Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Lis 2012 14:10 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 3
Wczoraj kupiłam lot na 20 listopada a chciałam na 20 grudnia. Czeski błąd lub czysta głupota :)
i tak od wczoraj na pełnych obrotach co mogę zrobić? Zadzwoniłam w końcu do R. i zapytałam co mogę zrobić, uzyskałam odpowiedź, że w przeciągu 24 godzin, mogę dokonać zmiany lotu tylko płacąc opłate administracyjną (47 zł)- stwierdziłam jest nadzieja...zadziałały fora, maile, telefony... Wszyscy minie sprowadzili na ziemie, ze nie ma czegoś takiego...Dostawałam maile z tabelami opłat, że w sezonie zmiana kosztuje 60 euro za osobę (ja miałam dwa bilety..) wiec załamka... Na nic nie dało tłumaczenie, że "przecież przez takie"coś" mi podali...,". No nic, przespałam się z tym i oczekiwałam jak na gorącym krześle, aż nastanie godzina 9:00 i uruchomią infolinię..
I wiecie co?
UDAŁO SIĘ!!!- Wszystko załatwiłam telefonicznie.
Zmieniłam lot za dopłatą ok 80 zł (nie liczę już połączeń z infolinia- ok 40 zł)
Ale zawsze to lepsze niż być w plecy ponad 500 zł!!!
Wszystkim gapowiczom polecam zmianę telefoniczną :)

P.S. podobno najtaniej dodzwonić sęi do R. poprzez Skype (doładowywując konto).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zamiast tłumów góra 60 osób na godzinę. Duże ograniczenia w jednej z największych atrakcji Kanarów Zamiast tłumów góra 60 osób na godzinę. Duże ograniczenia w jednej z największych atrakcji Kanarów
Wczasy na Costa Dorada: 6 dni z wyżywieniem w 4* hotelu za 2001 PLN. Wylot z Krakowa Wczasy na Costa Dorada: 6 dni z wyżywieniem w 4* hotelu za 2001 PLN. Wylot z Krakowa
#2 PostWysłany: 16 Lis 2012 14:36 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
domiimod napisał(a):
Wczoraj kupiłam lot na 20 listopada a chciałam na 20 grudnia. Czeski błąd lub czysta głupota :)
i tak od wczoraj na pełnych obrotach co mogę zrobić? Zadzwoniłam w końcu do R. i zapytałam co mogę zrobić, uzyskałam odpowiedź, że w przeciągu 24 godzin, mogę dokonać zmiany lotu tylko płacąc opłate administracyjną (47 zł)- stwierdziłam jest nadzieja...zadziałały fora, maile, telefony... Wszyscy minie sprowadzili na ziemie, ze nie ma czegoś takiego...Dostawałam maile z tabelami opłat, że w sezonie zmiana kosztuje 60 euro za osobę (ja miałam dwa bilety..) wiec załamka... Na nic nie dało tłumaczenie, że "przecież przez takie"coś" mi podali...,". No nic, przespałam się z tym i oczekiwałam jak na gorącym krześle, aż nastanie godzina 9:00 i uruchomią infolinię..
I wiecie co?
UDAŁO SIĘ!!!- Wszystko załatwiłam telefonicznie.
Zmieniłam lot za dopłatą ok 80 zł (nie liczę już połączeń z infolinia- ok 40 zł)
Ale zawsze to lepsze niż być w plecy ponad 500 zł!!!
Wszystkim gapowiczom polecam zmianę telefoniczną :)

P.S. podobno najtaniej dodzwonić sęi do R. poprzez Skype (doładowywując konto).


Chyba sama sobie jesteś winna. Skoro zadzwoniłaś na infolinię i poinformowali Cię jak tego dokonać, to po co się nakrecałaś przez "fora, maile, telefony"?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 16 Lis 2012 14:39 

Rejestracja: 14 Lis 2010
Posty: 770
platynowy
Ameryki nie odkryłaś, zarówno Ryan jak i easyJet ( a bodajże też Wizz ) mają taką wewnętrzną procedurę w przypadku zmian zrobionych w przeciągu 24 godzin.

Jeśli myślałaś, że Twoje zdolności negocjacyjne sprawiły, że się udało, to niestety muszę Cię zmartwić...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 16 Lis 2012 19:06 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 3
ja wiem, że Ameryki nie odkryłam, ale naprawde zdażyło mi się to pierwszy raz... i próbowałam się dowiedzieć coś konkretnego i nit mi nie potrafił pomóc, nawet na stronie tego nie znalazłam... Napisałam tego posta z myśłą o kolejnych takich gapach jak ja...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 16 Lis 2012 22:03 

Rejestracja: 20 Gru 2010
Posty: 395
Loty: 178
Kilometry: 400 854
niebieski
A gdzie to przechytrzanie?
Tak czy inaczej dobrze wiedziec :)
_________________
Image
http://mrowisko.wordpress.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 17 Lis 2012 00:17 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2555
platynowy
No trzeba przyznać że nie jest to jakoś super dokładnie opisane. Ja np. nie wiedziałem i jestem wdzięczny za posta o tym zjawisku :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Lis 2012 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1063
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
w ktorym momencie ich przechytrzylas?!? mozesz wskazac? to chyba oni ciebie na mega platnej infolinii ;d
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 17 Lis 2012 10:46 

Rejestracja: 24 Maj 2012
Posty: 3
oj czepaiacie się! Zawsze to lepsze niż zapłacić 120 euro za zmianę lotu....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Lis 2012 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1063
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Żadne czepianie. Sama tak napisałaś więc chciałem znać szczegóły tego. To nie nasza wina, że używasz słów, których nie znasz znaczenia.

mod abcn - zmieniam tytuł , peace
ew. dalsze posty pls merytorycznie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 19 Lis 2012 02:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
Mnie ciekawi inna sprawa pod względem prawa konsumenckiego. Kupując cokolwiek nie w siedzibie sprzedawcy mam prawo do wypowiedzenia umowy k-s w ciągu 10 dni bez ponoszenia kosztów. Problemem może być

1) Wizz , Ryan nie są polskimi firmami,
2) Prawo o wypowiedzeniu nie działa obligatoryjnie w EU (?),
3) Są pewne obostrzenia możliwości wypowiedzenia - dotyczy to pewnych usług i własności intelektualnej (np oprogramowanie).

Co sądzicie?
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 19 Lis 2012 03:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1240
niebieski
http://www.konsument.gov.pl/pl/news/437 ... encji.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: radeom oraz 54 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group