Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 445 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 07 Gru 2012 10:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Maris83 napisał(a):
suszek napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=2852237572
może ktoś się pokusi ? "wyjątkowa" oferta ;)


Piękna oferta, ale chyba już nie sprzeda tego, jak podaje tyle danych, że mu na rezerwacje wchodzić można:

Nr rezerwacji: XXX
4 ost. cyfry karty: 0289
E-mail: info@xxx.pl
Pasażer: Pawel P
Płatnik: Adam K
Trasa: 22.12.2012 NYO-KRK ; 27.12.2012 KRK-NYO
Telefon: 0000000

Ja natomiast, bardziej polecam tą aukcję: http://allegro.pl/bilet-katowice-londyn ... 02746.html płacimy 50zł i za kilka dni lecimy z Katowic do Londynu, a cena zawiera również opłatę za zmianę nazwiska :)

Jutro go odprawimy :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni
Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom
#142 PostWysłany: 07 Gru 2012 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
m3lm4k napisał(a):
Maris83 napisał(a):
suszek napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=2852237572
może ktoś się pokusi ? "wyjątkowa" oferta ;)


Piękna oferta, ale chyba już nie sprzeda tego, jak podaje tyle danych, że mu na rezerwacje wchodzić można:

edit danych

Ja natomiast, bardziej polecam tą aukcję: http://allegro.pl/bilet-katowice-londyn ... 02746.html płacimy 50zł i za kilka dni lecimy z Katowic do Londynu, a cena zawiera również opłatę za zmianę nazwiska :)

Jutro go odprawimy :D

a chyba jak sie stawisz do odprawy ale nie wejdziesz na poklad to chyba za to cos sie tez placi. no ale tu juz trzeba by sie na lotnicho fatygowac
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 12 Gru 2012 20:25 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 8
Witam.Ja już dwukrotnie zamawialem bony od Mazbi-m1 i dwa razy odrzucano mi rezerwcje.Za kazdym razem bon przechodzi wstepna rezerwacje a nawet dostaje email z potwierdzenie i po okolo20-25 dniach przychodzi anulacja rezerwacji prawdopodobnie po interwencji banku ktory wycofuje zaplate ze wzgledu na .........reszta to tylko domysly moje.Ja mam lot dopiero na maj wiec dlatego maja czas aby odwolac .Kontaktowalem sie z paroma ludzmi ktorzy juz polecieli na te bony ale realizowali loty od razu.Za kazdym razem pieniadze z zakupu bonu wracaja na konto uzytej karty wiec nie do Mazbi-m1 . Do niego ida pieniazki przelane z nabitych klientow.Ryanair ktory zrealizowal bony za ktore zaplacono lewymi kartami bedzie dochodzil roszczen od ...pomyslcie kogo .Od osob na ktore sa wystawione w/w bony bo przeciez kazdy z nas dostal wykupione bony na swoje nazwisko a Mazbi-m1 nie istnieje w tej transakcji.Z danych jest tylko karta prawdopodobnie kradziona ,email kuoujacego i dane na kogo kupione ,do tego dochodza pelne dane tych co maja poleciec lub juz polecieli.Wyglada mi na to ze wszyscy wyladujemy i tak w jednym miejscu.....policja.Poczytajcie o kradzionych kartach i slupach...te slupy to mimochodem my.Ja wyslalem email do Mazbi-m1 ze zglaszam sie na policje i od tego czasu brak odpowiedzi mimo ze wchodzi do neta bo widac po allegro.Pozdrawiam ps na szczescie to tylko kasa.
mod- nastepny post w viewtopic.php?f=17&t=22180&p=186515#p186515
prosze nie mnozyc tych samych kopii
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 16 Gru 2012 01:46 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 8
Właśnie o tym piszę że wiarygodność mazbi wynosi 20 procent.Każdy chce wierzyć w karty korporacyjne ale każdy ma obawy jeśli chodzi o powrót z urlopu.Jeśli wiarygodność sprzedającego jest tak niska i on sam nie chce się ujawnić to co mam mysleć......Sprawdziłem skąd się logował pisząc do mnie i wychodzi że przebywa w Belgii.
Pisze już ostatni raz w związku z tym że ten wątek przestał mnie dotyczyć .Mam nadzieje że inni będą zadowoleni w co osobiście wątpię.Mazbi-m1 już nie musisz mi odpowiadać ,najważniejsze że ja nie będę wzywany na Policję gdyż moje rezerwację odrzucił system ryanaira.Mam nadzieje że sprawiedliwość zwycięży i w końcu dostaniesz zasłużoną karę.Ja osobiście żałuję że dałem się wciągnąć w twoje gierki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 16 Gru 2012 22:44 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 4
Witajcie, zakupiłem woucher od sprzedającego. Zgodził się, aby wysłać go przed zapłatą, nie zapłaciłem jeszcze i chyba z tym poczekam. Rezerwacja "potwierdzona", odprawa online wykonana. Na razie status "confirmed". Jednak po tym wszystkim co tu przeczytałem mam ogromne obawy.

Proszę o poradę kogoś z większym doświadczeniem o odpowiedzi na nasuwające się pytania:

1. Czy jeśli przed wylotem wouchery stracą ważność - to czy będę mógł dopłacić brakującą kasę dla Ryanair?
Jeśli nie, to będę zmuszony zapłacić wysoką cenę za ponowną rezerwację, bo lot niedługo.

2.Czy jeśli po moim powrocie Ryanair cofnie już wykorzystane vouchery, to czy będę musiał oddać kasę za vouchery, które kupił Mazbi-M1?

3. Jest jakaś możliwość kontaktu z ryanair? Chciałbym (w uproszczeniu) zapytać Ryanair'a: Czy voucher, który kupiłem jest legalny? Możecie skontaktować się z bankiem, od którego macie wpłatę i dowiedzieć się, czy to nie jest "lewa karta"?

4.Po jakim czasie średnio odwołują rezerwację? (Proszę o odpowiedź tych, którzy tego już doświadczyli) Z poprzedniej wiadomości wynika, że po 20-25 dniach, proszę o Wasze info.


Czy ktoś rozważa zgłoszenie sprawy do odpowiednich organów? Chodzi mi o to chociażby, że użytkownik dużo sprzedaje (już ponad 50 voucherów się sprzedało) a żadnego paragonu/faktury nie ma. Może to radykalny krok trochę za szybko, ale proszę o Wasze opinie. Ratujmy tych, którzy być może nabiorą się na okazję.
Aha, przeczytałem cały ten wątek i pozostałe dwa z nim powiązane na forum. Żałuję, że kupiłem te vouchery, zaoszczędzone pieniądze nie są warte tej niepewności. Jeśli gość jest kanciarzem, to przy sprzedaży tego wszystkiego przytnie na lewo 20k PLN, bo 200 jest voucherów. Zróbmy coś z tym! Jeśli natomiast to uczciwy sprzedawca, to wyświadczymy mu dużą przysługę potwierdzając jego wiarygodność.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 16 Gru 2012 23:01 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 701
Zbanowany
niebieski
lequ napisał(a):
1. Czy jeśli przed wylotem wouchery stracą ważność - to czy będę mógł dopłacić brakującą kasę dla Ryanair?


(?) jak ci anuluja voucher to bedziesz musial sobie kupic nowy bilet, co ty chcesz doplacac?

lequ napisał(a):
2.Czy jeśli po moim powrocie Ryanair cofnie już wykorzystane vouchery, to czy będę musiał oddać kasę za vouchery, które kupił Mazbi-M1?


wykorzystanego vouchera, tak samo jak czasu, juz nie cofniesz

lequ napisał(a):
3. Jest jakaś możliwość kontaktu z ryanair? Chciałbym (w uproszczeniu) zapytać Ryanair'a


tak, maja infolinie

lequ napisał(a):
4.Po jakim czasie średnio odwołują rezerwację?


to roznie bywa, nie ma reguly

lequ napisał(a):
Czy ktoś rozważa zgłoszenie sprawy do odpowiednich organów?


mamy nadzieje, ze bedziesz pierwszy, ktory zglosi

lequ napisał(a):
zakupiłem woucher od sprzedającego. Zgodził się, aby wysłać go przed zapłatą, nie zapłaciłem jeszcze i chyba z tym poczekam


nieładne zachowanie - dostales towar wiec powinienes zaplacic, Jakby nie patrzec, to wyludziles towar/usluge
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#147 PostWysłany: 18 Gru 2012 01:10 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 4
Komornik, masz rację, ale nie zapominajmy, o całym otoczeniu sprawy i niepewności. Któż z nas chciałby zapłacić za obietnicę lotu bez gwarancji realizacji usługi? Taką obietnicą są dla mnie właśnie te aukcje i rezerwacja działająca kilka dni. Jeśli wszystko byłoby ok, to od razu uregulowałbym swe powinności.

Zniknęła moja rezerwacja w Ryanair. Czy została odrzucona? - Proszę o pomoc.

W celu sprawdzenia stanu rezerwacji wykonałem następujące kroki:
ryanair.com/pl > zarządzaj rezerwacją > pokaż rezerwację > wyświetl moją rezerwację
Następnie podałem pierwszą z metod weryfikacji (Opcja 1), czyli 6-znakowy numer potwierdzenia rezerwacji oraz 4 ostatnie cyfry karty z której poszły pieniądze (reszta nie płacona voucherami)
Po wklepaniu numeru rezerwacji oraz 4 ostatnich cyfr karty z której płaciłem wyświetla się:
500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed..
Jeszcze wczoraj ten sam sposób działał i był obok kodu rezerwacji napis na zielonym tle: "status rezerwacji: potwierdzone".

Spróbowałem także opcji 3, czyli podanie daty wylotu, maila oraz skąd dokąd leci.
Wtedy pojawia się komunikat:
"Dane wprowadzone w celu odczytania rezerwacji nie są zgodne z zarejestrowanymi.
Sprawdź, czy informacje są poprawne, i spróbuj ponownie."

Tak samo dzieje się w opcji 2.

Gdy natomiast sprawdzam opcje: "Zobacz historię rezerwacji" (numer rezerwacji i e-mail)
Otrzymuję informację: Nie można zlokalizować rezerwacji-sprόbuj ponownie.

Czy to oznacza, że moja rezerwacja została odrzucona? Czy powinienem zobaczyć jakiś inny komunikat?
Pieniądze nadpłacone do biletu (nad wartość vouchera) jeszcze nie wróciły na moje konto, karta to prepaid.

Proszę o Wasze wsparcie. Czy są jakieś inne możliwe scenariusze co stało się z moją rezerwacją?
Z góry dzięki za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 18 Gru 2012 08:08 

Rejestracja: 17 Cze 2012
Posty: 247
Loty: 40
Kilometry: 67 613
niebieski
rezerwacja została anuowana , zgłoś się do sprzedającego , napewno pomoże rozwiązać Ci ten problem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 18 Gru 2012 10:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 797
niebieski
I ja na próbę kupiłem voucher wykorzystując na krótką wycieczkę.
Po przeczytaniu powyższej wiadomości postanowiłem sprawdzić status rezerwacji.

Również okazało się, że rezerwacja została anulowana!!!
Radzę nie kupować tych voucherów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 18 Gru 2012 10:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 797
niebieski
I ja na próbę kupiłem voucher wykorzystując na krótką wycieczkę.
Po przeczytaniu powyższej wiadomości postanowiłem sprawdzić status rezerwacji.

Również okazało się, że rezerwacja została anulowana!!!
Radzę nie kupować tych voucherów.
Czekam na odpowiedź od sprzedającego i przywrócenie rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 18 Gru 2012 11:34 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 701
Zbanowany
niebieski
a wszystkie komentarze ma pozytywne :lol:
boicie sie komentarza odwetowego, czy co?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 18 Gru 2012 12:45 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 10
Mam taką samą sytuacje jak kerad85 ;/ tez napisałam do sprzedającego i czekam na wiadomość.
Co do pozytywnych komentarzy - jak kupiłam bilety to wszystko było ok - sprawdzałam kilka dni po kupnie i tez było ok więc dlaczego miałam nie wystawic pozytywnego komentarza??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 18 Gru 2012 12:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 797
niebieski
Bo nie poleciałaś jeszcze :)
Ja wystawiam dopiero po pełnym zrealizowaniu usługi, bo problem z voucherami był mi już wcześniej znany.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:03 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 10
Biorac pod uwage ze lot mam miec w marcu to chyba cięzko czekac do marca z wystawieniem komentarza???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#155 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:08 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6916
HON fly4free
Renia napisał(a):
Biorac pod uwage ze lot mam miec w marcu to chyba cięzko czekac do marca z wystawieniem komentarza???

ja lot mam (?) na przełomie stycznia/lutego i wstrzymałem się z komentarzem. niestety dzisiaj również nie mogę sprawdzić swoich rezerwacji (3 loty) więc zastanawiam się nad negatywem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:13 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 10
Nie napisałam tutaj żeby ktos mi współczul tylko żeby innych poinformowac że sa problemy z voucherami - wydawało mi sie że masz żal do ludzi że nie wystawiaja negatywnych komentarzy a jak w tym miejscu informuje innych że jednak cos nie tak to z twojej strony uzyskuje ironie i kpine.
Zastanów sie czego chcesz wchodząc na to forum. A twoje zachowanie jest poprostu niegrzeczne i napewno zacheci innych do ostrzegania innych - tyle z mojej strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4930
Loty: 329
Kilometry: 547 902
HON fly4free
Średnio przyjemne jest odkrecanie negatywa na allegro.

Z pomoca Kerad i Wntl odkrecalem otrzymanego negatywa na allegro - przez miniony weekend.
Koleś wykupil wszystkie moje aukcje rezerwacji biletow 225 sztuk i sypnal z automatu negatywa.

Trzeba przeslac cala korespondencje pozniej jej weryfikacja - jak nie masz w archiwum emaili, zapisu gg czegokolwiek
to zostajesz z odwetowym negatywem chocby wyssanym z palca i pozamiatane.

Serdeczne podziekowania dla w/w za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#158 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:25 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 701
Zbanowany
niebieski
ja mam dwa konta - jedno tylko i wylacznie do sprzedazy, drugie tylko i wylacznie do kupowania. Wiec jak na tym koncie do zakupow dostane negatywa to mi to wisi i powiewa. Jak mi cos nie pasuje, sprzedawca sie gramoli/nie ma towaru na stanie/przedluza czas wysylki / cos sie minimalnie nie zgadza z opisem to wale negatywa lub neutrala. Moge miec na nim 100 negatywow, a uczciwy sprzedawca i tak wysle towar jak dostanie kase.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 797
niebieski
Komornik napisał(a):
ja mam dwa konta - jedno tylko i wylacznie do sprzedazy, drugie tylko i wylacznie do kupowania. Wiec jak na tym koncie do zakupow dostane negatywa to mi to wisi i powiewa. Jak mi cos nie pasuje, sprzedawca sie gramoli/nie ma towaru na stanie/przedluza czas wysylki / cos sie minimalnie nie zgadza z opisem to wale negatywa lub neutrala. Moge miec na nim 100 negatywow, a uczciwy sprzedawca i tak wysle towar jak dostanie kase.


Całkiem ciekawe podejście. W taki sposób nie boisz się o negatywa, przez który potem miałbyś problem sprzedawać. Chyba czas też tak zrobić :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#160 PostWysłany: 18 Gru 2012 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1930
srebrny
Komornik napisał(a):
ja mam dwa konta - jedno tylko i wylacznie do sprzedazy, drugie tylko i wylacznie do kupowania. Wiec jak na tym koncie do zakupow dostane negatywa to mi to wisi i powiewa. Jak mi cos nie pasuje, sprzedawca sie gramoli/nie ma towaru na stanie/przedluza czas wysylki / cos sie minimalnie nie zgadza z opisem to wale negatywa lub neutrala. Moge miec na nim 100 negatywow, a uczciwy sprzedawca i tak wysle towar jak dostanie kase.


b. dobry pomysł, trzeba wcielić w życie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 445 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group