Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#3041 PostWysłany: 01 Paź 2015 22:30 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 146
geos napisał(a):
zgłosiłem dziś reklamację w sprawie braku powiadomienia. zobaczymy jak rozpatrzą.


To się trochę pospieszyłeś. Co niby teraz mieli by ci uznać skoro jeszcze żadna opłata nie została pobrana? Gdyby cię nie powiadomili i pobrali opłatę to możesz się domagać zwrotu, a skoro sam się im przyznałeś, że wiesz...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Czerwcowy tydzień na Costa Brava (z wyżywieniem) za 2669 PLN. Wyloty z 4 miast Czerwcowy tydzień na Costa Brava (z wyżywieniem) za 2669 PLN. Wyloty z 4 miast
NEOBUS: pula biletów na przejazdy autokarami na majówkę od 1 PLN NEOBUS: pula biletów na przejazdy autokarami na majówkę od 1 PLN
#3042 PostWysłany: 01 Paź 2015 22:36 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 972
niebieski
Czytaliscie informacje po zalogowaniu .od 1 listopada opłata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard wizzair. nie można się będzie od niej wymigać limitami itp., przynajmniej na razie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3043 PostWysłany: 01 Paź 2015 22:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 11570
HON fly4free
@lukasz.zst
Już to wałkujemy od kilku stron :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3044 PostWysłany: 01 Paź 2015 22:40 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 146
lukasz.zst napisał(a):
Czytaliscie informacje po zalogowaniu .od 1 listopada opłata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard wizzair. nie można się będzie od niej wymigać limitami itp., przynajmniej na razie.


Po zalogowaniu od ponad miesiąca wyświetla mi się błąd. Operacje na karcie mogę obejrzeć, ale nie widzę wiadomości. Zgłaszałem to w połowie września i do tej pory nie naprawili.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3045 PostWysłany: 01 Paź 2015 22:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 11570
HON fly4free
@erloy
Mam tak samo. Pokazuje, że mam wiadomość, a gdy klikam na ikonę wiadomości aby ją przeczytać to wyskakuje błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3046 PostWysłany: 01 Paź 2015 23:01 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 972
niebieski
skrzat napisał(a):
@lukasz.zst
Już to wałkujemy od kilku stron :)

Dostałem informacje z banku po złożeniu reklamacji że bank ma prawo zmienić tabelę opłat i prowizji
Informacje mam taką że jesli nie zgadzam sie na proponowane zmiany bank mi wypowie z automatu umowę.
Ten bank mnie denerwuje bo bardzo naciąga klientów , nie zgadzają sie salda np jest jakaś róznica itd. Kiepska infolinia nic nie można załatwić.
A pani w banku stacjonarnym powiedziała że mamy ( mam sie zgłośći do wizzaira ) z tym problemem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3047 PostWysłany: 01 Paź 2015 23:08 

lukasz.zst napisał(a):

Ten bank mnie denerwuje bo bardzo naciąga klientów , ......


nie chcesz korzystać to kartę zamknij, cytowane słowa nie odzwierciedlają stanu faktycznego, może są mało profesjonalni, ale naciąganie....
Góra
 PM off  
      
#3048 PostWysłany: 01 Paź 2015 23:16 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5382
srebrny
Anonymous napisał(a):
lukasz.zst napisał(a):

Ten bank mnie denerwuje bo bardzo naciąga klientów , ......


nie chcesz korzystać to kartę zamknij, cytowane słowa nie odzwierciedlają stanu faktycznego, może są mało profesjonalni, ale naciąganie....

zgadzam sie z gornym.
ok lukasz, glupi i tepi to oni sa, ale to nie naciaganie klientow tylko poprostu mieszanka glupoty i burdelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3049 PostWysłany: 01 Paź 2015 23:25 

proponuję trzymać poziom dyskusji, nikt nikogo do banku czy by zadzwonić na infolinię z prośbą o kartę pod groźbą więzienia nie zmuszał, zawsze można się z tego biznesu wypisać, a i z doświadczeń wynika, że błagać jak w citi nie będą (sporo mnie z ich strony czasami denerwuje, ale żeby od razu naciąganie, głupi....)

P.s. lukasz.zst, jak się powraca po roku nieobecności to zanim się coś napisze warto sprawdzić obecny regulamin i czy ktoś już wcześniej czegoś tu nie zamieścił
Góra
 PM off  
      
#3050 PostWysłany: 02 Paź 2015 09:29 

Rejestracja: 24 Sty 2014
Posty: 74
Loty: 55
Kilometry: 66 321
Po zalogowaniu od ponad miesiąca wyświetla mi się błąd. Operacje na karcie mogę obejrzeć, ale nie widzę wiadomości. Zgłaszałem to w połowie września i do tej pory nie naprawili.[/quote]


No i dzisiaj wchodzę, i wiadomości da się odczytać, nie zmienia to faktu, że mam wiadomość o jakichś funduszach inwestycyjnych ale powiadomienia o zmianie tabeli opłat brak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3051 PostWysłany: 02 Paź 2015 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Rozbijacie kisiel na atomy i kręcicie tym jak betoniarką. Bank może powiedzieć że aktualny regulamin i tabela opłat jest na stronie internetowej. Ktoś się nie zgadza z warunkami = wypowiada umowę. Nikt nikogo nie zmusza. Chcesz = korzystasz, nie chcesz = bye bye. Bicie piany o tym czy ktoś skutecznie został poinformowany np. przez bankowość elektroniczną czy nie praktycznie nie ma najmniejszego znaczenia. Po za nerwami, reklamacjami, odwołaniami, federacją konsumencką, sądami i wizytą u psychiatry lub proboszcza nic nie zwojujecie. Czy warto kruszyć kopie o te 6 zł ? Dla jednych tak a dla innych nie bo te 6 zł to na Sprytnym zrobią płacąc za mieszkanie lub prąd. Mi co 3 miesiące wpadło z banku 40 zł + co miesiąc wpada kilka złociszy cash backu z karty płatniczej więc tych 6 zl nawet nie zauważam.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3052 PostWysłany: 02 Paź 2015 10:21 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 161
@zulu: napisałeś wiele, ale fakt pozostaje faktem, że bank jest zobowiązany do powiadomienia na dwa miesiące przed wprowadzeniem zmian. rozdział 17, paragraf 61 regulaminu:

Cytuj:
Bank przesyła Posiadaczowi informację o zmianach Regulaminu, zgodnie z wybranym przez Posiadacza sposobem dostarczania korespondencji:
1) w formie pisemnej listem zwykłym lub
2) na podany przez Posiadacza adres poczty elektronicznej, lub
3) za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R7 Online

nie później niż na 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie.


tyle w temacie. oczywistości o rezygnacji z karty jak się nie podoba nie komentuję bo to.. oczywistości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3053 PostWysłany: 02 Paź 2015 10:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1327
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
zulu napisał(a):
Bank może powiedzieć że aktualny regulamin i tabela opłat jest na stronie internetowej. Ktoś się nie zgadza z warunkami = wypowiada umowę.


I tu akurat się mylisz, to jest co do zasady niewystarczające.

Miałem dwie podobne sytuacje (nieskuteczne powiadomienie o zmianach w umowie) w dwóch różnych bankach (w tym jedna w starym Polbanku) i w obu przypadkach bez nadmiernego użerania się załatwiłem sprawę, raz telefon na infolinie drugi raz zgłoszenie przez serwis transakcyjny. W sumie ponad stówka - raz anulowanie opłat, raz naliczenie premii za transakcje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3054 PostWysłany: 02 Paź 2015 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
geos napisał(a):
@zulu: napisałeś wiele, ale fakt pozostaje faktem, że bank jest zobowiązany do powiadomienia na dwa miesiące przed wprowadzeniem zmian. rozdział 17, paragraf 61 regulaminu:

Cytuj:
Bank przesyła Posiadaczowi informację o zmianach Regulaminu, zgodnie z wybranym przez Posiadacza sposobem dostarczania korespondencji:
1) w formie pisemnej listem zwykłym lub
2) na podany przez Posiadacza adres poczty elektronicznej, lub
3) za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R7 Online

nie później niż na 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie.


tyle w temacie. oczywistości o rezygnacji z karty jak się nie podoba nie komentuję bo to.. oczywistości.


i

Aron napisał(a):
zulu napisał(a):
Bank może powiedzieć że aktualny regulamin i tabela opłat jest na stronie internetowej. Ktoś się nie zgadza z warunkami = wypowiada umowę.


I tu akurat się mylisz, to jest co do zasady niewystarczające.

Miałem dwie podobne sytuacje (nieskuteczne powiadomienie o zmianach w umowie) w dwóch różnych bankach (w tym jedna w starym Polbanku) i w obu przypadkach bez nadmiernego użerania się załatwiłem sprawę, raz telefon na infolinie drugi raz zgłoszenie przez serwis transakcyjny. W sumie ponad stówka - raz anulowanie opłat, raz naliczenie premii za transakcje.



No dobra od strony formalnej jak najbardziej macie racje ale czy to realnie coś zmienia ? Chyba niewiele. Postawicie na swoim w kwestii opłaty za 1 czy 2 miesiące po czym okaże się że bank was skutecznie powiadomił i ... koniec balu.

Ci którzy mają kartę od początku wiedzą że bank w regulaminie miał na początku punkty x2 przez jakiś tam okres, nawet pisma o tym powysyłał do klienta. Jak przyszło co do czego za pierwszy kwartał punkty były x1, potem x2. Reklamacja = punkty naliczone zostały prawidłowo. Dla mnie było to chyba coś koło 150 zł w plecy (nie pamiętam już dokładnie a szukać mi się nie chce) i co ? Nic, odpuściłem mimo ze i regulamin i informacja o deklaracji z banku były po mojej stronie. Tu będzie dokładnie to samo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3055 PostWysłany: 02 Paź 2015 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 660
niebieski
geos napisał(a):
ja przez przypadek podczas wizyty w oddziale. chciałem zrezygnować z ubezpieczenia, bo podobno można (tak powiedzieli na infolinii) ale w oddziale okazało się, że nie można. i przy okazji się dowiedziałem o zmianach.


To ubezpieczenie jest prowadzone przez firmę UNIQA. Zgodnie z regulaminem, który dostałem razem z kartą można z niego zrezygnować w ciągu pierwszy 30 dni. Potem można to zrobić w każdej chwili z zachowaniem okresu wypowiedzenia.

Numer polisy jest osobny, mam tę firmę pod nosem, myślałem nad tym, żeby właśnie do nich podejść i rozwiązać umowę. Ktoś próbował?

Czytając regulamin karty nigdzie nie jest wspomniane, że to ubezpieczenie jest obligatoryjne. Jeśli uda się z niego zrezygnować to bank też nie ma podstaw do wypowiedzenia mi umowy o kartę.

Przy okazji, bo dopiero zaczynam korzystać z tej karty i nie bardzo rozumiem. Punkty zbieram "wirtualnie", tak? Nie mogę ich nigdzie podejrzeć? Stwierdzam sobie nagle któregoś dnia, że chcę je przelać na konto Wizz, bank po jakimś czasie przelewa i mają one określony termin ważności. Czy jeśli po jakimś czasie przeleję kolejną transzę to okres ważności mi się jakoś wydłuży względem tych nowych punktów czy pozostanie taki sam (ew. te nowe będą dłużej ważne)?

To samo tyczy się tych pierwszych 500 punktów, które bank z tego co rozumiem powinien przelać automatycznie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3056 PostWysłany: 02 Paź 2015 20:23 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2042
złoty
Przeczytaj dokładnie ostatnie 5 stron i znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3057 PostWysłany: 02 Paź 2015 20:37 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
pamietacie histerie wokol 2PLN i mbanku?
teraz stawka skoczyla do 6PLN ze wskazaniem na Raiff
zle to wrozy na przyszlosc, ze wielu osobom spedza sen z powiek
tak zawrotna kwota, ktora przy odrobinie uzywania "żaby" znaczy mozgu mozna zniwelowac
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3058 PostWysłany: 02 Paź 2015 20:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1515
srebrny
Punkty nie są przelewane automatycznie - nawet te pierwsze 500 trzeba zadzwonić na infolinię i dokonać dyspozycji - jakieś 3 minuty rozmowy -kiedyś przelewali praktycznie z dnia na dzień teraz coś ktoś pisał że trochę dłużej - 2 dni. Przelanie punktów nie wydłuża ważności tych które już są na koncie wizz. Od momentu przelania punkty ważne są rok, na przelanie też masz rok od momentu naliczenia. W praktyce możesz to zrobić w sierpniu 2016 bo kończy się program. Co będzie później nie wie nikt pewnie i tak przeleją z automatu jak było w citi.
Góra
 Profil Relacje PM off
Krupier uważa post za pomocny.
 
      
#3059 PostWysłany: 02 Paź 2015 22:45 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 161
Hetman napisał(a):
pamietacie histerie wokol 2PLN i mbanku?
teraz stawka skoczyla do 6PLN ze wskazaniem na Raiff
zle to wrozy na przyszlosc, ze wielu osobom spedza sen z powiek
tak zawrotna kwota, ktora przy odrobinie uzywania "żaby" znaczy mozgu mozna zniwelowac


nie każdy ma tyle wydatków, aby zniwelować opłatę, że nie wspomnę o wiedzy jak to robić.
nie każdy mógł nacieszyć się marchewką darmowej karty przez pierwszy rok (tak tak, wiem, karta jest dalej darmowa, to przecież tylko "opłata za obsługę konta", hehehe)
bank jest zobowiązany powiadomić - nie każdego powiadomił i przysługuje z tego powodu reklamacja

dajesz radę i 6 PLN/m-c kosztu używania karty Ci nie przszkadza? świetnie!
ktoś inny może czuć inaczej, żegna się z bankiem i też jest świetnie.[/quote]

co do histerii mbankwej to jestem przykładem, że dalej nic nie płacę za nic (bo tak to sobie rozegrałem z bankiem)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3060 PostWysłany: 05 Paź 2015 07:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
geos napisał(a):
nie każdy ma tyle wydatków, aby zniwelować opłatę, że nie wspomnę o wiedzy jak to robić.
nie każdy mógł nacieszyć się marchewką darmowej karty przez pierwszy rok (tak tak, wiem, karta jest dalej darmowa, to przecież tylko "opłata za obsługę konta", hehehe)
bank jest zobowiązany powiadomić - nie każdego powiadomił i przysługuje z tego powodu reklamacja

1. Wujek google - Sprytny Bill
2. A co zrobisz jak bank stwierdzi że powiadomił cię skutecznie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group