Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 07 Sty 2015 21:51 

- voucher za II półrocze przyjdzie do 40 dni, przypuszczam że gdzieś 1-10 luty
- za w/w obrót tj. 13000 otrzymasz 1 voucher na 2 bilety, na następny okres rozliczeniowy czyli ten okres rozliczeniowy przejdzie 3000 zł (a więc pozostaje Ci do wykonania w tym półroczu zakupów za 3500 zł, by otrzymać za to półrocze 1 voucher na kolejne 2 bilety)
- jak go dostaniesz w lutym np. 7 lutego, to rezerwacja i loty muszą być wykonane do 07 października 2015r. (z wyłączeniem świąt i wakacji)

http://www.ryanairkarta.pl/pdf/Ryanair_Regulamin.pdf
Góra
 PM off  
      
Czerwcowy tydzień na Costa Brava (z wyżywieniem) za 2669 PLN. Wyloty z 4 miast Czerwcowy tydzień na Costa Brava (z wyżywieniem) za 2669 PLN. Wyloty z 4 miast
NEOBUS: pula biletów na przejazdy autokarami na majówkę od 1 PLN NEOBUS: pula biletów na przejazdy autokarami na majówkę od 1 PLN
#262 PostWysłany: 07 Sty 2015 22:12 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 57
@kacha80, z moich testów wynika, że wystarczy by wylot (lot w pierwszą stronę) odbył się przed upływem terminu ważności vouchera.
Powrót może być już po terminie.
Czyli nawet jak dostaniesz voucher już 30. stycznia, to możesz lecieć 30.09.
Zresztą masz voucher powitalny, więc zrób sobie na nim test - zasymuluj rezerwację z powrotem po terminie ważności tego vouchera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#263 PostWysłany: 08 Sty 2015 07:16 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 9
Dziękuję Wam za tak szybkie odpowiedzi! :-)
Jestem nauczycielką i pierwszy raz organizuję zagraniczną wycieczkę - chcę, żeby dwóch opiekunów, w tym ja poleciało za darmo, gdyż wtedy dzieci nie musiałyby się składać na nasz przelot. Dzieci mają już kupione bilety. Wylot jest 30.09, powrót 07.10.
Dzisiaj zrobię symulację na moim powitalnym voucherze, ale wątpię żeby mi się udało - wcześniej ludzie pisali, że system pilnuje dat...

A w jakim terminie Wy dostawaliście voucher po 31.12 w zeszłym roku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#264 PostWysłany: 08 Sty 2015 11:46 

kacha80 napisał(a):
A w jakim terminie Wy dostawaliście voucher po 31.12 w zeszłym roku?


04.02.2014r. za II półrocze 2013r., 05.08.2014r. za I półrocze 2014r.

bartcym napisał(a):
@kacha80, z moich testów wynika, że wystarczy by wylot (lot w pierwszą stronę) odbył się przed upływem terminu ważności vouchera.
Powrót może być już po terminie.
Czyli nawet jak dostaniesz voucher już 30. stycznia, to możesz lecieć 30.09.
Zresztą masz voucher powitalny, więc zrób sobie na nim test - zasymuluj rezerwację z powrotem po terminie ważności tego vouchera.


Ten sposób nie ma sensu bo i tak pozostaje kwestia zapłaty za drugi wybrany bilet.
Mając ten sam problem (voucher z 05.08.2014r. ważny do 05.04.2015r.) chcąc lecieć dopiero w maju zakupiłem na teraz na tej samej trasie stosunkowo najdroższy bilet na 20.02.2015r. w taryfie BUSINESS PLUS z opcją " zarezerwowany lot może być bezpłatnie zmieniony na wcześniejszy lub późniejszy" jedynie z ewentualną dopłatą (dlatego wybrałem jakiś kwotowo drogi bilet) wykorzystując voucher do zapłaty pozostało minimalne niżej się nie da 7 euro.
Dam znać czy da się zmienić na maj, generalnie nic nie ryzykuje i tak by voucher przepadł.


Ostatnio edytowany przez Anonymous 08 Sty 2015 15:13, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 PM off
kacha80 uważa post za pomocny.
 
      
#265 PostWysłany: 08 Sty 2015 13:00 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 9
Dzięki, to napawa mnie nadzieją, że chociaż lot w jedną stronę się zwróci...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#266 PostWysłany: 09 Sty 2015 09:50 

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 437
Loty: 86
Kilometry: 133 664
niebieski
Miał ktoś problemy z weryfikacja w SprytnymBillu? Nie bardzo wiem jak mam to zrobic, chcieli zdjęcie konta i wysłałem ale odpisali mi:

Dziękujemy za zdjęcie, jednak potrzebny nam jest dokument wystawiony przez odbiorcę płatności.

Wiecie co dokładnie trzeba im wysłać?
Patent z przelewami ciagle działa?


Wysłane z iPhone 5s za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#267 PostWysłany: 09 Sty 2015 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3759
srebrny
Dzisiaj robiłem sobie symulację z wykorzystaniem bonu i wywaliło mi komunikat jak na screenie poniżej.
Miał ktoś coś podobnego, o co chodzi ?
Wygląda to tak, że był tani bilet, bo coś ok. 400 PLN, zbiło do 67 PLN
Później wziąłem B+ o wartości ok 800 PLN i nic nie wyskoczyło a cenę zbiło o 734 PLN

Załączniki:
bon.jpg
bon.jpg [ 12.75 KiB | Obejrzany 835 razy ]
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#268 PostWysłany: 09 Sty 2015 10:54 

Płatności sprytnym billem nadal przechodzą za 0.97 zł przelew, przy czym przy dużych kwotach zawsze żądają weryfikacji (skan książeczki czynszowej, blankietu przelewu itp) bez tego po pierwszej płatności blokada danego nie zweryfikowanego konta bankowego
Góra
 PM off  
      
#269 PostWysłany: 09 Sty 2015 11:09 

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 437
Loty: 86
Kilometry: 133 664
niebieski
A da sie jakos ominąć ten skan? Chciałem przelać kasę do kumpla i spowrotem do siebie. Do jakiej kwoty moge robić przelewy bez weryfikacji ?


Wysłane z iPhone 5s za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#270 PostWysłany: 09 Sty 2015 12:52 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 9
Anonymous napisał(a):
kacha80 napisał(a):


Ten sposób nie ma sensu bo i tak pozostaje kwestia zapłaty za drugi wybrany bilet.
Mając ten sam problem (voucher z 05.08.2014r. ważny do 05.04.2015r.) chcąc lecieć dopiero w maju zakupiłem na teraz na tej samej trasie stosunkowo najdroższy bilet na 20.02.2015r. w taryfie BUSINESS PLUS z opcją " zarezerwowany lot może być bezpłatnie zmieniony na wcześniejszy lub późniejszy" jedynie z ewentualną dopłatą (dlatego wybrałem jakiś kwotowo drogi bilet) wykorzystując voucher do zapłaty pozostało minimalne niżej się nie da 7 euro.
Dam znać czy da się zmienić na maj, generalnie nic nie ryzykuje i tak by voucher przepadł.


Dopiero teraz przeczytałam Twój post - świetny pomysł! Daj znać czy działa :)
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#271 PostWysłany: 09 Sty 2015 12:55 

Rejestracja: 30 Sty 2014
Posty: 57
cypel napisał(a):
Dzisiaj robiłem sobie symulację z wykorzystaniem bonu i wywaliło mi komunikat jak na screenie poniżej.
Miał ktoś coś podobnego, o co chodzi ?
Wygląda to tak, że był tani bilet, bo coś ok. 400 PLN, zbiło do 67 PLN
Później wziąłem B+ o wartości ok 800 PLN i nic nie wyskoczyło a cenę zbiło o 734 PLN


Właśnie, ja też to jakiś czas temu zauważyłem, gdy robiłem symulację.
Czyli Ty zrobiłeś tak:
- pierwsza symulacja: bilet RT dla jednej osoby za 400, zbiło do 67, więc tylko o 333 zł.
A że voucher ma wartość 734 zł (bo o tyle można zbić maksymalnie), to Ci Ryan napisał, że niewykorzystane 401 zł przyśle Ci na maila, w postaci nowego voucheru.
- druga symulacja: zbiło z 800 o całe maksymalne 734, więc voucher w całości wykorzystany i nie ma Ci Ryan co oddawać, więc nie było komunikatu.

Jeśli tak jest, jak napisałem, to byłoby super.
Ostatnio kupowałem lot z voucherem w sierpniu i wtedy nie dostałem tego komunikatu ani maila.
Teraz może weszły nowe zasady (nieprzepadająca niewykorzystana część vouchera).
Może ktoś potwierdzić, kto niedawno rezerwował, czy Ryan przysyła maila z "pozostałością" z vouchera?

-- 09 Sty 2015 12:32 --

Anonymous napisał(a):
Ten sposób nie ma sensu bo i tak pozostaje kwestia zapłaty za drugi wybrany bilet.
Mając ten sam problem (voucher z 05.08.2014r. ważny do 05.04.2015r.) chcąc lecieć dopiero w maju zakupiłem na teraz na tej samej trasie stosunkowo najdroższy bilet na 20.02.2015r. w taryfie BUSINESS PLUS z opcją " zarezerwowany lot może być bezpłatnie zmieniony na wcześniejszy lub późniejszy" jedynie z ewentualną dopłatą (dlatego wybrałem jakiś kwotowo drogi bilet) wykorzystując voucher do zapłaty pozostało minimalne niżej się nie da 7 euro.
Dam znać czy da się zmienić na maj, generalnie nic nie ryzykuje i tak by voucher przepadł.


1) Ja też nie widziałem tego tekstu, bo gorny77 edytował swój poprzedni post, a jak ktoś edytuje, to inni nie widzą, że pojawiło się coś nowego...
2) Świetny pomysł z tą rezerwacją BUSINESS PLUS i potem próbą przesunięcia na termin po ważności vouchera. Czekamy na info, czy się udało.
A jak ten nowy lot będzie tańszy, to może jeszcze zwrócą kasę/część vouchera :D ?
Jeśli ktoś chce koniecznie startować (i tym samym wracać) po upływie terminu ważności vouchera, to ten sposób jest dla niego, o ile zadziała.
3) Mój sposób też ma sens, jeśli ktoś chce tylko wracać po terminie ważności vouchera, a wylatuje (startuje w pierwszą stronę) przed upływem terminu ważności. Voucher i tak obniży wtedy wszystkie loty (nawet te powrotne, po terminie) o max. 734 zł - tak mi wyszło, jak testowałem.
Zaleta jest taka, że nie trzeba kombinować z Business Plus.
W przypadku kacha80, gdzie te kilka dni może być decydujących, ten sposób może ją urządzać.
Góra
 Profil Relacje PM off
cypel lubi ten post.
 
      
#272 PostWysłany: 09 Sty 2015 14:09 

konrad91 napisał(a):
A da sie jakos ominąć ten skan? Chciałem przelać kasę do kumpla i spowrotem do siebie. Do jakiej kwoty moge robić przelewy bez weryfikacji ?


Ja nie znam sposobu poza programami graficznymi pozwalającymi np. na modyfikację plików pdf (sam nie stosuję, bo nie muszę)
Jest jeszcze opcja z płatnością w wybranych Żabkach przelewów do 500 zł z prowizją 0,99 zł z głową czyli np. co kilka dni tytułując go czynsz, dzierżawa itp. (miesięcznie do 5000 zł po wyrobieniu za darmo karty klienta żabki)

link do podobnych starych tematów
karta-citi-wizz-mastercard-i-zabka,181,23714
Góra
 PM off  
      
#273 PostWysłany: 09 Sty 2015 14:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3759
srebrny
bartcym napisał(a):
Czyli Ty zrobiłeś tak:
- pierwsza symulacja: bilet RT dla jednej osoby za 400, zbiło do 67, więc tylko o 333 zł.
A że voucher ma wartość 734 zł (bo o tyle można zbić maksymalnie), to Ci Ryan napisał, że niewykorzystane 401 zł przyśle Ci na maila, w postaci nowego voucheru.
- druga symulacja: zbiło z 800 o całe maksymalne 734, więc voucher w całości wykorzystany i nie ma Ci Ryan co oddawać, więc nie było komunikatu.

dokładnie tak było jak napisałeś

bartcym napisał(a):
Jeśli tak jest, jak napisałem, to byłoby super.
Ostatnio kupowałem lot z voucherem w sierpniu i wtedy nie dostałem tego komunikatu ani maila.
Teraz może weszły nowe zasady (nieprzepadająca niewykorzystana część vouchera).
Może ktoś potwierdzić, kto niedawno rezerwował, czy Ryan przysyła maila z "pozostałością" z vouchera?

żeby nie zginęło w czeluściach wątku podłączam się pod pytanie
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#274 PostWysłany: 10 Sty 2015 01:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 554
Loty: 4
Kilometry: 4 702
niebieski
Mam pytanie:
Umowa o kartę podpisana 22.12.2014, kartę aktywowałem wczoraj, płatności na ponad 700,- zrobione też wczoraj, termin generowania wyciągu 15 każdego dnia miesiąca.
W regulaminie jest napisane, że bonusowy bilet otrzymam w ciągu pierwszych 90 dni.
Natomiast według przykładu:
http://www.ryanairkarta.pl/img/przyklad_big.gif
Pojawia się informacja, że po 90 dniach jeżeli wydałem 700,- to otrzymam bilet bonusowy.
Jak to jest w praktyce, kiedy faktycznie powinienem otrzymać ten bilet? Po 90 dniach czy po pierwszym wyciągu zakładając, że wszystkie transakcje wykonane wczoraj zostaną zaksięgowane na karcie przed 15 stycznia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#275 PostWysłany: 10 Sty 2015 08:08 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 9
Ja dostałam kartę pod koniec listopada, pierwsze transakcje za powyżej 700 zł zrobiłam 4 grudnia, bonusowy bilet przyszedł 5 stycznia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#276 PostWysłany: 10 Sty 2015 08:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 946
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
po pierwszym wyciągu czekałem ok 2-3 tyg na bilet powitalny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#277 PostWysłany: 10 Sty 2015 14:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Miałem tak samo - ok 2 tyg. od pierwszego wyciągu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#278 PostWysłany: 10 Sty 2015 16:34 

Anonymous napisał(a):
Mając ten sam problem (voucher z 05.08.2014r. ważny do 05.04.2015r.) chcąc lecieć dopiero w maju zakupiłem na teraz na tej samej trasie stosunkowo najdroższy bilet na 20.02.2015r. w taryfie BUSINESS PLUS z opcją " zarezerwowany lot może być bezpłatnie zmieniony na wcześniejszy lub późniejszy" jedynie z ewentualną dopłatą (dlatego wybrałem jakiś kwotowo drogi bilet) wykorzystując voucher do zapłaty pozostało minimalne niżej się nie da 7 euro.
Dam znać czy da się zmienić na maj, generalnie nic nie ryzykuję, gdyż i tak by voucher przepadł.


Niestety, tak jak myślałem nic z tego.
Dzisiaj na czacie wszystko było ok do czasu podania na co chcę zmienić (ta sama trasa, ale poza okresem obowiązywania vouchera tj. 8 miesięcy od wydania).
Konsultantka odpisała, że niestety rezerwacja jest z użyciem vouchera i mimo taryfy Business Plus nie może zmienić (będziemy jeszcze dzwonić w poniedziałek, ale raczej niczego pozytywnego się nie spodziewam (próba samodzielnej zmiany na stronie Ryanair też kończy się napisem po kliknięciu na zatwierdź "wystąpił błąd"

co do:
bartcym napisał(a):
Jeśli tak jest, jak napisałem, to byłoby super.
Ostatnio kupowałem lot z voucherem w sierpniu i wtedy nie dostałem tego komunikatu ani maila.
Teraz może weszły nowe zasady (nieprzepadająca niewykorzystana część vouchera).
Może ktoś potwierdzić, kto niedawno rezerwował, czy Ryan przysyła maila z "pozostałością" z vouchera?


też czekam, sam takiego komunikatu jeszcze nie miałem, ale znając Ryanair nie wierzę, by coś przenosili, a i nie wyobrażam sobie jakby technicznie miałoby to wyglądać
Góra
 PM off  
      
#279 PostWysłany: 10 Sty 2015 16:46 

Rejestracja: 31 Lip 2014
Posty: 29
Anonymous napisał(a):
Niestety, tak jak myślałem nic z tego.
Dzisiaj na czacie wszystko było ok do czasu podania na co chcę zmienić (ta sama trasa, ale poza okresem obowiązywania vouchera tj. 8 miesięcy od wydania).
Konsultantka odpisała, że niestety rezerwacja jest z użyciem vouchera i mimo taryfy Business Plus nie może zmienić (będziemy jeszcze dzwonić w poniedziałek, ale raczej niczego pozytywnego się nie spodziewam (próba samodzielnej zmiany na stronie Ryanair też kończy się napisem po kliknięciu na zatwierdź "wystąpił błąd"


A to napisała Ci że nie przełoży lotu ze względu na to że lot byłby w terminie wykraczającym poza termin ważności vouchera? Czy w ogóle nie przekładają lotów zakupionych za pomocą voucherów nawet na wcześniejsze terminy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#280 PostWysłany: 10 Sty 2015 16:53 

według jej słów sam voucher można wykorzystać w ramach jednej rezerwacji, bez możliwości zmian (sam próbując zmienić na Zarządzaj rezerwacją - Zmień lot na inny termin w trakcie 8-miesięcy też nie ma możliwości zmiany)
Odesłano mnie, bym napisał do Ryanair:
http://frd.ie/help/
bo maja większe uprawnienia (ale nie pokazuje mi się i nie otwiera pole do wpisania treści)
Zadzwonię w tygodniu w dzień roboczy na ich tel. 703-203-100
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4242 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group