Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Cze 2012 13:05 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 2
Witam,

W zeszłym tygodniu wykupiłem sobie członkostwo w Wizz Xclusive Club - bez żadnych problemów od razu miałem informacje o członkostwie widoczną na moim profilu oraz niższe ceny biletów. Wczoraj po zmianie strony przez Wizz na nową nagle informacja o członkostwie znikła, a wraz z nią tańsze ceny biletów. Czy ktoś też ma taki problem? Napisałem do nich reklamację, ale czas na odpowiedz to 30 dni, wiec pewnie nie szybko ją dostanę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni
Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom
#2 PostWysłany: 25 Cze 2012 13:52 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 49
Mi także w nowej stronie zniknęło członkostwo w xclusive club. Pisałeś, że wysłałeś do nich maila z rezerwacją. Nie mogę znaleźć adresu mailowego do nich. Mógłbyś podesłać zatem?

Pozdrawiam.
_________________
Pozdrawiam,
dawid

Zapraszam także na naszą stronkę: http://www.odkrywacswiat.pl . Zachęcam do pozostawianiu śladu w Księdze Gości: będzie nam bardzo miło i z chęcią odwiedzimy także Wasze strony:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 25 Cze 2012 14:01 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 354
niebieski
a mi na reklamacje tak odpisali (po godzinie moze):

Cytuj:
Szanowny Panie,
W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić Pana za problem związany z brakiem dostępu do obniżonych taryf Wizz Xclusive Club. Problem pojawił się podczas implementacji danych do nowego sytemu.
Aktualnie informatycy Wizz Air pracują nad rozwiązaniem, dlatego bardzo prosimy o cierpliwość.
Z poważaniem,
Aneta Wróbel
Customer Relations Department
Wizz Air Hungary Kft.
Member of Wizz Air Group
Dotyczy:
Proszę o przywrócenie jak najszybciej mojego cz onkowstwa w Xclusive Club (znik o wraz z pojawieniem sięnowej strony), ponieważ chcia bym w aśnie zarezerwować nowy lot, a nie mogę uzyskać teraz zniżki ją wykupi em.
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 25 Cze 2012 16:06 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 3
Mam dokładnie ten sam problem, pisałem do nich, ale też jeszcze nie odpisali...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 25 Cze 2012 18:43 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 2
gulakov napisał(a):
a mi na reklamacje tak odpisali (po godzinie moze):

Cytuj:
Szanowny Panie,
W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić Pana za problem związany z brakiem dostępu do obniżonych taryf Wizz Xclusive Club. Problem pojawił się podczas implementacji danych do nowego sytemu.
Aktualnie informatycy Wizz Air pracują nad rozwiązaniem, dlatego bardzo prosimy o cierpliwość.
Z poważaniem,
Aneta Wróbel
Customer Relations Department
Wizz Air Hungary Kft.
Member of Wizz Air Group
Dotyczy:
Proszę o przywrócenie jak najszybciej mojego cz onkowstwa w Xclusive Club (znik o wraz z pojawieniem sięnowej strony), ponieważ chcia bym w aśnie zarezerwować nowy lot, a nie mogę uzyskać teraz zniżki ją wykupi em.



Właśnie otrzymałem identyczną odpowiedz - pozostało czekać na naprawę tego problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 27 Cze 2012 13:21 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 3
U mnie na szczęście Xclusive club powrócił, ale z kolei od rana, cokolwiek nie chcę zrobić pojawia się komunikat:

Cytuj:
Sorry, something is wrong
500 Internal server error.

An error has occurred. Please try again. If the error persists, please contact the airline.


Damn!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 03 Lip 2012 10:16 

Rejestracja: 28 Mar 2012
Posty: 11
Podczas rejestracji na WIZZie wyskakuje mi coś takiego: błąd,[1005:AgentNameExists] Podany identyfikator użytkownika/agenta jest już zajęty. Wybierz inny identyfikator użytkownika/agenta. Wpisuje wszystkie pomysły i zawsze to samo, miał ktoś takie problemy? Jak to obejść, proszę na priv żeby nie zasmiecac forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 03 Lip 2012 10:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 4390
Loty: 1
Kilometry: 282
HON fly4free
Sorry, something is wrong
500 Internal server error.

..i tak cały czas , ale tylko dla OW'ów ... dla RT o dziwo nie ma błędu..
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 03 Lip 2012 10:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
Verdi77 napisał(a):
Podczas rejestracji na WIZZie wyskakuje mi coś takiego: błąd,[1005:AgentNameExists] Podany identyfikator użytkownika/agenta jest już zajęty. Wybierz inny identyfikator użytkownika/agenta. Wpisuje wszystkie pomysły i zawsze to samo, miał ktoś takie problemy? Jak to obejść, proszę na priv żeby nie zasmiecac forum.

tu jest ten sam problem problem-z-rejestracja-konta-w-wizzair,15,15858
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 03 Lip 2012 21:54 

Rejestracja: 28 Mar 2012
Posty: 11
Chciałbym wykupić xclusive club, jednak nie wiem gdzie wejść na stronie. Jeśli dobrze zrozumiałem wykupuje się go podczas kupna biletów. Wiecie dokładnie na którym etapie? Z góry dzięki za pomoc. Odp proszę na priv.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 03 Lip 2012 21:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Verdi77 napisał(a):
Chciałbym wykupić xclusive club, jednak nie wiem gdzie wejść na stronie. Jeśli dobrze zrozumiałem wykupuje się go podczas kupna biletów. Wiecie dokładnie na którym etapie? Z góry dzięki za pomoc. Odp proszę na priv.

Wybierzesz bilet i zaznaczysz cene w klubie, wtedy ta opcja doda sie do ceny biletow.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 08 Lip 2012 06:08 

Rejestracja: 02 Gru 2011
Posty: 21
Mi Wizz Xlusive Club zniknął z profilu jeszcze przed pojawieniem się nowej strony, po czym pojawił się z powrotem na jakiś czas i znowu zniknął. Na swoje 2 reklamacje jeszcze nie doczekałem się odpowiedzi. Żałuję że przedłużyłem swoją subskrypcję, tym bardziej że i tak zdarzają się fajne promocje dla wszystkich.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 15 Lip 2012 21:43 

Rejestracja: 25 Lis 2011
Posty: 101
A ja mam inne pytanko o Wizz exclusive, jak wygląda sprawa z zakupem biletów po terminie wygaśnięcia członkostwa, tzn. dziś chcę kupić bilety na styczeń a członkostwo kończy mi się w grudniu?
Czy taryfa jest liczona wg. daty zakupu czy tez daty podróży. Trochę chyba zamotałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 15 Lip 2012 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Tomek73 napisał(a):
A ja mam inne pytanko o Wizz exclusive, jak wygląda sprawa z zakupem biletów po terminie wygaśnięcia członkostwa, tzn. dziś chcę kupić bilety na styczeń a członkostwo kończy mi się w grudniu?
Czy taryfa jest liczona wg. daty zakupu czy tez daty podróży. Trochę chyba zamotałem.

Kupujesz, kiedy posiadasz klub. Nie musisz byc jego czlonkiem w dniu lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 15 Lip 2012 22:19 

Rejestracja: 25 Lis 2011
Posty: 101
wszystko jasne dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 24 Wrz 2012 11:39 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 145
W którym miejscu w profilu widać do kiedy jest aktywne członkostwo w Wizzair Xclusive club?
Szukałem, szukałem i nic... Widzę tylko opcję w profilu, że mam aktywne członkostwo i nic więcej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 24 Wrz 2012 20:49 

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 127
Loty: 69
Kilometry: 100 430
alberthus napisał(a):
W którym miejscu w profilu widać do kiedy jest aktywne członkostwo w Wizzair Xclusive club?
Szukałem, szukałem i nic... Widzę tylko opcję w profilu, że mam aktywne członkostwo i nic więcej.



Po zmianie layoutu na nowy , zniknełe opcja podgladu do kiedy mamy waznosc członkostwa xclusive.Aby to sprawdzic teraz zostaje tylko infolinia lub napisac maila do nich -niestety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 16 Paź 2012 14:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 633
niebieski
Dzisiaj przedłuzyłem członkostwo w xclusive i dostałem maila z informacja że moje konto bedzie ważne do kwietnia. W kwietniu tego roku wygasło mi poprzednie członkostwo. Czy to możliwe, ze wizz przedłuzył członkostwo od momentu poprzedniego wygaśnięcia, a nie od dzisiaj? ktos miał moze taką sytuację?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group