Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 59  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 14 Sie 2014 21:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
Anonymous napisał(a):
Przy płatności po odjęciu pkt z konta wizz pozostała należność środkami z karty debetowej/kredytowej NIEZWŁOCZNIE! bo zakup nie zostanie zrealizowany


A 'niezwłocznie' to ile godzin/dni? :?:
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni Fly&drive po Hiszpanii za 936 PLN. Loty do Oviedo (powrót z Bilbao) z Poznania + auto na 4 dni
Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom Odkryj Chorwację: Split i Korcula w jednej podróży za 511 PLN. Wylot z Katowic i prom
#442 PostWysłany: 14 Sie 2014 21:52 

niezwłocznie, to zaraz po odjęciu pkt z konta wizz lub zakup nie zostanie zrealizowany

Poczytaj podstawy
http://www.fly4free.pl/rezerwacja-bilet ... -poradnik/
Góra
 PM off  
      
#443 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
Anonymous napisał(a):
niezwłocznie, to zaraz po odjęciu pkt z konta wizz lub zakup nie zostanie zrealizowany

Poczytaj podstawy
http://www.fly4free.pl/rezerwacja-bilet ... -poradnik/


Dzięki, poczytałam :) Jednak w 'podstawach' również nie znalazłam odpowiedzi, ile dokładnie (regulaminowo) jest czasu przed anulowaniem rezerwacji w tym konkretnym przypadku opisanym w powyższym poście?

Jak opisałam, upłynęło więcej niż 24 h zanim ostateczni dokonałam płatności... Ktoś to testował, bądź zna szczegóły?
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#444 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:07 

Wszelkie opóźnienie przy opłaceniu rezerwacji biletów w wizzair jest możliwe tylko i wyłącznie przy wybraniu płatności przelewem, tyle z moje strony bo kompletnie nie wiem o co ci chodzi oraz czego nie rozumiesz.
Góra
 PM off  
      
#445 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
To może zapytam inaczej. :) Jeśli nie dokończę płatności, to po jakim czasie (48 h? 5 dni? 7 dni?) rezerwacja zostanie anulowana? Wiem już, że nie jest to 24 h ;)

@ gorny77: Nigdzie nie napisałam, że czegoś nie rozumiem 8-) Dziękuję za Twoje odp., ale próbuję uzyskać bardziej precyzyjną odpowiedź na powyższe pytanie.
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'


Ostatnio edytowany przez natka26, 14 Sie 2014 22:35, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#446 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:35 

wizz-anulowanie-rezerwacji,15,3965&p=24056&hilit=anulowanie+rezerwacji+przelewem#p24056
Góra
 PM off  
      
#447 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
Anonymous napisał(a):
http://www.fly4free.pl/forum/wizz-anulowanie-rezerwacji,15,3965&p=24056&hilit=anulowanie+rezerwacji+przelewem#p24056


Tak, to już przeglądnęłam wcześniej. Przelew za całość: W6 oczekuje do 5 dni roboczych na przelew. Jeśli nie uiścisz opłaty, rezerwacja przepada (w regulaminie jest, że do 24 h trzeba wykonać przelew)... Jeśli nie dokonasz opłaty, nic nie tracisz.

Przyjmijmy, że na uregulowanie częściowych opłat (np. punkty + karta) będzie tyle samo czasu...
A w takim przypadku, gdy częściowo dokonało się płatności np. punktami, to czy po anulowaniu rezerwacji (upłynęło więcej niż 5 dni, płatność kartą nie została zrealizowana) te punkty wracają na konto?
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#448 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:48 

natka26 napisał(a):
Anonymous napisał(a):
http://www.fly4free.pl/forum/wizz-anulowanie-rezerwacji,15,3965&p=24056&hilit=anulowanie+rezerwacji+przelewem#p24056


Tak, to już przeglądnęłam wcześniej. Przelew za całość: W6 oczekuje do 5 dni roboczych na przelew. Jeśli nie uiścisz opłaty, rezerwacja przepada (w regulaminie jest, że do 24 h trzeba wykonać przelew)... Jeśli nie dokonasz opłaty, nic nie tracisz.

Przyjmijmy, że na uregulowanie częściowych opłat (np. punkty + karta) będzie tyle samo czasu...
A w takim przypadku, gdy częściowo dokonało się płatności np. punktami, to czy po anulowaniu rezerwacji (upłynęło więcej niż 5 dni, płatność kartą nie została zrealizowana) te punkty wracają na konto?


Szczerze ci radzę, ty poproś kogoś np. stąd
mam-czlonkostwo-w-wizz-air-discount-club-wdc-i-pomoge,181,38807

gdyż ty kompletnie niczego nie rozumiesz i biletów w wizzair w życiu nie zarezerwujesz, bo nie odróżniasz sposobów płatności oraz co to jest płatność kartą debetową/kredytową
Góra
 PM off  
      
#449 PostWysłany: 14 Sie 2014 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
Anonymous napisał(a):
Szczerze ci radzę, ty oproś kogoś np. stąd
mam-czlonkostwo-w-wizz-air-discount-club-wdc-i-pomoge,181,38807

gdyż ty kompletnie niczego nie rozumiesz i biletów w wizzair w życiu nie zarezerwujesz, bo nie odróżniasz sposobów płatności oraz co to jest płatność kartą debetową/kredytową

:lol: Spoookoooojnie... Nie musisz mnie krytykować tylko dlatego, że zadaję pytania :mrgreen:
Śledzę stronę od 2009 roku, w sumie od początku jej raczkowania... mam członkostwo w WDC i niejeden już bilet zarezerwowałam dla siebie i znajomych - wszystkimi możliwymi drogami płatności (oprócz kuponów W6) :D Nie bój się, dam radę... A jak zostało w/w, bilety już mam. Chciałabym uściślić pewne informacje...

No nic. Może ktoś inny zna szczegóły?
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#450 PostWysłany: 14 Sie 2014 23:17 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
natka26, dobrze Ci wyżej ładnie tłumaczą. Nie ma możliwości zakończenia procesu składania rezerwacji przy płatności punktami/kartą/punktami+kartą/voucherem+kartą bez opłacenia jej w 100% z góry. Jeżeli użyjesz punktów z konta lub vouchera i nie wystarczy Ci środków na pokrycie, a nie wpiszesz numeru karty i nie potwierdzisz rezerwacji nie ma możliwości późniejszego dopłacenia reszty. Punkty wracają w takim przypadku na konto z reguły chwilę po wyjściu z rezerwacji lub po ponownym przelogowaniu. Na dokonanie płatności kartą w ostatnim korku masz do 20 minut, tyle ile trwa sesja na stronie Wizzair. Co więcej może być tak, że ktoś w tym czasie wykupi Twoje bilety i płatność zostanie wtedy odrzucona. Wtedy także otrzymasz zwrot punktów po chwili na konto Wizz.

Tylko wybranie płatności przelewem umożliwia zapłatę później (oficjalnie do 24 godzin) za rezerwację bądź rezygnację z niej, jeśli przelewu nie wykonasz.
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#451 PostWysłany: 15 Sie 2014 00:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
maciejwroclaw napisał(a):
natka26, dobrze Ci wyżej ładnie tłumaczą. Nie ma możliwości zakończenia procesu składania rezerwacji przy płatności punktami/kartą/punktami+kartą/voucherem+kartą bez opłacenia jej w 100% z góry. Jeżeli użyjesz punktów z konta lub vouchera i nie wystarczy Ci środków na pokrycie, a nie wpiszesz numeru karty i nie potwierdzisz rezerwacji nie ma możliwości późniejszego dopłacenia reszty. Punkty wracają w takim przypadku na konto z reguły chwilę po wyjściu z rezerwacji lub po ponownym przelogowaniu. Na dokonanie płatności kartą w ostatnim korku masz do 20 minut, tyle ile trwa sesja na stronie Wizzair. Co więcej może być tak, że ktoś w tym czasie wykupi Twoje bilety i płatność zostanie wtedy odrzucona. Wtedy także otrzymasz zwrot punktów po chwili na konto Wizz.

Tylko wybranie płatności przelewem umożliwia zapłatę później (oficjalnie do 24 godzin) za rezerwację bądź rezygnację z niej, jeśli przelewu nie wykonasz.

Nie jest to w zupełności prawdą, że nie ma możliwości późniejszego dopłacenia należności, jeśli jest się zarejestrowanym użytkownikiem i posiadaczem WDC. Mój błąd powinnam to jaśniej określić. :mrgreen:
Podam może przykład: kupuję bilet za np. 74 PLN. Loguje się na swoje konto myWizz z WDC - mam do wykorzystania kwotę 54 PLN z uzbieraną z punktów (płatności kartą CitiWizz lub Raiffeisen-Polbank). Dokonuje rezerwacji po kolei, tak jak zazwyczaj, na końcu najpierw płacę środkami z konta Wizz (74 - 54 = 20 PLN), po czym zostaje do uregulowania kwota 20 PLN. Jeśli przejdziesz do zakładki 'moje rezerwacje' - będzie tam już wystawiony numer rezerwacji (czyli rezerwacja już jest w systemie potwierdzona i 'oczekuje', ale bilet nie jest wystawiony, jak na screenie poniżej) oraz dalsze opcje płatności (do wyboru) pozostałej należnej kwoty (w przykładzie: 20 PLN). Może to być karta (debit/credit), voucher itp.

Załącznik:
rezerwacjaW6.jpg
rezerwacjaW6.jpg [ 82.63 KiB | Obejrzany 2079 razy ]

Nie muszę od razu uregulować tej kwoty. Jak napisałam wyżej, przyjdzie e-mail z powiadomieniem i fakturką do zapłacenia (do 24 h). Po czym mogę się ponownie zalogować na swoje konto Wizz (dzień, dwa dni później) i dokonać tam płatności - mój wybór padł akurat na kartę kredyt. Po opłaceniu CAŁEJ kwoty - na e-mail przychodzi potwierdzenie rezerwacji (od razu).

W takim przypadku czas wymuszający płatność nie jest określony czasem trwania sesji na stronie Wizzair.

Ale rozumiem, że z tego co napisałeś - punkty wracają na konto, jeśli się jednak rozmyślę i nie dokończę rezerwacji. Pytanie ile mam czasu na drugą płatność, skoro mogę się zalogować i zapłacić w późniejszym terminie? Czyli do kiedy konkretnie?
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#452 PostWysłany: 15 Sie 2014 00:32 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
Dotychczas na stronie Wizz takie rezerwacje nie pojawiały się w zakładce Moje rezerwacje, nie przychodził także email następnego dnia. Jeśli nie dopłaciło się kartą od razu (do 20 min) punkty wracały na konto po chwili.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#453 PostWysłany: 15 Sie 2014 00:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
ok. W takim razie, to był jakiś odosobniony przypadek... W każdym razie dziękuję za cierpliwość i odpowiedzi. :)
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#454 PostWysłany: 19 Paź 2014 21:46 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 154
To ja mam inne pytanko, może ktoś praktykował. W powyzszym przykladzie czy system puści zakup w 2 turach - 2 grupki (1+3 i 1+3), ten sam lot, przy czym w kazdej korzystamy z WDC i platnosci punktami wizz (wlasciciel konta kupi ten sam bilet dla siebie dwa razy). Dzięki za info.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#455 PostWysłany: 19 Paź 2014 21:50 

W wizzair puści, nawet "złego słowa nie powiedzą" :) (tyle, że cena w drugim zakupie może wzrosnąć, musisz sprawdzić ile jest biletów w tej cenie)
Góra
 PM off  
      
#456 PostWysłany: 19 Paź 2014 21:51 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
Ladislao, oczywiście bez problemu przejdzie.
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#457 PostWysłany: 19 Paź 2014 21:58 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 154
Dzieki za szybkie info.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#458 PostWysłany: 02 Lis 2014 12:39 

Rejestracja: 02 Lis 2014
Posty: 3
Dzień dobry!

Proszę o pomoc.

Kupiłem lot w dwie strony dla dwóch osób. Niestety okazało się że nie mogę lecieć, dlatego chciałem anulować rezerwację, niestety koszt takiego zabiegu jest zbyt wysoki. Teraz chcę bilety sprzedać, jednak mam problem. Na stronie wizzair wspominają, że opłata za zmianę nazwiska w rezerwacji pobierana jest OD PASAŻERA I LOTU W JEDNĄ STRONĘ. Czy to oznacza, że musiałbym zapłacić 186 zł x 4? (Za mnie, za współpasażera i za lot w dwie strony)? Przecież to jest czyste złodziejstwo... dodam, że taki koszt przekroczyłby kwotę, za jaką kupiłem te bilety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#459 PostWysłany: 02 Lis 2014 14:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3608
srebrny
Na wszystkie powyższe pytania odpowiedź brzmi: TAK.
Jak Ci to nie pasuje to po prostu nie korzystaj z tanich linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#460 PostWysłany: 02 Lis 2014 14:34 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3917
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Żeby nie było, w "drogich" liniach w ogóle nie zmienisz nazwiska.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 59  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group