Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 02 Wrz 2015 00:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6443
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
A opisz dla potomnych jak to dokładnie wyglądało, czy czegoś szczególnego wymagali?

Śmiesznie poczytać posty @jacek96 który mówi, żeby się puknąć w głowę z chargebackiem :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
jacek96 lubi ten post.
 
      
Wiosenny tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Lanzarote za 2653 PLN. Wylot z Warszawy Wiosenny tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Lanzarote za 2653 PLN. Wylot z Warszawy
Wiosenny city break w Batumi za 550 PLN. Loty z Warszawy i 3 noce w 5* hotelu Best Western Wiosenny city break w Batumi za 550 PLN. Loty z Warszawy i 3 noce w 5* hotelu Best Western
#22 PostWysłany: 02 Wrz 2015 06:59 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4309
srebrny
Tez bardzo mnie to ciekawi.
Dodatkowo jak bank (a w dalszej czesci postepowania Visa) argumentowal pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 02 Wrz 2015 07:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
W procedurze chargeback stroną jest organizacja wydająca kartę (VISA/MC) a nie bank.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 02 Wrz 2015 07:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3078
Loty: 464
Kilometry: 885 845
złoty
Nieważne, że VISA, a nie bank. Tak na zdrowy rozsądek, chargeback nie powinien mieć zastosowania. Chociaż z drugiej strony, linia lotnicza nie może przewieźć tym samym lotem tych samych ludzi niejako podwójnie. Tak więc usługa nie może być wykonana. Dodatkowo tak jak poprzedników bardzo interesuje mnie, jakie ty podawałeś argumenty, ażeby zwrócono ci pieniądze. Takie rzeczy jak widać zdarzają się i dobrze wiedzieć na przyszłość, co możemy zrobić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 02 Wrz 2015 07:54 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4309
srebrny
@irkolo ze organizacja platnicza, to kazdy wie. Jednak formalnosci wszelkie zalatwia bank i z nim sie kontaktujesz i od niego otrzymujesz odpowiedz!

@elwirka
100lodow tez nie zjesz, a sprzedawca nie odmowi Ci sprzedazy, tym bardziej jak kupisz po kilkadziesiat w roznych sklepach ;) wiec powod slaby do uznania reklamacji z uwagi na niemoznosc zrealizowania uslugi (przypominam-z winy kupujacego)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 02 Wrz 2015 08:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3078
Loty: 464
Kilometry: 885 845
złoty
Zgadzam się, że powód bardzo słaby i naciągany. I nawet Aviel, który miał podobną sytuację, odzyskał tylko podatki z ceny biletów. Tak więc uznać należy, że autor tematu miał wyjątkowe szczęście;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 02 Wrz 2015 08:42 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Z tego co się orientuję błędy w procesie przeprowadzania transakcji mogą być przyczyną do wszczęcia procedury chargeback. Jeżeli autor wyjaśnił, że na skutek błędu nie otrzymał potwierdzenia dokonania transakcji i z tego powodu wykonał kolejną, może być to powód do chargebacku. Sam fakt, że kupił 2 bilety na ten sam lot i na to samo nazwisko uprawdopodabnia takie tłumaczenie.

@aviel napisał jedynie, że mial 2 bilety na ten sam lot - nie napisał z czego to wynikało, więc tych sytuacji nie można porównać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 02 Wrz 2015 09:53 

Rejestracja: 22 Cze 2015
Posty: 50
Loty: 66
Kilometry: 170 628
Procedure chargeback otwierasz w banku wystawcy karty. Wypelniasz formularz gdzie mozliwie jaknajdokladniej opisujesz swoj przypadek.
Ja kierowalem sie zapisem na stronie banku i opisie chargebacku mowiacym o:

klient próbował zapłacić za towar lub usługę przy użyciu karty, jednak transakcja się nie powiodła i klient zapłacił za towar czy usługę w inny sposób. Mimo tego karta została obciążona nieudaną transakcją,

- jest to prawie (dwa inne kanaly sprzedazy z zakupem tej samej uslugi)moj przypadek. Podalem wszystkie parametry lotu - z dwoch rezerwacji[zdrowy rozsadek z automatu powinien umozliwiac skasowanie jednego biletu skoro na te same dane w tym samym samolocie sprzedano dwa bilety jednej osobie - z drugiej strony moge sobie wyobrazic jak fajnym strzalem dla przewoznika jest taki klient ktory zaplacil za dwa bilety a na pol roku przed wylotem wiemy ze poleci na jednym - stad ten turecki opor i propozycja skasowania jednego z biletow z mozliwoscia odzyskania 9% podatku]. Zalaczylem wszystkie mejle otrzymane podczas skladnaia rezerwacji. Z tego co wiem zostalo to przetlumaczone i wyslane do Visa.

Uzasadnienia reklamacji nieotrzymalem - moze jeszcze idzie poczta.
Jak otrzymam uzasadnienie ibedzie w nim cos co warto przedstawic na forum - opisze to.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#29 PostWysłany: 07 Wrz 2015 14:29 

Rejestracja: 22 Cze 2015
Posty: 50
Loty: 66
Kilometry: 170 628
konczac definitywnie temat
mam dzis pisemne uzasadnienie reklamacji - bardzo lakoniczne:
Punkt handlowy, w ktorym transakcja zostala dokonana, anulowal reklamowane obciazenie, w zwiazku z czym otrzymal Pan bezposredni zwrot srodkow z tego punktu. Koniec cytatu.

Mbank oddal takze pobrana prowizje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group