Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:37 

Rejestracja: 18 Lip 2013
Posty: 5
Bilet lotniczy WizzAir, dwa takie same bilety, to samo nazwisko, ta sama data, godzina, miejsce wylotu przylotu, proszę o pomoc!
Witam!
Posiadam konto Wizz, kupiłam dla mnie, męża i córki bilety w cenach discount club jeszcze w maju. Kilka dni temu próbowałam, wciąż zalogowana na moje konto, kupić w zniżkowej cenie bilet dla koleżanki córki. Nie mogłam wpisać nazwiska koleżanki, po jakimś czasie wypełniłam w rubryce jej imię i nazwisko. Ponieważ płaciłam przelewem, elektroniczne potwierdzenie rezerwacji otrzymałam przedwczoraj, jednak widniało na niej moje imię i nazwisko, koleżanka X jak się okazało została jedynie osobą upoważnioną do odebrania biletu (cokolwiek to znaczy). W obecnej sytuacji mam dwa bilety wystawione na mnie na ten sam dzień, godzinę, miejsce wylotu, przylotu. Za każdym razem bilet kupowałam zalogowana na stronie Wizzair.
Chcąc rozwiązać tę sytuację, zadzwoniłam na infolinię (płacąc stosowne opłaty ok. 30 zł za rozmowę)i powiedziano mi, że jedyną opcją jest rezygnacja z biletu i ponowny zakup biletu dla osoby X. W takiej sytuacji, z biletu, za który zapłaciłam 1048 zł, traciłabym po 250 zł w każdą stronę, czyli 500 zł.
Wiem, że na forum można znaleźć osoby doświadczone w kontakcie z różnymi liniami lotniczymi, dlatego licze na pomoc i porady. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mogę się jakoś obronić faktem, iż jako członek Wizz Discount Club, kupując bilety po zalogowaniu, oczekuję od Wizzair ochrony w postaci uprzedzenia mnie o zdublowaniu biletu?
Sprawa jest dosyć pilna, ponieważ bilet dla osoby X musi zostać jak najszybciej kupiony. Jednak tu mam kolejne pytanie: czy kupować, czy poczekać, może się uda zmienić nazwisko?

Dziękuję za odpowiedź!
.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom
Weekendowe loty Lufthansą do Niemiec, Włoch, Luksemburga, Rumunii i na Maltę z 3 miast od 525 PLN Weekendowe loty Lufthansą do Niemiec, Włoch, Luksemburga, Rumunii i na Maltę z 3 miast od 525 PLN
#2 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Czytaj co podpisujesz/akceptujesz :)

Kupujac bilet z czlonkowstwem WDC automatycznie zamawiasz jeden dla siebie i tego nie obejdziesz chyba, ze rezerwujesz taki bez znizki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:43 

Rejestracja: 18 Lip 2013
Posty: 5
No, dobrze. Ale wiem, że jesli mam kartę wizz, osoby, które lecą ze mną, także korzystać ze zniżki. Nie wiedziałam, że nie można "dokupić" znizkokwego biletu dla innej osoby, a system wizz mnie nie ostrzegł, że dubluję bielt wydając przy tym dużo pieniędzy. Czy ktoś się z tym spoktał wcześniej i ma konstruktywniejsze rady?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
travelel napisał(a):
Bilet lotniczy WizzAir, dwa takie same bilety, to samo nazwisko, ta sama data, godzina, miejsce wylotu przylotu, proszę o pomoc!
Witam!
Posiadam konto Wizz, kupiłam dla mnie, męża i córki bilety w cenach discount club jeszcze w maju. Kilka dni temu próbowałam, wciąż zalogowana na moje konto, kupić w zniżkowej cenie bilet dla koleżanki córki. Nie mogłam wpisać nazwiska koleżanki, po jakimś czasie wypełniłam w rubryce jej imię i nazwisko. Ponieważ płaciłam przelewem, elektroniczne potwierdzenie rezerwacji otrzymałam przedwczoraj, jednak widniało na niej moje imię i nazwisko, koleżanka X jak się okazało została jedynie osobą upoważnioną do odebrania biletu (cokolwiek to znaczy). W obecnej sytuacji mam dwa bilety wystawione na mnie na ten sam dzień, godzinę, miejsce wylotu, przylotu. Za każdym razem bilet kupowałam zalogowana na stronie Wizzair.
Chcąc rozwiązać tę sytuację, zadzwoniłam na infolinię (płacąc stosowne opłaty ok. 30 zł za rozmowę)i powiedziano mi, że jedyną opcją jest rezygnacja z biletu i ponowny zakup biletu dla osoby X. W takiej sytuacji, z biletu, za który zapłaciłam 1048 zł, traciłabym po 250 zł w każdą stronę, czyli 500 zł.
Wiem, że na forum można znaleźć osoby doświadczone w kontakcie z różnymi liniami lotniczymi, dlatego licze na pomoc i porady. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy mogę się jakoś obronić faktem, iż jako członek Wizz Discount Club, kupując bilety po zalogowaniu, oczekuję od Wizzair ochrony w postaci uprzedzenia mnie o zdublowaniu biletu?
Sprawa jest dosyć pilna, ponieważ bilet dla osoby X musi zostać jak najszybciej kupiony. Jednak tu mam kolejne pytanie: czy kupować, czy poczekać, może się uda zmienić nazwisko?

Dziękuję za odpowiedź!
.

Czy kupujac bilet dla kolezanki corki wybralas 2 bilety ? Aby kupic w cenie klubowej, klubowicz musi byc na rezerwacji. Skoro nie moglas wpisac danych tej drugiej osoby, tzn. ze wybralas 1 pasazera i cene klubowa, wiec automatycznie bylas pasazerem. Nalezalo albo wziac 2 bilety w klubie albo 1 tylko dla tej dziewczyny, ale juz bez klubu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Karta Wizz i Wizzair Discount Club to dwie różne rzeczy są, mylisz pojęcia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 18 Lip 2013 11:51 

Rejestracja: 18 Lip 2013
Posty: 5
W maju kupilam bilet dla siebie i dwóch współpasażerów, po zniżkowej cenie. Teraz chciałąm dokupić bilet na ten lot dla kolejnej osoby. Wiem, że trzeba było kupić bez klubu, ale już kupiłam.
Jak teraz mogę rozmawiać z Wizzair by odzyskać chociaż większość zapłaconej kwoty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 18 Lip 2013 12:00 

Rejestracja: 18 Lip 2013
Posty: 5
Jest jeszcze jedna możliwość. Bilety kupione ze zniżka w maju (moje, męża i córki) kupiłam z opcją Wizzflex. Czy w takim razie skoro i tak mam bilet na ten lot (kupiony przedwczoraj) mogę skorzystać z Wizzflex dla siebie i zmienić datę wylotu i miejsce na np. listopad, tak by nie skutkowało to wycofaniem bieltu także córki i męża? Chciałabym osiągnąć sytuację, w której ja mam bilet kupiony pzredwczoraj, a córka i mąż zostają z biletami kupionymi w maju. Ma ktoś takie doświadczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 18 Lip 2013 12:23 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 119
Sprawa jest prosta - straciłaś pieniądze przez swój błąd, a nie tak jak podajesz w temacie "podwójny bilet Wizzair". Kupowałaś bilety zalogowana na swoje konto Wizz. Po wybraniu lotu wyświetla się komunikat, że zakup biletów ze zniżką Wizz Discount Club jest możliwy tylko, jeśli jesteś jednym z pasażerów na rezerwacji. W przeciwnym wypadku komunikat podaje, że należy zakupić bilet bez zniżki. Kłania się więc czytanie ze zrozumieniem. Poza tym jak to możliwe, że nie spojrzałaś przed zapłatą na podsumowanie rezerwacji, gdzie miałaś wymienione wyraźnie, że kupujesz bilety dla dwóch osób? Zawsze trzeba to sprawdzić właśnie gdyby zaszła wcześniej jakaś pomyłka. Jesteś sobie sama winna i nic już na to nie poradzisz. Masz nauczkę na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 18 Lip 2013 12:58 

Rejestracja: 18 Lip 2013
Posty: 5
Przedwczoraj kupiłam bilet dla jednej osoby, nie dwóch, to po pierwsze, proszę o wyraźne czytanie opisanej przez mnie sytuacji. Po drugie, nie szukam rad w stylu masz nauczkę na przyszłość, tylko konkretnych rozwiązań. Czy ktoś mógłby się odnieść do mojego rozwiązania z Wizzflex w poprzednim poście? Zmieniał ktoś rezerwację z Wizzflexem? da się to zrobić tylko dla jednego biletu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 18 Lip 2013 13:10 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Nie korzystałem co prawda, ale jestem prawie pewien, że z Wizzflex nie rozdzielisz rezerwacji - możesz zmienić dla wszystkich osób na rezerwacji jednocześnie.
Pozostaje jedynie przeboleć stratę podwójnego biletu...
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 18 Lip 2013 13:24 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 615
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
Najlepiej to spróbuj sama, zaloguj się na konto wizzair wejdź w swoją pierwszą rezerwację o poklikaj wtedy będziesz widzieć czyd a się zmienić tylko dla jednej osoby czy nie( jeśli da się to zmienić przez internet bo tego to akurat nie wiem, tez nie korzystałem)
Jeśli na stronie wizzair nic nie wskórasz to zadzwoń jeszcze raz na infolinię , zawsze mniejsza strata na telefon niż za bilet

A w ogóle to to powinno być w tym temacie
bledy-i-pomylki-podczas-rezerwacji-i-odprawy-online,15,7994
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 18 Lip 2013 13:37 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
travelel napisał(a):
Przedwczoraj kupiłam bilet dla jednej osoby, nie dwóch, to po pierwsze, proszę o wyraźne czytanie opisanej przez mnie sytuacji. Po drugie, nie szukam rad w stylu masz nauczkę na przyszłość, tylko konkretnych rozwiązńa. Czy ktoś mógłby się odnieść do mojego rozwiązania z Wizzflex w poprzednim poście? Zmieniał ktoś rezerwację z Wizzflexem? da się to zrobić tylko dla jednego biletu?

Ależ każdy doskonale rozumie sytuację - kupiłaś dla siebie dwa bilety i szukasz teraz rozwiązania.

ALE, po pierwsze nie jest to wina linii lotniczych - co Ty z uporem maniaka twierdzisz, a po drugie - trochę kultury.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 18 Lip 2013 14:12 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Żeby zminimalizować koszty połączenia telefonicznego proponuję zadzwonić na normalny ukraiński numer +380(44) 206-4-888.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 18 Lip 2013 16:15 

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 255
Loty: 170
Kilometry: 220 805
niebieski
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli jest tak, że Ty masz 2 bilety dla siebie, a córka koleżanki ma 0 biletów dla siebie, to mam alternatywę:

1. Kup dla córki koleżanki Wizz Discount Club (140 zł)
2. Na drugiej rezerwacji zmień nazwisko swoje na jej (ona już ma WDC) (189zł*2=378 zł)

Koszt razem: 378 zł + 140 zł = 518 zł.
Zdaję sobie sprawę, że koszt anulowania biletów wynosi 504 zł i jest to dokładnie 14 zł mniej niż moja opcja, ale jeśli córka koleżanki ma odpowiedni wiek i lubi podróżować (lub jej rodzice znów, lub Ty razem z nią znów) to jej się ten WDC przyda ;)

No i jeszcze jedna uwaga: założyłem, że jak się dla tej córki koleżanki kupi WDC, to da się przebookować z Twojego nazwiska (z WDC) na nią (już teraz z WDC). Nie wiem czy to jest możliwe - wydaje mi się całkiem logiczne, ale przyznam, że regulaminu WDC nie znam na pamięć. Także polecam wcześniejszy kontakt z infolinią, żeby się upewnić czy to przejdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 18 Lip 2013 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3078
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Spróbuj może zadzwonić i rozdzielić tą rezerwację z flexem na dwie. Wydaje mi się że taki manewr powinien być możliwy. A wtedy sobie przeniesiesz ten swój bilet na jakiś inny termin, a dla koleżanki dokupisz nowy.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group