Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
Witam. W związku z ostatnimi swietnymi cenami w Wizzair (o czym była mowa na stronie głównej http://www.fly4free.pl/tanie-loty-bilet ... air-9-pln/) dokonałem trzech rezerwacji. Za każdym razem akcja wyglądała identycznie - dochodziło do płatności, wpisywałem sms kod z banku i wracało do okna z płatnością, kwota minimalnie podskakiwała, ale nadal była dobra i za drugim razem sms kod przechodził i wyskakiwało okno z numerem potwierdzenia. Dokonałem tym sposobem trzech rezerwacji i otrzymałem trzy potwierdzenia na skrzynkę i tyle też mam na swoim koncie członkowskim w Wizzie, ale problem polega na tym, że na koncie w banku zablokowało mi środki sześć razy (czyli tyle ile razy wpisywałem sms kod). Czy ktoś z Was miał podobnie? Bo przyznam, że mam taki numer pierwszy raz i nie wiem czy są szanse by odzyskać kasę? Będę wdzięczny za wskazówki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kuszetka w samolocie? Pierwsze łóżka w klasie ekonomicznej pojawią się w przyszłym roku Kuszetka w samolocie? Pierwsze łóżka w klasie ekonomicznej pojawią się w przyszłym roku
Tanio! Loty do Waszyngtonu, Bostonu, Nowego Jorku i Toronto z 2 miast od 1142 PLN Tanio! Loty do Waszyngtonu, Bostonu, Nowego Jorku i Toronto z 2 miast od 1142 PLN
#2 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:30 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
Na razie to tylko blokada. Poczekaj aż transakcje się zaksięgują, wtedy się będziesz martwić.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
Właśnie spojrzałem po powrocie z pracy na konto i się zaksięgowały...Wszystkie sześć...I dostałem też na skrzynkę trzy faktury z Wizza na owe trzy rezerwacje...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:38 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
I w tytule tych podwojonych jest ten sam kod rezerwacji? Złóż reklamację najpierw do Wizz a jak to nie przyniesie efektu to do banku, bez problemu przejdzie chargeback w tej sytuacji.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
Sprawdziłem i każda z rezerwacji jest zaksięgowana podwójnie (występuje ten sam kod w opisie transakcji) i w każdym wypadku mamy do czynienia z inną kwotą PLN zaksięgowaną (co wynika z faktu, o którym wspominałem - wyskakiwała cena niższa i odrzucało niby płatność, po czym cena minimalnie rosła i płatność przechodziła...). Czyli co dzwonić na polska infolinię?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:50 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
ranek napisał(a):
Czyli co dzwonić na polska infolinię?

Nie, reklamacja przez formularz http://wizzair.com/pl-PL/Claims
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 19 Wrz 2013 18:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
Dziękuje ślicznie @mucha za pomoc - dam znać co odpowiedzieli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 19 Wrz 2013 19:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
ranek napisał(a):
Dziękuje ślicznie @mucha za pomoc - dam znać co odpowiedzieli.

Nie pisz do nich, moge Ci wkleic co mi napisali ;) tradycyjnie umywaja lapki bo u nich wszystko jest poprawnie. Niestety nie mam zadnych dowodow w postaci screena, ze bylo inaczej, wiec pociag pojechal.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Wrz 2013 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
serio nic sie nie da z tym zrobic?? probowales przez bank? mam dowod w postaci szesciu zaksiegowanych transakcji (po dwie na te same numery rezerwacji)...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 19 Wrz 2013 19:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
ranek napisał(a):
serio nic sie nie da z tym zrobic?? probowales przez bank? mam dowod w postaci szesciu zaksiegowanych transakcji (po dwie na te same numery rezerwacji)...

Mozesz sprobowac przez bank, ja odpuscilem bo to kwota 60zl, poza tym znajomy zgodzil sie z taka cena.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 20 Wrz 2013 08:17 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 926
niebieski
Co za bzdura, żeby odpuszczać podwójne zaksięgowanie bo to "tylko 60zł". mucha radzi dobrze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 20 Wrz 2013 08:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
shiver napisał(a):
Co za bzdura, żeby odpuszczać podwójne zaksięgowanie bo to "tylko 60zł". mucha radzi dobrze.

Nie moja kasa, wiec nie bede sie kopal z koniem jakim jest Wizz czy Citi. Raz skladalem chargeback w ING i raz w Aliorze, szkoda gadac jak postepuja. Dobrze, ze firma okazala sie uczciwsza i zwrocila kase.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 21 Wrz 2013 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 391
niebieski
Odpowiedz Wizza:"Szanowny Panie, dziękuję za przesłaną wiadomość. W nawiązaniu do Pana reklamacji pragnę wyjaśnić, iż kwoty pobrane za wymienione przez Pana rezerwacje zostały pobrane prawidłowo. (...) Pragnę poinformować, iż 3 wspomniane kwoty wpłynęły na nasze konto, zatem w celu wyjaśnienia sytuacji proszę o kontakt z bankiem." Rozpisali sobie to tak, ze niby te szesc transakcji daje w sumie te trzy kwoty, eh... Dzwonilem do banku, Pani faktycznie potwierdzila, ze kazda transakcja jest zaksiegowana podwojnie, w poniedzialek mam zlozyc oficjalna pisemna reklamacje i bank ma walczyc o zwrot tej kasy...Ale szczerze to mam obawy czy cos z tego bedzie - komus sie udalo odzyskas siano w takiej sytuacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 21 Wrz 2013 13:18 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
ranek napisał(a):
komus sie udalo odzyskas siano w takiej sytuacji?

Tak, chargeback to jest bardzo fajna sprawa. I w tym przypadku masz bardzo jasną sytuację błędu ze strony Wizz. Jedynym minusem jest to że procedura trwa bardzo długo (zazwyczaj 2-3 miesiące).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 24 Wrz 2013 15:10 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 14
[/quote]Nie moja kasa ...[/quote]

nie zgodzę się, regularnie korzystam z cashbacku w aliorze i wszystko gra. za każdym razem zwroty dostaję w terminie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 24 Wrz 2013 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
janek1980 napisał(a):
nie zgodzę się, regularnie korzystam z cashbacku w aliorze i wszystko gra. za każdym razem zwroty dostaję w terminie.


Cashback to nie to samo co chargeback.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 24 Wrz 2013 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Napisalem reklamacje na reklamacje. Podparlem sie tym, ze nie ma mozliwosci edycji kwoty platnosci, wiec pobranie dwoch kwot jest bledem wizza. Odpowiedz oczywiscie standardowa, ze oni sa cacy a ja mam urojenia. Ciekawe czy ugna sie przed mastercardem ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 24 Wrz 2013 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 797
niebieski
Muszą, bo jak to wyjaśnią, skoro na potwierdzeniu jest jedna kwota?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 24 Wrz 2013 16:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
kerad85 napisał(a):
Muszą, bo jak to wyjaśnią, skoro na potwierdzeniu jest jedna kwota?

Pewnie powiedza mastercardowi, ze chory psychicznie klient mial walnieta przegladarke i.... ok, braklo mi pomyslow, ale oni na pewno beda jakies mieli :D
Tyle, ze podwojna kwota nie oznacza u mnie 2 takich samych kwot, sa to odpowiednio 55,15zl i 60,14zl.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 62 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group