Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 15 Sty 2014 18:32 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3151
srebrny
A ja chwilami nie mogę uwierzyć, że my tu naprawdę rozmawiamy o błędach. W dzisiejszych czasach nie ma miejsca na błędy - jak ktoś nie potrafi dwa razy sprawdzić, to nie bawi się w banki internetowe, przelewy, idzie na targowisko po ziemniaki i już.
Wyobraźcie sobie: osoby starsze (jak np. pokolenie moich rodziców - jedni z nich śmigają po necie aż miło, inni nie tykają komputera w ogóle). Siadają po raz pierwszy, przekonali się niechętnie do zakupów internetowych. Łyknęli bilety na samolot - dziwnie tanie, ale tyle słyszeli, że się da. Hotele - podobnie. Wyskakuje im 40 zł. No dziwnie mało, ale w Polsce byłoby realne. Rezerwują. I teraz im się wyświetlają dziwne komentarze - że otrzymałeś najniższą cenę w tym okresie, że masz gwarancję najniższej ceny, że gratulacje itd. My może rozumiemy, że system wyświetla to automatycznie, ale tacy ludzie uznają, że ktoś im to świadomie napisał (my rozumiemy, że to algorytm, ale w sumie - co nas to jako konsumentów obchodzi, że ktoś algorytmu nie zabezpieczył i puścił go w obieg?). Wciąż się dziwią, ale jak już dostają na maila potwierdzenie z całym opisem i zrobią wydruk, to nie ma przeproś. A tu nagle jakiś mail po angielsku, że błąd. Jaki błąd? Tyle razy widzieli potwierdzenie!
Jak już pisałem, gdy w banku kliknąłem przelew nie tak jak trzeba, albo za wcześnie zerwałem lokatę, to nie było przeproś.
Przecież jak pilot powie, że samolot w sumie jest sprawny, ale jest błąd w systemie i za chwilę nastąpi wyłączenie silników, to mamy uznać za dobry dowcip? Nawiasem mówiąc leciałem w lipcu z BUD do LCA i odlot się opóźnił o pół godziny, bo pilot mówił, że jest problem z systemem i musi resetować. Po kilku resetach kilku pasażerów spanikowało, no i czekaliśmy kolejne pół godziny, aż znajdą ich bagaże.
"Drogi John!
Przykro mi słyszeć, że Twój samolot spadł, ale lot poniżej pułapu 40 metrów, jaki wprowadził pilot automatyczny był oczywistym błędem systemu.
Jest to wysokość znacznie odbiegająca od przeciętnej osiąganej przez nasze samoloty wysokości przelotowej, dlatego chcielibyśmy Ci zaproponować kolejny lot na wysokości 11 000 metrów."
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
Versace, Gucci i Prada 🤑👗 Wiosenny weekend w Mediolanie za 721 PLN 😎 Versace, Gucci i Prada 🤑👗 Wiosenny weekend w Mediolanie za 721 PLN 😎
🏝️ Miami w dobrej cenie! Loty od 1410 PLN 🎫 Bagaż rejestrowany w cenie 🧳 🏝️ Miami w dobrej cenie! Loty od 1410 PLN 🎫 Bagaż rejestrowany w cenie 🧳
#182 PostWysłany: 15 Sty 2014 19:04 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 804
niebieski
kubutek napisał(a):
Dodam od siebie że pojawianie się w systemie Booking.com tanich ErrorRates jest prawdopodobnie akceptowane przez ich marketing (jako dowód "Jesteśmy rewelacyjnie tani, u nas są najlepsze okazje"). Zwróćcie uwagę na asymetryczność występowania "Drogich ErrorRates", ich praktycznie nie ma i są natychmiast wyłapywane przez controlling Booking


Niski ER stanowi świetną okazję, wobec czego jego popularność rośnie lawinowo, a drogi ER może co najwyżej stanowić ciekawostkę, i to tylko wtedy jeśli będzie naprawdę imponujący - przykładowo cena będzie 30x wyższa od standardowej, hostel w cenie Ritza itd. W przypadku, gdy cena jest powiedzmy 3x wyższa nie musi to stanowić błędu, a np. wynikać może z odbywających się targów czy wydarzeń sportowych. Trudniejsze jest również zauważenie drogiego ER - przykładowo, jeśli posortujesz sobie wyniki wyszukiwania wg ceny i wśród obiektów 1* i 2* znajdziesz 5* to natychmiast rzuci Ci się w oczy. W drugą stronę reguły są już inne - często centralnie zlokalizowany hotel 2* może być kilka razy droższy od położonego na przedmieściach 4*. I tak jak już ktoś wspomniał rzadko ludzie używają jako kryterium wyświetlania sortowanie od najwyższej ceny, no ja przynajmniej nigdy tego nie robię ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#183 PostWysłany: 15 Sty 2014 19:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7967
srebrny
Witam.U mnie dziś przegięli totalnie. Widać,że w tej całej polityce anulacji już się pogubili.Oto jak sami dali ciała wysyłając swój stały tekst ale tym razem jak kulą w płot Thank you for choosing Booking.com.

We tried to contact you by telephone to discuss an error in the rates for your booking with VOX Design Hotel, but were unable to reach you.

We apologise on behalf of Booking.com and VOX Design Hotel for this error. The actual rate for VOX Design Hotel is EUR 199 per night, and not EUR 20 as mentioned on your reservation.

We ask for your understanding in reaching a middle ground. The accommodation has confirmed that they would like to offer you a 15% discount which is EUR 169.15per night.

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it. We thank you for your understanding and we are available 24 hours a day to help reach an agreeable solution.

Thank you again for choosing Booking.com.

Kind regards,

--

Booking.com Customer Service Team


If you would like to change or upgrade your reservation, click here.
- Booking.com Customer Service Team

No i tego było już za wiele ,więc kopiuje co dostali w odpowiedzi: Witam.Państwa zapał w kasowaniu moich rezerwacji osiągnął szczyt bezczelności i bezmyślności.Nie mam pojęcia i nawet nie chcę wiedzieć kogo u siebie zatrudniacie.U mnie człowiek,który bezmyślnie wypisuje takie bzdury nie sprawdzając niczego wcześniej już by nie pracował.Rezerwacja,której dotyczy to pismo opiewa na 59 Euro za pokój a nie jak ktoś pisze 20 Euro.Hotel w dniu dzisiejszym na obecny okres ma też taką niby to promocję.Piszę niby bo z racji opinii i położenia uważam cenę za i tak zawyżoną.Hotel wprowadza was w błąd a Państwa pracownicy w ciemno, bez sprawdzania ,szybciutko występują w imieniu hotelu z łaskawą propozycją 15% obniżki od nagle, z sufitu chyba wydumanej ceny 199 Euro.Sami teraz Pańswo widzą do jakich absurdów doprowadza firmę ta nowa polityka stania na straży interesów hoteli.Każdy hotel może teraz w dowolnym czasie z sobie tylko wiadomych powodów próbować ugrać wyższą cenę bo jak ktoś dał tyle to może inny da więcej.Proponuję zmienić sposób rezerwacji na aukcyjny .Ten zarezerwuje kto wylicytuje najwyższą stawkę.Nie zapomnijcie Państwo tylko o ustawieniu ceny minimalnej bo w ofercie macie obiekty,które nie są warte nawet 1 euro.Pozdrawiam i życzę udanych licytacji.A ten hotel naprawdę nie wart jest więcej jak 20 Euro za pokój 2 osobowy i to ze śniadaniem bo jak zauważają jego goście to do wykwintnych zaliczyć się nie da.Ja tyle proponuję i nic więcej .Jeśli są tacy co to przebiją oddam bez żalu.Oto opinia o tym hotelu z Waszej strony <Niestety to był jeden z najgorszych hoteli w jakich byłam. Po pierwsze- nie wiem jakim cudem nazywany jest "hotelem". Brak osób w recepcji. Nieprzyjemna obsługa.Pani sprzątająca wchodząca do pokoju bez pytania. Śniadanie w cenie 10 euro a w nim dwie bułki I dżem. Kawa I herbata miały być uzupełniane na bieżąco-brak. Raz wymienione ręczniki w trakcie pobytu. Spalona suszarka do włosów. Beznadziejna lokalizacja. &Quot;Hotel" wygląda z zewnątrz jak zabita dechami piwnica, z kartką wielkości a 4 z napisem "vox hotel" Ogólnie- odradzam. Strasznie drogi hotel, nieadekwatny do ceny.I druga Hałasy na klatce schodowej, brak ogrzewania przez jeden dzień, zbyt wysoka cena, recepcja czynna do 18, brak możliwości zamówienia śniadania, słaba komunikacja. Mimo bliskiej odległości do centrum trzeba najpierw jechać jeden przystanek tramwajem a potem przesiadać się w metro.> Moją odpowiedź niech raczej przeczyta ktoś z kierownictwa bo zamierzam ją upublicznić.Jeśli hotel popełni błąd to sam powinien próbować wynegocjować jakieś ustępstwo ze strony klienta,który dokonał rezerwacji.Jeśli nadal tak na każde odwołanie hotelu bezmyślnie będziecie kasować klientom rezerwacje to niedługo tylko tym będziecie się zajmować.No chyba,że wkrótce spotkamy się na nowym wizerunkowo portalu aukcyjnym.Chcę sama negocjować z hotelem w przyszłości i nie życzę sobie z Państwa strony dopuszczenia do jakichkolwiek anulacji tłumaczonych błędem hotelu.Ja za swoje błędy odpowiadam i nikim się nie zasłaniam a hotele uczyniły sobie z Państwa wygodne narzędzie anulacji błędów bez żadnych dla siebie konsekwencji.Też bym tak chciała żeby przyciśnięcie przez kogoś ,kogo uda mi się do siebie przekonać jakiegoś guziczka pozbawiało mnie jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec innych.Miłego kasowania.
----- Original Message -----
From: Booking.com Customer Service
Macie rację,że nie odpuszczacie bo widzicie do czego już dochodzi.podejrzewam,że BC tylko nam przeszkadza i sami łatwiej a na pewno z większą elastycznością jesteśmy w stanie negocjować i dojść do kompromisu z hotelem .Zwłaszcza przy aktualnej polityce BC pt.HOTEL NASZ PAN .Pozdrawiam nieustających w walce nie z pazerności ale w imię równych zasad.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#184 PostWysłany: 15 Sty 2014 23:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7967
srebrny
Zobaczcie efekt < Bardzo nam przykro, ale w tej chwili nie można dokonać rezerwacji w tym hotelu. Kliknij tutaj, aby zobaczyć hotele w pobliżu
VOX Design Hotel> Jak sami się ośmieszyli nie sprawdzając faktów,które publikują na własnej stronie to tym razem winny jest hotel bo ich rola kończy się na przeklejaniu schematycznych formułek w kilku wersjach językowych z podpisem coraz to innego dyżurnego pracownika nie będącego wcale bądź pobieżnie w temacie i rozsyłaniu do kogo popadnie no i oczywiście kasowaniu prowizji od hoteli.NA szczęście prowizja jest dopiero po opłaceniu i ewentualnym pobycie a to już od nas zależy przecież portali rezerwacyjnych jest wiele...Zobaczymy co mi odpiszą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 15 Sty 2014 23:27 

Rejestracja: 06 Sty 2014
Posty: 38
Zbanowany
W mającej miejsce dyskusji na temat jakości usług Booking.com został bardzo szybko wyciszony przez Administrację poniższy temat zaproponowany przez Maris83
viewtopic.php?f=19&t=40034

Bardzo jestem ciekaw dlaczego?

Może ktoś mnie oświeci, może jestem zbyt idealistyczny, ale sądziłem że jedną z form działania F4F jest wspieranie inicjatyw mających na celu zagwarantowanie właściwych standardów usług dla użytkowników tego FORUM.
Tym bardziej, że cała ta akcje nie jest skupiona tylko i wyłącznie na wymuszaniu odpowiedzialności za "error rate" po stronie booking.com, ale przede wszystkim najważniejszym jej elementem jest zobowiązanie dostawcy usług do odpowiedzialności za sprzedawany produkt i stworzenie przejrzystych zasad ich sprzedaży... a to przecież już ma znaczenie dla całej społeczności F4F
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#186 PostWysłany: 16 Sty 2014 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7697
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
klapio napisał(a):
mashacra napisał(a):
klapio napisał(a):
w stolicy jednego z większych państw europejskich

Akurat ceny w mniejszych państwach europejskich są zazwyczaj wyższe i użycie mocnego slowa "większych" nie nada twojemu twierdzeniu wiarygodności tylko ze względu na to słowo ;)


Rozumiem że masz na myśli hotele 5* o których pisałem a którego fragmentu nie byłeś już w stanie zacytować ? Jeśli tak to ciekawa teoria ;) Mnie się raczej wydaje że w każdym kraju europejskim cena za noc w pokoju 5* jest podobna, niemniej możesz mieć na ten temat inne zdanie.



Przez chwilę nie czytałem tematu, kraje które miałem na myśli licząc od najmniejszego, data odległa i przypadkowa.
Zakładam że od mojej reguły są wyjątki ją potwierdzające ;)

Załączniki:
FireShot Screen Capture #023 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Luksemburg' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Lu.png
FireShot Screen Capture #023 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Luksemburg' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Lu.png [ 112.46 KiB | Obejrzany 2674 razy ]
FireShot Screen Capture #022 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Bruksela' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Brus.png
FireShot Screen Capture #022 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Bruksela' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Brus.png [ 115.61 KiB | Obejrzany 2674 razy ]
FireShot Screen Capture #021 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Kijów' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Kiev&ra.png
FireShot Screen Capture #021 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Kijów' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Kiev&ra.png [ 111.73 KiB | Obejrzany 2674 razy ]
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 16 Sty 2014 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1630
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Dzisiaj mi napisali ponownie o hotelu Metro w Sztokholmie, że przykro im i że cena nie była możliwa w takim standardzie i w takim hotelu. Odpisałem im, że jestem już ich byłym klientem i mnie to nie interesuje i pozdrowiłem serdecznie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#188 PostWysłany: 16 Sty 2014 14:47 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Najlepsze jaja to MAROKAŃCZYCY + booking.com
Oto informacje otrzymane od booking.com
Zarezerwowałeś pobyt w tym obiekcie 12 godz. temu.
4, Rue Maarakate El Arake, 90050 Tangier (Pokaż mapę)
Obiekt Dar Nour Asilah znajduje się w Tangerze------------------------------------------------------------------------
Replying to:
From: lafora <¿¡!?@interia.pl>
To: CS <customer.service@booking.com>
Created: 2014-01-16 11:25
Subject: Customer Feedback
------------------------------------------------------------------------
Na waszej stronie internetowej zarezerwowałem nocleg w
Tangerze nr rezerwacji 984560852 Dar Nour Asilah .
Ponieważ jednak Wasz portal "słynie" z licznych błędów, których sam też byłem ofiarą/ moja rezerwacja w Marakeszu w poprzednim roku/, dokładnie sprawdziłem zarezerwowany hotel.
Znam Tanger więc lokalizacja tak dużego apartamentu niedaleko Kazby od razu wydała mi się dziwna. Na portalu hostelworld znalazłem identyczny apartament lecz ... położony w Asilah tj, 40 km od Tangeru
Dar Nour Asilah 4, rue Maarakat Al Arake, Assilah, Maroko.

Widzę, że nawet na formularzu na którym piszę pod nr rezerwacji jest: Miasto: Asilah .
Wiem,że zgodnie z regulaminem , który zaakceptowałem, za nic nie ponosicie odpowiedzialności ,więc i tak jadę do Tangeru czy może do miejsca położonego kilkadziesiąt kilometrów dalej, na własne ryzyko, jednakże mimo to proszę o informację w którym miej więcej mieście mam szukać zarezerwowanego w Tangerze noclegu.

Z poważaniem Jerzy

A oto odpowiedź:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

W odpowiedzi na Państwa zapytanie chcielibyśmy poinformować, iż adres zarezerwowanego przez Państwa noclegu to:

4, Rue Maarakate El Arake
Asilah, 90050
Maroko

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 16 Sty 2014 19:46 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Po tym jak booking.com anulował mi rezerwacje w Orlando na Florydzie, postanowiłem napisać reklamację zarówno do booking.com jak i do hotelu przez FB. Co ciekawe hotel uznał rezerwacje w "błędnej" cenie. Wiec nasza "walka" o prawa konsumenta może przynieść większe skutki. Piszcie komentarze na FB na fanpage hoteli. Z marketingowego punktu widzenia częściej hotelowi opłaca się zaakceptować rezerwacje i do niej dopłacić niż zniechęcić nowych potencjalnych klientów.

Na stronie hotelu w Paryżu https://www.facebook.com/HotelMarignanP ... is?fref=ts są tylko 4 negatywne komentarze (wystawione przez moich znajomych) , nie wiem czy ktoś z Was również dokonał tam rezerwacji ale warto pisać !!!!!
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#190 PostWysłany: 18 Sty 2014 01:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Maj 2013
Posty: 502
niebieski
Odnośnie kasowania rezerwacji przez Booking.com wczoraj mi oraz moim znajomym anulowali rezerwację Bergo Hotel w Beitostolen.
_________________
spoko-maroko-czyli-tu-wszystko-jest-prostsze,213,51100
kolumbia-z-covidem-w-tle-relacja-na-zywo,212,155650
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 18 Sty 2014 02:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Mam 6 różnych noclegów zarezerwowanych przez booking.com na najbliższe 3 miesiące. Może napiszę do nich, żeby mi potwierdzili, że każda z tych rezerwacji jest ważna i że mi jej nie odwołają. Może wszyscy, którzy maja rezerwacje na booking.com powinni wysyłać do nich maile z prośbą o potwierdzenie, że rezerwacje nie zostaną odwołane. Albo jeszcze lepiej niech każdy im wyśle codziennie po kilka wiadomości z prośbą o potwierdzenie, że cena jakiegoś obiektu z ich wyszukiwarki nie jest błędem. Może jak zasypiemy ich pocztą to zauważą problem.
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#192 PostWysłany: 18 Sty 2014 08:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1630
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Wrzuciłem im posta na fb.
https://www.facebook.com/bookingcom/pos ... eam_ref=10
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 20 Sty 2014 18:26 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Warto również wystawiać opinie hotelom na http://pl.tripadvisor.com/
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 21 Sty 2014 15:59 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Widzę że już wszyscy się poddali :( Szkoda bo to na prawdę działa

"Dear XXXX

We have been informed by the management of The Point Orlando Resort, informing that, even though they have loaded the price incorrectly in the system, they will honor your reservation at the confirmed price.

Therefore, we kindly ask you to ignore our previous communication regarding your reservation in this particular property.

Please accept our apologies for the miscommunication.

Regards,

--
Carlos Faria
Booking.com Customer Service Team"
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:01 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24266
Mi to wogóle na emaile już nie odpiszują
i na facebooku kasują moje wypowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:11 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Zeus napisał(a):
Mi to wogóle na emaile już nie odpiszują, i na facebooku kaszują moje wypowiedzi


a tripadvisor? FB hotelu? FB booking.com? Ja pisałem kilka razy dziennie, jak nie w wiadomościach to w komentarzach aż się wkurzyli i zaakceptowali. Troce więcej wiary, gdyby każdy tak postąpił to wydaje mi się że akcja przyniosłaby znacznie większy sukces.
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:15 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24266
Codziennie. I cały czas dostawałem to samo....
Poszła skarga tez to BOK Holandi zobaczymy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:27 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
mam prośbę czy możecie juz zakonczyc ten temat to juz sie robi nudne a mi zaczyna być wstyd że jestem Polakiem , możecie wstawiać tysiace wpisów i tak nic nie zdziałacie , poprostu ludzie w customer service tych portali i hoteli mają przez taką dziką nagonkę o nas " zdanie " i mają nas dosyć - nakręcacie się sami i tak nic nie zdziałacie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:30 

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 103
RadekRRR napisał(a):
Ja pisałem kilka razy dziennie, jak nie w wiadomościach to w komentarzach aż się wkurzyli i zaakceptowali.

Tylko nie zdziw się jak dostaniesz najgorszy pokój bez okien i z karaluchami specjalnie zakupionymi na Twój przyjazd :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:37 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
MUC2014 napisał(a):
mam prośbę czy możecie juz zakonczyc ten temat to juz sie robi nudne a mi zaczyna być wstyd że jestem Polakiem , możecie wstawiać tysiace wpisów i tak nic nie zdziałacie , poprostu ludzie w customer service tych portali i hoteli mają przez taką dziką nagonkę o nas " zdanie " i mają nas dosyć - nakręcacie się sami i tak nic nie zdziałacie


Przeczytaj powyższe posty i zastanów się jeszcze raz nad swoją wypowiedzią :)
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group