Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Sty 2014 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2012
Posty: 151
Loty: 16
Kilometry: 20 944
Witam!

Po ostatnich niepowodzeniach w rezerwacjach do szwecji i berlina, przypadkiem natknąłem się na bardzo dobrą ofertę 4* hotelu za 79zl na jedną noc (normalna cena 499). Oczywiście zabookowałem tym bardziej iż szukałem noclegu na ten dzień w to miejsce :) Po jakiś dwudziestu minutach cena wróciła do normy. Czy jest jakaś szansa że uznają mi rezerwację? Strona na której rezerwowałem to jest ta na której ostatnio wszyscy psy wieszamy :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Słońce, historia i smaki Grecji ✈️🍷 Wiosenne loty na Rodos za 281 PLN Słońce, historia i smaki Grecji ✈️🍷 Wiosenne loty na Rodos za 281 PLN
Odwiedź Grecję w trakcie wiosny 😍 Saloniki z weekendem (✈️+🏨) za 852 PLN Odwiedź Grecję w trakcie wiosny 😍 Saloniki z weekendem (✈️+🏨) za 852 PLN
#2 PostWysłany: 12 Sty 2014 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2013
Posty: 288
Loty: 42
Kilometry: 53 654
bkolakowski napisał(a):
Witam!

Po ostatnich niepowodzeniach w rezerwacjach do szwecji i berlina, przypadkiem natknąłem się na bardzo dobrą ofertę 4* hotelu za 79zl na jedną noc (normalna cena 499). Oczywiście zabookowałem tym bardziej iż szukałem noclegu na ten dzień w to miejsce :) Po jakiś dwudziestu minutach cena wróciła do normy. Czy jest jakaś szansa że uznają mi rezerwację? Strona na której rezerwowałem to jest ta na której ostatnio wszyscy psy wieszamy :D


Szansa jest zawsze. Proponuje poczekać czy się odezwie booking czy nie.
Jeżeli nie to leć śmiało.

Jakby co możesz odezwać się do hotelu o potwierdzenie rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
bkolakowski lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 12 Sty 2014 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
bkolakowski napisał(a):
Witam!

Po ostatnich niepowodzeniach w rezerwacjach do szwecji i berlina, przypadkiem natknąłem się na bardzo dobrą ofertę 4* hotelu za 79zl na jedną noc (normalna cena 499). Oczywiście zabookowałem tym bardziej iż szukałem noclegu na ten dzień w to miejsce :) Po jakiś dwudziestu minutach cena wróciła do normy. Czy jest jakaś szansa że uznają mi rezerwację? Strona na której rezerwowałem to jest ta na której ostatnio wszyscy psy wieszamy :D

Przy pojedynczej rezerwacji hotel moze wziac na klate i uznac. Mialem kiedys taka sytuacje.
Góra
 Profil Relacje PM off
bkolakowski lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 12 Sty 2014 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2012
Posty: 151
Loty: 16
Kilometry: 20 944
dzieki Panowie :) dam znać jak sprawa się potoczy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 12 Sty 2014 17:25 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 941
niebieski
Pawel_T napisał(a):
bkolakowski napisał(a):
Witam!

Po ostatnich niepowodzeniach w rezerwacjach do szwecji i berlina, przypadkiem natknąłem się na bardzo dobrą ofertę 4* hotelu za 79zl na jedną noc (normalna cena 499). Oczywiście zabookowałem tym bardziej iż szukałem noclegu na ten dzień w to miejsce :) Po jakiś dwudziestu minutach cena wróciła do normy. Czy jest jakaś szansa że uznają mi rezerwację? Strona na której rezerwowałem to jest ta na której ostatnio wszyscy psy wieszamy :D

Przy pojedynczej rezerwacji hotel moze wziac na klate i uznac. Mialem kiedys taka sytuacje.


ze trzy tygodnie temu miałem taką sytuację...i booking oczywiście zrobił to co ostatnio...pewnie było już po wdrożeniu najnowszych procedur...ale życzę, aby Ci się udało
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 12 Sty 2014 18:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2012
Posty: 151
Loty: 16
Kilometry: 20 944
już po wszystkim :(

Dear ,

We apologies that we are writign you in English.

Thank you for choosing Booking.com.

We tried to contact you by telephone to discuss an error in the rates for your booking with Hotel Principe Torlonia, but were unable to reach you.

We apologise on behalf of Booking.com and Hotel Principe Torlonia for this error. The actual rate is 119€ for Hotel Principe Torlonia, and not 19€ as mentioned on your reservation.

We ask for your understanding in reaching a middle ground. The accommodation has confirmed that they would like to offer you 109€

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it. We thank you for your understanding and we are available 24 hours a day to help reach an agreeable solution.

Thank you again for choosing Booking.com.

Kind regards,

--
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 12 Sty 2014 19:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 504
niebieski
To co ta firma w tej chwili wyprawia to jest jakis zart. Zero poczucia winy za swoje bledy. Ja juz podziekuje za uslugi tej firmy. Wystawie jeszcze dzisiaj pare komentarzy.
Góra
 Profil Relacje PM off
RadekRRR lubi ten post.
 
      
#8 PostWysłany: 12 Sty 2014 19:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2012
Posty: 151
Loty: 16
Kilometry: 20 944
A nalepsze jest to:
''The actual rate is 119€ for Hotel Principe Torlonia'' Podczas gdy aktualna cena to 69€... no nic trochę z nimi popiszę i tyle z mojego noclegu w tym hotelu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 12 Sty 2014 22:02 

Rejestracja: 08 Mar 2011
Posty: 362
Loty: 35
Kilometry: 94 159
niebieski
mordek napisał(a):
To co ta firma w tej chwili wyprawia to jest jakis zart. Zero poczucia winy za swoje bledy. Ja juz podziekuje za uslugi tej firmy. Wystawie jeszcze dzisiaj pare komentarzy.


A to booking wprowadza ceny hotelu do systemu, że to ich wina?
Góra
 Profil Relacje PM off
mikerus lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 12 Sty 2014 22:11 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9055
HON fly4free
ormo napisał(a):
mordek napisał(a):
To co ta firma w tej chwili wyprawia to jest jakis zart. Zero poczucia winy za swoje bledy. Ja juz podziekuje za uslugi tej firmy. Wystawie jeszcze dzisiaj pare komentarzy.


A to booking wprowadza ceny hotelu do systemu, że to ich wina?



Booking gwarantuje swoją marką ofertę, która jest prezentowana na jego stronach. Jeśli pośrednik w nastu albo już kilkudziesięciu przypadkach w ostatnim tygodniu tłumaczy swoim klientom, że to co zarezerwowali to "oczywisty błąd' i do widzenia, to znaczy, że coś z jego rzetelnością i wiarygodnością nie jest tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 12 Sty 2014 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 504
niebieski
A co mnie to obchodzi kto wprowadził błędnie ceny? Ja rezerwuję na stronie booking.com a nie na stronie hotelu i to czy ceny źle wprowadził hotel, booking.com czy może jeszcze ktoś inny nie ma tutaj znaczenia dla mnie. Jak serwis twierdzi, że to hotel wprowadził złe ceny to niech sami z nimi to załatwią. Tylko jak widać w ogóle im na tym nie zależy i w całej tej sytuacji poszkodowany jest tylko klient. Hotel najpewniej nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
Góra
 Profil Relacje PM off
jacob94 lubi ten post.
 
      
#12 PostWysłany: 12 Sty 2014 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
niebieski
Robiąc rezerwację poprzez ich serwis zgadzasz się na ich regulamin, który już w pierwszym punkcie mówi:

Although we will use reasonable skill and care in performing our services we will not verify if, and cannot guarantee that, all information is accurate, complete or correct, nor can we be held responsible for any errors (including manifest and typographical errors), any interruptions (whether due to any (temporary and/or partial) breakdown, repair, upgrade or maintenance of our website or otherwise), inaccurate, misleading or untrue information or non-delivery of information. Each accommodation provider remains responsible at all times for the accuracy, completeness and correctness of the (descriptive) information (including the rates and availability) displayed on our website.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 12 Sty 2014 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 827
Loty: 128
Kilometry: 82 783
srebrny
Chcąc być najlepszym pośrednikiem trzeba się jakoś wyróżnić na szarym tle innych serwisów. A nieuznawanie błędów cenowych przy tak wielkim obrocie pieniędzmi jaki mają i tak dużych haraczach to raczej żart.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 12 Sty 2014 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 504
niebieski
billabong napisał(a):
Robiąc rezerwację poprzez ich serwis zgadzasz się na ich regulamin, który już w pierwszym punkcie mówi:

Although we will use reasonable skill and care in performing our services we will not verify if, and cannot guarantee that, all information is accurate, complete or correct, nor can we be held responsible for any errors (including manifest and typographical errors), any interruptions (whether due to any (temporary and/or partial) breakdown, repair, upgrade or maintenance of our website or otherwise), inaccurate, misleading or untrue information or non-delivery of information. Each accommodation provider remains responsible at all times for the accuracy, completeness and correctness of the (descriptive) information (including the rates and availability) displayed on our website.


Pewnie dalej jest też napisane, że w takich sytuacjach zastrzegają sobie prawo do anulacji rezerwacji itd. Wszystko spoko tylko czy klient jest hotelarzem i jego obowiązkiem jest znać czy cena za dany hotel to błędne wprowadzona cena przez hotel czy może jednak promocja?
Pojawiło się już sporo ofert na f4f gdzie ceny wyglądały na promocyjne lecz b.com anulował je ponieważ twierdził, że cena była błędna.
Po takich sytuacjach wiarygodność serwisu spada i w tej chwili to nie wiesz czy oferta którą sobie znalazłeś (lub ktoś za Ciebie :) ) zostanie zrealizowana. Pół biedy byłoby gdyby b.com chciał się z Tobą dogadać na korzystniejszych warunkach niż normalne ale oni proponują cenę która jest wyższa od standardowej.
W tej chwili działania tej firmy są żałosne. Uważam, że akcja rozpoczęta przez Marisa jest bardzo dobrym pomysłem. Można tylko przypuszczać, że jak teraz booking.com działa sobie w ten sposób i uchodzi im to bez problemu to za jakiś czas więcej firm będzie praktykowała tego typu działania.

Zresztą od pewnego czasu jestem zwolennikiem rezerwowania mieszkań, apartamentów itp. także na mnie już tyle nie zarabiają ale pod akcją Marisa podpisuję się obiema rękoma ponieważ praktyki booking.com są niekorzystne dla nas, podróżników.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 13 Sty 2014 00:44 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
jacob94 napisał(a):
A nieuznawanie błędów cenowych przy tak wielkim obrocie pieniędzmi jaki mają i tak dużych haraczach to raczej żart.


Dlaczego żart?

Logicznie rzecz biorąc to po co booking miałby wziąć na klatę np. rezerwację kogoś kto klepnął 5* w Berlinie na dwa tygodnie i być na tym stratny 1500€? Do tej pory uznawali jako naprawdę nieliczni wiele błędów, albo proponowali alternatywne rozwiązania (zwrot kasy za porównywalny nocleg), ale najwidoczniej ktoś się zorientował, że bycie takim dobrym wujkiem przynosi więcej strat niż zysków - sam pamiętam liczne oferty odsprzedaży azjatyckich error fare na forum. Można oczywiście zagłosować własnym portfelem i dla zasady przestać robić rezerwacje przez booking - ale nie oszukujmy się, że utrata garstki w skali działalności serwisu, w dodatku kłopotliwych klientów odbije się jakoś na wynikach finansowych firmy (a jeśli tak to w pozytywny sposób). Podobnie głosowanie na trustpilot i podobnych stronach - serio myślicie, że ktoś tam sprawdza każdą stronę? Edreams czy Otel mają tam oceny 2-4, a jakoś biznes się kręci. Jeśli Ryanair miałby w Skytrax jedną gwiazdkę zamiast dwóch, to też by tego nie odczuł ;)
Inna sprawa, że nie bardzo widzę w obecnych czasach sens korzystania z bookingu - lepiej użyć multiwyszukiwarki do znalezienia konkretnego obiektu i zarezerwować bezpośrednio w nim (na ogół cena jest identyczna, w przypadku małych obiektów można utargować lekki upust, w sieciach zdobywa się punkty statusowe itd.)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 13 Sty 2014 02:09 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3151
srebrny
mikerus napisał(a):
Inna sprawa, że nie bardzo widzę w obecnych czasach sens korzystania z bookingu - lepiej użyć multiwyszukiwarki do znalezienia konkretnego obiektu i zarezerwować bezpośrednio w nim (na ogół cena jest identyczna, w przypadku małych obiektów można utargować lekki upust, w sieciach zdobywa się punkty statusowe itd.)

A tu odpowiedź jest bardzo prosta. Po prostu jak ktoś wiele razy z tego korzystał, to czuje pewien komfort - wie, na jakiej zasadzie może odwołać, korygować (np. zmieniać łóżko), jak to działa itp. Ja na przykład nie jestem lojalny wobec banków, linii lotniczych, ani niczegokolwiek, ale Booking to wyjątek - może z lenistwa, ale nie chcę ryzykować z innymi, choć wiem, że z rynkowego punktu widzenia to idiotyczne.
To jest dokładnie ten sam mechanizm, co z McDonald'sem. Wszyscy mówimy, że to g**o, papierowe jedzenie itp., a mimo to będąc w podróży wolimy to zjeść, bo wiemy, czego się spodziewać, niż ryzykować z lepszymi knajpami. Ktoś mi kiedyś wyjaśniał, że jak się ma gwoździa w pięcie, to lepiej go zostawić, bo kłopotliwy, ale poznany, niż narażać się na nieznane infekcje po jego wyjęciu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group