Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 29 Sie 2013 10:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013
Posty: 28
Loty: 109
Kilometry: 193 212
Posiadam voucher na kupno biletu linii Ryanair, którego niestety nie mogę zrealizować. Problem polega na tym, że na voucherze podane zostało moje nazwisko zgodnie z instrukcją, czyli tak jak jest w dowodzie osobistym - podwójne, z myślnikiem między członami nazwiska, podczas gdy podczas kupna biletu system odrzuca taką pisownię. Dotychczas kupując bilet wpisywałam oba nazwiska ze spacją pomiędzy nimi i było OK, ale robiąc tak nie mam możliwości zrealizowania vouchera, ponieważ pojawia się komunikat, że dane na voucherze i w systemie się nie pokrywają.

Planuję złożyć reklamację do Ryanair, ponieważ sprzedali produkt, którego nie można wykorzystać. Wiem, że mogę też kontaktować się z infolinią i zrobię to również, jeśli będzie trzeba, jednak chciałabym zapytać czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Jeśli tak - czy po kontakcie z Ryanairem udało się to rozwiązać? Czy macie jeszcze inny pomysł jak rozwiązać sprawę?
_________________
http://citybreakpopolsku.blogspot.com
Smakowanie Świata miasto po mieście
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wiosenny tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Lanzarote za 2653 PLN. Wylot z Warszawy Wiosenny tydzień w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Lanzarote za 2653 PLN. Wylot z Warszawy
Wiosenny city break w Batumi za 550 PLN. Loty z Warszawy i 3 noce w 5* hotelu Best Western Wiosenny city break w Batumi za 550 PLN. Loty z Warszawy i 3 noce w 5* hotelu Best Western
#2 PostWysłany: 29 Sie 2013 14:37 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 237
niebieski
Agna napisał(a):
Posiadam voucher na kupno biletu linii Ryanair, którego niestety nie mogę zrealizować. Problem polega na tym, że na voucherze podane zostało moje nazwisko zgodnie z instrukcją, czyli tak jak jest w dowodzie osobistym - podwójne, z myślnikiem między członami nazwiska, podczas gdy podczas kupna biletu system odrzuca taką pisownię. Dotychczas kupując bilet wpisywałam oba nazwiska ze spacją pomiędzy nimi i było OK, ale robiąc tak nie mam możliwości zrealizowania vouchera, ponieważ pojawia się komunikat, że dane na voucherze i w systemie się nie pokrywają.

Planuję złożyć reklamację do Ryanair, ponieważ sprzedali produkt, którego nie można wykorzystać. Wiem, że mogę też kontaktować się z infolinią i zrobię to również, jeśli będzie trzeba, jednak chciałabym zapytać czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Jeśli tak - czy po kontakcie z Ryanairem udało się to rozwiązać? Czy macie jeszcze inny pomysł jak rozwiązać sprawę?


Kupowałem wczoraj bilety i jak zawsze podwójne nazwisko z - przeechodziło tak wczoraj błąd pisowni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 29 Sie 2013 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013
Posty: 28
Loty: 109
Kilometry: 193 212
Czyli może to jakiś tymczasowy problem techniczny?
_________________
http://citybreakpopolsku.blogspot.com
Smakowanie Świata miasto po mieście
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 29 Sie 2013 15:09 

Rejestracja: 24 Mar 2011
Posty: 122
jakiś miesiąc temu (?) podczas kupowania biletów też nie dało się wpisać nazwiska z myślnikiem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 09 Wrz 2013 15:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013
Posty: 28
Loty: 109
Kilometry: 193 212
Być może ktoś będzie w podobnej sytuacji, więc napiszę jak rozwiązałam sprawę i z jakim skutkiem. Napisałam reklamację do Ryanair, ponieważ zakupiłam produkt, którego nie mogę zużytkować, a więc niezgodny z umową. Reklamację napisałam w języku polskim i z pełnym opisem sytuacji oraz moimi żądaniami (zwrot kosztów lub wystawienie nowego, działającego vouchera). Załączyłam wydrukowany voucher oraz kopię dowodu tożsamości. W odpowiedzi po niecałym tygodniu otrzymałam mailem nowy voucher, z nazwiskami oddzielonymi spacją, a więc prawdopodobnie będzie w porządku. Voucher został przysłany bez słowa komentarza - szkoda, bo prosiłam o zmianę w instrukcji, aby kolejne osoby nie miały podobnego kłopotu - ale najważniejsze, że jest.
Polecam tą formę komunikacji z firmą. Koszt wysłania listu poleconego do Irlandii to około 12 zł, a więc podejrzewam, że mniejszy niż w przypadku kontaktu przez infolinię (rozmowa pewnie trwałaby dobre kilka minut).
_________________
http://citybreakpopolsku.blogspot.com
Smakowanie Świata miasto po mieście
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 57 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group