Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Wrz 2015 21:51 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
Na ostatnie wakacje zakupiłem walizkę z materiału firmy Wittchen - dokładnie taką. Niestety w walizce, pomimo jej dużych rozmiarów, po załadowaniu równo tylko 23kg przy próbie podniesienia za górną rączkę coś w niej ostro strzeliło. Przy znoszeniu walizki ze schodów uchwyt całkiem "puścił" z jednej strony, przy próbie niesienia za uchwyt boczny pojawiły się te same trzaski. Ponieważ działo się to wszystko praktycznie tuż przed wylotem, zostawiłem tą oderwaną z jednej strony rączkę na wierzchu, żeby czasem nikomu na lotnisko nie przyszło do głowy za nią ciągać albo coś do niej przyczepiać. Walizka jakimś cudem wakacje objechała. Obejrzałem po powrocie urwaną rączkę, nie dość że puścił nit z jednej strony trzymający uchwyt to pękła metalowa taśma w środku rączki.
Nie uśmiecha mi się reklamacja walizki, nie mam pojęcia jak udowodnić, że walizka praktycznie została użyta tylko raz i to z takim stosunkowo niewielkim ciężarem - weszło by do niej dużo więcej rzeczy. Nie wiem czy w ogóle jest sens składania takiej reklamacji.
Najbardziej by mi pasowała zmiana tych beznadziejnych uchwytów (zarówno tego górnego, urwanego, jak i bocznego, który pewnie lada moment się urwie) na jakieś bardziej wytrzymałe. Czy ktoś orientuje się gdzie i kto, najlepiej w Kielcach, mógłby się podjąć takiej naprawy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Dwa kraje, jedno morze 🌊🌴 Wakacje we Włoszech i Chorwacji za 690 PLN ☀️🇮🇹🇭🇷 Dwa kraje, jedno morze 🌊🌴 Wakacje we Włoszech i Chorwacji za 690 PLN ☀️🇮🇹🇭🇷
Palmy, wieże i tanie loty 🌴🏙️ Kuala Lumpur z 5 miast od 2511 PLN 🇲🇾✈️ Palmy, wieże i tanie loty 🌴🏙️ Kuala Lumpur z 5 miast od 2511 PLN 🇲🇾✈️
#2 PostWysłany: 23 Wrz 2015 21:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Jak nie jedziesz nigdzie za kilka dni to ja bym złożył reklamację. Nie sądzę, żeby potrzebne było jakieś wielkie udowadnianie, wystarczy napisać/powiedzieć to co tutaj napisałeś. Powinni naprawić. Może jest jakiś błąd - wada, bo zazwyczaj to padają te wysuwane rączki, a nie te do przenoszenia walizki 'w powietrzu', bo jeśli dobrze rozumiem to właśnie ta Ci się popsuła.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 23 Wrz 2015 22:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 554
Loty: 4
Kilometry: 4 702
niebieski
Dokladnie tak jak napisał Szymon. Złóż reklamacje. Miałem portfel Wittchen i gdy drobniaki przetarly mi ta kieszonkę od wewnątrz ze zrobiła się dziura zanioslem do sklepu to Pani zawołała kierownika, powiedziałem o co chodzi i przyjęli reklamacje. Po 2 tygodniach miałem do odbioru nowy portfel. Kierownik sklepu sam powiedział ze Wittchen to jakość i ze takie reklamacje bez problemu przyjmują i rozpatrują pozytywnie. Miał rację. W zasadzie to trochę obawiałem się ze mogą mieć co do tego wątpliwości czy aby napewno zrobiły to monety.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Wrz 2015 09:01 

Też mam dobre doświadczenia z reklamacjami w Wittchen. Nigdy nie robią problemu, wszystko co reklamowałam zawsze dostałam wymienione nawet jeśli w formularzu reklamacji była zaznaczona opcja naprawa.
Góra
 PM off  
      
#5 PostWysłany: 24 Wrz 2015 09:33 

Rejestracja: 03 Lut 2014
Posty: 245
niebieski
No to ja mam całkiem inne doświadczenia z marką Wittchen. W portfelu popruła się podszewka i oczywiście reklamacji nie uwzględniono bo napisali że nie zostało to od razu zgłoszone tylko jakiś czas od wykrycia. Na pytanie skąd wiedza kiedy wykryłem wadę, odpowiedzieli że jak mi nie pasuje to mogę odwołać się do rzecznika praw konsumenta. Drugim razem jak zamówiłem z promocji walizkę i po 3 tygodniach odpisali, że jednak walizka została zniszczona przy pakowaniu i zaproponowali w zamian inną 100 zł droższa (te same wymiary) i nie było możliwości zakupu po tej cenie w której zamówiłem poprzednio lub 20% rabatu od cen katalogowych (śmiech na sali)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 07 Lis 2015 13:38 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
No i mieliście rację. Naprawili bez żadnych problemów. Odstawiłem walizkę do salonu i po równych 2 tygodniach otrzymałem telefon, żebym się zgłosił po odbiór. Zobaczymy czy teraz wytrzyma kolejny załadunek :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group