.

Zmeczyl mnie ten lot na tyle, ze nie wiem czy bede chciala leciec hopperem w najblizszym czasie. Kontrole walizek i ponownie dokladna kontrola samolotu przed USA, czyli w ta strone na Majuro.

GUM-ROR
Wylot o 23.50, 2h lot i ku mojemy zdziwieniu serwowali cieply posilek. Juz nie pamietam co to bylo, chyba jakas kanapka. Samolot nie mial duzego oblozenia. Po przylocie w ROR kolejka do odprawy celnej w dusznym pomieszczeniu. Ja stalam na zewnatrz i czekalam az wszyscy przejda, zamiast gotowac sie tam.

ROR-GUM
Wylot o 2.00, lot 2h, zero jedzenia, chyba tylko napoje. Odprawe zamykaja 2h przed odlotem, wiec trzeba byc wczesniej na lotnisku. Przylot podkrywa sie z samolotem z Filipin, wiec byla dluga kolejka do odprawy celnej.

GUM-SPN
Krotki lot 40 minut, a dokladnie to pol godziny i zadnego serwisu ze strony zalogi. Lot krajowy, na SPN wypelnia sie deklracje celna.

SPN-GUM
Jak wyzej.

Wszystkie te loty kosztuja fortune za gotowke i najlepsza opcja to kupno za mile.
Island Hopper 3000 - 4000 dolarow w obie strony
Gum - Palau 1000 dolarow w obie strony.
Gum - SPN 600 dolaro w obie strony.

Wszystkie powyzsze loty obslugiwane przez B737, ktore miewaja rozne problemy techniczne. Jednego dnia Hopper lecacy z GUM zawrocil w KSA i polecial z powrotem. Nastepnego dnia byl lot pod innym numerem na trasie GUM-KWA-MAJ-HNL. Ale przez brak maszyny w HNL, lot w druga zostane zostal przelozony na kolejny dzien, a tego dnia byl chyba jakis problem techniczny i widzialam na Flightradar, ze samolot zawrocil do bramki. Potem polecial do MAJ, gdzie mial juz kilka godzin opoznienia i potem bezposrednio do GUM. Z tego powodu, mielismy w hotelu pasazerow, ktorzy utkneli i musieli czekac pare dni na nastepny lot. United placi za pobyt w takiej sytuacji i do $15 za jedzenie. Przywiezli vouchery bezposrednio do hotelu, pasazerowie nie musieli nic robic.

HNL-SFO
Specjalnie kupilam lot o 7.00 rano, zeby dotrzec do SFO w srodku dnia. Tuz przed boardingiem powiedzieli, ze jest problem techniczny, zapchana toaleta (pieluszka) i tak od 6.00 do 8.00 dawali update, ze dalej nie wiedza co bedzie, czy samolot zostanie naprawiony czy podstawia inna maszyne. Inna maszyna byla w hangarze w naprawie. W koncu powiedzieli, ze bedzie zmiana maszyny i wylot o 11.00. Jednak o 10.00 powiedzieli, ze wylot o 15.30. Z tego co mi wiadomo, lot zostal ostatecznie anulowany. Po pierwszym opoznieniu pasazerowie dostali vouchery $15 na posilek na lotnisku, dostepne w aplikacji albo przez linka z smsa. Po drugim opoznieniu zmienilam rezerwacje na lot o 13.30 na B777, wiec mieli troche miejsca by zabrac dodatkowych pasazerow z B757. Czesc juz musiala poleciec wczesniejszym lotem, bo widzialam duzo wolnych miejsc na planie. Zmiany moglam dokonac bez problemu w aplikacji, czesc ludzi stala w kolejce do obslugi lub dzwonila do United. Zanim zdazylam wsiasc do samolotu, to dostalam email z przeprosinami i oferte vouchera na 150 dolarow albo 7500 punktow.

Ogolnie nie bylam zachwycona ta cala sytuacja, ale trzeba przyznac United, ze informowali pasazerow na biezaco i maja dobrze zrobiony system wydawania voucherow, zmiany lotow i dawania malego odszkodowania.

Lot B777 jak sardynki w puszce, ale nie ma sie co dziwic. Za darmo tylko mini pretzle i napoje. Nie rozumiem jak to jest, ze na 2h locie do Palau daja jedzenie, ale na hawajskiej trasie, ktora jest duzo dluzsza, juz nic. Po przylocie okazalo sie, ze bagaze zostaly w Honolulu i przylecialy dopiero nocnym samolotem. Mozna bylo podac adres gdzie maja dostarczyc, ja odebralam nastepnego dnia wieczorem i nadalam na kolejny lot. W aplikacji jest sledzenie bagazu, wiec bylo wiadomo, ze torba przyleciala do SFO.

Bawia zapowiedzi w samolocie, ze dziekuja pasazerom za wybranie lini United, na trasach, gdzie maja monopol. Tak, jakby mogli wybrac inna linie ...

Bilet na ostatni lot byl za gotowke, kupiony dzien przed odlotem. Sledzilam ceny przez pare tygodni i zmienialy sie praktycznie codziennie. Cena za ekonomiczna spadla blizej daty wylotu, a biznes poszedl do gory. Rozwazalam Alaske w biznes, dla Tier Points w BA, ale oni lataja na B737 i sa tam tylko pochylane siedzenia.

Oczywiscie bede w przyszlosci leciec United na tych samych trasach, bo przeciez nie ma konkurencji. Bilety za mile juz kupione.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
12 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#144 PostWysłany: 17 Maj 2023 20:52 

Rejestracja: 06 Sty 2020
Posty: 18
Loty: 14
Kilometry: 45 925
Czy ktoś ma wiedzę czy są ograniczenia w masie bagażu podręcznego i przedmiotu osobistego? Są wymiary na stronie United ale nie widzę wzmianki o masie , piszą o rejestrowanym ale nie znalazłem nic o podręcznym i osobistym
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 17 Maj 2023 21:40 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8151
HON fly4free
@12345Przemo: kompletnie nikt tego nie sprawdza, nawet jeśli są jakieś limity
Góra
 Profil Relacje PM off
12345Przemo uważa post za pomocny.
 
      
#146 PostWysłany: 18 Maj 2023 00:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2928
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Nie sprawdzają wagi, tylko czasami pilnują, żeby nie było więcej jak te dwie sztuki. Raz miałam torbę z jedzeniem ekstra i przyczepili się, ale powiedziałam, że to mój posiłek i było wtedy ok.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
12345Przemo uważa post za pomocny.
 
      
#147 PostWysłany: 18 Maj 2023 21:09 

Rejestracja: 06 Sty 2020
Posty: 18
Loty: 14
Kilometry: 45 925
Aga_podrozniczka, marek2011, Dzięki pierwszy lot do USA i przeżywam jak renifer wiosnę :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 18 Maj 2023 22:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 956
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
W poniedziałek rano miałem lecieć United na krajówce z Seattle do Chicago, stamtąd zaś Swissem do Zurichu a następnie do Kopenhagi na jednym bilecie na stocku Lufthansy (220). Podczas odprawy online na 24 h przed odlotem przeszedłem całą weryfikację danych, ale system i tak nie wyedytował dla mnie karty pokładowej - konieczna była mianowicie weryfikacja paszportu w kiosku lub u agenta na lotnisku. Akurat nocowałem niemal tuż przy lotnisku, więc w niedzielny wieczór zrobiłem sobie spacer do stanowiska United. Automat i tak nakazywał kontakt z pracownikiem i dopiero po sprawdzeniu paszportu mogłem wydrukować karty pokładowe. Wolałem to załatwić wieczorem niż o poranku, zwłaszcza że z doświadczenia w USA wiem, że tam na lotnisku nie jest tak łatwo o kontakt z pracownikiem obsługi. ;)
Wieczorem tuż przed snem dostałem zaś SMS od United o następującej treści:

Flight UA1757 from Seattle to Chicago is delayed because your crew has not had sufficient off-duty/rest time required by federal law. It now departs at 8:47am on May 15.
You can rebook your flight to a different day, an earlier or later departure, or connect through a different city here: https://fly.united.com/LH4jVt4k
We're sorry for the delay and are working to get you on your way.

Od razu zrobiło mi się gorąco, bo nie zdążyłbym na przesiadkę. Zmiana biletu online nie była możliwa, system nie znajdował nic do Kopenhagi, ale z pomocą przyszedł mi czat online na ich stronie internetowej. Najpierw pani zaproponowała mi wcześniejszy lot SEA-ORD American Airlines lub późniejszą przesiadkę w Chicago i lot UA do Zurichu, ale ponieważ przedłużam FTLa, to wolałem odcinek w grupie LH. Spytałem o opcję na połączenie Lufthansą z jedną przesiadką via FRA i nie było z tym żadnego problemu, chwilę później dostałem nowy bilet na stocku UA (016) w klasie rezerwacyjnej Y na SEA-FRA-CPH, bez problemu zrobiłem odprawę online a dzisiaj rano wpadła na konto M&M potężna dawka mil. Muszę zatem tutaj pochwalić obsługę na czacie za błyskawiczną akcję i elastyczność. Zobaczymy, jak United zareaguje na moją reklamację, ale to już inny wątek. ;)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#149 PostWysłany: 24 Maj 2023 08:56 

Rejestracja: 24 Maj 2023
Posty: 1
Lecę w poniedziałek z Berlina do Waszyngtonu liniami UA i mam pytanie czy jeśli bagaż podręczny przekroczy szerokość o 1cm do max 2cm (bardziej koło 1cm), a wysokość jest mniejsza o 3cm i głębokość o 1cm to czy może być problem czy może mają jakieś widełki, że np bagaż może być o 2cm z każdej strony większy albo nie sprawdzają tego za bardzo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 24 Maj 2023 09:00 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8151
HON fly4free
Nie będzie problemu; z reguły w UA nikt nie sprawdza skrupulatnie bagaży podręcznych .
Góra
 Profil Relacje PM off
krvczk lubi ten post.
 
      
#151 PostWysłany: 24 Maj 2023 09:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2021
Posty: 67
Zbanowany
Lot z Chicago do Frankfurtu, drimek pełny. Boarding opóźniony 45min. Nie lubię tych samolotów bo mają fatalny układ foteli 3-3-3. Z reguły biorę okno ale przy tym układzie wolę siedzieć od przejścia. Fajny serwis i miłe stewardzi. Biorę zawsze koszer, ale tu UN się nie popisał, Delta miała o wiele lepsze jedzenie. Nie było problemu z winem czy drinkiem, nawet podczas śniadania podawali wino.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 06 Lip 2023 03:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1188
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
srebrny
Lubicie ciekawostki? To popatrzcie jak wyglada First Class w United na trasie EWR-LAX, samolot 777. Dzisiaj leciałem i układ foteli - uwaga 2-4-2. W klasie pierwszej, która jest de facto biznesem.Jak wszyscy rozłożyliśmy fotele to wyglądało to później jak leżakowanie w przedszkolu :D

Załączniki:
IMG_4695.jpeg
IMG_4695.jpeg [ 538.38 KiB | Obejrzany 1341 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#153 PostWysłany: 06 Lip 2023 12:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2928
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
W takim razie, na trasie transcon lepiej leciec AA, ktore ma biznes 1-2-1.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 06 Lip 2023 13:00 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8151
HON fly4free
To stary biznes sprzed epoki Polaris. Trochę tego lata jeszcze ale już coraz mniej - analogiczna sprawa jak w BA i ich starymi kabinami tylko tam jeszcze ich sporo zostało.
@Aga_podrozniczka: AA na większości transc tych bardziej prestiżowych lata 321 z biznesem w układzie 2-2 a First transc 1-1. 777 z 1-2-1 zdarzają się u nich ale rzadziej na krajówkach - wtedy C jest takie jak piszesz.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#155 PostWysłany: 21 Lip 2023 09:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1206
Loty: 402
Kilometry: 672 009
srebrny
Kupiłam bilet w najtańszej taryfie dla dwóch dorosłych i jednego dziecka.
Oczywiście wyboru miejsc nie ma w cenie, ale system tuż po dokonaniu rezerwacji bardzo hojnie usadził mnie obok dziecka w rzędzie 53 - czyli ostatnim z ostatnich, znajdującym się ZA toaletą.
Większość miejsc w samolocie wydaje się nadal wolna. Czy ma ktoś wiedzę czy personel UA pozwala na zmianę miejsc, jeśli takowe są do dyspozycji w samolocie? Czy też jeżeli nie zapłacimy, to będziemy skazani na te miejsca, które nam przydzielili z automatu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 21 Lip 2023 09:53 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6339
Loty: 490
Kilometry: 1 036 891
Mozesz sprobowac przy odprawie ale na duzo bym nie liczył. W basic nawet z goldem nie ma wyboru
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#157 PostWysłany: 21 Lip 2023 09:57 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1983
HON fly4free
Dokładnie tak. Mając nawet status United Platinum (wyższy niż Gold), kupując bilety Basic traktowany byłem jak parias - dostawałem miejsca na samym końcu samolotu i nic się nie dało zrobić. Myślę, że w kolejnym kroku uprzykrzania UA będzie rozrzucać losowo pasażerów z rodziny po całym samolocie (tak jak robią LCC), czyli... jeszcze może być gorzej. Oczywiście zawsze można dokupić upgrade do pełnego economy...
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#158 PostWysłany: 21 Lip 2023 10:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1206
Loty: 402
Kilometry: 672 009
srebrny
W takiej sytuacji raczej dokupię tylko miejsca bo dopłata do pełnego economy to 50$ co stanowi 30% ceny biletu. A najtańsze miejsca są po 15$
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 21 Lip 2023 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7446
HON fly4free
Spróbuj koniecznie przez Messengera. Miałem z nimi do czynienia tą drogą kilka razy w tym roku i zawsze spełnili moje prośby (również dot. miejsc), jeśli nie w 100%, to przynajmniej w jakimś stopniu.
Fakt, mam golda w Star Alliance, więc możliwe, że to wpłynęło na poziom obsługi, ale nawet jeśli nie masz żadnego statusu, to jeśli grzecznie wyjaśnisz, że chodzi o podróż rodzinną i jakoś tam ładnie to ubierzesz w słowa, myślę, że jest duża szansa na pozytywne załatwienie sprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#160 PostWysłany: 31 Lip 2023 21:54 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 36
tropikey napisał(a):
Spróbuj koniecznie przez Messengera. Miałem z nimi do czynienia tą drogą kilka razy w tym roku i zawsze spełnili moje prośby (również dot. miejsc), jeśli nie w 100%, to przynajmniej w jakimś stopniu.


Hej.
Jakiś specjalny link na tego czata via Messengera, czy normalnie na fb/United i tam Message do nich?
Próbowałem via chat na ich stronie, ale pokazuje aktualnie 2h czekania :-(

Też mam case taki, że 4 bilety kupione via LH z segmentem 1 w LOT.
Nie za bardzo mogę podziałać z miejscami z i chciałbym siedzieć z dziećmi.
Może się zwolnią miejsca "płatne" jak będzie 24h przed startem 2 segmentu i uda się wybrać już miejsca na 3 segmencie.
Bo jak nie to kaszana będzie, a jak będę ciągle (ze środka) wstawał do dzieci (10+ rzędów) to też sąsiedzi będą bardzo zadowoleni :->
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 236 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group