Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 17 Lip 2013 11:23 

Rejestracja: 17 Lip 2013
Posty: 5
Wydzielone z watku o trudnosciachj uzyskania zwrotu od wizz

Wspolczuje sytuacji,napisz czy odzyskales pieniadze,ja mialem podobna historie ale z nieco innym zakonczeniem:

Pod koniec marca postanowilismy kupic z zona bilety na lipiec na wakacje zeby przyleciec z dziecmi z Anglii do Polski.
Chcielismy troche oszczedzic(!),wiec postanowilismy zaplacic przelewem bankowym.
Bilety kosztowaly £320,wiec aby byc pewnym ze dotrze wystarczajaca kwota,
wplacilem £325+oplata za przelew-£10,tego samego dnia zadzwonilem do infolinii wizzair i dowiedzialem sie ze musze poczekac kilka dni
zanim pieniadze dotra i wtedy zadzwonic jeszcze raz aby potwierdzic rezerwacje.
Kilka dni pozniej otrzymalismy potwierdzenie rezerwacji emailem wiec
zadzwonilem do infolinii zeby upewnic sie ze wszystko jest w porzadku.Od pani operatorki dowiedzialem sie ze kwota jaka otrzymali to £305
i ze mam doplacic brakujace £20 w ciagu miesiaca inaczej rezerwacja przepadnie.Mialem na wyjasnienie tej sprawy miesiac wiec zbytnio sie nie spieszylem.
Mysle sobie :pewnie wina banku,wiec najpierw zadzwonilem do banku,po kilku dniach tam poszedlem i w obu przypadkach dowiedzialem sie ze nie ma takiej
mozliwosci zeby bank pobral jakakolwiek oplate z pieniedzy ktore sie nadaje.
Mysle sobie:pewnie wina banku na Wegrzech(tam mialem dokonac przelewu),wiedz dzwonie po raz kolejny na infolinie (£0,7/minute) i im tlumacze ze nie ma
takiej mozliwosci ze bank przelal mniej niz potwierdzalem i ze moze to wina banku na Wegrzech,ze mam wyciag z konta swojego i moge im go przeslac,zeby
zobaczyli ze wyslalem £325 i ze chcialbym zeby przeslali mi jakis dowod na to ze oni dostali tylko £305.Dowiedzialem sie ze oni nie musza mi zadnego dowodu
wysylac,ze oni maja tak zaksiegowane i ze tak jest i koniec kropka i ze mam doslac te £20.Czyli doszly by kolejne koszta (przelewu lub oplaty za karte).
Zaczalem szukac informacji w internecie na temat tego kto ma kontrole nad wizzairem,jak sie skontaktowac z kims innym niz tylko z niekompetentnymi
pracownikami infolinii itp.Ale niczego sie nie dowiedzialem.Maja tylko jeden numer telefonu a reklamacje mozna wysylac meilem i na odpowiedz maja miesiac:(
W koncu poddalem sie i chcialem doplacic te (niby)brakujace £20,zeby miec to z glowy i juz miec te bilety potwierdzone,wiec zadzwonilem po raz kolejny na infolinie
gdzie dowiedzialem sie ze jest juz za pozno zeby doplacic( a minelo tylko 2 tygodnie),ze jest zbyt blisko lotu (3 miesiace do lotu) i ze moge otrzymac
zwrot w wysokosci £305(!) Tak wiec podsumowujac:

stracilem bilety (nowe bilety na ten sam termin kosztowaly juz prawie £600)
stracilem mnostwo nerwow i czasu
stracilem prawie £70 na rozmowy z bezuzyteczna infolinia

Napisalem wiec reklamacje i nie przebieralem w slowach,odpowiedz otrzymalem 13 maja (dokladnie miesiac po wyslaniu reklamacji),oczywiscie w odpowiedzi
napisali mi ze mogo mi oddac £305f a nie £325 i ze mam im podac numery konta na ktore chce otrzymac zwrot.

Napisalem wiec kolejne kilka mejli gdzie straszylem ich sadami,prawnikami,gazetami,telewizja itp,jednak nie dalo to zadnego rezultatu.
Ciagnelo sie to kolejny miesiac(w miedzyczasie kupilem inne bilety na troche inny termin,tym razem placilem karta).
W koncu poddalem sie po raz kolejny i 11 czerwca wyslalem im mejla z numerami konta itp.
Na oddanie pieniedzy mieli niby 2 tygodnie.Oczywiscie po 2 tygodniach pieniedzy na koncie nie bylo,ale postanowilem wstrzymac sie z dzwonieniem do nich
gdyz wydalem juz wystarczajaco duzo pieniedzy na te bezuzyteczne rozmowy.Postanowilem poczekac kolejne 2 tygodnie i tak 13lipca dostalem email od wizzair:

''Szanowny panie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z wprowadzaniem nowego systemu dokonywania zwrotów Pana zwrot został zrealizowany z opóźnieniem.
Przepraszamy za niedogodności. Obecnie środki powinny być na Pana koncie w ciągu około 14 dni.
Jeszcze raz serdecznie przepraszamy.''



Mysle sobie - z tymi zlodziejami nie wygrasz,nikt nie odda mi zaginionych £20,ani £70 za rozmowy z infolinia,ani czasu i nerwow straconych przez te 3 miesiace.

I tak oto docieramy do konca tej historii,16 lipca,kolejny email od wizzair:

''Szanowni Państwo,
W związku z błędem w implementacji danych został dokonany podwójny zwrot kwoty 305.83GBP na Państwa konto podane w korespondencji.
Prosimy o zwrot wpłaconej kwoty 305.83GBP na konto zwrotne z którego otrzymali Państwo kwotę.
Z góry dziękujemy bardzo zwrot nadpłaconej kwoty.''


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha coz za ironia losu,srodkowy palec dla wizzair!!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato na Rodos za 1286 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi Lato na Rodos za 1286 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi
Zamiast tłumów góra 60 osób na godzinę. Duże ograniczenia w jednej z największych atrakcji Kanarów Zamiast tłumów góra 60 osób na godzinę. Duże ograniczenia w jednej z największych atrakcji Kanarów
#2 PostWysłany: 17 Lip 2013 11:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
to się nazywa happy end!
napisz im, że już za późno na zwroty i nie zapomnij o "serdecznie przepraszamy"
:mrgreen:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 17 Lip 2013 11:50 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
''Szanowni Państwo,
W związku z błędem w implementacji danych został dokonany podwójny zwrot kwoty 305.83GBP na Państwa konto podane w korespondencji.
Prosimy o zwrot wpłaconej kwoty 305.83GBP na konto zwrotne z którego otrzymali Państwo kwotę.
Z góry dziękujemy bardzo zwrot nadpłaconej kwoty.

Dostałes podwójny zwrot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 17 Lip 2013 12:13 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 615
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
Ciekawy jestem jak Wizzair sobie z tym teraz poradzi?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 17 Lip 2013 12:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 60
Loty: 213
Kilometry: 494 205
@danielang

Super historia!!!
Rezczywiście teraz Ty możesz im odpisać że sprawa się przeterminowała :)))
HAHAHA
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 17 Lip 2013 15:37 

Rejestracja: 17 Lip 2013
Posty: 5
klayton napisał(a):
Cytuj:
''Szanowni Państwo,
W związku z błędem w implementacji danych został dokonany podwójny zwrot kwoty 305.83GBP na Państwa konto podane w korespondencji.
Prosimy o zwrot wpłaconej kwoty 305.83GBP na konto zwrotne z którego otrzymali Państwo kwotę.
Z góry dziękujemy bardzo zwrot nadpłaconej kwoty.

Dostałes podwójny zwrot?

Tak,dostalem £610 zwrotu :)

Teraz odpisze im dopiero za miesiac,niech czekaja tak jak my musielismy czekac,ale kusi mnie zeby od razu im odpisac co o nich mysle.
Watpie ze sa w stanie cos wskorac zeby odzyskac pieniadze,dla tego mam nadzieje ze odpisze tu ktos kto mial podobna sytuacje;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Lip 2013 15:45 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Watpie ze sa w stanie cos wskorac zeby odzyskac pieniadze,

Oczywiście, że są.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 17 Lip 2013 15:49 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 145
klayton napisał(a):
Cytuj:
Watpie ze sa w stanie cos wskorac zeby odzyskac pieniadze,

Oczywiście, że są.

w naszym KC (art. 410) to się nazywa świadczenie nienależne i można domagać się jego zwrotu na tej podstawie.
droga długa, ale do zrobienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Lip 2013 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1240
niebieski
Wyślij im zwrot, po uwzględnieniu 300 GBP opłaty za formę płatności :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 17 Lip 2013 16:13 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4099
platynowy
Odpisz im że odnotowałeś prośbę i dołożysz wszelkich starań aby odpowiedzieć w ciągu 30 dni roboczych :D :D :D
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 17 Lip 2013 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 510
niebieski
Trzymaj wszystkie maile, potwierdzenie przelewu na ta wyzsza kwote, potwierdzenie odzyskanej kwoty (z datami) itp. Nawet jesli chcialoby im sie bawic w jakies sady za te 305gbp to przy dobrym prawniku moze sie okazac ze to oni tobie sa jeszcze winni za strate biletu w odpowiadajacej ci cenie, utrate tych 15gbp, opoznianie zwrotu z winy ich systemow itd.
Nie bardzo tylko rozumiem jednej rzeczy, czemu wplacales pieniadze do banku na wegrzech? Z tego co pamietam jak placilam z polski moglam wybrac przelew lokalny, nie ma takiej opcji w UK? Przy przelewie miedzynarodowym z przewalutowaniem rzeczywiscie moglo te 30gbp gdzies "zezrec".
Tak czy siak radze nie bookowac juz wiecej lotow na swoje nazwisko w Wizzie. Cholera wie czy nie maja jakiejs czarnej listy...?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 17 Lip 2013 16:22 

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 298
Loty: 40
Kilometry: 66 987
niebieski
Napisz im, że zaksięgowałeś zwrot tylko 305 :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 17 Lip 2013 17:27 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1463
Loty: 901
Kilometry: 1 399 635
niebieski
Ich bank może się zwrócić do naszego z reklamacją w sprawie podwójnego, omyłkowego przelewu. I formalnie rzecz biorąc będziesz zobligowany zwrócić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 17 Lip 2013 18:23 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1463
Loty: 901
Kilometry: 1 399 635
niebieski
jacek69 napisał(a):
DMW napisał(a):
Ich bank może się zwrócić do naszego z reklamacją w sprawie podwójnego, omyłkowego przelewu. I formalnie rzecz biorąc będziesz zobligowany zwrócić.

Nie wprowadzaj zametu!
Bank moze wystapic, gdyby sam popelnil blad i podwojnie zaksiegowal, natomiast gdy nadawca zrobi dwa przelewy, to bank nie moze cofnac jednego przelewu bez zgody odbiorcy.


Jacku nie wprowadzam zamętu. Tak jest i parokrotnie to przerabiałem więc wiem co piszę. Ja byłem tą stroną która omyłkowo przelała nienależne kwoty (nie za bilety tylko za inne tematy) i bank w moim imieniu interweniował (skutecznie!).
A to co piszesz o interwencji banku w wypadku pomyłki samego banku - to jest oczywiste.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 17 Lip 2013 18:27 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Do sadu nie pojda, a nawet gdyby tak im odbilo, to wtedy im zwrocisz, bez dodatkowych kosztow, nadplate.



Dlaczego bez kosztów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 17 Lip 2013 20:17 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Dlatego, ze musza wyslac poleconym za potwierdzeniem odbioru najpierw wezwanie do zwrotu, do tego czasu zadne dodatkowe koszty nie groza odbiorcy przelewow.



A jaki to ma związek z Twoją pierwszą opinią? I dlaczego akurat musza to zrobić w powyzszy sposób?
Cytuj:
Do sadu nie pojda, a nawet gdyby tak im odbilo, to wtedy im zwrocisz, bez dodatkowych kosztow, nadplate.

Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 17 Lip 2013 20:33 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
jesli chcesz uzupelnic braki postepowania cywilnego, to zapraszam na portal prawniczy.

Chętnie - na którym portalu mi to wyjaśnisz? Rozumiem, ze z uwzględnieniem prawodawstwa właściwego dla zawartej z przewoźnikiem umowy, prawda?
Wiem, wiem - każdy Polak zna się na prawie, medycynie i ekonomii... :P :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 17 Lip 2013 21:28 

Rejestracja: 26 Cze 2013
Posty: 5
danielang napisał(a):
Wspolczuje sytuacji,napisz czy odzyskales pieniadze,ja mialem podobna historie ale z nieco innym zakonczeniem:


''Szanowni Państwo,
W związku z błędem w implementacji danych został dokonany podwójny zwrot kwoty 305.83GBP na Państwa konto podane w korespondencji.
Prosimy o zwrot wpłaconej kwoty 305.83GBP na konto zwrotne z którego otrzymali Państwo kwotę.
Z góry dziękujemy bardzo zwrot nadpłaconej kwoty.''


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha coz za ironia losu,srodkowy palec dla wizzair!!!



bardzo dobrze!!! hehehe
u mnie zwrot mamonki nastapił wczoraj (16/07/13)
po 4 miesiacach ciezzzzzkich nerwow
na infolinie tez okolo 70f wydałam
i nigdy juz nie bede placic przelewem bankowym! o nie!
ale co nie zabije to wzmocni hehe
teraz wiem i kazdego przestrzegam nie dzwonic na infolinie to nic nie da
jedynie formularz skarg mocno ukryty na ich stronie - 30dni roboczych na odpowiedz
i skarga
i ratowac sie
Europejskie Centrum Konsumenckie
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
www.konsument.gov.pl
Tel. 022 55 60 118

pozdrawiam
i ciesze sie ze tak sie pomylili :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 17 Lip 2013 21:40 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Umowa zawarta z przewoznikiem, nie ma nic do sprawy, blednego dwukrotnego ksiegowania uznania

Poważnie? To na którym forum prawnym szczegółowo mi to wyjaśnisz?
Cytuj:
Jesli posiadasz wiedze lepszej jakosci, to ja zaprezentuj, zamiast rezenzowac i probowac wytykac ew.bledy.

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy, to po prostu nie doradzaj - nie będę musiał interweniować. ;)
Pzdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 17 Lip 2013 21:55 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 615
Loty: 41
Kilometry: 48 991
niebieski
@danielang
Koniecznie daj znać jak sprawa będzie się rozwijać
Na pewno będą się upominać o kasę i do twojego banku tez pójdą po zwrot tylko pytanie czy mogą go wyegzekwować "z automatu"
Na pewno im będzie łatwiej odzyskać kasę niż Tobie...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group